Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-06-2011, 13:51   #51
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Hesus Zobacz post
Ja i Suriel włożyliśmy mniej serca? Skąd to możesz wiedzieć?
A zdanie w nawiasie, Hesus - proszę Cię, dobra. Nie umniejszając Tobie ani Suriel. Po prostu posty Samuraju i Ravanesh były ekstraklasa, a Wasze bardzo, bardzo dobre (gdyby tak nie było nie dawałbym repki). Więc proszę, nie przeinaczaj moich słów, oki?

Nawet moje posty jako MG były gorsze od Waszych - mam nadzieję, że to Cię usatysfakcjonuje.

Ja
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 18-06-2011 o 13:53.
Armiel jest offline  
Stary 18-06-2011, 16:42   #52
 
Hesus's Avatar
 
Reputacja: 1 Hesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnie
Czyli już nie Hesiu?
Nie przeinaczałem, po prostu odebrałem określenie "włożyć serce" jako zaangażowanie a nie jakość postów, co też napisałem wcześniej.
Cytat:
Ja i Suriel włożyliśmy mniej serca? Skąd to możesz wiedzieć? ... To już lepiej trzeba było napisać, że nasze postowanie mniej Ci przypadło do gustu.
Mniejsza o to, trochę się zezłościłem i może mój poprzedni komentarz był trochę zbyt napastliwy, wybacz te złe emocje..
Co do Twoich obliczeń... no niestety wychodzi na to, że można było się spodziewać długiej sesji, czy aż tak długiej to nie jestem, aż tak przekonany, ale że kilkuletniej to na pewno.
Jeśli możesz sobie na to pozwolić i masz chęć i jakiś pomysł, żeby sesji nie zamykać a zrobić z niej coś mniej rozległego, być może zupełnie odległego od pierwotnych zamierzeń to uszczęśliwiłbyś przynajmniej 4 nieumarłych
 
__________________
Nikt nie jest nieśmiertelny.ODWAGI!
Hesus jest offline  
Stary 18-06-2011, 17:43   #53
 
Ravanesh's Avatar
 
Reputacja: 1 Ravanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputację
Wątpliwości, co do przyszłości Maski Ferrocii pojawiły się w momencie, kiedy mój kolejny post był już prawie na ukończeniu, więc tak czy inaczej wrzucam go, bo szkoda mi poświęconego na jego pisanie czasu. Bierzcie więc i czytajcie

Poza tym pozwoliłam sobie wrzucić do niego muzyczkę, która w pewnym stopniu zainspirowała mnie do wymyślenia postaci Hjordis. Normalnie miało jej nie być w tym poście tylko gdzieś tam w dalekiej przyszłości, ale, jako że to może być mój ostatni post w tej sesji, więc sami rozumiecie...


A teraz moje zdanie, co do samej sesji.

Początkowo byłam za tym żeby grać, grać i jeszcze raz grać. Jeśli trzeba było by coś skracać, wyrzucać albo wycinać byłam gotowa na poświęcenia byle by tylko GRAĆ.

Potem jednak przyszło opamiętanie. Czy gra bez wątków pobocznych, w tym wątków osobistych dla poszczególnych postaci ma sens? No i wyszło mi, że nie ma. Bo widzicie byłam bardzo nastawiona na rozwój postaci Hjordis i nie mam tutaj na myśli kropek na atrybutach, umiejkach czy dyscyplinach. Chciałam mocno rozwinąć Hjordis pod względem mentalnym i moralnym. Jej osoba miała zostać ukształtowana przez zdarzenia, spotkania, sytuacje, których doświadczałaby przez te wszystkie wieki egzystencji. A w jakim kierunku „poszłabym” jej postacią zależne by było w ogromnej części właśnie od wątków pobocznych.

