14-08-2019, 08:28 | #651 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - Zgłaszam urlop do końca m-ca. Coś mi się do tego czasu uda napisać to uda ale raczej nie spodziewam się postów z mojej strony. Sporo wyjazdów mi się na tym urlopie trafiło.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
16-08-2019, 08:49 | #652 |
Reputacja: 1 | ja też zgłaszam urlopik od poniedziałku dwa tygodnie |
01-09-2019, 23:18 | #653 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | @Wszyscy - Wróciłem i zmajstrowałem rekrutę dodatkową Dokładniej to o tutaj: http://lastinn.info/rekrutacje-do-se...tml#post848091 - Co do sesji podumam jak to zgrać z rekrutą. W każdym razie chciałbym aby ta misja się zaczynała z ewentualnymi nowymi BG jak i weterenami.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
07-09-2019, 20:24 | #654 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | W sumie zastanawiam się czy samemu nie wystartować w rekrutacji z nową postacią. Z tego co zrozumiałem z opisu będziemy się bawili w coś w rodzaju "polowania na duchy", a to tak średnio pasuje do Woodsa (ani warunków fizycznych nie ma, ani wiedzy na temat zjawisk paranormalnych), więc powołanie go na tą misję wydaje mi się dość dziwną decyzją (chyba, że ktoś w centrali chce się go pozbyć ). Ewentualnie mógłby powrócić, gdy pojawi się zlecenie "godne" jego umiejętności. Sam nie wiem. Co myślisz, Pip? |
07-09-2019, 20:40 | #655 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - I co ja mam wtedy wstawić w panel sesji skoro 1 Gracz może mieć tylko 1 postać w sesji? Generalnie nie chcę Ci narzucać, ja bym wolał sprawdzone postacie. Misje mogą się trafić bardzo różne i trochę niezbyt tak dobierać pod każdą postać. Z limitu pkt to każda postać będzie w czymś lepszym a w czymś słabsza. No ale jak masz dość Woodsa no to go zmień skoro zrobił się niewygodny do grania.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
07-09-2019, 21:06 | #656 |
Kapitan Sci-Fi Reputacja: 1 | Nie no, spokojnie, na razie tylko głośno myślę. Niczego i nikogo nie mam dość, choć zdaję sobie sprawę, że Ty, jako MG, masz wszystko poukładane, a tu nagle wpada gracz i Ci wszystko burzy swoim widzimisię Przepraszam za to. W każdym razie kieruję się raczej względami fabularnymi niż mechanicznymi. Te drugie zawsze jestem gotów poświęcić dla tych pierwszych, nawet na własną niekorzyść (startując w rekrutacji, nie ma pewności, że się dostanie ). Rozumiem oczywiście, że tak wynika z sesji, że stara drużyna (a raczej to co z niej zostało) trzyma się razem, logiczne. Po prostu zastanawia mnie czym mogli kierować się szefowie przydzielając Woodsa, specjalistę od pracy operacyjnej, do tej misji. W czym mógłby się tam okazać pomocny? I z tego co wiem o tym zadaniu (przyznaję, że niewiele) nic mi do głowy nie przychodzi. Stąd moje wątpliwości i pytanie |
07-09-2019, 21:15 | #657 | ||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
- Generalnie jak macie ochotę to możecie sobie zrobić luźny post skoro już wiecie kiedy wezwą Wasze postacie do biura na myszyn to możecie jakoś sobie zająć ten czas. Powiedzmy, że przez tydzień trwa porządkowanie i ewidencjonowanie poprzedniej misji, przynajmniej przez większość roboczego dnia ale potem macie wolne.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||
08-09-2019, 10:51 | #658 |
Reputacja: 1 | Pytanie czy nie założyć Agentów 3? |
15-09-2019, 19:13 | #659 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | - No to mój post jest :> Wracamy do gry Witam i starych i nowych Graczy i tych co by mieli dopiero ochotę się zgłosić również Termin na tą turę powiedzmy do cz. 20.IX. Stan Zdrowia: ag.ter Noémie Faucher 10/10; -;zdrowa; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 st.ag George Woods 10/10; -; zdrowy; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 Birgit Schrötter 10/10; wychłodzona -1 ; zdrowa; zmęczenie 0; od 23:00 zmęcz -1 - Oki myli państwo Witam jeszcze raz w naszej sesji. Na wstępie chciałbym przyznać, że zastanawiałem się dłuższa chwilę czy przyjąć do sesji postać z drugiej strony barykady. Ale po zapoznaniu się z KP Vi uznałem, że pomysł jest na tyle ciekawy, że wart jest rozegrania w sesji. Dlatego przyjąłem tą KP. No ale dlatego też postać Vi zaczyna z innego heksa planszy niż reszta agentów i postacie nawzajem o sobie nie wiedzą. - Być może dojdzie nam ktoś jeszcze bo zostawiłem otwartą furtkę dla ochotników pomimo zamknięcia rekruty. Dlatego proponuję zawrzeć dżentelmeńską umowę, że w owym Sunderlandzie ewentualnie poza Noeme i Georgem są jeszcze jacyś inni agenci o ile ich operatorzy się do nas zgłoszą - Co do statku nie wiem czemu fotka się nie