|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
17-10-2022, 19:38 | #41 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | @Wired Sugestywny rzut oka w grze, a tutaj: ja bym podjął zahaczkę. Zgarnę Huberta a Ty zgromadź info o Hildzie. Pasuje? @Nuada A ja doceniam, awatarki bardzo klimatyczne. Może pod koniec tygodnia zaloguję się na steam to spróbuję zrobić lepsze ujęcie na awatar dla Zygfryda. Mam tę postać akurat nieźle rozbudowaną. |
17-10-2022, 22:07 | #42 |
Reputacja: 1 | Rozumiem, mgła jest z dwóch stron a z pozostałych dwóch uroczysko i gęsty bór. Jak szybko przemieszcza się mgła? Jak bardzo przejebana wydaje się akcja przejazdu przez bór pewnie mgła rusza się szybciej niż my w borze? |
17-10-2022, 22:41 | #43 |
Reputacja: 1 | Mgła pojawiła się kilkadziesiąt metrów przed grupa i troszkę dalej z tyłu. Wygląda tak, jakby wolno przesuwała się z wiatrem, który wieje od strony trzęsawiska w stronę boru. Ten wiatr, to ledwo sporadyczne powiewy, bo przypomnę jest upalne lato, więc i Modry Tuman przesuwa się wolno. Przejazd przez bór jest raczej ciężko wykonalny. Jeśli nie chcecie ryzykować kontuzji u koni, to trzeba z nich zsiąść i iść pieszo. To gęste knieje, które kto wie jak daleko się ciągną i co się w nich może kryć. Jaki jest stosunek Manfreda do Modrego Tumanu pozostawiam tobie. Jak wspominałem wcześniej, nie ma dobitnych dowodów, że to magiczny wytwór. Teren Ostępu Frustatów ogólnie jest skażony i wykazuje pewne dziwne magiczne cechy, ale co do samej mgły to zdania wśród naukowców i magów są podzielone. Na pewno jest to niezbyt dobrze zbadana zjawisko, ale czy magiczne to tego nie wie nikt. Ostatnio edytowane przez Nuada : 18-10-2022 o 16:46. |
18-10-2022, 20:14 | #44 |
Reputacja: 1 | Tak odnośnie rozwinięć, bo ja z mechaniką jeszcze słabo. Czy jak rozwinę sobie o 1 umiejętność jazdy konno, to ma to jakikolwiek sens? Bo podróżowaliśmy konno, to przydałoby się to mieć. Tych, którzy znają się na mechanice, proszę o wypowiedzenie się na temat wybranych przeze mnie talentów, które mi wpadły oko do wykupienia:
|
18-10-2022, 21:31 | #45 |
Reputacja: 1 | Ja z młotkiem pierwszy raz mam styczność, ale rozumiem to w ten sposób. Jeżeli umiejętność jest podstawowa (dwie kolumny na karcie postaci), to nawet jak tego nie wykupisz, to korzystasz z tej umiejętności poprzez odpowiednią cechę. Jeżeli chodzi umiejętności zaawansowane, to nawet jakbyś miał cechę na 100, to bez 1 rozwinięcia tej umiejętności nie możesz z niej korzystać. Także po mojemu twoje jeździectwo jest równe twojej zwinności. Jak już mówiłem, na mechanice średnio się znam, ale za każdym razem nadrabiam. Jeżeli chodzi o te talenty, to: Etykieta - tutaj chyba by pasowało coś z żołnierzami, albo w kręgach w jakich obracała się postać Pierwsza pomoc - Jak dobrze kojarzę to każdy Inkwizytor musi mieć umiejętność Leczenie na minimum 5 rozwiniętą + cecha inteligencja. Moja postać to ma, reszta Inkwizytorów zapewne też. Osobiście Sprężynka jakoś dziwnie mi pasuje do zbrojnego, ciężko tak z pełnym opancerzeniem szybko wstać, ale kto komu zabroni :P Reszta całkiem interesująca. Ja osobiście