17-05-2014, 21:34 | #321 |
Reputacja: 1 | Ja czekam na X-men - the future past i X-men apokalipse.
__________________ ,,Ruchów na pozór jest wiele, ale tylko nieliczne są możliwe, a każdy kolejny zamyka drogę innym". |
23-08-2014, 23:06 | #322 |
Reputacja: 1 | Także do tej pory z filmów tegorocznych obejrzałem w kolejności od najlepszego do najgorszego: Død Snø 2 - prześmieszny komediohorror norweski o dalszych losach jedynej żywej osoby, która nie została zamordowana w pierwszej części i jego nieumarłych, niemieckich i nazistowskich przeciwników Niezniszczalni 3 - może i to film po to, żeby starzy bohaterowie kina akcji jeszcze trochę kasy wyciągnęli, ale po pierwsze ta część jest lepsza niż poprzednie pomimo słabizny młodych aktorów, a po drugie ci starzy aktorzy nadal są dobrymi aktorami kina akcji Zawód: Chuligan - ang. The Hooligan Factory, parodia angielskich filmów o chuliganach, głównie The Football Factory, jest tam sporo odniesień bez znajomości których ten film traci, Noc oczyszczenia: Anarchia - jak podobała się piersza część to i ta spodoba się, taka rzeź na opustoszałych ulicach, X-Men: Przeszłość, która nadejdzie - warto obejrzeć dla sceny z tym szybkim typem w kuchni i lewitującym stadionem... lub obejrzeć te sceny na twojejrurze i darować sobie film, w każdym razie dało się obejrzeć i nie nudzi bardzo Kapitan Ameryka: Zimowy żołnierz - ten też nie nudzi, podobała mi się pierwsza część to fajnie było zobaczyć co dalej, nie oglądałem w końcu Avengers i pewnie nie obejrzę, bo unikam długich kiepskich filmów Batman DCU: Syn Batmana i Justice League: War - dwie kreskówki na podobnym poziomie, w pierwszej Batman walczy z zabójczymi nindża czy kimśtam i wychodzi że zerżnął córkę jakiegoś nindża i ma bękarta, a w drugim to jakiś typ z piekielnej planety najeżdża Ziemię przez portale i jakiś robot i komediowe sceny z Batmanem i Flashem i cośtam z Supermanem i Batman tam na tej innej planecie cośtam... Cabin Fever: Patient Zero - nie oglądałem innych części, ale pewnie obejrzę; fabuła padaczkowa ale ciekawie pokazana choroba będąca mieszanką eboli i trądu w wersji turbo, dwie chore laski szarpały się i dosłownie rozdzierały siebie na strzępy Diabelskie nasienie - głupie cośtam z opętaniem kobiety, strata czasu A Haunted House 2 - pierwsza część pomimo humoru z poziomu rynsztoku miała swój urok, druga takiego uroku już nie ma Paranormal Activity: Naznaczeni - odgrzewany kotlet bez niczego nowego, ta seria była dobra gdy nie była serią a jednym filmem Ostatnio edytowane przez Anonim : 24-08-2014 o 09:43. |
24-08-2014, 12:43 | #323 |
Reputacja: 1 | Od kilku dni zarówno fani Polskiej Literatury Fantasy jak i internet huczy na temat planu projektu, zapowiedzianego przez Platige Films i Tomasza Bagińskiego , jakim jest produkcja pełnometrażowego filmu na podstawie sagi Andrzeja Sapkowskiego pt. "Wiedźmin". Wbrew temu, co podpowiadałyby by pierwsze skojarzenia, autor, znany i rozpoznawalny jako twórca "Katedry" czy też krótkich filmów promocyjnych takich jak "Animowana Historia Polski" i Kinowego zwiastuna dla gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon" , które można nazwać małymi arcydziełami z dziedziny animacji, jego najnowsze plany sięgają stworzenia pełnometrażowego filmu z obsadą aktorską. Pamiętając porażkę Marka Brodzkiego filmu z 2001 roku co życzliwsi mówią "gorzej już być nie może", jednak w duszy mamy nadzieję, że tym razem się uda, a sam projekt dostanie zielone światło. Na ten moment pozostaje nam powiedzieć, że trzymamy kciuki i z niecierpliwością oczekujemy większej ilości informacji. Odnośniki zewnętrzne: Tomasz Bagiski robi nowego 'Wiedmina'. Penometraow fabu z aktorami, nie animacj Wied�min od Bagi�skiego potwierdzony - fabularny film z aktorami | GRY-Online.pl |
