Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-05-2011, 22:42   #111
 
Ratkin's Avatar
 
Reputacja: 1 Ratkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwuRatkin jest godny podziwu
Kwartał już czekam na Rekrutację do drugiej odsłony XD Sprężcie się na litość Boską
 
__________________
-Only a fool thinks he can escape his past.
-I agree, so I atone for mine.


Sate Pestage and Soontir Fel
Ratkin jest offline  
Stary 08-06-2011, 21:22   #112
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 1 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
Echidna... Nana padła martwa. Cóż, Ty już pisać postów w tej części Lotu nie musisz, acz do drugiej zapraszam. Kto będzie następny? :>
Reszta. To z waszej strony będzie ostatnia kolejka, ostatnie posty w których ja dam swój, kończący pierwszą część Lotu Kruka. Wszystkich zapraszam na konsultacje do mnie. Każdy ma wybory... Pozwolę sobie zauważyć jedną rzecz. Wybór zły dla innych wcale taki nie musi być dla waszych postaci...
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest teraz online  
Stary 13-07-2011, 18:10   #113
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 1 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
Witam! Na początku proszę moderacje o nie zamykanie mi tego tema tiu gdyż pragnę wykorzystać go do przedyktowania kilku kwestii związanych z tą sesją. W razie czego mogę dać znać kiedy nie będzie mi potrzebny. I jeszcze do graczy, jeśli najpierw ktoś z was natknął siew na komentarze, wracać mi tu szybciutko do sesji i dopiero po jej lektorze czytać komenty
To teraz gratulacje i podziękowania. Gratuluje wszystkim którzy dotrwali do końca sesji w większym lub mniejszym kawałku, granulę gdyż mimo wszystko – wygraliście. Tak, nie jest to całkowite zwycięstwo – ale wygraliście. Dziękuje za wspaniała grę, dobre posty, odgrywanie postaci oraz kontakt jaki starałem się mieć i fam, że miałem z większością graczy. Kilka słów poza sesją pomaga budować dla Was dobre wątki. Czyli jeszcze raz dziękuje.
Nie wszystko było tak jak sobie wymarzyłem. Ciągle zmiany w składzie, opóźnienia. Przez utratę graczy straciłem klika wątków, a i prowadziło się mniej komfortowo. W następnej części na pewno wezmę więcej osób i bardziej rygorystycznie podejdę do kwestii terminów (tja, wiecie jak to ze mną jest...). Jednocześnie te wątki co zostały, rozwinęliście. Na peweno podobała się mi inicjatywa ze zstrony graczy. Sesje o otwartej strukturze mi jako prowadzącemu dostarczają najwięcej frajdy więc ciesze się, że dobrze się w nich odnajdywaliście.


Kurcze, za słodko się zrobiło Teraz kilka spraw urzędowych. Druga sesja będzie się zwać: Lot Kruka II: Kruki i Sokoły. Na pewno będzie mniej morderczo, wolniej w fabule (ale ufam, ufam, że w postowaniu szybciej) i bliżej centrum miasta, więcej graczy. Raczej fabuła się rozciągnie, potrwa nawet ponad tydzień ale niektóre dni będę rozwiązywał na zasadzie „to teraz macie 12 godzin czasu dla siebie”. Sesja będzie się kręcić bardziej wokół Technokracji, mniej będzie również wątków wilkołaków gdyż święta i narady dobiegną końca i pozostaną tylko lokalne wilki. Będzie wątek wampirów. I tak samo jak w tej sesji będzie mocno widoczna mechanika. Kilka kwestii na które chciałbym aby każdy z was odpowiedział mi.

