Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-04-2018, 22:20   #111
 
Krieger's Avatar
 
Reputacja: 1 Krieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputację
Conjure Animals to niezły czar trzeciego poziomu, przywołał 2 CR stworów. Gobosy prawie mają z nami szansę
 
__________________
Originally Posted by The Giant
Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism.
Krieger jest offline  
Stary 18-04-2018, 22:24   #112
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Szaman jednym zaklęciem przywołujący 8 wilków?
Panie... ja tu źle wybrałem klasę =p

I jo... jak znalezienie go to ST 20 z disadv to on ma bardzo duże szanse na TPK. No cóż... liczę, że po prostu w niego wjadę. Wtedy to zupełnie zmieni sytuację =p
Dobrze wybrałeś, bo przy wymogu concentration takich zaklęć czaromiot może utrzymać tylko jedno zaklęcie i musi być sprytny jeśli nie chce ryzykować przerwania koncentracji co ruch przeciwnika. Greater invisibility albo dobry kamuflaż to mus.

e. A DC szamana może się zmienić, jeśli znowu wykona ruch i będzie musiał się ukryć.

Działajcie, ciąg dalszy mam nadzieję już jutro. Ale deadline oczywiście 48h.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 18-04-2018 o 22:33.
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 18-04-2018, 22:43   #113
 
Krieger's Avatar
 
Reputacja: 1 Krieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputację
Priorytetem numer jeden dla Gryfa jest rzucenie Healing Word na Dawita z komórki drugiego poziomu za bonus action, wspomniane 2d4+1 uleczonych punktów życia. To już można rozstrzygnąć, nad resztą akcji jeszcze pomyślę.

Zastanawiam się nad rzuceniem Fog Cloud na las żeby zmusić gobosy do wyjścia na trakt. Trochę boję się teraz Krzywego Zwierciadła
 
__________________
Originally Posted by The Giant
Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism.
Krieger jest offline  
Stary 18-04-2018, 22:48   #114
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Krieger Zobacz post
Priorytetem numer jeden dla Gryfa jest rzucenie Healing Word na Dawita z komórki drugiego poziomu za bonus action, wspomniane 2d4+1 uleczonych punktów życia. To już można rozstrzygnąć, nad resztą akcji jeszcze pomyślę.

Zastanawiam się nad rzuceniem Fog Cloud na las żeby zmusić gobosy do wyjścia na trakt. Trochę boję się teraz Krzywego Zwierciadła
Tak się zastanawiam: Rzucisz healing word na Dawita. Będzie on znowu przytomny i wykona ruch przed wilkami, pewnie podniesie się z ziemi i będzie uciekał. Następnie wilki znów go dopadną. Vicious circle.

Innymi słowy przydałoby się jakoś odwrócić uwagę od niziołka. Albo udawać martwego i przeczekać wilki. CHA (Deception) przeciw DC 11? Dawit?

A odnośnie drugiego...

Cytat:
- Uważajcie! Zaraz zapełnię las magiczną mgłą, aby wypędzić gobliny na trakt!

- Hehe, dajesz - skomentował goblin.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 18-04-2018 o 22:50.
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 18-04-2018, 22:50   #115
 
Krieger's Avatar
 
Reputacja: 1 Krieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputacjęKrieger ma wspaniałą reputację
Pomysł jest taki, że do następnej tury wilków znajdziemy M. Night Szamana i go ukatrupimy! Wishful thinking?
 
__________________
Originally Posted by The Giant
Fantasy literature is ONLY worthwhile for what it can tell us about the real world; everything else is petty escapism.
Krieger jest offline  
Stary 18-04-2018, 23:35   #116
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Kliknij w miniaturkę
Oba konie mają dużych 12 pól ruchu.
Co drugi ruch diagonalny liczyłem za 2 pola.
Ruch przez skarpę liczyłem jako jeszcze jedno pole.

Bawimy się w chowanego z szamanem =D
Pierwszy jedzie Theo (żółty). Jeśli po drodze znajdzie szamana to złazi z konia i wchodzi w walkę wręcz (jeśli da radę).

Alaryk jedzie po nim. Jeśli będzie wiedział już gdzie jest szaman to prostu do niego. Wchodzi w zwarcie (odrzuca korbacz by zwolnić rękę). Bazherak wyskakuje mu spod brody i wykonuje Aid Action (skacze szamanowi na gębę) by dać Alarykowi advantage na teście.

Jeśli trzeba to robi to przy użyciu action surge. Jeśli nie trzeba i jeszcze mu zostanie to używa go. Albo aby ponowić próbę zwarcia, gdyby jednak się nie udało, albo by szamana powalić.

