|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
18-12-2016, 19:44 | #1701 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Ano. Z dwoma takimi postaciami drużyna może uniknąć sporo walk.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman | |
18-12-2016, 19:47 | #1702 |
Reputacja: 1 | Mam wrażenie, że Nythlaug jest najbardziej inteligentną z makintor, więc można zaproponować pomoc w buncie przeciwko temu całemu Królowi, Rashad może się odezwać (ma przekonywanie), tylko pytanie czy to nie robi kary do tego co robi Amira. |
18-12-2016, 20:31 | #1703 |
Reputacja: 1 | To nie ma prawa się udać, bo jesteście nieznajomymi, Nythlaug jest wrogo nastawiony i jego bracia mają na niego większy wpływ (któryś z nich może zadziałać w przeciwną stronę). To znaczy rzucić mogę, ale to bardzo ryzykowne posunięcie.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 18-12-2016 o 20:37. |
18-12-2016, 20:44 | #1704 |
Reputacja: 1 | No dobrze, to rozpatrzmy działanie Amiry i mamy w zanadrzu iluzję Katona. |
18-12-2016, 21:02 | #1705 |
Reputacja: 1 | Swoją drogą, kto jeszcze oprócz mnie uważa, że cała ta nieśmiertelność mantykor to zwykła ściema? IMO to ma na celu tylko przestraszyć potencjalnych przeciwników i rozproszyć uwagę - nie będzie wiadomo, którą zabić pierwszą lub będzie się miało tunnel-vision na jedną z mantykor, a w międzyczasie rozszarpią nas dwie pozostałe. |
18-12-2016, 21:06 | #1706 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
| |
18-12-2016, 21:10 | #1707 |
Reputacja: 1 | Ale są na tyle głupie, żeby w taką zmyśloną historię uwierzyć A nie mamy pewności, że ten ich Król nie wcisnął im takiego kitu (żeby podbudować morale i takie tam) |
18-12-2016, 21:37 | #1708 |
Reputacja: 1 | Tyle się dzieje a ja niestety dzieciaki niańcze Co do pytań. Nie chce być wrogo nastawiony do magii. Miałem dwóch opiekunów. Jeden z nich parał się magią. Specjalnie dałem by nie było niesnasek wymuszonych w ekipie. Co do wybrańca bogów: No o to mi chodziło. Nie znam panteonu więc ogólnie napisałem. Legendy mówią, że stanę na czele plemienia/państwa itd. Tylko droga daleka bo musi wyrżnąć przeciwników z południa i sprzedawczykom się odpłacić. Co do broni: Dwurak jak najbardziej i numer 1 wśród broni. Ale dwa nadziaki przy wspinaczce używa i do walki w ciasnych i trudnych warunkach. Też jest w tym bardzo dobry. Z tarczą nie za bardzo. Jak będzie miał to sobie poradzi, ale mistrzem nie jest. Prędzej ją odrzuci i złapie za szyje i zgniecie krtań Co do podklasy: Nie widzę go jako przyjaciela zwierząt. Ten z kolczastym pancerzem to niekoniecznie. Wole polegać na mięśniach i broni. Chyba ten Zealot byłby najlepiej pasujący do mojej wizji. Tylko czy muszę o tym wiedzieć i akceptować to? W głowie ma pomstę rodziny i przyjaciół. Jeśli tak Odyn chce to wyczyszcze dla niego krainę z "czarnych dusz" Umiejętności myślę takie: Athletics (Bo chcę skakać na duże odległości, zeskakiwać na wrogów w gotowości do miażdżących ciosów itd. Survival Umie o siebie zadbać. Jest samotnikiem (A raczej był) Na północy trzeba wiedzieć jak o siebie zadbać itd. Intimidation lub Perception tu nie wiem. Jedno i drugie Może za to, że nie używam magii będę miał 4 umiejki Co do tych Viridistańczyków nie będzie problem? Nie chce wewnętrznych walk w drużynie. Niby rozumie, że każdy człowiek jest inny i jeden nie reprezentuje całego narodu, ale...? Co do tych "poławiaczy pereł" i bycia legendą jak najbardziej. W sumie o to chodziło. Ci co wiedzą co jest grane i chcą wolności północy od południa widzą w nim wybawiciela i rękę bogów |
19-12-2016, 11:20 | #1709 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Obecnie w drużynie mamy: a) niedobitków z pirackiej załogi, b) viridistańskich arystokratów - łowców skarbów, traktujących a) z góry, c) piratkę z innej załogi, która przeżyła atak statku a), d) byłą agentkę tajnej policji wrogiego Viridistanowi miasta-państwa, która prawdopodobnie zapolowała na kogoś z rodziny b). Odnośnie postaci: 1. Ok, mamy to. Człowiek barbarzyńca zealot. 2. Ok, atletyka, sztuka przetrwania i zastraszanie. Masz jeszcze do wyboru dwie dowolne umiejętności, które będą pasować do Twojej postaci jako do wybrańca bogów - np. wspomnianą perswazję i dajmy na to religię. I ponadto masz jeszcze dwa języki lub dwie biegłości (w narzędziach) do wyboru, np. jeśli wybrałeś sobie Odyna, to mógłbyś wziąć np. język niebiański i rzemiosło kowala. 3. Ok, dwurak. Toporki też się znajdą. Masz jakieś preferencje co do magicznych przedmiotów? Postacie piątego poziomu zaczynają już defaultowo z pieniążkami, za które mogą kupić kilka zabawek.
__________________ [D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik [Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor, Pliman Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 19-12-2016 o 11:26. | |
19-12-2016, 11:51 | #1710 |
Reputacja: 1 | Co do sytuacji w drużynie. Ok. Ja nie przepadam za PvP, ale jak to jest otwarte to czemu nie. Ad 1. Raczej tak. Skoro tak mówisz ad2. Spoko. ad2. a) perswazja i może coś jak wspinaczka czy coś? Żeglowanie? Co do tej religii. Nie chciałem być religijny. Po prostu Odyn po prostu mnie wybrał, czy chcę czy nie. Z tą religią to widzę, że w kierunku Paladyna to idzie. b) Co do języków to: Moich wrogów i mój ojczysty. Rzemiosło bardziej bym widział szkutnictwo (coś z żeglugą). Jeśli kowalstwo to w górach mogłem zajmować się tym lub być jako drwal. Dzięki temu takiej masy i wielkości nabrałem. Ad3. Dwurak to jakiś rodowy może? Odzyskany w wieży czarnoksiężnika? a "toporki" chodziło mi o (czekany/nadziaki) takie do wspinaczki i walki. Magiczna broń? Hmmm. No dwurak jako rodowa broń. Nie znam się na magicznych przedmiotach. Może ktoś coś podpowiedzieć? Może jakiś pas gruby magiczny? tatuaże? |
| |