1. Druga część zacznie się w pewnym odstępie po wydarzeniach znad jeziora. Widełki nad którymi się zastanawiam to od dwóch tygodni do sześciu. Jaki czas wy byście chcieli?
2. Sprawa przedzielania punktów doświadczenia. Co prawda w obecnej sytuacji dotyczy to tylko dwóch osób, jednak chcę aby wszyscy się wypowiedzieli gdyż jak szczęście dopisze wedle tego samego systemu będę rozdzielał punkty po drugiej części (marzy się mi trylogia). Na pewno wiem, że osoby które zacz nas grę nowymi postaciami zaczną z pozycji startowej adepta, acz dostaną z mojej strony bonus (np. Amy dostaje chowańca). Siła rzeczy pbf trwa tyle ile trwa i tak czy siak sypnięcie w rozwoju będzie mocniejsze niż po jednej sesji na żywo. Prosiłbym skomentować możliwe systemy rozwoju, a ja rozważam:
- same punkty doświadczenia (można korzystać z instruktażu, bibliotek itp. itd. Do zmniejszenia kosztów).
- punkty wolne pozwalając wykupić wam parę kropek pozycji na zasadzie „czas przerwy między sesjami postać spędziła tak i tak”.
- punkty rozwoju czyli ja jako MG zakładam, ze masz na przykład dwie kropki do Sfer i cztery do Zdolności które ładujesz wedle uznania.
- System hybrydowy będący mieszaniną dwóch lub trzech koncepcji (jeśli tak, to w jakich proporcjach?).
3. Które elementy były ok i mają się pojawić w następnej sesji? Co się podobało?
4. Analogicznie, jakie elementy wam nie pasowały i lepiej grałoby się bez nich?
5. Czego w sesji brakowało, a wolelibyście aby się tego więcej pojawiło?
6. Ten punkt i następny to tylko z mojej ciekawości. Najfajniejszy bn...
7. ...i największy buc niezależny.

Dodatkowo dwie osoby których postacie przetrwały potem zajrzą ze mną do doca. Nie będą miały wiele roboty, ja po prostu opiszę wydarzenia w mieście i fundacji po zamknięciu bramy w jeziorze, a wy zajrzycie do tego i naniesiecie swoje uwagi/odpowiecie jak postać się zachowywała wobec danych wydarzeń. Na pewno poproszę inspektora aby tylko mi powiedział jakie negatywne i pozytywne opinie zawrze w raporcie, a Asenat o jej postępowanie wobec ostatniego fragmentu istoty z jeziora znajdującego się po naszej stronie Horyzontu. Nie myśl, że zniszczenie będzie łatwe, już nie teraz Ale to jeszcze do was na PW się odezwę. Po uzyskaniu odpowiedzi dam xśdo rozwoju, tymczasem...

Amy, chyba nigdy nie oduczę się się owić do Ciebie po imieniu postaci. Cóż, gdybym nie znał wcześniej Twojej postaci, a potem dostałbym bochatera tak się zachowującego, pewnie byłbym poirytowany. Jednakże wiedziałem jaką postać biorę i muszę przyznać, że naprawdę trudno było mi posłać do piachu Twoją postać. Ale grało się super, jakimś dziwnym wypadkiem (naprawdę, nie specjalnie) trzy razy uwziąłem się na tą samą kostkę nogi czyli postrzał, skręcenie, a na końcu mutacja całej stopy. Cóż... Ufam tylko, że nowa postać będzie bardziej otwarta społecznie, wiem mówiłaś o wadach ale niech będzie się dało poczuć te wady i czemu ma taką reputacje

Echidna, co za z Tobą miałem Najpier nie dogadanie się co do kwestia sesja wolna/po sznurku, potem te ciągłe spóźnienia. Piszesz dobrze. Bardzo dobrze. Lecz Twoja postać była strasznie bierna. Z punktu MG jest to jeden z najtrudniejszychgjh przypadków, już kwestia wyalienowanych samotników jest łatwiejsza. Tutaj MG musi stawaćna głowie.
Zapraszam abyś zagrala w następnej sesji ale dwa warunki. Brak poślizgów na taką skalę (każdy może mieć poślizg ale nie tak duże...) i wolałbym postać ciut bardziej chyżą.

Asenat, co tu powiedzieć. Bębna łatwo się nie pozbędziesz o nie Ravna jak to Ravna... I tutaj musże pogratulować jednej cechy która jest dość nieczęsta. Potrafisz narazić swoją postać, postąpić tak jak ona by postąpiła nawet gdyby obiektywnie boby to głupie lub groźne. Naprawdę to doceniam. A, jako jedyna niezależnie od metody punktowania dostaniesz możliwość dobicia jednej sfery do poziomu piątego.

