Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > DnD i systemy d20 > Zrujnowana Twierdza
Zarejestruj się Użytkownicy

Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-03-2005, 01:33   #31
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
Przecież zamieściłem link SRD to darmoe materiały do D&D 3,5 ed, pod linkiem masz wszystko.
Ooooo! O! Nie zauważyłem......... :]

Co do ostatniego fragmentu - wiesz co to interakcja? Odrobina Uranu jest absolutnie niegorźna, ale dwie odrobiny Uranu mogą już przekroczyć masę krytyczną... Podczas, gdy przyrost siły wybuchu przy ładunkach konwencjonalnych nie zmienia w postępie geometrycznym, a rzuty nie są dwa, bo jeśli koleś znajdzie się pomiędzy dwiema kulami, to nie ma dokąd uciec i tak czy siak wyłapie duuużo obrażeń... Wystarczy, że jeden z dwóch magów rzuci lot, a obaj są uratowani...

Owszem pisałem, że MAG to kupa ale "MAG" to rzeczownik w liczbie pojedynczej.

A jak już pisałem wcześniej, jeśli erraty poprawiają magów, to być może zgodzę się, że mag po erracie nie jest kupa, więc pojedynek będzie zbędny, bo jak pisałem, mag to kupa w oparciu o to co w podręcznikach...

Zatem jeśli mamy sobie udowadniać czy mag to kupa czy tort z czekolady, obstaję przy singlowej walce. A jeśli wolisz spotkać się na arenie dla czystej frajdy to może być grupowe bezeceństwo... I pewnie, że będzie ciekawsze...
 
Hood jest offline  
Stary 18-03-2005, 13:24   #32
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
a rzuty nie są dwa, bo jeśli koleś znajdzie się pomiędzy dwiema kulami, to nie ma dokąd uciec i tak czy siak wyłapie duuużo obrażeń
Niezbyt rozumiem, dwóch magów rzuca fajerkulkę a ty wykonujesz 2 rzuty obronne na każdą z osobna więc większe obrażenia, sa oczywiste, bo lecą dwie kulki (jeśli may dobry ref iuchylanie, to może leciec w nas 180 fajrkulek, jak każdy Ro nam wyjdzie to i tak nie mamy obrażeń.)
Poza tym pamiętaj ze wasze miecze też są dwa, więc szanse się wyrównują, 2 kupy przeciwko 2 potęęęężnym wojom
Cytat:
Wystarczy, że jeden z dwóch magów rzuci lot, a obaj są uratowani
Jak to ? przecież fly działa na jedną istote, więc niewiem o co Ci chodzi... no chyba ze jeden mag leci i trzyma drugiego tylko że wtedytylko jeden może czarować
Cytat:
Zatem jeśli mamy sobie udowadniać czy mag to kupa czy tort z czekolady, obstaję przy singlowej walce.
Boisz się, ? Przecież mag to kupa, a i tak podejżewam ze jeden mag zajmie sie jednym przeciwnikiem, :P
Cytat:
I pewnie, że będzie ciekawsze...
Oj, będzie :P
 
Elvin jest offline  
Stary 18-03-2005, 16:19   #33
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
1) Skoro nie dostrzegasz komba, to ja CI go nie podam.
2) Brawo...!! JEden leci, drugiego trzymając..., poza tym jeżeli się ułozy w pozycji horyzontalnej (tak, aby tamtan go dosiadał) obaj mogą czarować...
3) Boję sie kiedy mam powód. Powiedziałem, chesz walczyć dla frajdy, 2vs2 ok.
4) Chcesz dowodzić, 1vs1. BO porównujemy maga z bojownikiem, nie MAGÓW z wojownikami...
 
Hood jest offline  
Stary 29-03-2005, 10:39   #34
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
2) Brawo...!! JEden leci, drugiego trzymając..., poza tym jeżeli się ułozy w pozycji horyzontalnej (tak, aby tamtan go dosiadał) obaj mogą czarować...
i jeden będzie miał kosmiczną szanse na niepowodzenie czaru, udźwig mój drogi, pamiętaj ze drugi mag też waży sporo, magowie nie mają sporej siły, więc + jego klamoty + klamoty maga którego niesie.... hmm udźwig ciężki na 100%, ne chce mi się sprawdzać ile to % szansy na niepowodzenie czaru.

