Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 31-07-2023, 18:04   #1
 
Reputacja: 1 Anonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputacjęAnonim ma wspaniałą reputację
Thumbs up [Rekrutacja] RKP-2


Rekrutacja dotyczy innego spojrzenia na grę Rowy Krwią Płynące, w której prowadzącym był Ombrose. Tak wyglądała rekrutacja ([Horror] Rowy Krwią Płynące), sesja ([Horror: 18+] Rowy Krwią Płynące) i komentarze ([Komentarze] Rowy Krwią Płynące). Nie ukrywam, że nie podobała mi się ta sesja jako całość (zresztą nie została zakończona, a mnóstwo osób - w tym niestety ja - odeszliśmy wcześniej). Czemu mi się nie podobała:
Największą bolączką tamtej sesji była jej niezgodność z oczekiwaniami osób rekrutujących się dodatkowo podsycanych tym tematem (Halloween 2020). Miał być slaszer, a zamiast tego grupa licealistów urządziła sobie rzeźnickie tournee po okolicy zabijając na prawo i lewo sekciarzy grasujących we wsi Rowy jako dwie konkurencyjne mafie religijne. Zaczęło się od zamordowania jednej z głównych postaci sekty "bo tak wypadło na kościach" bez konkretnego powodu i było kontynuowane. Doszło do tego kilka innych bolączek. I nie mówię, że wszystkim nie podobało się, bo trochę graczy zostało do przedwczesnego zmarcia sesji. Nie czytałem co działo się dalej, choć chyba wchodziłem do tematu, bo kojarzę jakieś światy wróżek, supermoce i inne tego typu rzeczy (a może jeszcze wtedy grałem?). To tak ogólnie. Indywidualnie to grałem postacią pasującą do nietypowego slaszera (wśród dzieciaków ukrywa się zły czarnoksiężnik, który ma swoje interesy i nie przejmuje się rozgrywającą się wokół niego rzezią - równie dobrze może pomagać dzieciakom, jak i potworom), ale MG miał na ten temat inny zamysł - jedna ze stron konfliktu w wojnie religijnej, która nie interesowała mojej postaci (ani mnie). Trzeba było wypisać się.

Bardzo podobał mi się początek sesji. Była tabelka z relacjami postaci graczy do siebie nawzajem i do postaci niezależnych, była tabelka z umiejscowieniem postaci w autokarze, w większości ciekawie gracze opisali swoje postacie w pierwszych deklaracjach, a wszystko to zakończyło się wypadkiem drogowym. Potem, jak dla mnie, realizm zginął w wypadku - jako jedyny zginął. Magia przyczepiła dzieciaki w Rowach, a w tym tych, którzy chcieli odjechać do szpitala.

RKP-2 to sesja, która spróbuje wykorzystać potencjał pierwszych kolejek Rowów Krwią Płynących i zamienić je w fajną, choć prawdopodobnie krótką sesję. W tej sesji wszyscy pasażerowie zasną po przekroczeniu niewidzialnej granicy Rowów, autokar wypadnie z drogi i uderzy z takim impetem w rów, że przewróci go na dach. Większość pasażerów zginie albo odniesie ciężkie rany.

Początkowo planowałem, żeby to była sesja solowa na zasadach polskiego erpega: Glina. Niestety ten erpeg nie jest dostosowany do gry forumowej. Mechanika opiera się na posiadaniu w rękach opisów ruchów, których jest sporo (ponad 40 stron tekstu). Być może to nadal będzie solowa sesja jeżeli nikt tutaj nie zgłosi się, ale postanowiłem spróbować jednak kogoś zrekrutować.

Do odegrania są dwie role, ale więcej niż 1 osoba może odgrywać daną rolę. Te dwie role to: Licealista (osoba, która przetrwała wypadek bez większych obrażeń) albo Policjant (miejscowy).

W przypadku Licealisty on dysponuje wiedzą o ludkach w pierwszej wiadomości tego tematu ([Komentarze] Rowy Krwią Płynące), ma z nimi jakieś relacje (fajnie byłoby przynajmniej po jednym zdaniu do każdego z nich), no i zajmował jedno z miejsc w przeklętym autokarze - napiszcie które. "Pan Sebastian" siedział z "Panem Sylwestrem", ale przesiadł się na moment przed wypadkiem, gdy wszyscy spali. DODATKOWO należy stworzyć ukochaną/ukochanego tej osoby, która zginie lub odniesie ciężkie obrażenia w zdarzeniu (można też wskazać jedną z postaci z pierwotnej gry; oprócz "Wiesława") - to motywacja czemu licealista będzie chciał dopaść osobę odpowiedzialną za katastrofę.

