Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Postapokalipsa > Archiwum sesji z działu Postapokalipsa
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-12-2018, 00:14   #131
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Cytat:
Napisał Loucipher Zobacz post
[...] co w ogóle nie powinno mieć miejsca.
Nie powinno... ale ma. Sam podajesz potem przykład jednego z nabojów Winchestera. A ten .32cal z FO3 to prawdopodobnie .32 ACP. Innym przykładem amunicji "wymiennej" jest .22 Long Rifle, popularny w tzw. varmintach - i również obecny w uniwersum Fallout.

W ogóle to kaliber nie jest miarodajnym wyznacznikiem, czy dany nabój jest karabinowy czy pistoletowy. .32cal to 7,65mm, czyli więcej niż pełnowymiarowy nabój 7,62mm, czy to NATOwski, czy z byłego Układu Warszawskiego. A raczej jest to niepełna informacja, bo trzeba patrzeć na mnożnik... albo po prostu zobaczyć nabój na zdjęciu (czy w realu, jak ktoś się bawi w strzelectwo).

Cytat:
1. Czy odległość z Overlook (powiedzmy, okolice "wiszącej" ciężarówki) do zacumowanych przy przystani łodzi oraz warunki oświetleniowe umożliwiają prowadzenie celnego ognia do obsady broni pokładowych? W komentach piszesz, że molo (a więc rozumiem, że również łodzie) oświetlone jest kierunkową lampą. Zakładam zatem, że cele na statku widać, ale proszę o potwierdzenie lub korektę.
Cele z grubsza widać, łodzie mają też własne oświetlenie.

Cytat:
2. Jak jest z widocznością Overlooku z pokładu statków? Czy strzelec (przykładowo) na dachu nadbudówki ma Overlook jak na patelni, czy jest raczej niżej? Krótko: kto nad kim ma przewagę wysokości?
Macie nad łodziami sporą przewagę wysokości. Cekaemy jednak byłyby w stanie ostrzelać skraj skarpy czy dach najbliższego baraku.

Cytat:
3. Jeżeli strzelcy z nadbudówek kryją ogniem podstawę Overlook, jakie są możliwości wejścia na dach domku, położenia się na dachu w taki sposób, aby zminimalizować ekspozycję sylwetki i celowania do wrogów obsadzających cekaemy i działa pokładowe?
To jest jak najbardziej możliwe. Pamiętaj tylko, że dach baraku jest z drewna, a wróg ma różne amunicje i kalibry. Półcalowa "daszka" z wybuchowymi pociskami pomieli was razem z budą.

Do reszty Twoich spostrzeżeń się przychylam. Gracze, słuchajcie go, bo dobrze gada.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.
Micas jest offline  
Stary 11-12-2018, 11:01   #132
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
Półcalowa "daszka" z wybuchowymi pociskami pomieli was razem z budą.
Może zwizualizujmy...
Jeśli mają po swojej stronie Rambo...
 
__________________
Iustum enim est bellum quibus necessarium, et pia arma, ubi nulla nisi in armis spes est
Asmodian jest offline  
Stary 11-12-2018, 12:18   #133
Konto usunięte
 
Loucipher's Avatar
 
Reputacja: 1 Loucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputacjęLoucipher ma wspaniałą reputację
Pod względem body countu i brutalności akcji... dość dokładne przybliżenie Niezły find, brat
 
__________________
Mam dość ludzi tak szczelnie zawiniętych we własną zajebistość, że zza krawędzi rulonu nie dostrzegają innych ludzi.
Loucipher jest offline  
Stary 11-12-2018, 12:32   #134
 
Stalowy's Avatar
 
Reputacja: 1 Stalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputacjęStalowy ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Loucipher Zobacz post
Taka przyjacielska rada... żeby za chwilę drużyna B nie stała się "cmentarzyskiem B"
Myślę, że to przede wszystkim najlepsza rada póki co.

Bo to że wątpię, żeby pomimo deklaracji niezabijania postaci w prologu uchroniło to je przed śmiercią w wypadku robienia durnych rzeczy. Z resztą parę razy już padło w rekrutce i tu chyba, że "rozsądność" przede wszystkiem.
 