Kritzo, cóż. Musiałeś ustąpić paniom pierwszeństwa. Przyjemnie się z Tobą gra, czasami swoimi hasłami potrafisz mnie rozwalić (mistyczny pies, sprowadzenie Robertowi suczki...). Szkoda tylko, że nie przysrawszy na propozycję oka. Byłoby super. No, powiedzmy... Nie boisz sięmagyować co mnie cieszy tak samo jak zabawy z magyą

Dobra, Asenat pewnie jeszcze będzie miała więcej pytań i na te, które nie kolidują z wątkiem 2 Lotu które ju żmam (nowe opracuje po waszych sugestiach) odpowiem. Teraz tylko na szybko ostatnia zagadka bo K. się za bardzo starał abym teraz tego nie wyjaśnił.

1-3-7 Keter – Tiferet – Malchut (Ego – Triquetra? - Saligia!)
Mistrz Rasputin. Tutaj są połączone kolejno czyli.
1 – Keter – Ego, kolejno Jedyny, kreacja, światło, tworzenie oraz jaźń czyli Avatar.
3 - Tiferet - Triquetra, rozbicie na trzy wartości (metafizyka maga i triada), to samo Tiferet czyli równowaga. Znaleźć równowagę, konsekwencje czynów Triquetra – wszystko wraca.
7 - Malchut - Saligia, czyli 7 po raz pierwszy jako symbol doskonałości, Malchut jako emanacja świata materialnego, absolutu w nim, ostatnia emanacja ale skoro ziemia to skażona. Saligia, siedem grzechów głównym, grzeszne, złe, a jednocześnie znowu siódemka się pojawia, prawda?
Tak ogólniw to jest klucz do zagadki istoty jeziora, nephandiego któremu miała służyć za bramę, a także panów Mrok i Śmierć.

1-2-1 Chesed – 2C (Wilk) – (1 = 2)
Oczywiście zapowiedź śmierci Crina. Jedna enerhia w dwie i potem w jedno. Jedno równa się dwa. 2C czyli Crin i Carcarin na C. No i Chesed czyli formy energii. Jedna energia w dwie formy. Jest to zarazem podpowiedź, że śmierć jednego z braci pozwoli osiągnąć pełnię drugiemu. Jeśli Ravna ocaliłaby Crina umarłby Carcarin, natomiast jeśli Ty byś pomagyował to pewnie złamałbyś przeznaczenie i oboje by żyli.

PD MAV MAM AMP BB PRFBK PTPK TDBK UKDM-AAA-BB (7-1: umrze ta osoba)
Oczywiście zawiły skrót mówiący o Diakonie. Miał on umrzeć, coś w rodzaju samospełniającej się przepowiedni. Czytasz, że Diakon i tak umrze więc mogłeś go zabić na jeziorze... Tutaj złamałeś przeznaczenie. 7-1 czyli tradycja liczby siedem, menory oraz zagaśnięcia jednej świecy w niedoskonałość. Powód śmierci niedoskonałość, wypaczenie – kuszenie Ciebie przez Jezioro.

Hod wypaczona! tak! Hod = 7 (tutaj! Teraz!) 111 (ktoś spotkał mesjasza Hod)
Tu nie powiem bo to był bonus na drugą część.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest teraz online  
Stary 13-07-2011, 19:52   #114
 
Drusilla Morwinyon's Avatar
 
Reputacja: 1 Drusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwuDrusilla Morwinyon jest godny podziwu
Z mojej strony wielkie podziękowania za sesje, grało się naprawdę całkiem fajnie i nie mogę się doczekać, by zagrać w kolejnej sesji.
Na uspokojenie dodam, że następna postać jest o wieeeeele mniej marudna.