chyba nie idę w klasyczne rozwinięcia. A co tam pochwalę się. Pierwszy punkt poszedł w przyjaciela, z postu MG można wyciągnąć, że to właśnie Mistrz świątyni - Titus. Tutaj też uwaga do mojej ostatniej fabularki. Nie do końca jest on aktualny. W świątyni na 100% rozpoznają Oswalda, wię oszustwo nie wchodzi w grę. Drugi punkt poszedł w informacje o heretyku, to może się przydać. Trzeci punkt jeszcze rozmyślam. Padnie albo na przedmiot, albo na członka świty. Muszę to bardziej przemyśleć. |
18-10-2022, 22:38 | #46 |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Ten punkt w jeździectwo nie ma sensu. To tak, jakbyś wybrał 10 PD zamiast 100 PD (talentu). Osobiście leczenie wbiłem nawet wyżej, bo na +10, więc jakieś tam, słabe bo słabe, ale mamy zaplecze. Nieubłagany na pewno nie raz przechyli szalę zwycięstwa na Twoją stronę. Z wymienionych to chyba najmocniejsza propozycja. Tylko, skoro przynajmniej na razie nie są zapowiadane walki, mogłoby to poczekać, ewentualnie, na lepsze czasy... W sytuacji, gdy raczej prowadzimy śledztwo, czytanie z warg i ogłuszzanie brzmią bardzo sensownie. Sprężynka byłaby dobra, ale zdecydowanie lepiej jest zbijać przeciwnikowi przewagi i przeciągać walkę, niż pozwolić się powalić. Z szybkiego powrotu do pionu nic nie bedzie, bo dalej to przeciwnik będzie miał przewagi i szybciej dojdzie do kolejnego powalenia. Jakbym miał poradzić, to zastanów się nad: na cztery łapy (jeśli masz wysoką atletykę), odwrócenie szans (do skutecznego wygrywania walk), rozbrojenie (jak masz wysoko broń białą). Zawsze ciekawą opcją są święte wizje, jakbyś miał ochotę na nadnaturalną pomoc. Bez znajomości całej karty i pomysłu na postać ciężko coś precyzyjnie polecić, ale chyba właśnie w powyższe bym szedł. |
19-10-2022, 07:57 | #47 |
Reputacja: 1 | No właśnie w 4ed mechanika walki jest jeszcze bardziej skomplikowana niż wcześniej, jakieś punkty przewag itd, muszę to przeczytać w końcu. No i nie wiem, co to jest wysoka cecha. Czy 40 w atletyce to dużo? Wydaje mi się, że tak, ale bez doświadczenia w rozgrywaniu to zgaduj zgadula. Broń białą chyba mam ok, bo 50 i 55. A umiejętności i talentów to też dołożyli w tej edycji. Dla MG wygląda to jak kupa roboty w porównaniu do 1ed czy nawet 2ed. Eh, a w starym D&D pancerz się ogarniało jedną liczbą i trafienie się ogarniało jednym rzutem. |
19-10-2022, 17:51 | #48 | |
Dział Fantasy Reputacja: 1 | Cytat:
Jak masz umiejętność, na której masz zamiar oprzeć swoją grę, na tym etapie rozwoju, powinna mieć co najmniej 50 (mi się udało jedną "wykręcić" na 57). Czyli ta broń biała jest ok. Dalej możesz skupić się na jednej, by była zupełnie wiodąca. | |
19-10-2022, 19:40 | #49 |
Reputacja: 1 | Krótkie info. Wired nie logował się od ponad tygodnia, więc jutro wrzucę na pewno odpisy do zamieszczonych już postów. Z Icariusem dogrywam pewne detale. Jego postać ma osobny wątek, to dopiszę fragment dla niego, gdy podejmie on już decyzje w sprawie mgły i wrzuci post. ____ Wszystko w ramach zagęszczania ruchów i zwiększania tempa rozrywki. Pasuje wam takie coś? |
19-10-2022, 19:44 | #50 |
Reputacja: 1 | Dla mnie ok |