|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Warzone - kampania w fabularnym sosie | |||
Tak, fajna sprawa | 4 | 40.00% | |
Niby ok, ale pomarudzę o detale | 2 | 20.00% | |
Nigdy w życiu, szkoda zachodu | 1 | 10.00% | |
Tradycyjnie, dla niezaintersowanych i znudzonych troli | 3 | 30.00% | |
Głosujących: 10. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
12-05-2017, 12:09 | #1 |
Reputacja: 1 | Warzone (kampania) - temat zwiadowczy Tak mnie naszło na Warzone. Ale trochę nietypowo. Czyli kampania z fabularnymi wstawkami. A w zasadzie sesja z wykorzystaniem mechaniki Warzona w wojennej opowieści. Fabularna część nie byłaby traktowana po macoszemu. Efekty działań fabularnych postaci przekładały by się na warunki wstępne potyczek. Każdy gracz tworzy sobie bohatera i oddział (czy to z istniejących w podręcznikach czy też od podstaw) za określoną pulę punktów (do ustalenia). Gracze są po jednej stronie, MG po drugiej. Więc albo wszyscy by byli z jednej korporacji/Bractwa, albo po pierwszej potyczce weszliby w skład kartelu. Kartel ma ten plus, że da alibi na różne konfiguracje współpracujących korporacji, ale niestety będą to raczej walki ze złem Z drugiej strony wybór jednej korporacji trochę ograniczy wybór jednostek, ale nie trzeba tłumaczenia dlaczego naparza się z każdym. Trzecia opcja to najemnicy, czyli tu wolna amerykanka, ale trzeba by dbać o finanse i wyjaśnić “zdobywanie” sprzętu i nowych ludzi. Walki prowadzić można by w excelowym docu. Chyba, że ktoś zna jakieś darmowe narzędzie do tego? Polska edycja, mam te zabytkowe podręczniki i nie planuje mieć nowych, więc ten punkt jest poza dyskusją Byłby ktoś chętny na taką zabawę? |