|
Zobacz wyniki ankiety: Co z chętnymi do gry, którzy się nie dostali? | |||
Nie zmieścili się, więc mówi się trudno. 15 graczy to max! | 0 | 0% | |
Przyjmijmy wszystkich chętnych, to w końcu sesja otwarta! | 5 | 33.33% | |
Gracze mają 2tyg. na odpowiedź do sesji. Jeśli ktoś jej nie udzieli, wylatuje i może wejść nowy. | 10 | 66.67% | |
Głosujących: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-12-2007, 22:57 | #261 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Dobrze moi drodzy, zatem głosujemy. Proszę, aby Kutak lub behemot jasno (najlepiej w jednym zdaniu) sprecyzował kwestię dyskutowaną. Na Wasze głosy czekam na PW powiedzmy do środy, do godziny 18. Głosować mogą wszyscy gracze!
__________________ Konto zawieszone. |
17-12-2007, 23:08 | #262 |
Reputacja: 1 | A oto i moja wersja: - Armia to niemal całe siły Krzyżackie zbierane od jakiegoś czasu na Pomorzu, pół dnia drogi (powiedzmy) przed granicami Narcyzowa/księstwa okolicznego (kwestia do sprecyzowania) złączyli się z armią Cesarstwa Niemieckiego. - Armia podróżuje częściowo owszem, bez wiedzy, lecz często po wcześniejszym przekupieniu/zmanipulowaniu/dogadaniu się z poszczególnymi władcami. Wielu z nich bowiem wolało z pewnością przyjąć hojny datek i przepuścić wojska, niż zesłać na siebie gniew sporych wojsk. - Burkhard pojawił się w Narcyzowie w imieniu Wielkiego Mistrza i także w jego imieniu kieruje działaniami wojskowymi. Nie mówcie mi, iż skłócone księstwa polskie nie są łakomym i zarazem łatwym kąskiem dla Cezara i Mistrza. Ma więc pełne poparcie przełożony zarówno do ataku, jak i do pewnych negocjacji, które chce przeprowadzić w zamku. - Resztka zasady nieingerencji, czyli- Armia może być atakowana, może ponosić klęski, lecz wszystko w granicach zdrowego rozsądku- raz- i bez unicestwiania jej bądź zawracania- dwa. Rzucajcie więc kłody pod nogi, ale nie strzelajcie w głowę, to zabawa, a nie gra "Kto pierwszy ubije wroga". - I najważniejsza rzecz- zaniechanie realizmu dla, nie bójmy się o tym powiedzieć, klimatu sesji, jej "fajności". Bo, przynajmniej dla mnie, zbytne rozdrabnianie się przeszkadza radości czerpanej z gry, a jeżeli armia nie pojawi się bezpośrednio w grze, niech sobie podróżuje i toczy boje. Ot, tyle. Czyli nasze głosowanie to: Armia Kutaka (czyli oddziały w tle, ubarwiające jedynie rozgrywkę, bez specjalnego baczenia na realizm) czy Armia Behemota (czyli maksymalnie uniezależnione od Burkharda oddziały, nad którymi władzę mają wszyscy w stopniu całkowitym (czyli w pierwszej kolejności lecą do rozbicia ) z naciskiem położonym na realizm).
__________________ Kutak - to brzmi dumnie. Ostatnio edytowane przez Kutak : 17-12-2007 o 23:13. |
17-12-2007, 23:21 | #263 |
Reputacja: 1 | Dla zachowania chronologii: Postulaty: 1. MAK zostaje rozdzielony na Małą Armię Krzyżacką (aktualnie na Kujawach) i Małą Armię Brandenburgii (aktualnie na zachodzie Wielkopolski) MAKiB zmierzają w stronę Narcyzowa. 2. MAKiB są istotną siłą militarną, ale nie niepokonaną, również rozdzielone mają ograniczony potencjał. (żadna z nich nie przekracza 1000 żołnierzy + tabor, co wedle mojej wiedzy było istotnym argumentem w tamtych czasach) 3. Ze względu na tajność operacji, przekroczenie granic Wielkopolski i Kujaw odbyło się bez zachowania protokołu. (inaczej mówiąc władcy Kujaw i Wielkopolski mają teraz problem w postaci 1000 żołnierzy w swych granicach co moze być lekko wkurzające bo nikt ich o tym nie ostrzegł, choc oczywiście dyplomacja działa. ) I moze być to tematem kolejnego wątku. 4. MAK musi się też liczyć z wola Wielkiego Mistrza, którego wola może być inna niż B... MAB ma też swoje cele już zupełnie niezależne od Zakonu (co nie wyklucza zbieżności). 5. Obydwie Armie mogą zostać rozbite, zawrócone, mogą się zgubić jak i może się im przytrafić wiele innych rzeczy zgodnie z przyjętymi zasadami (ugoda lub głosowanie uczestników jak w walce) 6. Uczestnicy mogą dodawać swoje elementy do wątku, w granicach rozsądku. 7. Tworzenie fajności sesji poprzez odgrywanie postaci i prowadzenie fabuły wedle pierwotnej konwencji "balu na zamku" a nie robienie gry strategicznej połączonego z licytacją "mocy". Jednym zdaniem: Armie ubarwiająca rozgrywkę, ale szanująca też realizm i klimat Mrocznych Wieków, dająca liczne możliwości tworzenia dalszych wątków dla wszystkich, a nie tylko dla Kutaka. Ostatnio edytowane przez behemot : 17-12-2007 o 23:30. |