Stalowy jest offline  
Stary 11-12-2018, 21:40   #135
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Pod względem luf nasi mają przewagę liczebną. W dłuższej perspektywie możemy mieć też lepszą pozycję obsadzając "fiordy" i waląc w dół. Niestety trzeba zastopowować też i zniewolonych. Najlepiej na odległość. Ciężka broń by się przydała, głównie mo i ckm jeśli są. Nawet butelki zapalające jeśli są. A w tym czasie moździerzami obłożyć statki. Jakby moździerze miały wystrzeliwane flary aby oświetlić zatoczkę byłoby cudnie. Bo oni byliby oświetleni a brzegi czyli nasi, nie.

- Wydaje mi się, że ze statków w pierwszej kolejności waliliby po obozie i widocznych celach. Dlatego na ciemnym brzegu, czyli dla nich po zaciemnionych flankach, trudno byłoby im dostrzec wroga, czyli nas. Zwłaszcza zanim nie otwarto by ognia. Co myślę, zwiększałoby możliwość skrytego przemieszczania się dla nas zwłaszcza po przeciwstoku.

- No ale to takie tam, co mi się wydaje na ciemnoblond rozum. Komuś wyjdą albo nie jakieś testy skradania czy wypatrywania i się może wszystko odwrócić w jednej chwili. Ogólnie jak udałoby się spacyfikować ołowiem i ogniem zniewolonych na plaży to raczej będziemy górą w tej walce. Jakby do tego dołożyć wodną dywersję no to już w ogóle. Przynajmniej patrząc z perspektywy atakujących i obrońcy bo indywidualnie no różnie może to być
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 11-12-2018, 22:19   #136
 
Aiko's Avatar
 
Reputacja: 1 Aiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputacjęAiko ma wspaniałą reputację
Igła na pewno skupi się na Lazarecie, tym bardziej, że pewnie się w nim znajduje. Chyba nie widzę go na mapce...

Ilu jest pacjentów?
Dam radę ich zabrać w bezpieczne miejsce?
Czy będę widziała działania pozostałych graczy lub to co rozgrywa się w przystani?
 
Aiko jest offline  
Stary 11-12-2018, 22:25   #137
 
Mike's Avatar
 
Reputacja: 1 Mike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputacjęMike ma wspaniałą reputację
Problem zniewolonych rozwiązał by się sam jakbyśmy zdobyli walizkę z przyciskiem detonującym/ rozbrajającym ładunki. Bo przecież nawet po śmierci wybuchają.
 
Mike jest offline  
Stary 11-12-2018, 22:38   #138
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Problem zniewolonych rozwiązał by się sam jakbyśmy zdobyli walizkę z przyciskiem detonującym/ rozbrajającym ładunki. Bo przecież nawet po śmierci wybuchają.
- No to całkiem niezły pomysł. Ino jak chcesz go zrealizować?
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 11-12-2018, 23:11   #139
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Mike Zobacz post
Bo przecież nawet po śmierci wybuchają.
Nie jeśli wybuchniesz ich, gdy wciąż będą żywi

A poważnie. Z tą naszą przewagą to chyba tak nie do końca, a w zasadzie wszystko zależy od stanu sił NCR. Co prawda Micas tego wprost nie napisał, ale ja jego post zinterpretowałem tak, że większość, a przynajmniej duża część żołnierzy była zebrana na plaży, gdy rozpętało się piekło. To z kolei oznacza duże straty już na początku i rozbicie oddziałów zupełnie nieprzygotowanych do obrony. Brak oficerów, podoficerów czy choćby obsługi moździerzy zdaje się potwierdzać te przypuszczenia, a z pewnością opóźni zebranie tej spanikowanej kupy wiejącej z plaży w jakieś zwarte formacje.

Jak dla mnie powinniśmy się skupić na tworzeniu lokalnych punktów oporu i spróbować zamknąć wszystkie wyjścia z plaży. Sugerując się mapą powiedziałbym, że główny napór napastników powinien być skierowany w kierunku lazaretów, a tam nie ma jednego szerokiego przejścia tylko kilka wąskich (a przynajmniej tak to wygląda na mapie). Można by ich w tych "kanionach" spowolnić, a może i zatrzymać. Eksplodujący kamikadze byliby wówczas przeszkodą dla nich, bo mogliby doprowadzić do zablokowania przejścia, a ponadto ciężki sprzęt ze statków nie mógłby skutecznie sięgnąć naszych żołnierzy (znów przypuszczenie). Z kolei "punkt widokowy" na Overlook umożliwiłby nam wykrycie na czas próby obejścia naszych pozycji, czy to od południa, czy północy.