Co do spraw 2:

1. Ja bym dała miesiąc, akurat czas by ocalałe postacie mogły dojść do siebie, a nowe dojechać i trochę się zapoznać z terenem przed rozpoczęciem sesji.
2. Raczej system hybrydowy - punkty rozwoju + pedeki lub pkt postaci, tu już zostawiam reszcie do decyzji.
3. Hm, hm, trudno tak wyszczególnić, jeśli chodzi o oprawę na pewno muzyka, a jeśli o fabułę... Hm. strasznie zawiła się wydawała, ale ogólnie ok, trudno tak najlepsze elementy wyszczególnić.
4. Podobnie w sumie, choć tutaj muszę przyznać, że trochę za dużo walk i za mało czasu na "wolne" działania postaci.
5. Hm, mam trzech: Robert, Rasputin, Jurij
6. Bezapelacyjnie Diakon
 
__________________
Co? Zwiesz dekadentami nas i takoż nasza nację?
Przyjacielu, ciężko myślisz, w innych czasach miałbyś rację.
Czyżbyś sądził, żeśmy tylko tępo w siebie zapatrzeni?
Nie wiesz, lecz to się nazywa ironia i doświadczenie.
Drusilla Morwinyon jest offline  
Stary 15-07-2011, 18:05   #115
 
Asenat's Avatar
 
Reputacja: 1 Asenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputacjęAsenat ma wspaniałą reputację
O rany, o rany! Skończyliśmy!
Dziękuję Wam wszystkim, było naprawdę fajnie.

1. Ja bym dała tak z 4-5 tygodni, tyle potrzebuję (egoistycznie) na ochłonięcie własnej postaci i ewentualne wolty w charakterze i wyznawanych wartościach. Poza tym, to da czas na ogarnięcie się fundacji, co nie?

2. Najbardziej pasuje mi system hybrydowy, ale w sumie to mi to ryba, co postanowicie, bo Wam będzie wygodniej, i mi będzie na rękę.

3. OK było dużo zróżnicowanych bnów i wpuszczanie nas w maliny. OK były postacie szare, nie czarno-białe. Podobały mi się rozbudowane wątki przy jednoczesnym (nie zawsze wychodziło) trzymaniu nas razem.

4. Może nie negatywne - ale wolałabym widzieć ich znacznie mniej w kolejnej przygodzie: dużo śmierci, dużo trupów, nerwy jak postronki i nastrój minorowo-pogrzebowy. Tempo fabuły i natłok wydarzeń sprawiały, żeśmy się razem trzymali tylko na słowo honoru - z postacią Drusilli to moja może ze dwa słowa zamieniła. Jakieś jaśniejsze nastroje i więcej czasu wolnego bym chciała, proszę wycieczki.

5. Robert i Aureliusz. Carcarin z Akinem też byli nieźli, ale za mało ich było na szumny tytuł najfajniejszego bna.

6. Puchar otrzymuje śp. Cirn.

A ja się chciałam dowiedzieć, kto do nas strzelał płonącymi kulami na spotkaniu z wilkołakami, chciałabym wyjaśnienie urywków z biblioteki na temat spotkania wilkołaków, oraz czemu Grigorij nie przespał się z Inną :P (obiecałeś, obiecałeś, że powiesz Johan). Jeszcze mam kilka pytań odnośnie przeznaczenia i jego zmieniania, ale muszę przeszperać przygodę.
 
Asenat jest offline  
Stary 18-07-2011, 22:30   #116
 
Kritzo's Avatar
 
Reputacja: 1 Kritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłośćKritzo ma wspaniałą przyszłość
Super, że skończyliśmy Rzadko udaje się doprowadzić przygody do końca, a tutaj człowiek ciągle myślał o przetrwaniu postaci. To była moja pierwsza sesja w maga i czułem się często niekomfortowo nie mogąc odnaleźć się w tym świecie, gdy trzeba było przeżyć. Nie mniej jednak nauka była przez to szybsza.

