|
Archiwum sesji z działu Postapokalipsa Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Postapo (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-02-2010, 20:22 | #1 |
Reputacja: 1 | Komentarze: Zobmiaki Reaktywacja! MATERIAŁY DOTYCZĄCE SESJI: STATYSTYKI ATRYBUTY: *Siła - Siła, udźwig, używanie bronie, walka w ręcz. *Wytrzymałość - Męczenie się, odporność na ból, odporność na obrażenia, gazy itp. *Zwinność - Skakanie, bieganie, gibkość itp. *Szybkość - Szybkość, refleks. *Zręczność - Chodzi o dłonie, zdolności manualne np. np otwieranie zamków lub jakieś precyzyjne działania. *Percepcja - Wzrok, słuch, węch, dotyk, a nawet tajemniczy "szósty zmysł". *Intelekt - Umiejętności techniczne. Jeżeli bardzo słabo to gracie tępaka, jeżeli przeciętnie, to wasza postać nie powinna mieć zdolności przywódczych i wpadać na genialne rozwiązania. UMIEJĘTNOŚCI: *Pistolety (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Pistolety maszynowe (Zr) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Shotgun'y (Si/Wt) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Karabiny (Zr,Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Broń snajperska (Pe) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Broń ciężka (Si) - Obsługa, znajomość i strzelanie. *Walka bronią (Zw,Si) - Ciosy, uniki, kombinacje, znajomość i "obsługa" *Rzucanie (Zr,Si) - celność rzucania, a także łapania. *Sprint (Zw,Wt) - szybkość rozpędzania się, szybkość sprintu i jego "stabilność". *Skradanie się (Zw,Pe) - Umiejętność cichego skradania się i dobrego ukrywania (kamuflaż). *Um. Pilotażu (Zw,Pe) - Prowadzenie samochodów, samolotów, łodzi i taczek *Elektronika (Int) - Umiejętności z zakresu elektryki i elektroniki. *Mechanika (Int) - Umiejętności z zakresu mechaniki( maszyny, mechanizmy). *Chemia (Int) - Umiejętności z zakresu chemii, materiały wybuchowe, leki, kwasy, gazy itp.. *Komputery (Int) - obsługa i znajomość komputerów, łamanie zabezpieczeń. Saper (Int) - umiejętność podkładania i rozbrajania bomb. *Medyk: (Int) - tak jak poniżej: 1. Pierwsza Pomoc -opatrywanie ran ciężkich i leczenie draśnięć. 2. Leczenie ran Ciężkich -opatrywanie ran krytycznych i leczenie ran ciężkich. 3. Leczenie ran Krytycznych - opatrywanie i leczenie wszystkich rodzajów ran, schorzeń i urazów. Bardzo obszerna znajomość wszelkich dziedzin medycyny. PERKI: *Rzeźnickie zapędy - Dobry wa walce bronią białą. (premie do trafień i uników podczas walki w zwarciu) (wymaga zajebista Walka bronią) *Szybki Bill - Potrafisz bardzo szybko biegać i rozpędzać się.(wymaga zajebista szybkość) *Szybkie przeładowanie - Przeładowujesz bronie dużo szybciej.(wymaga zajebista szybkość) *Prawie jak Lucky Luke - Wyciągnięcie pistoletu lub pistoletu maszynowego trwa ułamek sekundy. (wymaga zajebista szybkość) *Pomocnik - Jeśli pomagasz komuś w jakiejś złożonej czynności, to jej wykonanie trwa dużo krócej. *Medyk polowy - Opatrujesz i leczysz szybciej, ponad to ostrzał i chaos nie robi na tobie wrażenia. Potrafisz leczyć leczyć rany nawet jeżeli brakuje Ci kilku medykamentów (nie znaczy, że możesz leczyć gołymi rękami). (wymaga medyk poziom 3) *Doświadczony strzelec - Gdy poświęcisz turę na strzał mierzony, możesz pominąć utrudnienia spowodowane czynnikami pogodowymi, lub poruszania się celu. (wymaga zajebiste um. Broni snajperskiej) *Head Shoter - Większa szansa na trafienie kogoś w głowę! (wymaga zajebiste um. strzeleckie z jakiegoś rodzaju broni) *Twardziel - Utrudnienia spowodowane bólem są dużo mniejsze. (wymaga zajebista wytrzymałość) *Silne plecy - Możesz unieść na prawdę dużo! (wymaga zajebista siła/wytrzymałość) *Akrobata - Jesteś bardzo gibki, masz premię do uników, upadków z