Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 01-03-2021, 18:30   #541
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Cath - polowanko i telefonik, też będzie kogoś musiała zabić, żeby zbić głód (jak dobrze rozumiem system).

Poza tym - nie wiem, co Daria odpowie, ale Cath jest nią kompletnie urzeczona. Jej talentem. Zrobi bardzo wiele, żeby tamta dla niej szyła.
 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 01-03-2021, 18:45   #542
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
A ja chcę przekazać, że jak uda mi się śledztwo, to chciałbym skontaktować się z innymi w sprawie nowego miejsca noclegu. Żeby razem przespać dzień. A jak mi się nie uda... to no cóż, zobaczymy co wtedy
ps: 4. razy piszę tę wiadomość już, znam ją na pamięć
 
Ombrose jest offline  
Stary 01-03-2021, 19:05   #543
 
Zaalaos's Avatar
 
Reputacja: 1 Zaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputacjęZaalaos ma wspaniałą reputację
Pisałem na priv zanim forum totalnie umarło, ale napiszę też tutaj dla współgraczy

Yusuf chciałby albo skoczyć do jakiegoś podrzędnego elizjum żeby wybadać teren, albo zapolować na coś nadnaturalnego. Docelowo chciałbym zbić głód do 0, ale jeśli nie jest to zbyt prawdopodobne to wyślę Yusufa do ubezpieczania Tonego.
 
Zaalaos jest offline  
Stary 01-03-2021, 19:24   #544
Rot
 
Rot's Avatar
 
Reputacja: 1 Rot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputację
Forum działa. Dobra to ja jutro wrzucę ten wpis z "polowaniem na telefony", na wypadek jakby ktoś chciał coś tam dopisać.
 
Rot jest offline  
Stary 01-03-2021, 20:04   #545
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Ja dopiszę, tylko muszę wiedzieć, czy kogoś zabić.
 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 01-03-2021, 20:22   #546
Rot
 
Rot's Avatar
 
Reputacja: 1 Rot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputację
Znaczy kanna ja myślę, że Twoja postać generalnie jak "nie zabija" ludzi to nie ma takiej potrzeby. Bo przez to może spaść człowieczeństwo.

Ja już wstępnie zostawiłam sobie zabijanie ludzi na walkę bo każdy zabity człowiek to 2 punkty i jak tych punktów jest więcej niż człowieczeństwa to pod koniec rozdziału jest rzut czy postaci jest przykro że zabiła ludzi i jeśli przykro nie jest to człowieczeństwo spada.

Spoonowi ostatnio nie spadło człowieczeństwo bo szczerze żałował.

A generalnie jak człowieczeństwo spadnie do zero to postać zmienia się w we wściekłe "zwierzę" i kończy się grę.

Polowanie teraz jest głównie po to żeby 2 punkty głodu które mają Spoon i Cath zmniejszyć na 1.

MG pewnie lepiej Ci to wszystko wyjaśni. A ja poczekam z wrzuceniem wpisu do przyszłego tygodnie, żeby na pewno każdy mógł się wypowiedzieć.
 
Rot jest offline  
Stary 01-03-2021, 20:28   #547
 
kanna's Avatar
 
Reputacja: 1 kanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputacjękanna ma wspaniałą reputację
Coś mi świta, że jak się nie ma głodu wcale, to jest do czegoś bonus.
 
__________________
A poza tym sądzę, że Reputację należy przywrócić.
kanna jest offline  
Stary 01-03-2021, 20:47   #548
Rot
 
Rot's Avatar
 
Reputacja: 1 Rot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputacjęRot ma wspaniałą reputację
Jeśli dobrze pamiętam to że postać ma kości pochodzące z głodu powoduje, że przy wykorzystaniu dyscypliny rzuca się na "szał" i jak jest sukces to gracz traci kontrolę nad postacią, bo przejmuje nad nim władze "bestia" a to może prowadzić do zerwania maskarady.

Jeśli na głodzie jest zero to tego ryzyka nie ma.

Ale też postać jest w sumie syta po "przepiciu" do momentu kiedy "zasypia". Bo kiedy wstaje rzuca na to ile krwi traci na obudzenie.

MG pewnie to wyprostuje ale mniej więcej tak to teraz rozumiem.
 
