|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
09-12-2015, 21:20 | #1 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | [Komentarze] Mróz, głód, lament i zgrzytanie zębów II Witam ponownie, (nie)szczęśliwcy! Na sam przód chciałbym prosić o jakieś słowo komentarza z Waszej strony o poprzedniej sesji. Wiem że pytałem o to w trakcie, ale teraz kiedy historia jest kompletna to macie pełny pogląd Zaczynając od siebie: Jak dla mnie sesja wyszła pozytywnie, była to moja pierwsza którą prowadziłem na forum i myślę że udana, chociaż kilka rzeczy mógłbym zrobić lepiej. Jeśli miałbym mówić o negatywnych rzeczach to chyba jeszcze brakuje mi takiego drygu do prowadzenia przez forum. Dyskusje czasami były za długie, czasami zbyt krótkie, myślę że to kwestia wyrobienia się. Co do fabuły; trochę za dużo sobie zaplanowałem, mam nadzieje że nie poczuliście się przygnieceni? Jeśli chodzi o graczy, zawsze najbardziej ceniłem sobie współtworzenie świata, wkładanie czegoś od siebie. Z drugiej strony nigdy nie skreślałem graczy którzy swoje postacie trzymają na boku. Jedyne czego tak naprawdę mi brakowało to to co napisałem wcześniej w komentarzach, aktywności, lub potwierdzenia że nie ma się czasu. Pozytywnie zaskoczyłem się tym że nikt z sesji nie zrezygnował, znaczy to że jesteście takimi solidnymi graczami albo po prostu moja sesja Was zaciekawiła Tyle ode mnie, Jeśli ktoś nie chce pisać tutaj, może wysłać priva. Zachęcam również do wystawienia notek współgraczom i mi. Ja również to zrobię, jakoś na dniach. Kwestie organizacyjne: Przypomnę zasady które ustaliliśmy sobie wcześniej, jeśli ktoś ma jeszcze jakieś propozycje to proszę teraz, póki nie ruszyła sesja. 1. Karta postaci. KP do nowej sesji będą znajdowały się na gdocku. Na lastinowej KP zostaje tylko avatar. Pełne "setki" do wydania też będą tam widoczne. 2. Częstotliwość odpisów Układ 4 dni dla Was, 4 dla mnie. 3. Pass i nieobecność - Liczba pasów jest nieograczona. - Brak odzewu podczas pierwszej tury bez konsekwencji - Każdy następny brak odzewu podczas tury to utrata 4 PŻ w zupełnie nieprzewidywalny i nierealny sposób Chciałbym wprowadzić większy porządek, także zamierzam z tego korzystać. 4. Kluczowe elementy fabuły Jeśli nasza postać zwraca się do innej i chcemy aby gracz zareagował, pogrubiamy czynność i imię postaci do której się zwracamy, w poście. Z podobnej funkcji mogę korzystać ja w stosunku do graczy jak i odwrotnie (postać zwraca się do NPC) Na przykład: "Felix pyta Maxa" Za każdy post ze słowem "kluczowym" i odpowiedz na niego będą dodatkowe PD, a w przypadku gdy wywołana postać nie zareaguje gracz straci tyle PD ile miałby dostać za swojego posta, a jego czynność zostanie „nigdy nie odbyta”. Zamiast tego postać zostanie pokierowana przeze mnie zgodnie z zamiarem postaci która kontakt nawiązała. P.S. Olewanie to też reakcja Z tym że trzeba to napisać. Chyba że ktoś ma inny pomysł? 5. Pd i dalszy rozwój postaci Każdemu z osobna wyśle wiadomość z ilością otrzymanych PD za zakończenie kampanii, wraz z tymi które uzbierał, ale nie wykorzystał dotychczas. Następna sesja rozpocznie się po okresie zamieci, przez ten czas Wasze postacie będą zbierać siły, ale i uczyć się nowych rzeczy. Każdy gracz będzie mógł za darmo nauczyć się umiejętności/zdolności/ zwiększyć statystykę której nie ma/ nie mógłby rozwinąć w spisie dla aktualnej profesji. Musi być to rzecz którą można robić w chacie i nie wymaga lat nauki, także wszelakie tropienie odpada, ale np. gotowanie prostych rzeczy jak najbardziej. Propozycję można wpisać tutaj bądź na priv/gdock Edgar, niestety, ciebie nie dotyczy ten akapit, poza PD za kampanie, więcej info w wiadomości ode mnie. 6. Gdock Każdy dostanie linka w którym napisze wstępny post do sesji. Nie musi być długi, chodzi o opis tego co robił przez miesiąc oraz jaką i w jaki sposób zdobył nową umiejętność itp. Przez ten czas można wiele zdziałać, stad gdock właśnie. 7. Sesja Sesja ruszy jak jak pozamykamy wszystkie gdocki i zgodzimy się co do kwestii organizacyjnych Linki, PD i inne obiecane w tym poście wyśle najwcześniej 10.12.2015
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103)Ostatnio edytowane przez Dekline : 09-12-2015 o 22:03. |
12-12-2015, 11:00 | #2 |