wyświetla na forum. Ale jest to ten statek: https://en.wikipedia.org/wiki/SS_Empire_Endurance Podstawowe dane, z rejestru Lloydsa mogła uzyskać i Agencja no a Brigit to nawet mogła go sobie pozwiedzać. - Col coś się stało z awatarem Georga bo jakieś dziwne coś wyskakuje. Weź to jakoś przywróć do normy jakbyś mógł to byłoby kozacko @Agenci - Co do Waszej części to jak łatwo policzyć, od końca poprzedniej misji minęło mniej więcej dwa tygodnie zanim centala wezwała agentów na kolejną misję. Zostawiam Wam jak postacie spędziły ten czas. W razie wątpliwości to pytać. - Co do samej misji to zaczyna się właśnie od wezwania do już znanych obydwu kapitanów, angielskiego i francuskiego. To się dzieje w czw wieczorem (IV.11) tam następuje odprawa. Odprawa jest dość lakoniczna bo agencja a wcześniej wywiad a wcześniej RN nie mają zbyt wiele info o co chodzi z tym przechwyconym, niemieckim statkiem. Więc Agencja wysyła swoich agentów trochę w ciemno aby w ogóle sprawdzić czy tam cokolwiek jest paranormalnego. Są spore szanse, że nie. - Jeszcze przed północą opuszczacie centralę i zaczyna się podróż kolejnymi samolotami i wodnosamolotami, przez Scapa Flow aż na Lofoty gdzie docieracie w pt rano (IV.12). Co porabialiście podczas tej podróży to też zostawiam Wam. Niby można było spać ale niezbyt to wygodne. - Co do przykrywki, to już tradycyjnie, możecie sobie je wymyślić jako Gracze. A w grze, jako agenci, zostajecie ludźmi z wywiadu jacy mają zabezpieczyć ważne materiały wojenne na niemieckim statku. I standardowo o Agencji nikomu ani słowa. - Z dalszych wytycznych to powinniście nawiązać współpracę z miejscowymy przedstawicielami RN. Będziecie na pokładach RN więc oni tam rządzą i wywiad jest tam na prawach gości. Niemniej wzajemna pomoc i współpraca jest wskazana. - Na miejscu agenci powinni postępować wedle uznania bo jest tak mało danych o tej sprawie, że zdalnie, z centerali, nie ma sensu w ciemno coś rozkazywać. - Co do łączności z bazą agenci powinni skorzystać z gościnności łączności RN. Mają specjalny kod który rozpoznają w centrali. Mogą wysłać albo zakodowany radiogram czyli taki "list" który sobie w centrali rozkodują albo porozumieć się głosowo czyli jak przez telefon. Pierwsza metroda jest bezpieczniejsza i pozwala przesłać większe pakiety danych ale wolniejsza. Druga pozwala rozmawiać "na żywo" no ale wtedy cały eter słyszy tą rozmowę. @Birgit - Witamy na pokładzie A poza tym no cóż, właściwie jakieś 90% podróży Brigit na "Alsterze" właściwie poszła zgodnie z planem Tylko za tym Bodo... - Oki, na spokojnie to ok IV.01 przywieziono całą inżynierską ekipę do niemieckiego portu. IV.02 zapakowano ich na "Alstera". W nocy z 02/03 statek wypłynął z niemieckiego portu. Statek płynął sobie względnie spokojnie aż do IV.10 gdy przechwycił i przejął go brytyjski niszczyciel. Do tego momentu mniej więcej jest to zgodne z naszym realem. - W trakcie przejęcia nie wszystko poszło zgodnie z niemieckim planem. Czyli załodze nie udało się zatopić jednostki i Brytyjczycy przejęli statek. Ale zanim do tego doszło, szef tajnej komórki, Wolfgang Theiss, trochę się poszarogęsił. Zabił Kurta i próbował zabić Brigit. - Hierarchicznie normalnie Kurt i Brigit podlegali profesorowi. Możesz go sobie wymyślić. Ale na czas norweskiej misji zostali przydzieleni pod skrzydła i rozkazy Theissa więc on został ich bezpośrednim przełożonym. - Z przyczyn różnych, od postrzału w głowę, przez wychłodzenie, głód itd. Brigit ma sporo luk w pamięci od momentu całej akcji z pojawieniem się brytyjskiego niszczyciela. A sporą część z tego mogła po prostu przespać czy zapaść w letarg. Jako Gracz wiesz, że minęło ok 1,5-2 doby ale dla postaci to jeden wielki majak i kołowrót chaotycznych obrazów. - Co do samego statku to Brigit zna dość dobrze ładownię gdzie się obudziła bo tam był "pojemnik" więc musiała go monitorować w trakcie podróży. Poza tym kabinę, mesę i część pomieszczeń ale na pewno nie można powiedzieć, że zna statek jak własną kieszeń. Nie jest też zawodowym marynarzem więc bujanie pokładu przyjmuje jak to szczur lądowy. - Poza tym postać jest osłabiona. Głównie wychłodzeniem i brakiem jedzenia. Zdobycie posiłku, ogrzanie się jest mocnym priorytetem dla postaci. Ładownia jest nieogrzewana a jesteście w okolicach koła podbiegunowego wczesną wiosną. Co do ran to ma ale jakieś drobiazgi, na tyle, że nie robią nic na mechanice postaci. --- - No i chyba tyle na tą pierwszą turę 3-ciej misji Jak coś niejasne no to pytać i pisać
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 17-09-2019 o 10:53. |
15-09-2019, 19:44 | #660 |
Reputacja: 1 | No to co Col... jakaś pogadanka o życiu i śmierci? |