Super się z wami grało, szkoda tylko że byłem niemiłym gościem w Fundacji:P

1. Byłbym również za jakimś miesiącem, może ciut więcej, by otrząsnąć się z szoku i podleczyć rany, no i przeanalizować wszystko. Chyba że przygoda nowa zakłada jeszcze dochodzenie do siebie, ale jeśli mamy wpływ to lepiej byśmy byli ciut wypoczęci
2. Mi najbardziej pasuje system hybrydowy. Kilka punktów wolnych/na same sfery/na same zdolności i PD z korzystaniem ze wspomagania. W końcu po coś ma się te biblioteki i nauczanie. Niby same PD by starczyły, ale faktycznie sesja długa, etc. więc postaci by się rozwijały muszą dostać małego boosta :P
3. Krótko tu grałem, choć jak się okazuje te 16 postów to nie aż tak mało. Podobała mi się pokręcona fabuła i napięta sytuacja, która wystawiała na liczne próby postaci i graczy. To powinno pozostać, nawet jeśli nie byłoby związane z ryzykiem rychłej śmierci (choć mogłaby być odległa:P)
4. Lepiej by mi się grało, gdybym nie był tak źle przyjęty, ale taka fabuła. No i gdyby każda decyzja potencjalnie nie kończyłaby się śmiercią. Fajnie byłoby nawet w takiej sytuacji mieć szansę na zmianę planów "w trakcie" akcji powodującej umieranie.
5. Chciałbym widzieć więcej opisów magyi, tzn. poczuć co i dlaczego się dzieje, w jaki sposób łamie paradygmat, a w jaki jest z nim zgodne. Podczas czarowania przez graczy, jest to istotna sprawa, by MG uznawał efekty i chciałbym tego doświadczyć. Jest to i pouczające i wprowadzające klimat, jak i osobiste (postaci) spojrzenie na rzeczywistość. Opisy książkowe, wymagające wyobraźni, są fajne ale upraszczają magyię, która mogłaby być wtedy każdą inną sztuką magiczną z innych systemów/światów etc. a chciałbym się nauczyć robić to dobrze - egoizm, ale tak też radzi system;]
6. Ja chyba najbardziej polubiłem Jona
7. Rywalizuje Diakon i Robert. Tego drugiego słabo poznałem, ale dał mi się poznać z bardzo złej strony:P

Co do przepowiedni
Chociaż Diakona udało się odratować. Gdybym mógł pisać przed Ravną może dwóch braciszków bym wyciągnął, tak opis mnie zniechęcił do wyciągania zwłok. Mistrza Rasputina z kolei strasznie słabo znałem w ogóle i nie sądziłem że jest tak ważny. Niestety brakło czasu na dobrą integrację z Fundacją i takie są tego żniwa. Rasputin przeszedł mi przez myśl, ale nie czułem rangi jego osoby w przedsięwzięciu, szczególnie jako postać. Jako gracz mógłbym pometagameingować, choć nie wiem co z jego osobą mógłbym zmienić.

Btw. co by się stało gdybym walczył z okiem? Diakon by zbzikował, a Rasputin przeżył? Bo co by było gdyby Colin uległ Oku, to chyba wiadomo A... i czy uratowałem Gustawa, czy to był zbytek łaski pożyczając mu swoją laskę?
 
Kritzo jest offline  
Stary 20-07-2011, 15:12   #117
Moderator
 
Johan Watherman's Avatar
 
Reputacja: 1 Johan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputacjęJohan Watherman ma wspaniałą reputację
No to moi mili, patrząc jak mi odpowiedzieliście to kilka postanowień, a po nich to co tygryski
lubią najbardziej – rozwój postaci.
1. Czyli miesiąc, 4 tygodnie. Super. Sam myślałem co prawda tylko o dwoch tygodniach w pierwszej eworsji ale skoro uważacie, że cała przygoda przejechała po waszych postaciach jak buldożerem i potrzeba więcej czasu na stabilizacje – ołkej.
2. To system w pełni hybrydowy, ale o przyznawaniu punktów, bonusów itp. itd. to za chwilę.