Policjant to świeżak przysłany tutaj na czas wakacji z komendy w Ustce. Nie ma doświadczenia z zabójstwami ani katastrofami w ruchu lądowym, ale nie jest też debilem i pod odpowiednim kierownictwem da sobie radę. W tym konkretnym przypadku jest odpowiednie kierownictwo: aspirant Grzegorz Czartoryski, stary wyga karnie przeniesiony nad morze z Warszawy, który bardzo, ale to bardzo zdenerwuje się na wieść, że jeden z gnojków ukradł tożsamość jego dziadka, ofiary zbrodni katyńskiej.

Jakby ktoś z graczy wcześniejszej sesji chciał spróbować swoich sił tutaj to proszę bardzo - możecie grać swoją wcześniejszą postacią tylko pamiętajcie, że resetujemy i są tacy jak na początku gry.

Jakby ktoś chciał odgrywać osobę aresztowaną to może grać "Wiesławem Czartoryskim". Nie jest on odpowiedzialny za katastrofę, ale będzie o to podejrzany. Dodatkowo był ścigany listem gończym, więc nawet oczyszczony z zarzutów o katastrofę to i tak nie wyjdzie na wolność. Mam tylko jedno miejsce na osobę aresztowaną. Na wszelki wypadek i tak zróbcie kartę na Licealistę albo Policjanta - zaznaczcie tylko na początku, że chcecie w pierwszej kolejności osobę aresztowaną. Piszę tak jakby ta rekrutacja cieszyła się popularnością. Spodziewam się solowej sesji.

Celem gry jest jak najszybsze doprowadzenie do ustalenia przyczyn wypadku (no, to łatwe: bo wszyscy zasnęli), sposobu doprowadzenia do zaśnięcia wszystkich, ustalenia osób odpowiedzialnych i motywów. Jak najszybsze to znaczy macie na to kilka godzin zanim śmigłowcem przyleci premier, zjawi się ABW (ze względu na tożsamość niektórych ofiar) i policja wojewódzka (a może i ze stołecznej). W przypadku Licealisty, bo tak bardzo chce pomścić osobę ukochaną, a w przypadku Policjanta, bo asp. Czartoryski tak każe.

Karta postaci:
- imię i nazwisko, ewentualnie też pseudonim
- Licealista albo Policjant
- jeśli Licealista: napisz po jednym zdaniu komentarza do osób z twojej klasy, masz 17 lat, dodatkowo napisz, którą z nich kochasz albo stwórz osobę ukochaną, która jedzie z tobą autokarem
- jeśli Policjant: podoba ci się na terenach wiejskich, czy marzysz o przeniesieniu do większego miasta? A może Policjant to tylko stopień w drabinie twojej kariery i zamierzasz być kimś innym, a jeśli tak to kim?
- obrazek z facjatą
- czy ktoś jest raczej twardy fizycznie, czy psychicznie (obie statystyki są na minimalnym poziomie 4; wy macie 4 punkty do dowolnego rozdania na jedną z nich albo obie)
- rozdajcie 8 punktów do statystyk: Wiedza, Wpływ, Spostrzegawczość, Siła i Wola, przy czym każde z nich już ma poziom 1, a żadnego na początku gry nie możecie mieć ponad 4; liczby oznaczają ilość kości k6 rzucanych przy teście, gdzie 5 i 6 na kościach to sukces, a reszta to porażka)

Jako, że częściowo będę korzystał z mechaniki Gliny to porażka to nie do końca porażka - da się odkuć w sukces tylko traci się czas.

W grze czas to 1 sierpnia 2023 r.

Odpisy co parę dni (do dogadania).

Czas rekrutacji parę dni. Powiedzmy, że do kolejnej niedzieli.
 

Ostatnio edytowane przez Anonim : 31-07-2023 o 18:09.
Anonim jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 13:38.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172