wysokości i robienia akrobacji. (wym. zajebista zwinność) *Oparcie - Strzelając serią, lub długą serią z broni ciężkiej kara do celności jest dużo mniejsza. (wymaga zajebista siła/wytrzymałość) *Szósty zmysł - Dostajesz czasem od mg dodatkowe informacje, a ponad to masz premię do wykrywania pułapek. (wymaga zajebista percepcja) *Prawie jak MacGyver - Potrafisz obejść się bez kilku brakujących narzędzi. MG czasem podpowiada co trzeba zrobić lub jak coś można wykorzystać. (wymaga Zajebiste um. techniczne x2 ) *Barbarzyńca - Podnosi siłę i wytrzymałość na +3, podnosi walkę bronią na +3. Obniża intelekt na -1, obniża na -1 następujące umiejętności:Um. Pilotażu, Elektronika, Mechanika, Chemia, Komputery, Saper, Medyk. Różnicę z obniżonych umiejętności i atrybutów możesz dodać odpowiednio do innych umiejętności i atrybutów. (wymaga zajebista siła lub wytrzymałość) *Spaliniarz - Potrafisz uruchomić niemal każdy pojazd spalinowy ( o ile jest to możliwe). Naprawa silnika to dla Ciebie chleb powszedni, chociaż może czasem zająć dużo czasu. Siedząc za kółkiem potrafisz robić naprawdę niezwykłe manewry, a ponad to masz mniejsze utrudnienia do strzelania z pojazdów. (wymaga zajebiste um. pilotażu i co najmniej dobre um. mechaniki) EKWIPUNEK: PISTOLETY -Colt M1911 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 7 {Waga: 1080g {Zasięg skuteczny: 50 m {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Beretta 92 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 15 {Waga: 0,955 kg {Zasięg skuteczny: 50m {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Glock17 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 625g {Zasięg skuteczny: 55m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Glock18 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 17,19 {Waga: 624g {Zasięg skuteczny: 55m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa, Duża automatyczna -Mk 23 SOCOM {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 12 {Waga: 1,1 kg {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Desert Eagle {Kaliber: Magnum .357/.44/.50 {Poj. Magazynka: 9/8/7 {Waga: 1,5 kg {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -Colt Python {Kaliber: .44/.454 Causul {Poj. Magazynka: 6/6 {Waga: 1233 g {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -Obrzyn {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Podwójny {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -PWD-17 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 24 {Waga: 742g {Zasięg skuteczny: 100m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa / normalna automatyczna PISTOLETY MASZYNOWE -MP5 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -MGP-F2 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30,32,40 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -MGP-F3 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25,32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -Uzi {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 32 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Ingram MAC {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna -H&K UMP {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 25 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna -MMsaw9 {Kaliber: 9mm {Poj. Magazynka: 30x2,32x2,40x2 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny, Automatyczny x2 {Szybkostrzelność: Duża automatyczna STRZELBY -Mini Shotgun {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -Dubeltówka {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 2 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, podwójny {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -Remington {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -Mosberg {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 7 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -SPAS-12 {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 8 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany, Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -AMX Combat Shotgun {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 9 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy pompowany, Podwójny {Szybkostrzelność: ------ -Usas-12 {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo niska automatyczna -AS12 Suprime {Kaliber: G12 {Poj. Magazynka: 18 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna KARABINY -M16 A2 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Duża pistoletowa -M4 A2 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -TAR-21 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -AK-47 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -FN-FAL {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Combat SMG R4 {Kaliber: .45cal {Poj. Magazynka: 32,60 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -MWS 8 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, {Szybkostrzelność: Normalna pistoletowa -SU-16 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 10,30 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa -M14 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna KARABINY SNAJPERSKIE -M28 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 5 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------- -SG550 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 30 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny ,Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Dragunow {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -G3SG1 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 20 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna -M6 208 A1 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Niska pistoletowa -M180A2 {Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -M107 {Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 10 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa -Spartan S-8 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 10, 22 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny {Szybkostrzelność: Szybka pistoletowa -20MX Destroyer {Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 14 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: Bardzo niska pistoletowa BROŃ CIĘŻKA I WYRZUTNIE -M249 {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 50, 100 {Waga: 7,5 kg, {Zasięg skuteczny: 1000m {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna -M60 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 10,51 kg {Zasięg skuteczny: 1000m {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -Browning M2 {Kaliber: .50cal {Poj. Magazynka: 100, ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Niska automatyczna -*Minigun {Kaliber: 7,62mm/5,56mm {Poj. Magazynka: ?? {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Automatyczny {Szybkostrzelność: Ekstremalnie wysoka automatyczna -Smartagun {Kaliber: 5,56mm {Poj. Magazynka: 120 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pięciostrzałowy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Bardzo duża automatyczna -LMG M88 {Kaliber: 8mm {Poj. Magazynka: 40, 100 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -ICW 720 {Kaliber: 7,62mm + 20mm {Poj. Magazynka: 30 + 6(20mm) {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny + Pojedynczy 20mm {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna + Bardzo wolna pistoletowa(20mm) -LAW A2 {Kaliber: ?? {Poj. Magazynka: Jednorazowy {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy {Szybkostrzelność: ------ -RPG-7 {Kaliber: Granat RPG {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -M79 {Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -UKM2000 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100 {Waga: 8,9 kg {Zasięg skuteczny: 1500m {Tryby: Pojedynczy, Potrójny, Automatyczny {Szybkostrzelność: Normalna automatyczna -M240 {Kaliber: 7,62mm {Poj. Magazynka: 100, 200 {Waga: 12,5 kg {Zasięg skuteczny: 800 m {Tryby: Pojedynczy, Automatyczny {Szybkostrzelność: Duża automatyczna OSPRZĘT DO BRONI -M203 {Kaliber: 40mm {Poj. Magazynka: 1 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy przeładowywany {Szybkostrzelność: ------ -M020 A3 {Kaliber: 20mm {Poj. Magazynka: 4 {Waga: xx {Zasięg skuteczny: {Tryby: Pojedynczy pompowany {Szybkostrzelność: ------ -Dwójnóg: "Niezastąpiony podczas strzelania z broni ciężkiej i snajperskiej." Zapewnia większą stabilność broni. -Trójnóg: Zapewnia dużą stabilność broni. Niestety jest bardzo ciężki. -Pasek naboi: "Uniwersalny pasek na naboje. Dzięki niemu szybciej załadujesz broń." 32 miejsca -Szybki ładowacz (g12): "Stworzony specjalnie dla miłośników dubeltówek." Umożliwia załadowanie do strzelby dwóch naboi na raz. -Szybki ładowacz (rewolwery): Umożliwia załadowanie do kolta 6 naboi na raz. -Celownik kolimatorowy: "Mały celownik kolimatorowy. Celne strzelanie jeszcze nigdy nie było tak proste." Zwiększa celność. -Celownik laserowy -Celownik optyczny: Umożliwia skuteczniejsze wykorzystanej broni snajperskiej. -Zaawansowany Celownik optyczny: "Marzenie każdego snajpera!Nocne polowanie? Żaden problem!" Jest wyposażony w dalmierz i noktowizor i termowizje. -Latarka: Latarka podwieszana. RZUCANE I MATERIAŁY WYBUCHOWE -Granat odłamkowy -Granat obronny -Granat gazowy: "Potrafi wypalić nawet najtwardsze płuca. " -Granat kwasowy -Koktajl Mołotowa -Pipe bomb -Mina p. piechotna -Mina p. pancerna -Mina Chemiczna: "Nowoczesna mina chemiczna. Zastosowana w niej substancja potrafi spowodować prawdziwe spustoszenie w żywym organizmie." -Claymore -C4 1kg -C4 4kg AMUNICJA -40mm HE -40mm VHE : Posiada mniejszy zasięg, lecz więcej materiału wybuchowego. -40mm dymny -40mm kumulacyjny -20mm ogłuszający : Powala i ogłusza cel. -20mm wybuchowy -20mm nabój -20mm snajperski -Rpg wybuchowy -Rpg uniwersalny -Rpg kumulacyjny -9mm -45ACP -.357 Magnum -.44 Magnum -.454 casull -.50 AE -5.56mm -7.62mm -8mm -.50cal -Gauge 12 BROŃ BIAŁA -Rura: "Zwykła żelazna rura. Raczej poszukaj sobie czegoś lepszego..." -Nóż -Tasak -Bagnet -Maczeta: "Prawie jak miecz." -Łom: "Klasyczny i niezawodny łom firmy S&O. Poczuj się jak Gordon Freeman!" -Siekiera: "Siekiera strażacka. Nadaje się do rąbania... nie tylko drewna." -Piła spalinowa: "Piła spalinowa model "PowerClaw-D4". Czysta przyjemność z cięcia!" -Piła elektryczna: "Niewielka, lekka i poręczna łańcuchowa piła elektryczna firmy S&O. Producent gwarantuje niezawodność i łatwość obsługi." -Saperka: "Bardzo wszechstronny przedmiot." -Toporek: "Doskonały do rozłupywania... drewna." PANCERZE -Kamizelka kevlarowa: "Zwykła kamizelka kulo odporna.Można ją spotkać w wielu miejscach. Dawniej używana przez policję. " -Pełna Kamizelka kevlarowa: "Kevlarowa kamizelka z dodatkową ochroną na ręce. Po jej wprowadzeniu rozeszła się jak ciepłe bułeczki." -Getry kevlarowe -Hełm kevlarowy -Kombinezon kevlarowy: "Pełny skafander ze wzmacnianego kevlaru(tors, nogi, ręce). Wykorzystywany przez komandosów chcących zachować pełną sprawność ruchową." -Kamizelka Dragon Skin: "Kamizelka wykonana z płytek ceramicznych obszytych uelastycznionym kevlarem. Zatrzyma prawie każdy pocisk, wytrzymuje