W związku z powyższym miałbym kilka pytań do naszego szanownego MG:

1) Na jakie wsparcie NPC-ów z NCR możemy liczyć w lokacjach, w których przebywają nasze postacie? Ta dziewięćdziesiątka wspomniana w poście to wszyscy gotowi do walki, czy ogólna liczba żołnierzy w obozie przed atakiem?

2) Czy moje przypuszczenia o wąskich wyjściach z plaży są słuszne, czy też tylko mapka tak wygląda?

3) W jakim stopniu obrońcy wyżej wspomnianych wyjść byliby narażeni na ogień maszynowy ze statków?

Oczywiście jeśli ktoś czyje się na siłach próbować sił jako Rambo, śmiało, może to i lepsze wyjście
 
Col Frost jest offline  
Stary 11-12-2018, 23:13   #140
 
Micas's Avatar
 
Reputacja: 1 Micas ma wyłączoną reputację
Lightbulb

Aiko

Cytat:
Napisał Aiko Zobacz post
Igła na pewno skupi się na Lazarecie, tym bardziej, że pewnie się w nim znajduje. Chyba nie widzę go na mapce...
Lazaret przylega do budynku HQ od północnej strony. Jeśli grałaś w New Vegas, to od tamtej strony w grze są namioty i kojec. Tak czy inaczej, zerknij na mapkę na stronie jedenastej Sztabu. Lazaret jest tuż nad napisem "Office of [...]".

Cytat:
Ilu jest pacjentów?
Dam radę ich zabrać w bezpieczne miejsce?
Pacjentów jest około dwudziestu, z czego połowa jest w stanie w miarę żwawo chodzić, a czterech jest w stanie ciężkim. Możesz próbować ewakuować lazaret (a przynajmniej tych, których można) i starać się zwiewać wgłąb obozu (płn. i płn.zach. od HQ), albo po asfaltówce uciekać z dala od Cottonwood Cove w ogóle (na zachód od HQ, pod górę).

Cytat:
Czy będę widziała działania pozostałych graczy lub to co rozgrywa się w przystani?
Patrząc na mapę, to zależy gdzie staniesz, oczywiście. W tej chwili z namiotu lazaretu nie widać nic. Można wyjść zeń na plażę albo na drogę.

Frost

Cytat:
Napisał Col. Frost Zobacz post
1) Na jakie wsparcie NPC-ów z NCR możemy liczyć w lokacjach, w których przebywają nasze postacie? Ta dziewięćdziesiątka wspomniana w poście to wszyscy gotowi do walki, czy ogólna liczba żołnierzy w obozie przed atakiem?
To drugie. Możecie liczyć na wsparcie tych, którzy będą w pobliżu... i będą ogarnięci. Bo spójrzmy prawdzie w oczy, że ta sytuacja jest... chaotyczna. A przynajmniej tak myślę, patrząc na mój własny post. Ale, może się mylę.

Cytat:
2) Czy moje przypuszczenia o wąskich wyjściach z plaży są słuszne, czy też tylko mapka tak wygląda?
Mapy z gier falloutowych są o tyle kiepskie, że byle jaki krzak, kamień czy inne pierdoły są zaznaczone jak co najmniej jakieś nieprzebyte głazy i "niewidzialne ściany". A tak nie jest. Niewolnicy, jak już pisałem w tym temacie wcześniej, są od Mess Hall po Restrooms, od Shack aż po HQ, oraz wokół Restrooms. Odpowiadając na Twoje pytanie: nie ma problemu, by nieprzyjaciel dostał się w rejon HQ i lazaretu, a później wgłąb obozu.

Cytat:
3) W jakim stopniu obrońcy wyżej wspomnianych wyjść byliby narażeni na ogień maszynowy ze statków?
Oś murowanego budynku jest bezpieczna, głąb Overlook też. Reszta jest jak na talerzu.
 
__________________
Dorosłość to ściema dla dzieci.

Ostatnio edytowane przez Micas : 11-12-2018 o 23:40. Powód: Odp. dla Frosta
Micas jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172