18-12-2007, 10:57 | #264 |
Reputacja: 1 | Co do punktÓ 6... Weronika do tej pory była człowiekiem, a teraz nadal nie zna swoich umiejętności. Jak wrócę do gry i OBIE się czegoś dowiemy, to dodam 6 punkt
__________________ A ja niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Co spróbuję coś napisać, nic mi nie wychodzi. Nie mogę się za nic zabrać, chociaż bardzo bym chciała. Nie wiem, co się ze mną dzieje. W najbliższym czasie raczej nic nie napiszę. Przepraszam. |
18-12-2007, 19:04 | #265 |
Reputacja: 1 | Co do podpunktu nr. 6... Szczerze jestem w mocnej niepewności jak ująć zdolności jakich Berenika nie kontroluje prawie zupełnie< bo jest może tylko mniej 'świeżynką' jak postać Odysei, ale niewiele...> I czy jest sens próby zaadaptowania na sposób zrozumiały dla ogółu Sztuk i całego zakręcenia Powabu czy przekonwertować to zwyczajnie na Maga...
__________________ Whenever I'm alone with you You make me feel like I'm home again Dear diary I'm here to stay |
20-12-2007, 14:34 | #266 |
Reputacja: 1 | UWAGA UWAGA Mira poprosiła mnie żebym przekazał oficjalne wyniki z głosowania nad koncepcją armii krzyżackiej. Oto jak rozłożyły się głosy: Kutak - 3 Behemot - 1 Jak widać wygrał pomysł Kutaka tak, więc proszę o uszanowanie tego wyniku. pozdrawiam i mam nadzieje, że sesja w końcu nabierze tempa Ostatnio edytowane przez mataichi : 20-12-2007 o 14:38. |
20-12-2007, 21:19 | #267 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Odyseja witamy z powrotem. Niestety, trochę kiepsko się zbiegły wydarzenia, bo akurat wyjeżdżam i księżna zajmie sie Weroniką dopiero w poniedziałek lub wtorek. Kutak czekam też na Twojego posta leniu! Do poniedziałku ma być. Trzymajcie się ciepło o Mhhrroczni!
__________________ Konto zawieszone. Ostatnio edytowane przez Mira : 20-12-2007 o 21:21. |
24-12-2007, 18:25 | #268 |
Reputacja: 1 | Mam nadzieję, że wybaczycie mi przykrótkawe posty, jeszcze nie do końca wczułem się w klimat... i pewne style pisania niektórych osób są dla mnie absolutną nowością Acha... Pierwsza raczej nie pozwala na czytanie w myślach, więc bez paniki |
25-12-2007, 15:56 | #269 |
Konto usunięte Reputacja: 1 | Odyseja, tak jak obiecałam, po przebudzeniu Weroniki, księżna do niej wróciła i... zaczynamy naukę. Wiedzę na temat wampirów będzie Twojej postaci dawkowana, w zależności od potrzeb. Na tę chwilę Lorianna uczy dziewczynę mocy władania cieniem. Weronika ma ją niejako w genach teraz, więc po wytężeniu woli spokojnie powinna dać radę opanować cień świeczki i stworzyć jakiś konkretny kształt (np. zwierzątko). Jeśli chodzi o Twoją KP, to wg. mnie możesz sobie dopisać już „Strefa Cienia na 2” oraz „Potencja na 3”. Owa potencja to po prostu nadludzka siła, która „włącza” się automatycznie, kiedy jej potrzebujesz. Tu znajdziesz opis. Co do Strefy Cienia, to władasz na początek Grą Cienia i Całunem Nocy. Z czasem pewnie coś Ci dodamy, jako naturalny element rozwoju. Tutaj masz opis tej mocy. Pozdrawiam |
25-12-2007, 19:24 | #270 |
Reputacja: 1 | Dzięki. Dodałam już 6 punkt do KP. Pościk będzie lada dzień. Przejrzałam już ogólnie opis mocy, ale jeszcze przeczytam to sobie dokładniej (razem z całą stronką )
__________________ A ja niestety nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. Co spróbuję coś napisać, nic mi nie wychodzi. Nie mogę się za nic zabrać, chociaż bardzo bym chciała. Nie wiem, co się ze mną dzieje. W najbliższym czasie raczej nic nie napiszę. Przepraszam. |