Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-12-2014, 20:37   #521
 
Balzamoon's Avatar
 
Reputacja: 1 Balzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputację
Doradzam jeszcze raz przeczytać kusze w tej edycji - maja cechę Loading.
Because of time required to load this weapon, you can fire only one piece of ammunition from it when you use an action, bonus action, or reaction to fire it, regardless of number of attacks you can normally make.
 
__________________
"Prawdziwy mężczyzna lubi dwie rzeczy – niebezpieczeństwo i zabawę, dlatego lubi kobiety, gdyż są najniebezpieczniejszą zabawą."
Fryderyk Nietzsche
Balzamoon jest offline  
Stary 04-12-2014, 20:39   #522
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
C r o s s b o w E x p e r t
Thanks to extensive practice with the crossbow, you
gain the following benefits:
• You ignore the loading quality o f crossbows with
which you are proficient.
• Being within 5 feet o f a hostile creature doesn’t
impose disadvantage on your ranged attack rolls.
• When you use the Attack action and attack with a onehanded
w eapon, you can use a bonus action to attack
with a loaded hand crossbow you are holding.

Ogryzkowi chodziło pewnie o rozbieżność między łukami a kuszami - łuki nie wymagają feata, żeby być efektywnie wykorzystywane, a niewiele większe obrażenia z kuszy nie rekompensują tak cennego wydatku jak feat w porównaniu do innych możliwości. Przynajmniej tak to zrozumiałem.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 04-12-2014, 20:48   #523
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Ogryzek Szatana Zobacz post
Zabicie goblina uważam za idiotyzm. Nawalczyliśmy się, prawie zginęły dwie postacie (moja i bodajże mag), poległ jeden towarzysz, goblin był naszym ostatnim tropem - wszystko poszło się... do piachu.
Tak się zastanawiam... Czy to czasem nie w tej sesji MG pisał, że nie należy zabijać wszystkiego, co się rusza? Że czasami trzeba porozmawiać?

Czy coś w tym stylu
 
Kerm jest offline  
Stary 04-12-2014, 20:50   #524
 
Balzamoon's Avatar
 
Reputacja: 1 Balzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputacjęBalzamoon ma wspaniałą reputację
Pisał, pisał... tylko chyba nie było komu przeczytać.

Clutterbane nie wiem dlaczego ciężka kusza jest w Martial Weapons. Przecież właśnie za to została w średniowieczu wyklęta, że był tak prosta w obsłudze i tak potężna, że byle chłop potrafił ustrzelić rycerza w zbroi, bez wieloletnich ćwiczeń. Zrób obrażenia z kuszy x2 i będzie dobrze. Owszem, będzie potężna , ale powolna, z featem (szkoleniem) będzie mordercza, ale tych nie ma zbyt wiele.
 
__________________
"Prawdziwy mężczyzna lubi dwie rzeczy – niebezpieczeństwo i zabawę, dlatego lubi kobiety, gdyż są najniebezpieczniejszą zabawą."
Fryderyk Nietzsche

Ostatnio edytowane przez Balzamoon : 04-12-2014 o 20:55.
Balzamoon jest offline  
Stary 04-12-2014, 21:01   #525
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Clutterbane nie wiem dlaczego ciężka kusza jest w Martial Weapons. Przecież właśnie za to została w średniowieczu wyklęta, że był tak prosta w obsłudze i tak potężna, że byle chłop potrafił ustrzelić rycerza w zbroi, bez wieloletnich ćwiczeń. Zrób obrażenia z kuszy x2 i będzie dobrze. Owszem, będzie potężna , ale powolna, z featem (szkoleniem) będzie mordercza, ale tych nie ma zbyt wiele.
Co jak co, ale w takich zależnościach typu kostki obrażeń, itd. nie chcę mieszać. To ostatnia rzecz, którą chciałbym modyfikować.

W BRP jest to dobrze rozwiązane, że na k100 masz +25% szans na trafienie z kuszy, a z takiego łuku zaledwie +10%, strzał wychodzi raz na dwie rundy, zasięg krótszy, itd.

Cytat:
Tak się zastanawiam... Czy to czasem nie w tej sesji MG pisał, że nie należy zabijać wszystkiego, co się rusza? Że czasami trzeba porozmawiać?

Czy coś w tym stylu
Tak, zabijanie miało być ostatecznością...
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 04-12-2014, 22:44   #526
 
Quelnatham's Avatar
 
Reputacja: 1 Quelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetny
Echem.
To przyśpieszenie sesji raczej mi umiarkowanie pasuje. Szczególnie jeśli jeszcze produkujecie trzy strony komentarzy w jeden dzień. Zobaczmy jak będzie.

Nieoczywiste jest dla mnie czemu wszyscy znają Dalaurego. Wykorzystałem ten motyw, żeby się z Jabadoockiem kojarzył, ale to też warto by ustalić skąd.

No i paladyn oferuje leczenie, nie wiem tylko kto jest w największej potrzebie.
 
Quelnatham jest offline  
Stary 04-12-2014, 22:49   #527
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Nieoczywiste jest dla mnie czemu wszyscy znają Dalaurego. Wykorzystałem ten motyw, żeby się z Jabadoockiem kojarzył, ale to też warto by ustalić skąd.
W pośpiechu pisałem i trochę niejasno - "wszyscy" znają z opowieści nadmiernie rozgadanego Jabadoocka - taka postać musiała wspomnieć o tym, że gdzieś tu się kręci jego znajomy.

Zwykle z komentarzami tak nie ciśniemy, chyba że znajdzie się temat do nerdzenia, ale nie trzeba tego śledzić.

A da się wynegocjować cztery dni dla graczy zamiast pięciu?
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 04-12-2014, 22:58   #528
 
Quelnatham's Avatar
 
Reputacja: 1 Quelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetnyQuelnatham jest po prostu świetny
Nie no, możemy spróbować na trzy, a gdybym się ociągał to przedłużyć. Ostatnio ciut jestem zarobiony i tylko wieczorem mam czasem czas.
 
Quelnatham jest offline  
Stary 04-12-2014, 23:41   #529
 
Ogryzek Szatana's Avatar
 
Reputacja: 1 Ogryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetnyOgryzek Szatana jest po prostu świetny
Tak, kusza ssie pałkę w większości systemów. Był Earthdawn, gdzie kusza niczym się nie różniła od łuku, jest DnD gdzie kusza dla przeciętnego, doświadczonego wojownika idzie do kosza.
Ten dodatkowy feat to jest niesmaczny żart i nie rozumiem tego zabiegu. Fakt, feat w piątce daje fajne bonusy, ale jako postać nie nastawiona na kusze, tylko chcąca mieć jakąś backupową broń dystansową, featu nie wezmę. Uwielbiam kusze.

Cytat:
Nie rozumiem, jaki "problem"?
Problem jest taki, że gra przez forum utrudnia podejmowanie pełnych decyzji w takim systemie jak DnD, ale jeżeli podasz HP oraz rzuty obronne wrogów, nie powinno być problemu.
Problemem jest elastyczność systemu, co jest jego wielką zaletą na żywo
 
Ogryzek Szatana jest offline  
Stary 04-12-2014, 23:44   #530
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Rzuty obronne też podawać? Hm... Racja. Będą również potrzebne.

@Quelnatham: Ok. Wyślij mi na pw, na czym stanęło z ekwipunkiem.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman
Lord Cluttermonkey jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:39.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172