Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-08-2008, 20:50   #111
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
Wybaczcie wszyscy tą kolejną niezapowiedzianą nieobecność... ale na prawdę nie potrafię przewidzieć kiedy net siądzie... póki co znów jestem i biorę się za sesję, tylko mam pytanie. Jak my to w końcu gramy... mamy pisać posty czy rozgrywamy walkę tylko w komentarzach? Bo jeśli tylko w komentarzach to po co tyle postów Qumiego? Rozegrajmy walkę do końca a Qumi mógłby opisać przebieg całej bitwy na koniec. Mam pisać posta czy trzymamy się pomysłu mojego i Kaworu?
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.
Cosm0 jest offline  
Stary 28-08-2008, 20:57   #112
Wiedźma
 
Buka's Avatar
 
Reputacja: 1 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Ja już nic nie wiem, jak gramy, kto co pisze, zresztą i tak mało kto pisze... niech Qumi odpowie jako MP.

A ogólnie fakt, co drugi post jego . No i walka się ciągnie w nieskończoność w obecnym rozwiązaniu za miesiąc ją skończymy?... ale co ja tam będę marudziła (znowu)
 
Buka jest offline  
Stary 28-08-2008, 21:01   #113
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
Dlatego proponowałem, żeby rozgrywać tylko mechanikę i to w komentarzach :P
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.
Cosm0 jest offline  
Stary 29-08-2008, 13:25   #114
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Hmmm... także więc myślę, żeby to tak wyglądało, że tutaj w kolejności mechanika, a potem jak już wie kto co chce zrobić może w dowolnej kolejności posta napisać... ?

Ale niech będzie, że w dowolnej kolejności posty, jednak jeśli inna akcja zostanie anulowana przez tę która byłaby wcześniej, to może po prostu posta zedytować?
 
Qumi jest offline  
Stary 29-08-2008, 17:57   #115
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
To dopiero będzie burdel Już sobie to wyobrażam. Qumi jako mg określ jasno jak to ma wyglądać w końcu, bo chyba nikt tak do końca nie wie i panuje trochę zamieszania. Albo określ twardo, że każdy pisze posty w dowolnej kolejności, czyli inicjatywa nie gra roli, albo skoro chcemy grać zgodnie z mechaniką to sama sucha mecha tutaj, a na koniec walki Ty dajesz posta w sesji. Żeby tego nie mieszać może bo bajzel się robi. Także moją drobną sugestią jest żeby jako mg po prostu wprowadził jeden z tych systemów gry, który będzie wszystkich obowiązywać.
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.
Cosm0 jest offline  
Stary 29-08-2008, 18:24   #116
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
W takim razie piszemy zgodnie z inicjatywą! Albo piszemy w komentarzach czysto mechanicznie i potem ja dodam do posta, albo sami ewentualnie jeśli jest czyjaś akurat kolejka. Chcę zachować inicjatywę, a skoro sprawdziło się u Cosm0 to i tu może, ostatnio były przeze mnie pewne zastoje i przepraszam, teraz postaram się być szybszy. Proszę jednak o pisanie mechanicznej strony działań w komentarzach, aby inni mieli w mnie wgląd, literacki opis jeśli ktoś chce może na pw zamieścić.
 
Qumi jest offline  
Stary 30-08-2008, 16:38   #117
 
Leonidas's Avatar
 
Reputacja: 1 Leonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znany
W swojej rundzie druid inkantuje zaklęcie, a na 2 sekundy przed jego rzuceniem pada tekst:
-Tak się rzuca zaklęcia ognia w lesie Furgrimie.
Rzucam Ognista burza. Ponieważ obszar to dwa sześciany o boku (na moim lv) 39m. to jeden zaczyna się w polu R18 i idzie w prawo i w dół. Drugi natomiast sześcian róg ma w polu W18 i idzie w lewo i w dół. Nakładają się więc oba na beholdera i gnilnika, nie wiem czy to działa podwójnie to już sprawa MG.
Zaklęcie oczywiście nie rani nawet najmniejszego liścia (prócz gnlilnika, bo to chyba stworzenie roślinne i włączam go w działanie zaklęcia). Kij, że ma odporność 20 na ogień, to zadaje 13k6 więc coś tam dostanie .
 