Siedzenie na tyłku z dwoma starymi zgniłymi pająkami Aureliuszem i Cabalusem lub wykonywanie zadań zleconych przez nich raczej nie dałoby mi szansy na zmiany Hjordis i wyciagnięcia jej z tego typowego dla niej „twardogłowia”. A gra w okrojonej wersji właśnie sprowadzałaby się do tego związania z sprawami Cabalusa. Poza tym takie uwiązanie nie dałoby szansy Hjordis do wyrażenia jej potrzeby wolności i niezależności, czyli krótko mówiąc gdyby się okazało, że po tych swoich stu odpracowanych latach Hjordiska nawet na chwilę nie mogłaby sobie pójść gdzie nogi ją poniosą i pobyć sama to albo by uciekła i posłała postacie innych graczy i SPRAWĘ w diabły albo zwróciłaby się przeciwko Cabalusowi co skończyło by się dla niej śmiercią bądź długaśnym torporem na przemyślenie swojego zachowania Ten drugi przypadek mógłby oczywiście wytłumaczyć dlaczego obudzona we współczesności kobitka jest nadal tak twardogłowa i ma średniowieczne pojęcie o realiach świata ale ja nie chciałabym grać taka postacią.

Poza tym już teraz widzę, że nie byłabym w stanie skrócić czasu odpiski dla graczy niż te dwa tygodnie ze względu na to, że w postach chciałabym zawierać nie tylko opis akcji, ale i przeżyć wewnętrznych bohatera a to wszystko przynajmniej z mojej strony zajmuje sporo czasu. Dogadanie posta z pozostałymi graczami i MG a do tego dołączenie jakiś osobistych motywów Hjordiski nie pozwoli mi się wyrobić z postem w czasie krótszym niż te 10-12 dni. Nie chciałabym rezygnować z opisywania emocji bohatera, bo według mnie to jest idea Wampira. To emocje i uczucia są ważne, bo to one napędzają bohatera przez wieki.

Ufff rozpisałam się, że aż strach Mam nadzieję, że zrozumieliście z tych moich wypocin dlaczego jestem całkowicie przeciwna skracaniu fabuły i wątków. A jeśli nie mamy grać porządnie to nie grajmy wcale.

Poza tym taka mnie naszła refleksja, że jeszcze nigdy, ale to nigdy nie zagrałam u Armiela w kampanii Wampira, która by została doprowadzona do końca. Zawsze coś się zepsuło i każdy pomysł spalił na panewce. Mam tylko nadzieję, że to nie moja wina

Dlatego chcąc stawić czoła tej wampirycznej klątwie proponuję w zamian za Maskę Ferrocii zagrać w klasycznego Wampira dziejącego się współcześnie z postaciami, które zostały zmienione niedawno lub ewentualnie kilka, kilkanaście bądź kilkadziesiąt lat wstecz. Będziemy mogli wycisnąć z naszych postaci nowe pokłady umartwiania się we współczesnym świecie, ale bez tej wędrówki poprzez wieki itd.

Co wy na to drodzy gracze i drogi MG? Krótka, treściwa kampania rozplanowana na 30-40 postów lub coś koło tego.
 
Ravanesh jest offline  
Stary 18-06-2011, 19:14   #54
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
I to właśnie nazywam konstruktywnym myśleniem. Takie wpisy jak wpis Ravanesh.

No i jej post Cudny.

Zatem mam propozycję.

Możemy zagrać w Maskę Ferrocii. Ale ... nie będzie wędrówki przez wieki. A przynajmniej nie przez tyle. Skasuję mój fragment dotyczący spotkania na szczycie wieżowca. Zastąpię innym.

Zagramy tylko w Dark Ages. Tymi postaciami. W zmienioną wersję "Maski...". Zajmie nam to jakieś 50-60 postów od jednego gracza, czyli jakieś 500-600 dni - 2 lata. Jam "Misterium" w planach. Da się zrobić z dobrą ekipą, tak jak tamtą sesję A Wy jesteście dobrą ekipą..

Czekam na Wasze decyzje.

Pozdrawiam.

P.S. Jeśli decyzja będzie na TAK, Suriel wrzuci swój post (ten z rozmową) i jedziemy dalej.
 
Armiel jest offline  
Stary 18-06-2011, 19:38   #55
 
Hesus's Avatar
 
Reputacja: 1 Hesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnie
Ten pomysł mi się podoba, w końcu jest po trosze mój, przynajmniej to miałem na myśli w poprzednim poście.:> :P
Mam jeszcze jeden, może powrócimy do pomysłu aby zrobić mieszaną grę. Tzn, zagrać jakiś czas w Maski i jak skończymy Wilkołaka w realu to kontynuować Wampira.
dzięki temu:
-Okrzepniemy trochę z postaciami, pbf się idealnie nadaje do pogłębiania postaci, moim zdaniem w grze na żywo trudniej jest to osiągnąć.
-Ty Armiel zrealizujesz całość swoich planów jakie miałeś wobec tej kampanii.
-Wypróbujemy jak to w ogóle działa
 
__________________
Nikt nie jest nieśmiertelny.ODWAGI!
Hesus jest offline  
Stary 18-06-2011, 19:44   #56
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Generalnie to jest tak jeśli teraz poprowadzę Maski Ferrocii w tej zmienionej koncepcji to skończymy opowieść i nie będzie możliwości ani sensu jej kontynuować w realu. Po prostu zrobię tak, że pewne wydarzenia zainicjuję "inaczej" w krótszym okresie czasu bez skakania przez 1000 lat.