Reputacja: 1 | Witam wszystkich ! a więc rozdziewiczę ten temat bo widzę nikt nie piszę :P każdy się wstydzi A więc co do poprzedniej sesji to w sumie zastrzeżeń żadnych za bardzo nie mam. To, że czasem akcja zwalniała to w sumie nawet i dobrze bo przecież nie zawsze wszystko musi pędzić na złamanie karku a i czas na pogadanie itp. musi być Jedyne co to tak trochę biła mnie ta przychylność losu nieraz, że jakoś tam nam się część rzeczy udawała ja bym był chyba bardziej brutalnym jako mistrz gry Co do części organizacyjnej 1. KP na gdoc świetna sprawa bo jak mnie irytowało to, że po każdej edycji karty musiałem zaznaczać umiejętności na nowo 2. Jak dla mnie ok, teraz mam więcej czasu i nie zapowiada się na zmianę więc będę aktywny bardziej 3. Dobry pomysł wiadomo będzie aby nie czekać, tu sam czasem popełniałem ten błąd że nie dawałem passa 4. Podoba mi się to "Konrad olewa to co mówi xxx " gorzej jak będzie "xxx olewa to co mówi GM i robi swoje" bo w końcu "Ja nie dam rady złapać tego wilka ? - potrzymaj mi tylko piwo" 5/6/7 tylko czekać aż się wszyscy zbiorą i można zaczynać
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
12-12-2015, 14:16 | #3 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Ja jako MG jestem raczej z tych łagodniejszych. Poza tym fajnie jest gdy gracze rozwijają swoje własne wątki, a ciężko byłoby to zrobić bez mojego wsparcia i delikatnego naginania rzeczywistości. Oczywiście mógłbym publikować rzuty na wszystko co rzucam, ale wolę robić to rzadziej i w razie potrzeby naciągać wynik Oczywiście wszystko w granicach rozsądku, nie każda rzecz przejdzie, albo nie do końca tak jakbyście chcieli Chyba że chcecie żebym rzucał zawsze i na wszystko, co? Ale wtedy nie ma przebacz, tylko przerzuty i pp jeśli coś nie wyjdzie. No i powiem szczerze że nie bardzo by mi się chciało bawić się kostnicę, opisywać rzuty, publikować i w ogóle. Gracz może mnie olać, pewnie, tylko że i tak w następnej turze odwróci się to przeciwko niemu. Jak np z tym wilkiem, nie jest to łatwe więc rzut napewno będzie, i to z dużym modem. Oczywiście zawsze jest cień szansy, nawet jeśli przy statach np 20 masz moda -30 to czynność i tak może się udać - krytyczne szczęście Czyli jeden procent szans masz.
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
12-12-2015, 16:30 | #4 |
Reputacja: 1 | e tam bez rzutów jest ok po opisie widać czy było na styk czy z palcem w d... się nam to udało Więc tak jak jest jest dobrze Co się stało z resztą ekipy ? coś cicho siedzą :P
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 Ostatnio edytowane przez Molkar : 12-12-2015 o 16:41. |
14-12-2015, 17:58 | #5 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | No właśnie reszta bardzo cicho siedzi, aż za cicho. Ktoś nie dostał linka do gdocka? Jaki jest powód?
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
14-12-2015, 18:07 | #6 |
Reputacja: 1 | Patrzą na kartę postaci i się boją
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
15-12-2015, 23:58 | #7 |
Reputacja: 1 | Ja również nie mam specjalnie zastrzeżeń do poprzedniej sesji, powiem więcej, historia mnie wciągnęła i fajnie, że ją kontynuujemy. MG ma nawet zacięcie literackie. No, Dekline, jedna osoba - nasz cyrulik - nam odpadła, ale tak, to wszyscy wytrwali. Propozycje MG jak najbardziej, to zdynamizuje naszą grę, sam parę razy coś powiedziałem, a zero reakcji. Także pomysł 4 jak najbardziej: będzie więcej interakcji i dialogów. Sprawa wyjazdów itp. czyli nie ma jak dawać postów jak poprzednio, czyli dajemy info i nasza postać jest kierowana przez MG? W tym tygodniu będę chciał ogarnąć swojego gdocka. Tymczasem zacząłem doroczne porządki czyli wynoszenie różnych drobiazgów, które przylepiły się przez cały rok. I tylko się dziwię, ile to się zmieści w mieszkaniu. |
16-12-2015, 18:59 | #8 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Snake: No tak, cyrulik, ale on to jakoś na początku i tylko jeden Co do wyjazdów to tak, masz rację. Możesz też zostawić jakieś wytyczne, czy BG ma się wychylać, zostawać na uboczu, wspomagać innego BG itp. Reszta: Chwała tym co rozpoczęli prace z gdockiem A gdzie reszta? Czekacie na coś? Ja nie będę czekał w nieskończoność
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |
20-12-2015, 21:29 | #9 |
Reputacja: 1 | Prosiłbym jeszcze o 2-3 dni wyrozumiałości niestety przed świętami jestem zmuszony organizować pogrzeb w rodzinie więc jeszcze mi kilka dni zejdzie i będę gotowy z mojej strony
__________________ „Dlaczego ocaleni pozostają bezimienni – jakby ciążyła na nich klątwa – a poległych otacza się czcią? Dlaczego czepiamy się tego, co utraciliśmy, ignorując to, co udało nam się zachować?” Steven Erikson, „Bramy Domu Umarłych”, s. 427 |
21-12-2015, 17:33 | #10 |
Opiekun działu Warhammer Reputacja: 1 | Spoko, u mnie też już się powoli zaczyna, a na święta tez będziemy w rozjazdach Sesje pewnie rozpoczniemy dopiero w nowym roku żeby na pewno każdy był i miał czas. Ale fajnie byłoby do tego czasu ogarnąć gdocki
__________________ ORDNUNG MUSS SEIN Odpowiadam w czasie: PW 24h, disco: 6h (Dekline#9103) |