Leonidas jest offline  
Stary 30-08-2008, 19:17   #118
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
Nie wiem czy mamy tutaj pisać po kolei czy też nie, ale z tego co widzę powyżej to chyba nie, więc mój plan jest początkowo taki (może się zmienić, jeśli ktoś przede mną zrobi coś co zmieniłoby sytuację):

Wakash najpierw rzuca beholderowi paskudne spojrzenie starając się zmniejszyć jego morale pojedynku woli i mówiąc przy tym:

- Smakuj stali latająca dupo! ...albo coś w tym stylu

Następnie porusza się z pola u17 na r18 poruszając się najpierw po ukosie w dół, a później poziomo w lewo obok beholdera, po drodze wykonując przewrót, tak żeby uniknąć okazyjnego ataku ze strony gnilnika. Stojąc na tym polu daję innym możliwość flankowania beholdera, jeśli ktoś do niego podejdzie. Przy okazji w trakcie poruszania się wykonuję test ukrywania, żeby ukryć się w cieniach. Następnie atakuję beholdera wyskakując w powietrze (szczegóły na pw).

Propozycja opisania ruchu (oczywiście Qumi jeśli masz własne pomysłu ty śmiało):
Wysiłkiem woli Wakashowi udało się zetrzeć z własnego umysłu przerażające wrażenie jakie wywarł na nim w pierwszej chwili beholder, a nie zamierzając pozostać mu dłużnym, łotrzyk zmrużył oczy, groźnie niczym tygrys szykujący się do skoku na własną ofiarę z ust wyrzucając przy tym w stronę beholdera obelgę. Jakby na życzenie, powiało wiatrem i półpłaszcz łotrzyka zafalował w nagłym podmuchu wiatru, a fałdom materiału zawtórowało ciało, gdy jednym susem Wakash wykonał przewrót uciekając spod wierzgających macek strażnika lasu. Cień rzucany przez zgnilnika zmieszał się ze smugą cienia jaką poruszając się pociągnął za sobą łotrzyk i tyle go było widać. W ułamku sekundy Wakash po prostu rozpłynął się w powietrzu i jedynie co bystrzejszy i bardziej spostrzegawczy dostrzegli go okrążającego wielkie, lewitujące kilka stóp nad ziemią cielsko 'mistrza' tylko po to by w kolejnej przerwie pomiędzy mrugnięciami powiek dostrzec jak Wakash wyskakuje za plecami obserwatora wysoko w powietrze kierując sztych swojego błyszczącego rapiera prosto w mózg potwora.
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.

Ostatnio edytowane przez Cosm0 : 30-08-2008 o 19:37.
Cosm0 jest offline  
Stary 30-08-2008, 20:27   #119
 
Leonidas's Avatar
 
Reputacja: 1 Leonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znanyLeonidas wkrótce będzie znany
Cosm0 masz oczywiście pierwszeństwo. Ja napisałem tylko co planuje zrobić, informacyjnie. Masz wyższą inicjatywę więc muszę zmienić plany tak żebyś nie wylądował w morzu ognia . Niech więc pierwszy sześcian ma róg w S18 i idzie w prawo i dół, a drugi sześcian tak samo.
 
Leonidas jest offline  
Stary 30-08-2008, 20:41   #120
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
Ups.. wzajemnie się nie zrozumieliśmy, a ja nie sprawdziłem, czy czasem nie wpadnę w Twój czar. Zastanówmy się co będzie lepsze - Twój czar zada na pewno więcej obrażeń, niż ten atak, który ja przyszykowałem. Ahh... gdybym tylko miał sztylet jeszcze w dłoni... Ale nie mam, a nie ma czasu na marnowanie akcji ruchu na jego wyciągnięcie... póki co. A masz może, coś 'na cel' co by go dobiło po moim uderzeniu?

Ja też oczywiście piszę informacyjnie, bo są osoby przede mną.
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.
Cosm0 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 05:11.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172