nawet wybuch granatu. -Pancerz wojskowy: "Pełny pancerz ochronny(głowa, tors, nogi, ręce). Odporny na większość ataków." Niemożliwe jest jednoczesne noszenie Pancerza wojskowego i Egzoszkieletu. MEDYKAMENTY I PROCHY ŚRODKI LECZNICZE: -Apteczka pierwszej pomocy: Ubogi zestaw medykamentów do opatrywania drobnych i średnich ran. -Polowy zestaw opatrunkowy: Bogaty zestaw medykamentów do opatrywania wszystkich rodzajów ran. -Torba lekarska: Zestaw podstawowych medykamentów do opatrywania i leczenia drobnych, średnich i ciężkich ran. -Duży Zestaw medyczny: Bogaty zestaw zaawansowanych medykamentów do opatrywania i leczenia wszystkich rodzajów ran. -StimPack (autokity): Zastrzyk szybko leczący drobne i średnie obrażenia. -Zestaw szybkiego leczenia: Mały zestaw ekstremalnie silnych środków szybkiego leczenia. Leczy wszystkie rodzaje ran. -ENHS Beta: Eksperymentalny Środek leczniczy do stosowania przed walką. Po upływie kilku godzin od zażycia mogą wystąpić działania nie pożądane. -Zestaw pozłamaniowy: Zestaw zaawansowanych medykamentów do leczenia wszelakich rodzajów złamań. LEKI PRECYZYJNE: -"Perlaksim" (tabletki): Tabletka przeciwbólowa(efekt dużo słabszy niż w przypadku środka PainKiller). Czas działania do 4 godzin. -"PainKiller" (zastrzyki, autokity): Sprawia niewrażliwym na ból. Lekko otępia, słabo uzależniający. -"Viroxil" (zastrzyki): Eksperymentalny lek przeciw wirusowy. -"Rad-X 116" (tabletki): Preparat chroniący przed promieniowaniem. Zażywać przed kontaktem z promieniowaniem. -"Rad-C 211" (tabletki): Preparat oczyszczający organizm z promieniowania. Zażywać po kontakcie z promieniowaniem. -"Prekobryna" (zastrzyki): Ekstremalnie silny antybiotyk. -"Hexozepan" (autokity): Silny środek uspokajający. -"Nergomecyna" (zastrzyki, autokity): Działa jak mocne sole trzeźwiące, jednocześnie regenerując tkanki nerwowe. -"Pluripotenaxol" (maść): Środek przyspieszający regenerację tkanek. -"Respironal" (zastrzyki, autokity): Preparat ułatwiający oddychanie i przyswajanie tlenu. Zwiększa wydolność płuc. -"Bioxoted" (tabletki): Środek przyspieszający oczyszczanie organizmu z toksyn chemikaliów. -"UZA Antidutum" (zastrzyki, autokity): Uniwersalny zestaw antytoksyn. Błyskawicznie wiąże groźne toksyny i związki chemiczne. PROCHY: -"Go Power!"(tabletki) : Lekki środek pobudzający umysł i ciało (+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 3 godzin Słabo uzależniający. -"OR-14"(tabletki): Silny środek pobudzający umysł i ciało o długo okresowym działaniu(+wytrzymałość, +intelekt). Działa do 12 godzin po czym powoduje silne zmęczenie. -"Delirium"(tabletki): Lekki środek wyostrzający zmysły (+wytrzymałość, +percepcja, +zręczność). Czas działania do 4 godzin, po czym powoduje stan otępienia. Lekko uzależniający. -"Dopalacz"(zastrzyki): Bardzo silny środek pobudzający. Ekstremalnie podnosi Siłę i wytrzymałość, lecz silnie otępia i powoduje drżenie rąk(+++siła, +++wytrzymałość, - zręczność, ---intelekt). Czas działania do 40 minut, po czym wywołuje stan silnego przemęczenia(osłabia wszystkie współczynniki). Silnie uzależniający. -"Supersoldier"(zastrzyki, autokity): Silny środek pobudzający i wyostrzający zmysły (+siła, +wytrzymałość, +++szybkość, +zwinność, +zręczność, +percepcja, -intelekt). Czas działania do 2 godzin, po czym wywołuje bardzo nie przyjemne efekty uboczne. Silnie uzależniający. EKWIPUNEK "LOWTECH" -"WD tabs": Środek odkażający wodę. Wiąże się z zanieczyszczeniami i wytrąca je.Jedna tabletka starcza średnio na 1 litr zanieczyszczonej wody. -Flary: "Flary oświetlające „Solar Flame” firmy S&O. Praktycznie nie do ugaszenia!" -Wytrychy: "Praktyczny zestaw do otwierania mechanicznych zamków. Niezbędnik