|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-04-2022, 09:17 | #1 |
Reputacja: 1 | [Komentarze] Giantslayer Cześć! Z ogromną przyjemnością witam moich graczy i ewentualnych czytelników. Tutaj będziemy sobie dyskutować na temat sesji, mam też nadzieję, że będziemy się super bawić w swoim gronie Zasady sesji:
Zasady opcjonalne:
To chyba wszystko na tę chwilę, jak coś jeszcze mi się przypomni, to dopiszę. Po południu powinien pojawić się właściwy post rozpoczynający przygodę Trunau - interesujące miejsca: 1. Główna brama - jedyna brama w mieście. 2. Kościana Sala - miejsce, gdzie mieszka Halgra ze swoją rodziną i gdzie przeprowadzane są narady wojenne oraz inne ważne dla miasta rozmowy, które muszą pozostać między radnymi Trunau. 3. Płomień Poległych - miejsce, gdzie pali się odzyskane z pola walki zwłoki mieszkańców miasta. Zwykle ogień płonie tam cały czas a jest podsycany w czasie ataku orków na miasto. 4. Izba Gmin - amfiteatr, który służy do wielu celów: zwykle jako pole treningowe dla Trunauańskiej straży, szkoła dla dzieci i miejsce Festwialu Nadziei. 5. Barterstones - targ miejski ulokowany poza murami miasta. 6. Spalony Kościół - lub "Dom Zarazy" jak nazywają go lokalni to stary, strawiony dawno temu ogniem budynek z ponurą historią. Zwykle można spotkać tu dzieciaki bawiące się w chowanego czy inne zabawy, choć krążą plotki, że była świątynia Iomedae jest nawiedzona (ludzie widzą w nocy dziwne światła). 7. Sanktuarium - świątynia Iomedae prowadzona przez trzech kapłanów i trzech paladynów Pani Odwagi. Tutaj też mieści się szpital polowy, gdzie wyznawcy Iomedae zajmują się rannymi 8. Połatana Szata - karczma i pensjonat w jednym, prowadzona przez niziołki dla niziołków, choć inne rasy również mają tu wstęp. 9. Długi Dom - największy budynek w Trunau, służy spotkaniom Rady Miasta, jak i tym bardziej towarzyskim, jak również szkoleniom na strażników miejskich. 10. Kantor - okazały budynek, który dba zarówno o bankowość, jak i potrzeby duchowe zarówno miejscowych, jak i przyjezdnych kupców. 11. Wodospad Nadziei - niewielki wodospad ze zdrową, ożywczą wodą. Niektórzy twierdzą, że jest magiczny. 12. Dzielnica wewnętrzna - Trunau posiada dwie kamienne ściany wewnętrzne, które są zaprojektowane tak, aby umożliwić obywatelom wycofanie się do wyższej części miasta w przypadku, gdy wróg przedrze się przez główną palisadę. Nachylenie terenu pozwala mieszkańcom na lepszą obronę miasta i skumulowane ataki. 13. Dom Wspaniałości - sklep magiczny, który oferuje różne specyfiki a jego właścicielka chętnie zidentyfikuje przyniesiony przedmiot. Oczywiście za odpowiednią cenę. 14. Clamor - kuźnia prowadzona przez dobrze zbudowaną półorczycę, Sarę Morninghawk, która jest również członkinią rady miasta. 15. Karczma "Na Zabójczej Ziemi" - wątpliwej reputacji gospoda, w której czas spędzają tylko ci, których nie stać, by zatrzymać się lub upić w lepszym miejscu w mieście. 16. To i Tamto - sklep wielobranżowy. Znani w mieście:
Ostatnio edytowane przez Umbree : 29-04-2022 o 09:21. |