Cytat:
3) Boję sie kiedy mam powód. Powiedziałem, chesz walczyć dla frajdy, 2vs2 ok.
Ok, więc będzimywalczyć dla zabawy, ale mimo to podczas pojedynku zobaczysz dlaczego magowie w 3,5 nie są wcale słabi i nie będzie to chodziło o dwa fajerbole zamiast jednego, ... zobaczysz

Cytat:
1) Skoro nie dostrzegasz komba, to ja CI go nie podam.
Możesz spokojnie podać, bo dla czego nie ? Ja i tak mam wiele włąsnych pomysłów na wykończenie przeciwnika skutecznie i łartwo

Pozdrawiam. Elvin
 
Elvin jest offline  
Stary 29-03-2005, 20:24   #35
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Udźwig przy locie nie ma znaczenia. A jak powiedziałem jeden leży na drugim... Więc ten drugi owego pierwszego nie dźwiga... A nawet gdyby, to drugi wtedy spokojnie rzuca lot albo cokolwiek... Czepiasz się

Czekam z niecierpliwością... Ale koleżko nie spieramy się o maga na 3,5... Pamiętaj o tym

Powiedzmy, że nie lubię zdradzać niespodzianek, których sam czasem używam

Dziękuję za pozdrowienia Również życzę najlepszego.

PS. Długo Cię nie było, stęskniłem się już
 
Hood jest offline  
Stary 29-03-2005, 22:18   #36
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
Czepiasz się
Jak każdy mag.
Cytat:
Ale koleżko nie spieramy się o maga na 3,5... Pamiętaj o tym
Będzimy walczyć przecież na GCA, na 3,5. a jak chodzio 3.0... mag w 3.0 byłjeszcze mocniejszy.. ale ozywiści musieli go osłabić.... cioły jedne
Cytat:
Powiedzmy, że nie lubię zdradzać niespodzianek, których sam czasem używam
W pojedynq przecież nie będzisz grał magiem, możesz zdradzić :P lubie sie uczyć nowych kombinajcji
Pozdrawiam. Elvin

P.s: Oj bo sie zaraz wzruszę...
A nie było mnie, bo... zapominałem wejść na forum :P
 
Elvin jest offline  
Stary 30-03-2005, 02:01   #37
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
A co zmienili magowi "w dół" na 3,5??

PSy:

A skąd ta pewność, że nie wezmę czegoś z czarami?! :P

Cytat:
P.s: Oj bo sie zaraz wzruszę...
A nie było mnie, bo... zapominałem wejść na forum
HA! wzruszaj się, wzruszaj , tylko uważaj, bo jak się wzruszysz za bardzo, to możesz zachaczyć głową o sufit...

Zapomniałem???? ghfhghhh #^()#^)#(30q394t9... ??? Fatal Error - #144...

 
Hood jest offline  
Stary 30-03-2005, 07:19   #38
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
A skąd ta pewność, że nie wezmę czegoś z czarami?!
BO kłóciliśmy sie o maga i bojownika (rozmiemprzez to paladyna, łowce, woja, nawet łotra odpowidnio zobionego, hexblade'a, barbariana, samuraia, i wielu innych, ja nigdy nie stwirdzilem ze mag jst potężniejszy od kapłana/druida. Dla mnie są równi :P)

Cytat:
A co zmienili magowi "w dół" na 3,5??
Głównie czas działania bluffów, i osłonek, :/ latania, przyspieszenie nie daje już dodatkowego czaru.... no ale magowie dostali coś na pocieszenie )
 
Elvin jest offline  
Stary 30-03-2005, 11:05   #39
 
Hood's Avatar
 
Reputacja: 1 Hood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłośćHood ma wspaniałą przyszłość
Cytat:
BO kłóciliśmy sie o maga i bojownika (rozmiemprzez to paladyna, łowce, woja, nawet łotra odpowidnio zobionego, hexblade'a, barbariana, samuraia, i wielu innych, ja nigdy nie stwirdzilem ze mag jst potężniejszy od kapłana/druida. Dla mnie są równi )
Ale walczyć chcesz dla frajdy... Nie aby cokolwiek udowadniać... :P

Czyli zmieniono przede wszystkim działanie zaklęć...? A co takiego dostali magowie na pocieszenie?!
 
Hood jest offline  
Stary 30-03-2005, 14:19   #40
 
Elvin's Avatar
 
Reputacja: 1 Elvin ma wyłączoną reputację
Cytat:
Ale walczyć chcesz dla frajdy... Nie aby cokolwiek udowadniać...
mimo to jedak zobaczysz dlaczego magowie mają powera
jato zostawie dla twojej oceny
Cytat:
A co takiego dostali magowie na pocieszenie?!
No właśnie zobaczysz, podczas walki
 
Elvin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:53.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172