każdego szanującego się złodzieja." -Kanister 20L : "Aluminiowy kanister na benzynę lub inne substancje. Pojemność: 20L. -Kanister 5L: "Polimerowy kanister firmy S&O przechowa dla Ciebie każdą substancję!" -Lina: "Stara ale jara! Producent zapewnia, że wytrzyma nawet największe obciążenia." -Lina Stalowa: ... -Lina Polimerowa: "Firma S&O zapewnia, że lina jest w stanie wytrzymc nawet największe obciążenia. Lina stosowana przez wojsko." -Taśma: "Taśma izolacyjna firmy S&O. Jest nie zastąpiona gdy uszkodzi się jakiś kabel. Przydatna w każdym domu, firmie, biurze, czy bunkrze." -Latarka: "Latarka wodo odporna firmy S&O. „Pwer Beam 3000” rozświetli Ci każdą drogę! " -Maska przeciw gazowa: "Maska przeciw gazowa firmy S&O, z anty refleksem i możliwością zamontowania aż trzech filtrów! S&O to Jakość i Zaufanie!" -Manierka: Pojemność 1L -Lornetka: ... -Narzędzia: "Standardowy zestaw narzędzi i części dostosowany szerokiej gammy zastosowań. Niezbędnik każdego mechanika gospodarza. Umożliwia przeprowadzanie wielu napraw w domowym zaciszu." -Baterie (bat): Standardowe paluszki AA o przedłużonym działaniu. EKWIPUNEK "HITECH" -Noktowizor: "Teraz żadna ciemność nie będzie stanowić dla Ciebie przeszkody." -Multi Comp: "Jedno z najnowszych osiągnięć elektroniki i oprogramowania. Może operować zestawami danych, łamać hasła oraz służyć do wielu innych zastosowań." Wymaga komputery dobrze. -Czujnik ruchu: "Czujnik ruchu firmy S&O posiadający moduł bluetooth 2.0 dzięki czemu może działać bezprzewodowo." -MERS Battery: "MRES Battery- (Mobile Rechargable Energy System) Bardzo nowoczesny akumulator wykorzystujący najnowsze zdobycze polimerowych technologii. Bateria może oddawać energię o różnym natężeniu i napięciu do 5 urządzeń na raz. Znacznie skrócony został czas ładowania, a pełna wydajność szacowana jest na co najmniej dziesięć lat użytkowania. Szeroko stosowana przez wojsko. Jest mała, lekka i poręczna, lecz mocą dorównuje kilku zwykłym ołowiowym akumulatorom." -Spawarka: "Spawarka energetyczna „Atomic Power 3000” firmy S&O. Jej największą zaletą jest mobilność i niewielki ciężar. Producent zapewnia, że można nią z powodzeniem spawać nawet pod wodą." -Zaawansowany Narzędzi: "Rozbudowany zestaw zaawansowanych narzędzi i części dostosowany bardzo szerokiej gammy zastosowań." -Krótkofalówka: ... -Detonator: ... -Telefon komórkowy: "Niestety cierpi na chroniczny brak zasięgu." -Lornetka zaawansowana: Wyposażona w dalmierz, termowizje, noktowizję i bardzo duży zoom cyfrowy. Wymaga zasilania. PRZECIWNICY: ZOMBIE Prawie zawsze atakują w grupach. Wiecznie głodne, nienasycone i agresywne. Potrafią biegać. Dość wytrzymałe i szybkie. SMOKER Posiada bardzo długi „język” którym chwyta ofiary. Silny, wytrzymały i dość szybki. HUNTER Potrafi się skradać i skakać na duże odległości. Bardzo szybki i zwinny. BOOMER Gruby, i powolny. Rzyga wydzieliną, która wytwarza Paraliżujące opary. Wybucha przy bezpośrednim starciu i po otrzymaniu ciężkich obrażeń. Bardzo silny, lecz powolny i niezdarny. TANK Ekstremalnie silny i wytrzymały skurczybyk. PLUGER Potrafi latać, i pluje silnie żrącą wydzieliną, która utlenia się, tworząc Dławiący gaz. Wbrew pozorom jest dość silny i zwinny. POZOSTAŁE: *^*SAMOCHÓD*^* BROŃ: -Dubeltówka (Spider) 0/0 -M28 (Zwiadowca) 0/0 -USP45 (Medyk) 12/12 -Obrzyn (Medyk) 0/0 -Uzi (Chemik) 0/0 -M240 (SWAT) 0/0 -Mina p. piechotna (SWAT) x2 -Łom (Spider) x1 -Nóż x1 -Tasak x1 AMUNICJA: -20mm wybuchowy x4 -20mm nabój x3 -9mm x60 -5.56mm x0 -7.62mm x14 -8mm x23 -.50cal x7 -Gauge12 x15 -.45ACP x57 CHEMIKALIA: -Wielkie wiadro z benzyną (ok.120l) 35l INNE: -Kanister 5l 4l -Saperka (Spider) x1 Ostatnio edytowane przez BrodaPL : 19-02-2010 o 16:13. |