Będzie szybko, konkretnie i zakończy się ostatecznym finałem. Nie będą to jednak to Maski Ferrocii tylko sama ich esencja.
 
Armiel jest offline  
Stary 19-06-2011, 09:16   #57
 
Suriel's Avatar
 
Reputacja: 1 Suriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skałSuriel jest jak klejnot wśród skał
To ja osobiście wolałabym zaczekać i zagrać w realu, a tu zagrać w Wampira na zasadach jakie zaproponowała Ravanesh. Nowa przygoda, nowe postaci.

Przyznam ze cała ta dyskusja, wylewanie jakiś żali i czepianie się słówek zniechęciła mnie do tej gry.
 
__________________
Nie musisz być szalony żeby tutaj pracować, ale to pomaga:)
Suriel jest offline  
Stary 19-06-2011, 13:26   #58
 
Hesus's Avatar
 
Reputacja: 1 Hesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnieHesus jest jak niezastąpione światło przewodnie
Cholera, a mnie gryzie sumienie. Chodzę z tym od wczoraj. No tak to jest jak człowiek wyciąga pochopne wnioski i reaguje emocjonalnie. To wszystko dla dobra sesji kochani.
Armiel, przepraszam Cie za napastliwy ton. Przypisywałem Ci intencje, które mnie najnormalniej zezłościły, a przecież odpaliłeś dla nas sesję, zaangażowałeś się, napracowałeś. Okazało się, że się po prostu nie da, co świadczy tylko o Twoim poważnym podejściu. To nie pierwsza nasza sprzeczka, prawda? Miewałem rację , tym razem nie. Wybacz stary.
Suriel, to moja wina, wybacz jeśli Cię zniechęciłem.
Sam_u_raju i Ravanesch mam nadzieję, że na was destrukcyjnie nie zadziałałem.

Co do pomysłu Armiela, mi najbardziej zależy na tym aby grać tymi samymi postaciami, dlatego pomysł odpalenia zupełnie nowej sesji nie ekscytuje mnie tak bardzo jak pozostanie w realiach średniowiecznych tą samą ekipą. Obawiam się, nie wiem czy słusznie, że do Masek już nie wrócimy w grze na żywo. Takie jest moje zdanie.
Pozdrawiam.
 
__________________
Nikt nie jest nieśmiertelny.ODWAGI!
Hesus jest offline  
Stary 19-06-2011, 14:07   #59
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
Nie ma za co przepraszać. Każdy z nas działa emocjonalnie i tyle.

Ja nie wtrącam się już w Wasze ustalenia.

Macie trzy alternatywy:

1. Nie gramy i tyle. Po sesji.
2. Gramy w Maski ale na innej konwencji - bez wędrówki przez wieki (jedna spora sesja w średniowieczu i finał).
3. Propozycja Ravanesh - gramy w wampira we współczesności, na zasadach 2 edycji - klany i takie tam. Ale potrzebuję wtedy Waszych KP i czasu na domyślenie szczegółów.

Pozdrawiam i od teraz, aż do ustalenie w co chcecie grać siedzę cicho, chyba że będzie jakieś pytanie do mnie.

Pozdrawiam i czekam na Wasze decyzje.
 
Armiel jest offline  
Stary 19-06-2011, 15:02   #60
 
Ravanesh's Avatar
 
Reputacja: 1 Ravanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputacjęRavanesh ma wspaniałą reputację
To już dzielę się z wami swoimi typami. Mój wybór to opcje numer dwa i trzy.

Przy czym na pierwszym miejscu stawiam propozycję numer 3 ale jeśli pozostali gracze wyrażą taką wolę to zgadzam się także na wersję numer 2.

Tyle w temacie ode mnie.
 
Ravanesh jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 18:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172