|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
14-02-2018, 11:18 | #1 | |
Konto usunięte Reputacja: 1 | [Komentarze] Kuźnia Gniewu Witam serdecznie wszystkich graczy, tutaj będziemy sobie komentować sesję. Na początek sprawy organizacyjne: - czas na odpis to 2 dni, gdy będzie chodzić o walkę, czy inne proste wybory (np. idziecie w lewo albo w prawo). Przy pierwszym poście dostaniecie 3 dni, żeby móc opisać postać i/albo się posocjalizować. - piszecie w trzeciej osobie czasu przeszłego. - wszystkie rzuty wykonuję ja. - proszę informować o nieobecnościach, gdyż dwie nieusprawiedliwione tury absencji oznaczają, że postać przechodzi na mojego autopilota, a potem w dogodnym momencie ginie. - nie kłócimy się w komentarzach. Gracz/Gracze, którzy będą notorycznie ciskać się o coś, zostaną usunięci z gry. - PvP niedozwolone - będziecie mieć wystarczająco dużo zagrożeń na drodze, że skakanie sobie do gardeł nie wchodzi w grę. Potyczki słowne - ok, ale bez walki między sobą. - Do każdego wrzucanego posta nie zapominajcie dorzucić znaczników [JUSTUJ.][INDENT.][/INDENT.][/JUSTUJ.] dla zachowania estetyki. - avatary wstawię Wam sam. O sesji Co do dungeon crawlu, na którym opiera się Kuźnia Gniewu, to wszyscy wiemy z czym to się je, więc jeśli ktoś będzie znużony łażeniem od jednej lokacji do drugiej, bądź po prostu mu się znudzi, niech da znać. Granie na siłę to nie granie a właśnie czerpanie radości z takiej rąbanki i odkrywania kolejnych leveli twierdzy Durgeddina przyświecało mi, gdy otwierałem rekrutkę. Z założenia piszemy szybko i krótko, jednak postarajcie się wykrzesać z siebie coś więcej, niż jedną linijkę tekstu. Nie tyczy się to dialogów, gdzie po prostu możecie rozmawiać w postach ile chcecie, pisząc nawet po jednym zdaniu. Jeśli chodzi o mechanikę, nie będę rzucał na wszystko i wszędzie. Jestem otwarty na pomysłowość i zaangażowanie graczy, które są moim zdaniem ważniejsze, niż kości. Oczywiście działa to też w drugą stronę - ekstremalne pomysły na pewno nie przejdą. Mechanika będzie stosowana w walkach i różnych testach. Oprócz tego, wyrzucenie na kości 20 oznacza automatyczny sukces, niezależnie od tego jak trudne jest zadanie i jak wysokie/niskie są wasze umiejętności. Wyrzucenie 1 na k20 oznacza absolutną porażkę, niezależnie od tego jak wysokie/niskie macie umiejętność i modyfikatory. Ta zasada z pewnością uatrakcyjni nam rozgrywkę Co do leczenia, będę posiłkował się zasadą, którą stosuje w swoich sesjach Sayane, a którą to za Jej zgodą pożyczyłem. Mianowicie: Cytat:
| |