|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Zainteresowany? | |||
Umierałbym! | 7 | 50.00% | |
Nie bardzo | 7 | 50.00% | |
Głosujących: 14. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-02-2017, 10:43 | #11 |
Reputacja: 1 | Walka jak byłaby rozgrywana? Doc czy jako deklaracje w poście?
__________________ Dzięki za 7 lat wspólnej zabawy:-) |
25-02-2017, 10:51 | #12 |
Reputacja: 1 | Wszystko na forum.
__________________ |
25-02-2017, 17:17 | #13 |
Reputacja: 1 | Jak miałoby to działać? Atak bossa-atak bohatera - atak bossa - atak bohatera i tak przez kilka rund walki aż ktoś padnie i koniec sesji? Kto wykonuje rzuty? Bo jak bohater tylko deklaruje atak wielokrotny co turę, to równie dobrze można sobie samemu stworzyć w zaciszu domowym pięć postaci i bossa i porzucać kostką Aż jestem ciekaw co z tego będzie |
25-02-2017, 22:55 | #14 |
Reputacja: 1 | A to jest cRPG, że można się ograniczać tylko do ataku wielokrotnego? Mnie się wydawało, że gra się w RPG, żeby wbiegać po nogach smoka i gryźć go w jajka, a niech MG wymyśli co się dzieje. Swoją drogą - w innych systemach walki ze smokami może i nie są codziennością, ale... występują. I polegają tylko na turlaniu kostkami, aż się komuś PŻtki skończą? Czemu Warhammer miałby być tutaj... aż tak bardzo odmienny?
__________________ |
26-02-2017, 11:31 | #15 |
Reputacja: 1 | Młotkowa mechanika już tak ma, że jak postać jest na 3-4 profesji i jest dobrze zrobiona, to szansa na skuteczny atak wynosi 60-100% (przykład WW dla krasnoluda sierżanta: 30 podstawy +15 z rzutów +5 z urodzony wojownik +20 z rozwinięć +5 WW z broni najlepszej jakości = 75%) A warto pamiętać, że rozwinięć mona wycisnąć +40 WW, więc przy odpowiedniej profesji i przydzieleniu do cechy rzutu 20 jeżeli się trafi, nasz krasnal będzie miał 100WW. To już w zasadzie nie opłaca się wykonywać innych akcji, bo po co finita, po co celowanie, po co szaleńczy atak itd. Bohater ma walkę na poziomie 2-3 i szansę na trafienie 75%+ każdym atakiem, to jeżeli wykona inną akcję to chyba tylko z nudów, żeby nie wrzucać ciągle tego samego opisu. W pewnym momencie akcja, która daje np. +10 do WW, ale pozbawia dodatkowego ataku, jest nieopłacalna, bo korzyść jest zbyt niska. Poza tym, sesja ma opierać się na deklaracjach akcji w rundzie walki i ewentualnych reakcjach bohaterów? Czy jak? |
26-02-2017, 11:39 | #16 |
Reputacja: 1 | Zróbcie to na mechanice Streets of Marienburg. Proste, miłe i dynamiczne.
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
26-02-2017, 12:43 | #17 |
Reputacja: 1 | Mechanikę zobaczę, dzięki. Tak - zwykłe deklaracje.
__________________ |
27-02-2017, 12:01 | #18 |
Reputacja: 1 | Czyli piszę, że mój bohater o imieniu Bogdan chce wbić mieczyk w odbyt smoka, a ty rozliczasz czy się udało? Daj znać jak będzie rekrutacja, możesz na mnie liczyć. |
27-02-2017, 12:19 | #19 |
Reputacja: 1 | Dokładnie tak, Zły Maniaku. Rekrutacja się pewnie pojawi w przeciągu tego tygodnia (a jak będę miał okazję, to może i dzisiaj).
__________________ |
27-02-2017, 12:44 | #20 |
Reputacja: 1 | Podoba mi się pomysł, grałabym Co do potworka, to ja bym była za jakimś demonem jednak. |