Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Fantasy > Archiwum sesji z działu Fantasy
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-06-2013, 00:07   #91
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Narobiło się trochę kłopotów.
Zdecydowanie nie przewidział, jakie mogą byś skutki zaczepiania szkieletu. Z jednego zrobiło się kilka, na dodatek wszystkie były wściekłe. Całkiem jakby im zrobiono nie wiadomo co.
Lepiej było rozprawić się z nimi jak najszybciej...

George zaatakował jeden ze szkieletów. Celem był nie ten, który stał najbliżej.
Jeden ze szkieletów atakujących Visenyę oberwał mieczem i zamarł na chwilę, oszołomiony. Jednak drugi cios, choć również dosięgnął celu, nie zrobił szkieletowi żadnej krzywdy.

__________________________________
Atak na szkielet na prawo od Visenyi
 
Kerm jest offline  
Stary 05-06-2013, 12:13   #92
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
Ból sparaliżował Visenye. Na szczęście pomimo braku tak dużej wytrzymałości na ból jak jej towarzysze, dała radę się pozbierać, na tyle by móc w pełni się bronić. Skrzyżowała swoje sejmitary w oczekiwaniu na ciosy, których jak się domyślała mogło nadejść naprawdę wiele.

-No chodźcie tu wy spróchniałe szkielety! Zaraz wyślę was z powrotem na drugą stronę i tym razem postaram się żebyście już jak wstać!-Wycedziła przez zęby dalej walcząc z bólem.

----------------------------------------------------
Wyparowanie=5 i 5(jedna rana mniej)
Wyjście z szoku=4 i 3(na figurze) + 2 z asa=6-1(za ranę)=5(sukces bez przebicia)
Test walki +2 czyli manewr pełnej obrony = 6i 2 na figurze także obrona pozostaje bez zmian.
 
ElaOP jest offline  
Stary 05-06-2013, 22:45   #93
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Truposze były dość zajadłe jednak drużyna broniła się znacznie bardziej zażarcie niż te mogły atakować. Wszystko działo się w ułamkach sekund, lecz każda wolniejsza reakcja szkieletów ogromnie zwiększała szansę grupy na przetrwanie.

Kolejność w turze:
1.Visenya(joker)
2.AJT
3.Avarall
4.Kerm
5.Szkielety

------------------------------------------------
Nie wklejam mapki bo sytuacja zmieniła się tylko w formie zamiany rany Avaralla na ranę Visenyi
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 05-06-2013, 23:13   #94
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
Visenya nie miała zamiaru odpuszczać przez obolałą ranę. Była wręcz tym bardziej rozjuszona, niczym wściekła kocica wysuwająca swoje szpony. Tym razem jednak zamiast pazurów były to dwa, wyjątkowo ostre, ostrza sejmitarów. Oba niczym by były jednym ciałem wysunęły się w tym samym czasie na boki, z łatwością przebijając się przez żebra truposzy, łamiąc je przy tym niczym suche gałązki. Zaraz potem nastąpił drugi ruch, który zataczając w górze łuk, zamienił sejmitary miejscami, roztrzaskując obie czaszki szkieletów na kawałki.


----------------------------------------------
Trafienie prawa=6+4+2(za jokera)-1(za ranę)=11 (trafienie z przebiciem)
Trafienie lewa=6+6+3+2(za jokera)-2(za lewą)-1(za ranę)=14(trafienie z przebiciem)
Obrażenia prawa=4+6+6+1+1+2(za jokera)=20 (trup)
Obrażenia lewa=5+4+4+2(za jokera)=15 (trup)

Atak w kościeje na skos, lewo góra i prawo dół
 
ElaOP jest offline  
Stary 07-06-2013, 10:16   #95
AJT
 
AJT's Avatar
 
Reputacja: 1 AJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputacjęAJT ma wspaniałą reputację
Ambram nie wiedział, co się dzieje… I po kolejnym jego ataku kościotrup stał na nogach. Czy opuszczały go siły w tym przeklętym miejscu? Czy to nerwy nie pozwalały mu się skupić? Tego nie wiedział, ale musiał wziąć się w garść!
 
