| [Komentarze] Klątwa Strahda
Witam wszystkich graczy i ewentualnych czytelników Drużyna:- Rita Marvella (warpriest) - Alex Tyler
- Couryn Telstaer (hunter) - Kerm
- Nicodemus Mora (paladin) - shewa92
- Enola Dickens (investigator) - Umbree - PORWANA
- Jane Clapham (rogue) - Aiko
- Samwise Avaron (bard) - Rewik
- Algernon Hobbs (okultysta) - Quantum
Post otwierający przygodę powinien pojawić się do jutra, a teraz korzystając z okazji, możemy sobie doprecyzować sprawy organizacyjne. Zatem: - piszemy w trzeciej osobie czasu przeszłego,
- dialogi od myślnika, myśli postaci w cudzysłowie. Bez kursywy, piszemy jak w książkach.
- można pogrubić imię postaci, do której się zwracacie, ale nie jest to konieczne,
- mechanika całkowicie po mojej stronie, jednak jeśli będziecie chcieli rzucić sobie sami na jakąś umiejkę, odzyskane hapeki itd. proszę zamieścić linka do kostnicy w spoilerze pod postem.
- czas na odpis: 4 dni dla Was, 2 dla mnie.
- długość postów: bez jednolinijkowych, "na awatara" to takie minimum, górnej granicy nie określam,
- gramy tylko na forum, ewentualne dialogi załatwiacie sobie we własnym zakresie,
- posty justujemy i wcinamy (indent),
- avatary wrzucę Wam sam do panelu,
- niezgłoszone nieobecności będą karane najpierw ostrzeżeniem (trzy szanse), a następne wydaleniem z sesji,
- ekwipunku pilnujecie sami - jeśli coś nie jest tam wpisane, to nie istnieje, nawet, jeśli postać fabularnie zabrała jakiś przedmiot,
- awans postaci będzie odbywać się na zasadzie kamieni milowych, czyli w pewnych momentach przygody będziecie proszeni przeze mnie aby awansować bohatera na wyższy poziom.
- konflikty na linii gracz-gracz będą karane ostrzeżeniem (nie dotyczy postaci graczy). Za drugim razem gracz, który wszczął konflikt, zostanie wydalony z sesji. Najważniejsza jest dobra atmosfera podczas gry.
W trakcie przygody ten post będzie pewnie uzupełniany o różne inne przydatne rzeczy, na początek jednak takie podstawy wystarczą. Jakby były jakieś pytania - śmiało, tymczasem można się już witać.
Mam nadzieję, że spędzimy razem wspaniałe chwile, dobrze bawiąc się w Barovii NPC: - Arik, ponury barman w karczmie "Krew Winorośli",
- Ismark Kolyanovich, przystojny szlachcic, burmistrz wioski Barovia,
- Szalona Miriam, nieco "nawiedzona" starsza kobieta, matka zaginionej Gertrudy,
- Alenka, Mirabel i Sorvia, właścicielki karczmy "Krew Winorośli". Pochodzą z tajemniczego, wędrownego ludu Vistani.
- Irina Kolyana - siostra Ismarka, dwa razy ugryziona przez Strahda.
- ojciec Danovich - kapłan Pana Poranka, ojciec zamienionego w wampira Doru. Powiesił się po śmierci syna na sznurze od dzwona w świątyni.
- Doru - syn ojca Danovicha, młody chłopak zamieniony 10 lat wcześniej w wampira przez Strahda. Zabity przez Ritę, Jane, Nico i Sama w piwnicy świątyni Pana Poranka.
- Strahd von Zarovich - wampir, władca Barovii.
- Madame Eva - stara Vistanka, wróżbitka potrafiąca czytać z kart Tarokka oraz najważniejsza osoba w taborze Vistan.
DZIENNIK ZADAŃ: - odnaleźć zaginioną Gertrudę [Enola, Rita, Couryn, Nicodemus]
-
odwiedzić Madam Evę [drużyna] - eskortować Irinę do Vallaki [drużyna]
POMOCE DLA GRACZY:
Ostatnio edytowane przez Ayoze : 30-06-2021 o 17:30.
|