Rot jest offline  
Stary 02-03-2021, 09:30   #549
 
Mi Raaz's Avatar
 
Reputacja: 1 Mi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputacjęMi Raaz ma wspaniałą reputację
Każdy z Was ma w sobie bestię. Fakt posiadania tej bestii wiąże się z okazjonalnymi stratami kontroli. Może się to przejawiać na różne sposoby.
  • Gdy ktoś Was sprowokuje, to możecie się rzucić na niego, żeby rozszarpać mu gardło.
  • Gdy ktoś goni Was z miotaczem ognia (czy też z krzyżem w wypadku Spoona) to bestia podkuli ogon i zacznie bez waszej kontroli uciekać tak, że w ślepym zaułku spróbuje wydrapać dziurę w ścianie.
  • Gdy coś robicie i zakończy się to krytyczną porażką, to bestia może w akcie desperacji coś popsuć.
  • I gdy coś robicie a zakończy się to krytycznym sukcesem, to może się okazać, że to za sprawą Waszej bestii i jej supermocy (co niekoniecznie chcielibyście pokazywać - pamięta ktoś jeszcze jak Yusuf wyskakując z kanału odbił się na trzy metry w górę i wylądował na równych nogach? Naprzeciwko jakiejś parki spacerującej w okolicy rzeki?)
Bestia śpi gdy jest najedzona. A gdy jest głodna, to szaleje.

Co to oznacza? Ano, że łatwiej się oprzeć prowokacji z pełnym brzuchem.
Łatwiej opanować strach.
Bestia może się zamanifestować przy każdym rzucie, nawet na zupełnie trywialne rzeczy (znów przypomnę: Yusuf rzucał na utrzymanie równowagi przy wyskakiwaniu z kanału), nie tylko przy rzutach na dyscypliny.

Natomiast żeby bestia przejęła kontrolę (na jedną akcję, bo o takich sytuacjach mówimy) musicie mieć co najmniej jedną kość głodu. Jeszcze raz o tym napiszę, bo zdaje się, że jest to bardziej skomplikowane niż myślałem.

Załóżmy czysto hipotetyczną sytuację: zastraszanie (zwykły test o trudności 2).
Głód postaci = 2 - kości głodu będę oznaczać jako pogrubione.
Pula zastraszania = 5

Sytuacja 1:
zwykły sukces.


na kościach pada 1, 10, 6, 7, 4 są to 3 sukcesy (sukcesem zawsze jest wynik 6 i więcej), dla ST 2 = udało się zastraszyć cel. Rozliczamy zdarzenie bez niespodzianek.

Sytuacja 2:
zwykła porażka


Rzut = 2, 10, 3, 4, 5 daje to jeden sukces, dla ST=2 jest to porażka, nie udało się zastraszyć celu. W tej sytuacji można spalić 1 punkt siły woli i przerzucić do 3 kości, które nie są koścmi głodu. Bardzo dobra opcja, bo mamy potencjalnie 3 kości i 50% na każdej szansy, że nam się uda. Co daje sumarycznie 88,5% że uda się go zastraszyć.

Sytuacja 3:
porażka krytyczna i wpadnięcie w szał.


Rzut: 1, 10, 3, 4, 5. Jeden sukces: ST=2, czyli porażka z jedynką na kości głodu. Bestia nie pogodziła się z porażką. Przy takiej opcji najpewniej rozegrałbym to jako puszczenie nerwów i rozerwanie głowy zastraszanemu co wpisuje się w standardy krytycznej porażki. UWAGA: : nadal możecie wykorzystać swoją siłę woli do przerzucenia do trzech kości, które nie są kośćmi głodu i jak w przypadku wyżej macie w tym przykładzie 88,5% na przekucie krytycznej porażki w sukces. Jedynka na kości głodu ma znaczenie TYLKO gdy ogólny wynik rzutu jest porażką. Zniknęła zasada z poprzednich części mówiąca o tym, że każda 1 kasuje sukcesy. W tym systemie nic nie kasuje sukcesów. Jedynie podły Mistrz Gry może uznać, że ilość sukcesów nie jest wystarczająca do zrealizowania danego zadania.

Sytuacja 4:
Krwawy sukces (krytyczny sukces bestii)
Rzut: 1, 10, 6, 7, 10. Ważne: Każde dwie 10 na kościach liczą się jako 4 sukcesy. Ale nigdy jedna 10 nie liczy się jako 2 sukcesy. Czyli 10 = 1 sukces, 10 i 10 = 4 sukcesy, 10, 10, 10 = 5 sukcesów, 10, 10, 10, 10 = 8 sukcesów. I teraz jak to się ma do naszej bestii? dla rzutu jak wyżej mamy 6 sukcesów. ST=2 czyli mamy oczywiste powodzenie akcji. W tym wypadku mamy jedną z tych 10 na kości głodu. Czyli nie jest to powodzenie wynikające z działania postaci, tylko jej bestii. Jak to wyglądało, to już jest kwestia do wspólnego odegrania. Ja sugerowałbym, że postać w oczywisty sposób naruszyła Maskaradę. Może w czasie zastraszania wystawiła dwucentymetrowe kły? Albo mając wygląd szczupłej blondynki złapała swoją drobną dłonią stukilogramowego karka i pewnym chwytem trzymałą go na wyprostowanej ręce na dachu budynku? Koleś oczywiście dał się zastraszyć i wyśpiewał wszystko, no bo sumarycznie się udało zastraszyć. Złamano przy tym Maskaradę. W zasadzie może się zdarzyć wiele różnych rzeczy, ale w tym przykładzie pasowało mi akurat to. W sesji na żywo koleżanka miała sukces wywołany przez bestię na sprawdzanie zabezpieczeń magicznych w siedzibie Tremere. W efekcie bestia się tak rozjuszyła, że zmiażdzyła jej nowoczesny telefon na stałe zabierając kropkę w Zasobach.