30-05-2015, 13:12 | #324 |
Reputacja: 1 | Ludzka Stonoga 3 wyszła, ktoś oglądał już? Jak wrażenia? Ja obejrzę pewnie na dniach, ale w ciągu tygodnia. A tu nowy super film akcji: https://www.youtube.com/watch?v=bS5P_LAqiVg KUNG FURY! Kung Fu! Laserowe Raptory! Prawdziwy niemarvelowski Thor! Triceracop! Wikingowie! Hitler! Ostatnio edytowane przez Anonim : 30-05-2015 o 14:21. |
13-07-2015, 16:05 | #325 |
Reputacja: 1 | Garść nowych zwiastunów z Comic Con w San Diego. Nagrywane kamerą: "X-Men: Apocalypse" Full Comic-Con Trailer For X-MEN: APOCALYPSE Has Now Leaked Online Too "Deadpool" Full Comic-Con Trailer For X-MEN: APOCALYPSE Has Now Leaked Online Too "Suicide Squad" https://vid.me/NHC9 Dobra jakość: "Batman v Superman: Dawn of Justice" Batman rządzi O,O Joker w SS też rządzi.... Deadpool też spoko... ale Batman rządzi. Nolan i Bale mogą lizać buty. Ostatnio edytowane przez Komiko : 13-07-2015 o 16:14. |
14-07-2015, 07:02 | #326 |
Reputacja: 1 | |
27-08-2015, 20:31 | #327 |
Reputacja: 1 | Nadszedł ten dzień, w którym oceniam dotychczas obejrzane filmy z tego roku, w którym piszę. Okazuje się, że niemal równo rok temu pisałem o 2014 roku, więc teraz 2015 rok... od lepszych do gorszych: Kung Fury - 9/10 klasyka lat osiemdziesiątych nakręcona współcześnie z komputerowymi efektami, które wyglądają tak sztucznie jak w latach osiemdziesiątych, fabuła wymiata i ogółem fajnie Mad Max: Fury Road - 9/10 oglądając film odczuwa się, że starali się o jak najmniejszą ilość efektów komputerowych, fabuła całkiem ciekawa, dałbym 8/10, ale przeczytałem czyjąś teorię, że Max z tego filmu to tak naprawdę Dzikie Dziecko z Mad Maxa Wojownika Szos - pod takim warunkiem Max jest do przyjęcia Predator: Dark Ages - 8/10 obok Kung Fury kolejny genialny film za darmo na youtube do obejrzenia. Fabuła to niemal kalka pierwszego Predatora osadzona w średniowieczu i zamknięta w mniej niż pół godzinie. W głowie się nie mieści - 7/10 dramat psychologiczny udający bajkę dla dzieci, nie puściłbym tego filmu dzieciom, pewnie jakby bardziej pocisnęli w stronę dramatu to by mi się bardziej spodobał, ale i tak był w porządku. Mam nadzieję, że zrobią drugą część, gdy dziewczyna, w której te maszkary siedzą w głowie jest starsza i ma znów silnie stresujące sytuacje Terminator: Genisys - 7/10 jak dla mnie prawdziwy Terminator 3, gorszy niż dwójka, ale trzymający jako tako poziom wyznaczony przez jedynkę - ktoś zwrócił uwagę, że aktor grający Kyle'a w jedynce był lepszy i niesposób się nie zgodzić z tym. Nie oglądałem żadnych zajawek ani plakatów to dla mnie niespodzianką była tożsamość głównego (oprócz SkyNet) przeciwnika. Fajnie zakręcili temat z podróżami w czasie i wytłumaczyli czemu Arnold jest stary Poltergeist - 7/10 fajny film, kalka starego i sporo ludzi było zawiedzionych, ale ten jest lepszy - bardziej realistyczne reakcje postaci plus sypnięcie trochę nowoczesnej technologii akurat w tym przypadku bardzo pomogło. Podobał mi się tunel międzywymiarowy jak w Sliders (tylko ładniejszy) i ogółem fabuła Disco Polo - 6/10 mieszane odczucia, w sumie to film taki sobie, ale w porównaniu z typowymi komediami kręconymi ostatnio w Polsce (w sensie od końca PRL - choć kilka dobrych trafiło się - przede wszystkim Kiler) to jednak wychodzi na plus. Podobało mi się nawiązanie do austrackiego metafilmu o dwóch zabójcach w białych ubrankach. Elementy muzyczne nie irytowały (nie lubię musicali) i dobrze je wklejono w fabułę. Trochę niezrozumiałe te sceny przedstawiające Dziki Zachód, ale było to oryginalne i nie działało na niekorzyść (po prostu dziwnie). The Human Centipede III (Final