Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-09-2012, 19:18   #121
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Tak, jestem tego świadomy, że mogło być wiele niepowodzeń. Nie znam się na podziale sesji, więc być może wyszła z tego sesja eksploracyjna. Akcja była planowana, i to dużo, na troszkę większej powierzchni niż korytarze (ale także zamknięte przestrzenie).

Założenie sesji było błędne: Ograniczona przestrzeń i tylko gracze, bez NPCów, żeby nie było tłoku. Jak widać to nie zdało egzaminu.

Co do następnej sesji w NS to nie wiem. Musiałbym to gruntownie przemyśleć, więc jak nawet coś będzie, to nie wcześniej niż za kilka miesięcy, w tym roku daję sobie spokój z ewentualnymi projektami (zwłaszcza że wyczekuję pewnej sesji, która będzie dla mnie wyzwaniem).

Co do settingu to nic prostrzego: Połącz wszystkie postapo podobne elementy (Fallout + Mad Max + Wodny Świat + Terminator +...) i wyjdzie Neuroshima.

Co do sesji to jeżeli będę jeszcze prowadził Neuroshimę, to raczej na pewno Storyteiling ewentualnie z inną mechaniką (np. CP2020).
 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline  
Stary 24-09-2012, 12:22   #122
 
Latin's Avatar
 
Reputacja: 1 Latin nie jest za bardzo znanyLatin nie jest za bardzo znanyLatin nie jest za bardzo znanyLatin nie jest za bardzo znanyLatin nie jest za bardzo znanyLatin nie jest za bardzo znany
Szkoda, że tak to się skończyło. Całkowicie zgadzam się z postem Pinhead'a.
Co do samej fabuły, również liczyłem na trochę inną sesję akcji, przez długi czas w ogóle myślałem, że te podziemia są tylko takim wstępem do właściwej części przygody, że musimy się z nimi uporać, aby dojść do sedna sprawy, aby zaczęła się akcja. Myślałem, że wykorzystane zostaną możliwości Indianina aby opuścić labirynt, a okazało się, że cała sprawa polegała na łażeniu po korytarzach.
Może jestem mało domyślny, a może po prostu nie zrozumieliśmy się wszyscy dobrze (chyba jednak to drugie, co potwierdzają słowa Pinhead'a).
Dziękuję Wam za wspólną grę, bardzo żałuję, że tak to się kończy. Może jednak warto było spróbować coś zmienić i dokończyć sesję? Do zobaczenia w następnych wspólnych sesjach
 

Ostatnio edytowane przez Latin : 24-09-2012 o 12:24.
Latin jest offline  
Stary 24-09-2012, 12:51   #123
 
JohnyTRS's Avatar
 
Reputacja: 1 JohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputacjęJohnyTRS ma wspaniałą reputację
Te tunele to była tylko droga, która miała was doprowadzić do miejsca akcji, którym była Podziemna Fabryka Molocha składająca roboty.

Latin, po moim poście w komentarzach w którym napisałem co mi leży na sercu odnośnie końca sesji, niemożliwe jest jej kontynuowanie, ponieważ wtedy byłaby ona sztuczna... panowała by nieprzyjemna atmosfera. Tego chciałem uniknąć, żeby nie pogorszyć sprawy.

Szkoda że to tak się skończyło.

Skoro już zacząłem wyjaśniać fabułę, to dodam jeszcze, że sesja skończyłaby się na granicach Cheyenne, na samym początku ofensywy Molocha. Armia Molocha była właśnie w tej kopalni (w powiększonych korytarzach ma się rozumieć). Byłyby tam setki robotów, w chwili waszego przybycia nieaktywnych, ustawionych pod ścianami w szeregach. Czyli na ten moment byłoby tam mniej więcej 10 - 15 włączonych robotów, w tym dwa stacjonarne montujące inne. Oraz jeden mutant.

Pinhead o tym mutancie co nieco się dowiedział. A czym on jest? Zmutowaną, przerośniętą dżdżownicą, której Moloch wstawił komputer sterujący, wielkie akumulatory (Cybernetyczna dżdżownica) oraz, co najważniejsze, połączył ją z maszyną drążącą: To ona jest sprawcą tych wielkich tuneli, które okrążają kompleks kopalni (nie całej) i biegną w stronę Cheyenne: to nimi miała biec ofensywa Molocha.

 
__________________
Ten użytkownik też ma swoje za uszami.
JohnyTRS jest offline  
Stary 24-09-2012, 18:14   #124
 
Pinhead's Avatar
 
Reputacja: 1 Pinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputacjęPinhead ma wspaniałą reputację
Sesja i temat faktycznie są już zamknięte, ale i tak uważam, że mogłeś spróbować Johny to pociągnąć dalej.
Powtórzę jeszcze raz szkoda, że to koniec.
Mogłeś przecież z tego co widzę bardzo szybko wrzucić nas w wir wydarzeń i walki o życie.
Mówi się trudno. Mimo wszystko czekam na jakąś Twoją kolejną rekrutację, najchętniej właśnie do NS.
 
__________________
"Shake hands, we shall never be friends, all’s over"
A. E. Housman
Pinhead jest offline  
Stary 25-09-2012, 11:43   #125
Konto usunięte
 
Ulli's Avatar
 
Reputacja: 1 Ulli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputacjęUlli ma wspaniałą reputację
Szkoda. Przedmówcy już wszystko powiedzieli.
 
__________________
Zawsze zgadzać się z Clutterbane!
Ulli jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172