Czy taki sukces to wyrok? Nie. Zawsze możecie przerzucić do 3 kości nie będących kośćmi głodu w zamian za 1 punkt siły woli. Nigdzie nie jest napisane, że to muszą być porażki. Możecie zdecydować w takim wypadku, że przerzucacie tę jedną 10, która nie jest koscią głodu. Sytuacja jest o tyle bezpieczna, że nadal macie 3 sukcesy w zapasie, wiec zastraszanie się uda. Do tego macie 90% szansy, na to, że bestia się nie ujawni.

Mam nadzieje, że to rozjaśniłem. Ja jestem inżynierem z wykształcenia i z matematycznego punktu widzenia oceniajac sytuację jest mi jakoś tak łatwiej. Praktycznie zawsze można się opanować przy 1 kropce głodu. Przy 2 kościach głodu może nas załatwić rzut typu 10, 10, 8, 3, 2. Jednak trzeba mieć świadomość, że na kombinację 2x10 na 2 kościach mamy 1% szansy oraz 99% kombinacji w których opanujemy bestię.

Dopiero 3 kości głodu z matematycznego punktu widzenia stają się bardzo kłopotliwe. 10% praktycznie w każdym rzucie na utratę kontroli. 4 kości głodu to w mojej ocenie już spory brak grywalności. Po pierwsze na manifestację bestii przy każdym rzucie mamy już około 19%, a po drugie w przypadku dowolnej porażki na rouse check (a na to jest 50%) spadniemy na 5 kropek (kości) głodu. Wtedy ja przejmuję kontorlę nad Waszą postacią, a Wy na autopilocie oglądacie jak rzucacie się na najbliższe źródło krwi (może kolega/koleżanka, może ktoś bliski) i suszycie do zera (śmiertelnika zabijacie).

Mam cichą nadzieję, że jest to dla wszystkich jasne.
Kanna, jeżeli z punktu widzenia Cath jest potrzeba kogoś zabić, to nie krępuj się. Nie ma jednak żadnego bonusu z tego powodu, poza absolutną kontrolą nad sobą i uśpieniem bestii.

Ja jestem w trakcie pisania nieco dłuższego posta dla Was.
 
__________________
Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób lub zdarzeń jest całkowicie przypadkowe.

”Ludzie nie chcą słyszeć twojej opinii. Oni chcą słyszeć swoją własną opinię wychodzącą z twoich ust” - zasłyszane od znajomej.

Ostatnio edytowane przez Mi Raaz : 02-03-2021 o 09:35.
Mi Raaz jest offline  
Stary 02-03-2021, 21:44   #550
 
Ombrose's Avatar
 
Reputacja: 1 Ombrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputacjęOmbrose ma wspaniałą reputację
Dzięki Mi Raaz za fajne objaśnienie zasad Wygląda to jak coś, co zabrało trochę czasu do zebrania w całość

Wstawiłem post. Ale wy musicie przeczytać tylko ten fragment po trzech kropkach, w którym mówię do was w jakimś pokoju wspólnym. Fajnie byłoby, gdybyście coś odpowiedzieli Zapomniałem o tym wspomnieć w poście, ale też potem Qwerty na pewno zapyta, czy kupiliście garniaki dla wszystkich (także dla niego), czy dopiero powinien zacząć tego szukać po sklepach. I czy mamy jakieś prezenty dla księżnej Oraz zapyta, czy wszyscy zamierzają pójść na bal.

EDIT:
BTW, wiem, że wychodzi ze mnie Toreador, ale ten Avatar Catherine jest naprawdę słabej jakości. Przyszykowałem lepszy i tu go zamieszczam... Mam nadzieję, że nie zostanie to odebrane jako brak szacunku, czy coś. Po prostu jak może być lepiej, to czemu ma być gorzej :'D

https://i.ibb.co/BBLWXb1/Purple-Hair...-jpg-kopia.jpg

 

Ostatnio edytowane przez Ombrose : 02-03-2021 o 22:26.
Ombrose jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172