Sequence) - 6/10 od samego początku bardzo w porządku - główna postać kończy oglądać drugą część i komentuje, że takie gówno może się podobać wyłącznie zboczonym świrom. Aktorzy, którzy odgrywali główne role w jedynce i dwójce wracają, żeby stworzyć większą Ludzką Stonogę. Pojawia się też pomysłodawca tych filmów, który wymiotuje, gdy widzi jak to "na żywo" wygląda. Szalony, brutalny - niezły. I był okrzyk głównego bohatera "To ma się nikomu nie podobać!" Projekt Lazarus - 5/10 zupełnie przeciętny horror o zupełnie przeciętnych badaniach nad nieumarłymi - przeciętność, aż wyciekała z ekranu, a z drugiej strony chciałem dokończyć film. Nie polecam, ale równocześnie nie żałuję, że widziałem. Głupio się zaczyna (no, biorą nieumarłego psa do domu), ale ta głupota nie miała większych wpływów na fabułę, więc nie zirytowała mnie tak bardzo. Powiedziałbym coś pozytywnego o filmie, ale w sumie jedyne co mi przychodzi do głowy to: przeciętność Szybcy i wściekli 7 - 5/10 fajne sceny akcji, ale scenariusz był pisany na rolce papieru toaletowego, gdy ktoś siedział na klopie. Nie wiem czego użył, żeby się podetrzeć, ale mógł spokojnie tym tekstem i na poważnie coś napisać na przykład przy biurku, czy chociaż przy stole w kuchni. Cokolwiek. Wynika, że najbardziej podobała mi się piątka, a pozostałe (włącznie z 7) miały jakiś tam urok. Rozbiło mnie to, że gdzieś w środkowej Azji ich głównym przeciwnikiem był jakiś wojskowy kacyk - czarny. Zapomnieli, że środkowa Azja to nie środkowa Afryka. Przeskakiwanie między wieżowcami samochodem było w porządku. THE DUFF [#ta brzydka i gruba] - 4/10 zaczyna się lepiej niż się kończy. Wysilono się na tak oryginalny punkt widzenia, że dość szybko przekroczyli granice absurdu fabularnego i wyszła jakaś niestrawna papka z silnymi odwołaniami do Kopciuszka. Mdłe. Naznaczony: rozdział 3 - 4/10 zawiodłem się, bo Naznaczony 1 i 2 były bardzo fajne z uwagi na swoje konotacje okultystyczne. Tutaj ten element również był, ale był pokazany zbyt wulgarnie, a osadzenie nastolatki jako głównej bohaterki nie wyszło na dobre. W sumie to nawet go za bardzo nie zapamiętałem, a zarys całej fabuły jedynki i większej części dwójki to pamiętam. Wiek Adaline - 4/10 kilka ciekawych elementów, ale ogółem to szajs. W sumie film pokazuje jakby jakaś kretynka stała się wiecznie młoda to co by to było. Początek jak w Kung Fury - została uderzona przez piorun, ale Kung Fury równocześnie został ugryziony przez kobrę, a ona po prostu zmarzła. Ochłodziło jej mózg albo była głupia od początku. Niewiadomo. Postać nic się nie zmienia - przez lata pozostawała ta sama, szukająca miłości ogółem bla bla bla. Porównywalne pod względem mdłości z DUFF. Bound - 2/10 jakby wyciąć sceny nagości z kontekstu to wśród scen soft dałbym im tak 6-7, ale zawartość fabularna tego filmu tak bardzo irytowała, że jedynie biust głównej bohaterki (no dobra, ogólnie ta postać) ratował ten film od pogrążenia go na najniższym poziomie - był jednak bardzo blisko. Stracony czas i jak ktoś jest ciekaw to niech lepiej zobaczy na stosownej stronie z wyciętymi scenami nagości. |
01-10-2015, 20:03 | #328 |
Reputacja: 1 | Niby temat jest o filmach, ale warto zwrócić uwagę na nadchodzący serial Netflixa. Jak wiadomo będzie mocno powiązany z serialem Daredevil, oraz ogólnie choć trochę mniej z kinowo-serialowym uniwersum Marvela. https://www.youtube.com/watch?v=Pw7lAFlCSlY Ostatnio edytowane przez Komiko : 01-10-2015 o 20:06. |
02-10-2015, 17:22 | #329 |
Reputacja: 1 | A jak jesteśmy przy serialach to ja czekam na ten: [media]http://www.youtube.com/watch?v=JxV4jKsxOs0[/media] |
08-12-2016, 13:19 | #330 |
Reputacja: 1 | Dziewczyna z pociągu - świetny film polecam. |