Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03-11-2008, 16:47   #361
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Pracuję teraz trochę nad alchemikami, z którymi się zmierzycie, ale i ogólnie nad alchemikami jako klasami prestiżowymi. Ci, z którymi będziecie walczyć będą mieć zapewne inne moce, ale tutaj mały zarys, tylko zarys, nie ostatateczna forma, nawet nie dokończona, takiego alchemika stali:

Cytat:
Stalowy alchemik

Kw: k6

Wymagania:
Umiejętności: alchemia 8
Charakter: praworządny
Specjalne: musi go uczyć inny stalowy alchemik, a przynajmniej przekazać podstawy wiedzy

Zdolności klasowe:

Punkty umiejętności klasowych: 2 + mod z int

Umiejętności klasowe: Alchemia, Odcyfrowywanie napisów, rzemiosło, profesja, wiedza(dowolna), zauważanie, koncentracja, czarostwo, zastraszanie.

Biegłości w broni i pancerzu: biegłość w kosach.

Alchemia: Alchemia to rodzaj magii przypominający nieco inwokacje czarnoksiężnika. Jest to magia wtajemniczeń, niezbyt skomplikowane gesty dłońmi, więc można używać w lekkiej zbroi. Czary alchemii nazywane są transmutacjami. Każdej transmutacji alchemik może używać dowolną ilość razy o ile posiada odpowiednie komponenty. Użycie transmutacji to akcja standardowa, prowokująca atak okazyjny. Alchemia opiera się na intelekcie, ST transmutacji to 10 + poziom transmutacji + mod z int. Alchemia i moce alchemika czerpią moc z praw natury, z naginania tych praw jak i wewnętrznej mocy alchemika, którego dusza reaguje na jego surowiec. Każdy typ alchemika ma swoje wyjątkowe transmutacje, których tylko on może używać.

Wyczucie rud żelaza i węgla: Na 1 poziomie stalowy alchemik uczy się wyczuwać obecność rud żelaza i węgla, które są mu konieczne do produkowania stali, która z kolei jest mu potrzeba do swojej dziedziny alchemicznej. Może tej zdolności używać dowolną ilość razy dziennie, musi jednak koncentrować się przez co najmniej minutę, aby wyczuć rudę. Zasięg tej umiejętności to 200 m.

Fuzja w stal: Na 1 poziomie stalowy alchemik uczy się łączyć żelazo i węgiel tworząc tak stal. W tym celu musi on wziąć trochę żelaza, odrobinę węgla zamknąć w dłoni i po 5 minutach otrzyma stal. Jednorazowo może tak przekształcić do 20 dkg stali.

Wyczuwanie drgań: Na 2 poziomie stalowy alchemik uczy się wyczuwania drgań w promieniu 5 m od niego.

Stalowa kosa: Na 3 poziomie stalowy alchemik może uformować ze stali kosę. Dodatkowo każda kosa ze stali, w rękach alchemika stali posiada umagicznienie +1. Stworzenie tak kosy zajmuje godzinę.

Chłód ciszy: Na 4 poziomie stalowy alchemik może za pomocą siły woli i swojej wiedzy o alchemii może zatrzymać wibracje i ruchy cząstek w powietrzu w zasięgu wyczuwania drgań alchemika. W ten sposób zamraża wybrany przez niego obszar zadając 4k10 obrażeń. Może tej zdolności używać 1/3 tury. Jest to akcja standardowa nie prowokująca ataków okazyjnych.

Polepszone wyczuwanie drgań: Na 5 poziomie stalowy alchemik zwiększa zasięg wyczuwania drgań do 10 m wokół niego.

Potężniejsza stalowa kosa: Na 6 poziomie każda stalowa kosa w rękach stalowego alchemika jest traktowana jako kosa z umagicznieniem +2, zdolnością mróz i lód.



Alchemia:

1 poziom

Wydobycie rud(ogólna) – używając magnetyzmu potrafisz wydobyć metaliczne rudy spod powierzchni ziemi z głębokości nawet do 50 m, o ciężarze do 50 kg. Komponent: 10 dkg żelaza.

Stalowe pociski(stal) – poświęcając 1 kg stali tworzysz 3 stalowe pociski, są one skompresowane do małych rozmiarów, lecz dzięki temu są dużo twardsze i właściwie żadna zbroja ich nie dorówna. Każdy pocisk zadaje 1k6 obrażeń, ignorując premie z pancerza czy pancerza naturalnego, krytyk wynosi 19-20/x4, każdy pocisk ma osobne rzuty i może mieć inne cele. Magiczne usprawienie wciąż się liczy, lecz premia ze zbroi nie, czyli np. kolcza koszulka +2 w starciu ze Stalowymi pociskami dodaje do pancerza premię tylko +2, pomijając premię z samej kolczej koszulki. Komponent: 1 kg stali. Jeśli pociski nie ulegną zniszczeniu i zostaną znalezione to mogą być ponownie użyte(z uwagi na wielkość ST odnalezienia ich to 15 + modyfikatory okolicznościowe).
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 03-11-2008 o 16:51.
Qumi jest offline  
Stary 03-11-2008, 17:06   #362
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputację
Jakie pospólstwo? Tóż to największy rarytas na planie materialnym Swoja drogą, skoro taki jest, to tym bardziej Ikeda ma na niego chęć. Ta mina "nie chcem, a muszem"
EDiT: Fajna klasa. Aż strach się bać alchemika życia. W FMA trochę namieszał...
 