I wołam mastifa by biegł za nami. Jego węch będzie potrzebny by znaleźć szamana.
Wszystkie psy jak jestem w stanie. Szaman jest teraz absolutnym priorytetem.

Jego śmierć odeśle wilki, a zabijać ich nie ma sensu bo ponowi zaklęcie.
 
Arvelus jest offline  
Stary 19-04-2018, 06:40   #117
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Clutterbane Zobacz post
Tak się zastanawiam: Rzucisz healing word na Dawita. Będzie on znowu przytomny i wykona ruch przed wilkami, pewnie podniesie się z ziemi i będzie uciekał. Następnie wilki znów go dopadną. Vicious circle.

Innymi słowy przydałoby się jakoś odwrócić uwagę od niziołka. Albo udawać martwego i przeczekać wilki. CHA (Deception) przeciw DC 11? Dawit?
Dawit będzie udawał martwego. Puści bąka, powinno zniechęcić dodatkowo wilki i poprawić jego szanse (taka charakteryzacja, podgniłe mięso itp )

No chyba, że będzie się za kimś schować, ale pewnie nie.
 
AJT jest offline  
Stary 19-04-2018, 10:38   #118
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Kliknij w miniaturkę
Oba konie mają dużych 12 pól ruchu.
Co drugi ruch diagonalny liczyłem za 2 pola.
Ruch przez skarpę liczyłem jako jeszcze jedno pole.

Bawimy się w chowanego z szamanem =D
Pierwszy jedzie Theo (żółty). Jeśli po drodze znajdzie szamana to złazi z konia i wchodzi w walkę wręcz (jeśli da radę).

Alaryk jedzie po nim. Jeśli będzie wiedział już gdzie jest szaman to prostu do niego. Wchodzi w zwarcie (odrzuca korbacz by zwolnić rękę). Bazherak wyskakuje mu spod brody i wykonuje Aid Action (skacze szamanowi na gębę) by dać Alarykowi advantage na teście.

Jeśli trzeba to robi to przy użyciu action surge. Jeśli nie trzeba i jeszcze mu zostanie to używa go. Albo aby ponowić próbę zwarcia, gdyby jednak się nie udało, albo by szamana powalić.

I wołam mastifa by biegł za nami. Jego węch będzie potrzebny by znaleźć szamana.
Wszystkie psy jak jestem w stanie. Szaman jest teraz absolutnym priorytetem.

Jego śmierć odeśle wilki, a zabijać ich nie ma sensu bo ponowi zaklęcie.
Pierwsze kratki są trochę nie tak, bo tak jakby wjeżdżasz w swój wóz i muły. Dalej wyłapujesz dwa ataki okazyjne od wilków z pack tactics. Aż się prosisz o grapple. I jeszcze jedna uwaga odnośnie ruchu. Krzewy orlicy (brush na mapie) to też difficult terrain. Jak mocno Ci to krzyżuje plany, to możesz przymusić konia do testu DEX (Acrobatics) DC 15 jako bonus action. Przy sukcesie nie policzę ani jednej kratki trudnego terenu, ale przy porażce będzie gleba. Jeszcze chyba wjechałeś w jakieś drzewo, ale to najmniejszy problem.

Ale spoko, rozumiem zamysł i już sam poprawię. Ty ewentualnie podejmij decyzję czy chcesz z konia spróbować uczynić akrobatę.

Pies poświęcając akcję na search będzie testował WIS (Perception) z advantage na +3.

A jeśli chodzi o sedno planu, czyli wpadnięcie na szamana, to wspomnę tylko, że abstrakcyjny grid nie zakłada możliwości stratowania goblina przez konia przez przypadek - poniżej link do rozkminy:

https://rpg.stackexchange.com/questi...ntrolled-mount

Także żadnych dmg z tego tytułu nie będzie. Co gorsza, jako że goblin skrył się na trudnym terenie, to nie wykryjesz go po przypadkowym wjechaniu na jedną kratkę trudnego terenu pośród normalnego terenu (co mogłoby się zdarzyć przy niewidzialnej postaci stojącej na płaskiej równinie na przykład). W zasadzie jedyną szansą jest zakończenie ruchu na tej samej kratce, zgodnie z poniższymi zasadami. Wtedy koń się odsunie kratkę i będziesz wiedział, gdzie gnojek się ukrył.