AJT jest offline  
Stary 10-06-2013, 22:24   #96
 
Avarall's Avatar
 
Reputacja: 1 Avarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodzeAvarall jest na bardzo dobrej drodze
Silvadar postanowił kolejny raz wezwać wietrznego sojusznika w celu zmniejszenia przewagi liczebnej. Po wypowiedzeniu inkantacji i wykonaniu odpowiednich gestów w pobliżu kościotrupów zaczął wirować wiatr, który w ciągu krótkiej chwili ukształtował się w żywiołaka. Wezwany sojusznik natychmiast przeprowadził próbę ataku na wroga, jednakże ta okazała się nieskuteczna.



__________

czarowanie: 8(przebicie - czar kosztuje 1 punkt mocy mniej)
 
Avarall jest offline  
Stary 10-06-2013, 23:27   #97
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Zrobiło się troszkę luźniej, ale i tak szkieletów było trochę za dużo. Zdecydowanie warto było przerzedzić ich szeregi.
Nie pomogła skórzana zbroja. Szeroki zamach mieczem i potężny cios po skosie zamienił stojącego obok Visenyi szkielet w stos starych gnatów.

Szkielety były jakby ociężałe. Ruszały się jak muchy w smole. Były na tyle powolne, że Baxter zdążył zadać kolejny cios.
Celny i mocny. Na tyle mocny, że kolejny szkielet, stojący po drugiej stronie Visenyi) stracił głowę, a potem niby-życie.


_____________________________
Atak 1:
Celowanie:
k10 + 1 = 5 + 1 = 6 (trafiony)
Obrażenia:
k10 + k8 = 9 + 8 + 7 (za asa) = 24 (trup)

Atak 2:
Celowanie:
k10 + 1 = 2 + 1 = 3
k6 + 1 = 6 + 6 (za asa) + 1 (za asa) + 1 = 14 (trafiony, przebicie)
Obrażenia:
K10 + k8 + k6 (za przebicie) = 6 + 3 +6 + 4 (za asa) = 19 (trup)
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 11-06-2013 o 08:51.
Kerm jest offline  
Stary 12-06-2013, 11:25   #98
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Szkielety nie odpuszczały ani na chwilę. Atakowały parami Visenye i Ambrama. Wyraźnie nie wyczuły jak silnie ten wyznawca Cannona przed chwilą bronił ich spokoju. Oboje byli w podobnej sytuacji, gdy ostrza mieczy przebijały się przez pancerze. Palladyna uratowała tylko jego cięższa zbroja.



Kolejność
1.ElaOP
2.Kerm
3.AJT
4.Avarall
5.Szkielety
----------------------------------------------------
Visenya otrzymuje szok i ranę (można wyparować)
Ambram otrzymuje szok
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline  
Stary 12-06-2013, 11:36   #99
 
ElaOP's Avatar
 
Reputacja: 1 ElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodzeElaOP jest na bardzo dobrej drodze
Rany Visenyi były lżejsze niż można się było spodziewać, niestety wyraźnie przeszkadzały jej w walce. Oba ciosy którymi próbowała poczęstować atakujące ją truposze, minęły je przez spowolniony refleks. Nie dało się ukryć, że powoli zaczynała zbliżać się do nie lada tarapatów. Zdecydowanie nie była osobą która lubiła walczyć w otwartej walce.

-----------------------------------------------------------------
Wyparowanie = 6-1(za ranę) = 5 (sukces więc bez rany i szoku)
Atak Prawa = 1 i 2 (pudło)
Atak Lewa = 6 - 1(za ranę) - 2(za lewą) = 3 (pudło)
 
ElaOP jest offline  
Stary 12-06-2013, 12:10   #100
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Ich drużynowa złodziejka dostawała nieźle w kość. I, nie da się ukryć, dobrze by się stało, gdyby znalazła się gdzieś na tyłach, bez szkieletów na karku.
Gdyby jej się coś stało, to kto by otwierał zamki i unieruchamiał pułapki? Nie mówiąc już o tym, że Ambram zatrułby mu życie ciągłym wypominaniem...

Bezceremonialnie tratując leżące na ziemi gnaty Baxter ruszył do przodu i z impetem wpadł na pierwszy z brzegu szkielet, odrzucając go do tyłu. A potem odwrócił się i z całej siły pchnął drugi szkielet, zmuszając go do cofnięcia się o krok.


__________
k8 = 6
k8 = 7
 
Kerm jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 19:00.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172