Byłem święcie przekonany, że największym bucem będzie jednak Diakon, a tu jednak podzielone zdania Z beczki odpowiedzi do sesji, to z tego co mogę mówić nie mieszając w drugiej części:

- Kulami? Oczywiście, że technokracja. Na końcu będzie link do doca z kilkoma sprawami, w przerwie między sesjami dowiecie się, że Akin to wredna szuja będąca wojskowym, teoretycznie mającym szpiegować Iteracje X, de facto sam im podrzucił wieści o spotkaniu na jeziorze. Wilkołaki twierdzą, że był on pewny, że Carin i Carcarin nie padną od tak małej obławy, natomiast możliwa śmierć innych przywódców i nie dojście do ładu z magami było tym co chciał. Aby nie trzymać w niepewności – Akin gdzieś się ulotnił. I smrodku się nieźle wokół niego narobiło. Ale to są trochę potwierdzone domysły Carcarina przed odejściem z Moskwy.

- Urywki. Cóż, wilkołaki mają to do siebie, że raz na jakiś czas zbierają się gromadnie, w sumie każda grupa nadnaturali w WoDzie ma swoje wiecie i to był jeden z nich. Ot nadzieje z Crinem, polityka, trochę pojedynków, dobre zarżnięcie kilku ludzi (Czerwone Szpony...) Na miła atmosferę i nastrój rytualny.

- Grigorij. Bo nie Grigorij jest lepszym człowiekiem niż poglądy które niekiedy wygłasza. I bardziej konserwatywnym.

- A no Kritzo, Mistrz Rasputin to by łmój taki królik z kapelusza. Tak z bliska to mieliście z nim kontakt kilka razy, a jedyny mag prócz Anny który miał z nim większy kontakt to Jon – zresztą nie wiem czy ktokolwiek zauważył, ale to jest jedyna postać do której ten Wirtualny Adept mówi tytułem, a to już pewna oznaka szacunku. Cóż, były ślady.

- Skąd wiesz, że Rasputin umarł? Nie widać jego śmierci... Może wszedł wyżej, może spadł niżej? Cóż, jakbyś podjął walkę per se z okiem to najprawdopodobniej albo byś umarł, albo podpał w cisze z której wyszedłbyś znając podstawy smoczego języka oraz możliwość wykupienia wypaczonej entropii... Czyli ogólnie nieźle by cię zbiesiło albo wrzuciło w otchłanie szaleństwa.

- Zwiększyłeś szanse Gustawowi. Ja normalnie kulałem na ataki :P

Dobra, to teraz rozwój postaci. Amy do nowej postaci dostaje bonus w postaci chowańca, natomiast pozostała dwójka, to tak:

Kritzo
10 PD
7 punkty wolne
+ 2 do Sfer


Asenat
12 PD
10 punkty wolne
+ 2 do Sfer
- Przeznaczenie do poziomu 5
Ale moja droga, musisz sobie wybrać geas czyli nadnaturalny zakaz/przykaz do ugadania ze mną. Proponuje coś z wilkołakami, psami czy innymi kudłaczami. Jak weźmiesz jakiś szczególnie trudny np. nie krzywdzić nigdy wilkołaków i wilków to nic nie dam tak czy siak.
- Możesz podnieść jedną Sferę do poziomu 5

Ograniczenia waszej dwójki, prócz wyjątków, sfery max. 4 poziom, tylko jedną dobić możecie do 4 dodatkowo (czyli jak masz dwie sfery na 3 to tylko jedna może mieć 4, drugi punkt do sfer przeznacz gdzie indziej, Ravna może mieć 5 i 4), max. Arete 7 ale maksymalnie podwyższyć możecie tylko o 2, podwyższenie pozycji i zalety socjalne obowiązkowo prosić o zgodę.

Proszę wszystkich zajrzeć do tego dokumentu:
https://docs.google.com/document/d/1...aj4/edit?hl=pl

Proszę, aby napisali w nim czy mają coś do dodania lub nie wszyscy. Amy w sumie też gdyż z tego co wiem chciałaś aby Twoja postać przybyła odrobinę wcześniej od reszty do Moskwy.
Temat można zamknąć jak i sesje.
 
__________________
Otium sine litteris mors est et hominis vivi sepultura.
Johan Watherman jest teraz online  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172