Cytat:
You can move through a nonhostile creature's space. In contrast, you can move through a hostile creature's space only if the creature is at least two sizes larger or smaller than you. Remember that another creature's space is difficult terrain for you.
Whether a creature is a friend or an enemy, you can't willingly end your move in its space.
If you leave a hostile creature's reach during your move, you provoke an opportunity attack, as explained later in the chapter.
Warunek z rozmiarem jest spełniony - koń jest large, goblin jest small.

Nie wiem czy to jest jeszcze zrozumiałe, bo się zagalopowałem z zasadami jak Twój konik. TL;DR próg błędu jest dosyć wysoki.

Cytat:
Napisał AJT Zobacz post
Dawit będzie udawał martwego. Puści bąka, powinno zniechęcić dodatkowo wilki i poprawić jego szanse (taka charakteryzacja, podgniłe mięso itp )

No chyba, że będzie się za kimś schować, ale pewnie nie.
Haha, ok. Test będziesz wykonywał w drugiej rundzie. Powinien wyjść.

Cytat:
Napisał Krieger Zobacz post
Pomysł jest taki, że do następnej tury wilków znajdziemy M. Night Szamana i go ukatrupimy! Wishful thinking?
Póki co wishful thinking.

e. Gryf niech da znać, co robi, bo póki co to tylko:

Cytat:
Huknął głos Gryfa wzywający na pomoc Czerwoną Rycerkę. Moc magicznych słów uchroniła Dawita przed powolną śmiercią z wykrwawienia.
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 19-04-2018 o 16:07.
Lord Cluttermonkey jest offline  
Stary 19-04-2018, 16:07   #119
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Nie chce goblina tratować a jedynie go znaleźć. Thats all im asking for =p
Potem action surge aby go za chabety złapać i wtedy jest nasz!

I znalezienie szamana jest całkowitym priorytetem. Bez tego jesteśmy martwi (nie pokonamy wilków w walnej bitwie, a nawet jeśli... to przyzwie je znowu).

Próg błędu trzeba zaakceptować i liczyć, że mnogość prób i testów podejmowanych aby go znaleźć okaże się wystarczająca. Dobrze, że Alaryk będzie na samym końcu, bo action surge chyba już by nie mógł wykorzystać po swojej turze =p
 
Arvelus jest offline  
Stary 19-04-2018, 16:12   #120
 
Lord Cluttermonkey's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputacjęLord Cluttermonkey ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus Zobacz post
Nie chce goblina tratować a jedynie go znaleźć. Thats all im asking for =p
Potem action surge aby go za chabety złapać i wtedy jest nasz!

I znalezienie szamana jest całkowitym priorytetem. Bez tego jesteśmy martwi (nie pokonamy wilków w walnej bitwie, a nawet jeśli... to przyzwie je znowu).

Próg błędu trzeba zaakceptować i liczyć, że mnogość prób i testów podejmowanych aby go znaleźć okaże się wystarczająca. Dobrze, że Alaryk będzie na samym końcu, bo action surge chyba już by nie mógł wykorzystać po swojej turze =p
Ok. To czekam na Gryfa i Morhołta.

e. W międzyczasie pełne ilustracje Waszych przeciwników:
- szaman,
- pan Dmuchawka,
- typowy łucznik typowy.

e2. Szamanowi nie udało się zidentyfikować zaklęcia Gryfa.

Cytat:
Huknął głos Gryfa wzywający na pomoc Czerwoną Rycerkę. Moc magicznych słów uchroniła Dawita przed powolną śmiercią z wykrwawienia. Oprzytomniały niziołek, wyczuwszy krążące nad nim wilki, celowo nie otwierał oczu ani nie wykonywał żadnego ruchu, udając martwego. Błędny rycerz nie wiedział, że ukryty w krzewach szaman czujnie nasłuchuje, usiłując zrozumieć sens zaklęcia przywołanego przez Gryfa. Nie wiedział też, że goblin niewiele rozumie z magii, którą się posługiwał Gryf. A powszechnym żartem o zabobonności leśnych goblinów było pytanie: “Czy gdy drzewo upada w Harken i nie ma nikogo, kto by to usłyszał... To czy goblin z Harken zacznie je czcić?”
 
__________________
[D&D 5E | Zapomniane Krainy] Megaloszek Szalonego Clutterbane’a - czekam na: Lord Melkor, Dust Mephit, Panicz, psionik
[Adventurer Conqueror King System] Saga Utraconego Królestwa - czekam na: Gladin, WOLOLOKIWOLO, Stalowy, Lord Melkor

Ostatnio edytowane przez Lord Cluttermonkey : 19-04-2018 o 16:30.
Lord Cluttermonkey jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:59.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172