|
Sondy rekrutacyjne W tym dziale możesz umieścić sondę na temat zbliżającej się rekrutacji, zasadności swoich pomysłów lub po prostu "zbadać rynek" pod kątem przyszłej sesji - zarówno z pozycji gracza jak i MG. |
Zobacz wyniki ankiety: Czy zagrałbyś w proponowaną przygodę? | |||
Tak, w wariancie 1 | 6 | 31.58% | |
Tak, w wariancie 2 | 11 | 57.89% | |
Nie | 2 | 10.53% | |
Głosujących: 19. Nie możesz głosować w tej sondzie |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
29-08-2017, 09:28 | #11 |
Reputacja: 1 | Bardzo ciekawy pomysł na sesję, aż mam ochotę w taki młotkowy sandbox zagrać. O wiele bardziej podoba mi się wariant nr. 2- daje graczowi większą swobodę, nie narzuca tak mocno historii itp. itd. Natomiast wojna, jak już wyżej wspomniano, może być w tym wariancie czynnikiem integrującym drużynę. W takich trudnych czasach o wiele lepiej trzymać się razem, co nie? Trochę powtarzam po innych, ale cóż... :P |
29-08-2017, 17:24 | #12 |
Reputacja: 1 | Cóż, 14 głosów na tak obliguje mnie do rozpoczęcia prac na projektem . Dzięki raz jeszcze za udział w ankiecie i Wasze sugestie, ostatecznie wygrywa znaczną większością wariant 2 i jego zacznę opracowywać. Przedtem muszę jeszcze przejść przyspieszony kurs mistrzowania w WH, ale to nie powinno zająć wiele czasu. Rekrutacja powinna pojawić się za ok. tydzień, może trochę dłużej, może trochę wcześniej. Pojawi się na 90%, bo to wciąż etap planowania i może przytrafić się jakiś fatal error. Wszystkim zainteresowanym proponuję zatem zerknięcie raz na kilka dni w rekrutacje. Szkoda, że nie zaznaczyłem w sondzie jawności odpowiedzi, bo mógłbym wysłać Wam ew. PW informujące o rozpoczęciu rekrutacji (nie da się chyba edytować sondy?). Poza tym pomysł klaruje mi się coraz wyraziściej, poczyniłem nowe założenia, o których przeczytacie już w rekrutacji. Proszę jednak jeszcze nie archiwizować tematu, bo liczę, że ktoś może dorzuci jakieś trzy grosze czy w sprawie samej sesji czy idealnego sandboxu. Wciąż zbieram opinie i sugestie . Temat stanie się zbędny dopiero po powstaniu tematu rekrutacyjnego. |
29-08-2017, 17:35 | #13 | |
Reputacja: 1 | Trochę spóźnione, ale jak znajdę czas to też się zgłoszę. Cytat:
| |
29-08-2017, 19:42 | #14 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Łap: Fear and loathing in the Old World: heksy https://drive.google.com/file/d/0B4R...NKRmRNVTA/view Tutaj masz gotowy moduł i nieco wyjaśnień od gościa, który na swoim blogu opisywał swój sandbox z młotka. Temat sandboxów to temat rzeka Prowadziłem tutaj jednego, a w czasie jego trwania kilka razy zmieniałem własne zasady "sandboxowania". Elementy których ja używałem to:
Z tabel korzystałem regularnie ale również dosyć luźno. No i też starałem się, mocno urozmaicać je. Na przykład po rzuceniu na tabelę losowych spotkań, zawsze rzucałem czy gracze natrafili na potwory, ślady po potworach, czy może siedlisko potworów. I w ten sposób nudne spotkanie "gobliny", skończyło się walką o życie, ponieważ gracze zaczęli rozkładać obozowisko tuż obok ich jaskini (którą później zaadoptowali jako ich tymczasową bazę) Pod koniec też zacząłem bawić się gawędziarzem. Próbowałem nawet poprowadzić sesje w całości na nim opartą, ale niestety niedługo później musiałem zniknąć z LI. Jest masa różnych blogów i modułów do prowadzenia sandboxów, ale też nie warto się w to wszystko zagłębiać, bo wychodzi z tego większy mętlik niż coś pożytecznego. A co do samego pomysłu na sesje, to podoba mi się Nie wiem czy będę miał czas na grę, ale na pewno się będę zastanawiał. | |
29-08-2017, 20:06 | #15 |
Reputacja: 1 | Dzięki! Te narzędzia na pewno mi się przydadzą . Chociaż za Hexographerem nie przepadam - używałem w moich Cywilizacjach i dość szybko zrezygnowałem. Poszukam jakiejś alternatywy. Chciałem właśnie nadać rozgrywce trochę roguelike'owego charakteru. Pooglądam tabelki, pozmieniam, pousuwam, pododaję. Lubię mieć wszystko spersonalizowane. Miejsc na mapce zaś raczej generować nie chcę, wole sam ułożyć, aby zachować większy realizm. Ale może się zainspiruję. PS. Notabene po Twojej rekrutacji tak mnie chwyciło na poprowadzenie Warhammera . |
31-08-2017, 04:12 | #16 |
Reputacja: 1 | Do mnie bardziej przemawia opcja 1. Widzę tu większą dynamikę między postaciami, starszy, młodszy bracia. Może jakaś siostra. Nie wiem co powiedzieć o braku jakichkolwiek umiejętności na początek, dodatkowy brak cech oznacza same oblane testy, ale może da się to jakoś zbalansowac. Warto pamiętać że w 15 wieku taki dzieciak że wsi wiedział więcej o przetrwaniu niż nie jeden dorosły dzisiaj. Co do map, to jak dla mnie wystarczy oficjalna mapa regionu który zna postać nawet jeśli z paint a. Niemniej ciekawy pomysł na survival.
__________________ Man-o'-War Część I |
31-08-2017, 14:33 | #17 |
Reputacja: 1 | Kiedyś prowadziłem bardzo podobną sesje dla mych graczy. Wtedy skorzystałem z tego tekstu jako pomocy przy prowadzeniu i mechanice samej gry. Rzecz o bohaterach mniejszych - Warhammer - POLTERGEIST Może się przyda może nie
__________________ ''Zima to nieprzyjemny czas dla jeży, dlatego idziemy spać'' |
01-09-2017, 16:48 | #18 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
Wiem, że nie dla mnie, ale dzięki | |