Ostatnio edytowane przez Kaworu : 03-11-2008 o 17:08.
Kaworu jest offline  
Stary 03-11-2008, 18:18   #363
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Tylko jak fabularnie wytłumaczyć biegłość w kosach ?
Jakoś alchemia i kosy,w mojej wyobraźni, nie łączą się w logiczną całość.

I rzeczywiście inspiracje FMA przy tworzeniu tej klasy, walą po oczach z siłą stalowej kulki
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 03-11-2008 o 18:22.
abishai jest offline  
Stary 03-11-2008, 18:29   #364
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
A nie :P to nie FMA tylko inna manga, nieco zboczona momentami... ale jak się zignoruje pewne rzeczy to całkiem ciekawa :P Przypadkiem na nią natrafiłem
Seikon no Qwaser

Kosa bo symbol śmierci. Alchemik stali ma umiejętność zatrzymywania drgań, jak nie drgają tworzą chłód, bo to drgania dają ciepło. A że to jakby chłód i śmierć(ruch był utożsamiany z życiem w greckiej filozofii, brak ruchu to brak życia) to mamy kosę :P Zresztą no chłód ogólnie kojarzy się ze śmiercią...
 
Qumi jest offline  
Stary 03-11-2008, 18:54   #365
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Jak dla mnie...dość pokrętne rozumowanie, szczególnie w połączeniu z alchemią, która zajmowała się zamianą jednych substancji w inne...a nie sprawami życia i śmierci.

Nie wiem...jestem ciekaw jakie danie z tego upichcisz, bo wstawianie klasy która opiera się na japońskim komiksie do świata Forgotten Realms, jest kłopotliwe. W dodatku klasa ta miesza dwa tak odległe od siebie tematy, jak nekromancja i alchemia.
Cóż..ty jesteś MG i zapewne masz jakiś zarys samych postaci jaki powodów ich istnienia, ale póki co...Na podstawie skrawków wiedzy jakimi nas uraczyłeś, coś mi mówi że ci zamysł ten stanie fabularną ością w gardle.

Oczywiście, mogę się mylić...w końcu moja wiedzy na temat ich roli fabularnej jest ograniczona. Mam nadzieję jednak, że będzie to sensowna organizacja, a nie tylko Skala Wyzwania z fajnymi mocami.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 03-11-2008, 19:04   #366
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Alchemia zajmowała się życiem i śmiercią, chciała choćby stworzyć eliskir wiecznej młodości czy życia.

Cytat:
Napisał wikipedia
Wspólnym celem alchemików było odkrycie metody transmutacji ołowiu w złoto (kamień filozoficzny), środka na wszelkie choroby (panaceum) oraz eliksiru nieśmiertelności
Zimno natomiast to element który jest łączony ze śmiercią uniwersalnie. Klasa nie jest też na podstawie, ale raczej zainspirowana, i przede wszystkim to nie jest jakiś ważny element fabuły, tylko mały episod, co z tym potem się zrobi to sie zobaczy. Właściwie to najważniejszy spośród alchemików jest alchemik krwi jeśli chodzi o fabułę.

Ps. Jak narazie myślę o 5 alchemikach: Alchemik stali, Alchemik miedzi, Alchemik tytanu, Alchemik krwi i Alchemik Siarki. Ale to jeszcze może ulec zmianie, a że nie spieszycie sie zbytnio z postami to mam sporo czasu żeby to przemyśleć :P
 

Ostatnio edytowane przez Qumi : 03-11-2008 o 19:12.
Qumi jest offline  
Stary 03-11-2008, 19:38   #367
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Cóż..alchemia między innymi zajmowała sie poszukiwaniem owych mikstur na wieczne życie, niemniej metody stosowane w alchemii bardziej kojarzą sie z ważeniem mikstur w kociołku niż śmiercią. Nie cel, a metody działania wyróżniają alchemików...ale to już temat na inne forum.



Cytat:
Ps. Jak narazie myślę o 5 alchemikach: Alchemik stali, Alchemik miedzi, Alchemik tytanu, Alchemik krwi i Alchemik Siarki. Ale to jeszcze może ulec zmianie, a że nie spieszycie sie zbytnio z postami to mam sporo czasu żeby to przemyśleć :P
Widzę, że dość odważnie eksperymentujesz...Jednak uważaj, nadmiar egzotyki może być niestrawny.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
Stary 03-11-2008, 19:40   #368
 
Kaworu's Avatar
 
Reputacja: 1 Kaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputacjęKaworu ma wspaniałą reputację
A mi się podoba! Będzie coś nieszablonowego jak potwór Buki
 
Kaworu jest offline  
Stary 03-11-2008, 19:46   #369
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Trucizny to też zdaje się dziedzina alchemii, czyli śmierć Przynajmniej według realiów DnD.
 
Qumi jest offline  
Stary 03-11-2008, 21:06   #370
 
Cosm0's Avatar
 
Reputacja: 1 Cosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputacjęCosm0 ma wspaniałą reputację
A ja tam się nie wdaję w polemikę, bo mnie się podoba wszystko co się ładnie zaprezentuje w sesji i dobrze w nią wkomponuje

Np. kartami z naszymi postaciami byłem zachwycony Szkoda tylko, że tam nie ma czegoś napisanego o każdej z postaci. Btw... Abishai daj linka do pełnego obrazka, z którego zrobiłeś portret Raetara.

Qumi to może wymyślisz jakąś klasę prestiżową dla Wakasha?
 
__________________
Wisdom of all measure is the men's greatest treasure.
Cosm0 jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:06.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172