|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
16-06-2007, 13:02 | #1 |
Reputacja: 1 | Mały przewrót w wielkim piekle Karczma " Oko zapomnienia" ukryta była wśród wzgórz Harmonijnej Domeny Zewnętrza , głęboko tuż przy samej osi krainy. Budynek był stary, wykonany z cyklopowych murów, z małymi okienkami. W środku nie było żadnych gości, poza orantem który pełnił tu rolę karczmarza, o zaszytych oczach i ustach. Nie przeszkadzało mu to jednak w wykonywaniu obowiązków. Rakszasa o imieniu Alsenuemor ze zdziwieniem przyglądał się swemu obliczu w pobliskim lustrze. Nie żeby nie uważał się za przystojnego. Ale w naturze tej rasy leży kłamstwo i blef. I Alsenuemor był częściej w formie półelfa niż w swej naturalnej postaci. Ale tutaj, tak blisko osi magia nie działała...Dlatego "Oko zapomnienia" cieszyło się zasłużoną sławą miejsca w którym można było odbyć dyskretne spotkania bez zwracania uwagi istot nawet tak potężnych jak bogowie. Pod warunkiem, że się wiedziało o istnieniu tej karczmy. A Alsenuemor wiedział, i ci którzy go wynajęli też. Wkrótce mieli przybyć oni.. Wysokiej rangi istoty z Baatoru. Dość potężni by wzbudzać strach demonów z Otchłani. Nie dość potężni by samodzielnie sięgnąć po władzę. Potrzebowali siebie nawzajem, jednocześnie w ogóle sobie nie ufali. Potrzebowali łącznika, kogoś kto pomoże im w tym dziele. I tę rolę wyznaczyli rakszasie. Opłacili go zresztą sowicie. Wkrótce w nozdrza rakszasy uderzył zapach siarki. Nadchodzili. Co nieco o przygodzie.. Rozgrywać się ona będzie głównie w dziewięciu piekłach Baatoru, choć w zależności od woli graczy może przeskoczyć na dowolny inny plan obowiązujący w podstawowej kosmologii D&D- Wielkiego Koła planów. Bogowie są tacy jak w księdze planów (Boccob i reszta). Gracze będą się wcielać w role wysoko postawionych w hierarchii "czartów" planujących strącenie jednego z władcy piekieł z tronu i zajęcie jego miejsca. Oczywiście jest jeden problemik.. władca może być tylko jeden . Dlatego trzeba będzie nie tylko planować pozbycie się władcy, ale także sojuszników, gdy przestaną być potrzebni. Wymagania co do graczy: - Znajomość Księgi Planów- trudno coś planować, jeśli nie zna się środowiska w którym postać egzystuje. - Kreatywności i pomysłowości. - Ta przygoda ma charakter otwarty, to działania postaci będą ją napędzać.. Choć pojawią się mini przygody wynikające z ról jakie wasze postacie będą pełnić w społeczeństwie czartów, to główny watek przygody leży w rękach waszych postaci. W tej przygodzie nie będzie bowiem prowadzenia za rączkę. -Rozgrywka będzie raczej nastawiona na knucie i polityczne rozgrywki.. Diabły to nie chaotyczne demony. Tu liczy się spryt i finezja , a nie brutalna siła. Wymagania co do postaci: Rasa: preferowana rasa to dowolny rodzaj diabłów o skali wyzwania nie większej niż 16 . Niemniej dopuszczam do gry inne stworzenia o skali wyzwania do 16 poziomu. Z wyjątkiem poniższych. Nie można jako postaci wybrać: - konstruktu - demona - istoty o standardowej inteligencji 4 i niższej - istoty o randze półboskiej lub boskiej Można natomiast wziąć istotę dobrą (np. upadłym aniołem ), pod warunkiem zmiany charakteru na dozwolony. Wybrać można dowolnego stwora spełniającego wymagania, a opisanego w bestiariuszach wydanych w Polsce. A także stworów z netu pod warunkiem podania linka do strony na której został opisany. Dozwolony charakter : Praworządny zły i neutralny zły Dozwolony poziom: ze względu na to jaki charakter ma przygoda poziom jest zastępowany skalą wyzwania. Skala wyzwania potwora wynosić może najwyżej 16. Jeśli wybierzecie potwora o skali wyzwania niższej od 16 to możecie dodać jej dowolne poziomy klasowe ( oprócz paladyna i oczywiście ) do wyrównania przy czym suma skali wyzwania i poziomów klasowych nie może przekroczyć 16. NP. Alsenuemor jest rakshasą o skali wyzwania 10, otrzymuje więc 6 poziomów mnicha. Można też zagrać standardową rasą, na poziomie 16. Co powinien zawierać opis postaci: Imię: Rasa: Charakter: praworządny zły lub neutralny zły Ewentualne poziomy klasowe. Ewentualne atuty wynikające z poziomów klasowych. Ewentualne czary wynikające z rasy/poziomów klasowych Ewentualny ekwipunek: Ewentualne wyznanie :tylko druidzi, kapłani i tropiciele Rola: -diabły to istoty praworządne złe. Dlatego ich struktura organizacyjna charakteryzuje się biurokratycznym uporządkowaniem. Wasze postacie nie są wolnymi strzelcami tylko pełnią konkretną rolę, wysłańców, wielkich wojowników, generałów, zarządców...etc. I są podporządkowani jednemu z książąt piekieł. Ewentualni zausznicy: pamiętajcie jednak że w przeciwieństwie do zdrady lojalność nie jest specjalizacją czartów Historia postaci: Jak wasza postać doszła do danego stanowiska, co robiła zanim zjawił się w piekielnych czeluściach ? (jeśli nie jest rodowitym czartem). Historia decyduje o akceptacji rasy, roli, ekwipunku , poziomów klasowych i zauszników.. I o przyjęciu do sesji. Planuję przyjąc do gry od 4 do 6 postaci..Ze wzgledu na trudny charakter rozgrywki trudno mi ustalic kiedy zakończe rekrutację
__________________ I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny. Ostatnio edytowane przez abishai : 16-06-2007 o 20:27. |
| |