|
Zrujnowana Twierdza Niegdyś wielka i przyciągająca wielu podróżników z czasem została zapomniana i rozszabrowana. Jednak może właśnie wśród tych ruin znajdziesz coś, co cię zainteresuje... (Archiwum wątków.) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-03-2005, 20:34 | #11 |
Administrator Reputacja: 1 | Jak dla mnie najsilniejszy jest kapłan. k8 życia, czary, płytówka, wysokie BaB, normalnie rzeźnik. Paladyn też nieźle się prezentuje, szczególnie z Divine Feats z obrońców wiary... No i Barbarzyńca... (wszyscy się śmieją) ale taka jest prawda. Nigdy nie zapomnę jak mój kumpel miał półorka barbarzyńcę połamanego z frenzied berserker... To co się tam działo to poprostu >.< Jednym ciosem z rtęciaka trzaskał za około 50 hp po odpaleniu tych wszystkich swoich rejdźów itp... Nie mogliśmy doczekać się jak dostanie Inspire frenzy i mój paladyno/wojowniko/divine champion walczący półtorakiem + krótkim mieczem będzie zadowolony biegał z odpalonym frenzim a wysoki will save (około 17) zapewniał mi opanowanie Taka była z nas para zgrana no i czar bless weapon... Sami na ósmych poziomoach trzaskaliśmy potwory z CR 14-15 a raz 16. |
13-03-2005, 21:52 | #12 | ||||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Sprawdzoną Metodą sa czary Zamazanie/Lustrzane odbicia, i dopiero wtedy zabieramy sie do roboty, mag jest nprawde potężny, jedynie musi wiedzieć czego chce, i strać się szykować n wszystko (nie trudne) Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Mag jest tylko popychadłem na poziomach 1-4 potem dostęp do czarów 3 poziomu, czyli tych sensownych, to początek przechylania szali na strone maga A i chciałbym tylko zauważyć ze co do najlepszych (najpotężnieszych klas) to uważam tak zwanych strong spellcasterów (czyli klasy o 9 poziomowej liście czarów) takich jak: Czarodziej, Zaklinacz, Kapłan, Druid, Mistyk, Sprit Shaman, Favoured Soul, Psion i paru innych kolegów o których teraz nie pamiętam | ||||||
14-03-2005, 15:01 | #13 | ||||
Reputacja: 1 | Cytat:
Widmowy zabójca ma rzut obronny, dezintegracja (chyba - nie mam książki) również... Cytat:
Cytat:
Cytat:
| ||||
14-03-2005, 15:40 | #14 |
Reputacja: 1 | Po co spekulować? Mamy przecież klub pojedynków. Zróbcie sobie taką walkę. Postacie na 10, lub 15 poziomie i się zobaczy, kto wygra. Ja stawiam na Wizarda.
__________________ Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa... -------------------------------------------- Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą! -------------------------------------------- w00t!! w00t!! |
14-03-2005, 17:26 | #15 | ||||||
Reputacja: 1 | Moryc Cytat:
Cytat:
Cytat:
DC 18 bo: 10+ poziom czaru (1) + mod z inta (grając słonecznym elfe masz +2 int, czyli +5) + zogniskowanie magii (zauroczenia) i masz 18 Poza tym masz to na 1 poziomie, więc na d4 nawet jak 1 wypadnie to 1 poziomowy woj leży (to wszystko na 1 lv) Cytat:
Cytat:
| ||||||
15-03-2005, 09:13 | #16 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa... -------------------------------------------- Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą! -------------------------------------------- w00t!! w00t!! | |
15-03-2005, 11:55 | #17 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Ponadto nie należy zakładać, że skoro wojownik ma popr. I, to mag ją bedzie miał, bo mag bierze ją na innym poziomie niż wojownik - zazwyczaj... Co do tych 20 INT, to kwestia tego jak robicie postaci. A nawet jeśli masz ST czaru 18 - paladyn może mieć +9 na wolę na I poziomie... (bez atutów)... :P Cytat:
[ Dodano: 2005-03-15, 12:40 ] Byłbym zapomniał - i zapomniałem - mag ma atuty tworzenia przedmiotów, a wojownik atuty używania broni - ja naatomiast mówię, o dytuacji gdy mag nie ma tych przedmiotów a wojownik broni... Więc to nie jest wcale tak, że magowi odbieramy zdolności... Poza tym nie musisz brać atutów tworzenia przedmiotów... Mam na myśli sytuację, kiedy mag z klasą waleczną wyskakują na gołe klaty... Mag ma magię (niech będzie, że ma księgę) a wojownik pięści, wyszkolenie itp... Postać czarodzieja sama w sobie jest kiepściunia... Poza tym mówisz, że mag ma scrolle i inne, ok a wojownik będzie miał za to więcej przedmiotów magicznych innej maści (chroniących przed magią) bo suma summarum, majątek naa tym samym poziomie mają taki sam... | ||
15-03-2005, 12:53 | #18 | |
Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ Smoki są jak autobusy... Czekasz na nie latami, a nagle zjawiają się dwa... -------------------------------------------- Nie martwcie się! Żółw Moryc uratuje was przed zagładą! -------------------------------------------- w00t!! w00t!! | |
15-03-2005, 14:08 | #19 | |||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Cytat:
Poza tym może rozważmy przydatnś maga w innych sytuacjach, mag może z powodzeniem zastąpić każdego (prawie) jeśli chodzi o zdolności, poza tym mag ma identyfikację, bardzo potrzebny czar, poza tym, nie oszukujmy się, gdyby nie oni ie było by tylu klamotów magicznych | |||
15-03-2005, 14:08 | #20 | |||||
Reputacja: 1 | To teraz załóżmy, że waleczny atakuje z ukradka... Czarodziej nie ma szans. Obie te sytuacje są jednakowo skrajne... Poza tym, nie wiesz, czy masz aż tyle racji, bo czary też mają zasięg, a niewiele ma zasięg 100m... Poza tym nago biegasz bodajże 4x bazowa szybkość (jak nie 5x), zatem w drugiej turze bijesz wroga... Co więcej nikt nie powiedział, że postać waleczna nie może rzucać kamieniami (bo skoro mag ma księgę, to bojownik może chociaż mieć kamień (jeśli jest dystansowcem), co?), a to już zrobi duże kuku... [ Dodano: 2005-03-15, 14:16 ] Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
A klamoty może tworzyć każda czarująca jakkolwiek postać... Nawet tropiciel... (zauważ że w zasadach napisano CZAROWNIK, nie czarodziej, a przedmioty o naturze magii obajwionej tworzą przecież nie czarownicy wtajemniczeń, prawda??) | |||||