Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Horror i Świat Mroku > Archiwum sesji RPG z działu Horror i Świat Mroku
Zarejestruj się Użytkownicy


Zobacz wyniki ankiety: Co z chętnymi do gry, którzy się nie dostali?
Nie zmieścili się, więc mówi się trudno. 15 graczy to max! 0 0%
Przyjmijmy wszystkich chętnych, to w końcu sesja otwarta! 5 33.33%
Gracze mają 2tyg. na odpowiedź do sesji. Jeśli ktoś jej nie udzieli, wylatuje i może wejść nowy. 10 66.67%
Głosujących: 15. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-11-2007, 08:47   #81
 
Lukadepailuka's Avatar
 
Reputacja: 1 Lukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znanyLukadepailuka wkrótce będzie znany
Mimo, że może to tak nie wygląda trochę przygotowałem się do tej sesji ( o ile można to tak nazwać).

O ile mogę to będe polemizował odnośnie maga pod postacią nieludzką. Jeśli pozwolicie zasłonie się cytatem:

Cytat:
Magowie są oświeconymi istotami,śmiertelnymi ludźmi,którzy przyjęli-sercem,umysłem,ciałem i duszą-prawdę przekraczającą rzeczywistość i swe własne w niej miejsce.
Tak więc z tego opisu (jak dla mnie) wynika, że mag jest objawionym śmiertelnikiem.

Dziękuje Lhianann, napewno skorzystam z propozycji.

Co do samej walki w sesji sądze, że wystarczyłoby udoskonalić pierwotny pomysł Miry. Jak dla mnie nic więcej nie potrzeba. Sądze, że taka "lekka" mechanika nie przeszkodzi nam w dobrej zabawie.

Pozdr
 
Lukadepailuka jest offline  
Stary 23-11-2007, 08:48   #82
 
merill's Avatar
 
Reputacja: 1 merill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputacjęmerill ma wspaniałą reputację
Zawisza żył jakieś lekko licząc 100 lat później, ale realia historyczne już dawno szlag trafił więc się nie będę czepiał:P.

Zgadzam się z Grey'em że decyzję powinni podjąć mg. I powtarzam raz jeszcze aż do znudzenia, to nie Big Brother tylko sesja Rpg.
 
__________________
Czekamy ciebie, ty odwieczny wrogu, morderco krwawy tłumu naszych braci, Czekamy ciebie, nie żeby zapłacić, lecz chlebem witać na rodzinnym progu. Żebyś ty wiedział nienawistny zbawco, jakiej ci śmierci życzymy w podzięce i jak bezsilnie zaciskamy ręce pomocy prosząc, podstępny oprawco. GG:11844451
merill jest offline  
Stary 23-11-2007, 09:43   #83
 
Grey's Avatar
 
Reputacja: 1 Grey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodze
Luka, wybacz, ale zupełnie nie rozumiem co ma cytat do wiatraka. I co to jest objawiony śmiertelnik. Objawiona, to prawda może być.
Z tego co na szybko w wiki przeczytałem wynika, że moc maga opiera się na paradygmacie tych, którzy go otaczają. Jeśli więc ludzie w sali wierzą w skrzaty, a pewnie wierzą, jeśli pokażesz im skrzata, to w niego spokojnie uwierzą i paradoxu nie ma. Jeśli zaś zaczniesz puszczać fireballe różdżką... to mogą się pojawić problemy, bo to nie jest sposób, w jaki myśleli średniowieczni o magii. Za to spokojnie możesz wywoływać czyraki, psuć wino, przeklinać całe pokolenia i takie tam... bardziej ukryte i długoterminowe czary. No ale to takie widzenie laika. Jak źle myślę, to proszę o poprawienie.
 
Grey jest offline  
Stary 23-11-2007, 10:25   #84
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Cytat:
Napisał merill Zobacz post
Nie wiem dlaczego on napisał w swym poście że nie udało mi się chwycić za kaftan. Tak wiem, że jego postać jest mega-hiper wypasionym wampirem, ale pod zwykłą postacią jest chyba jak zwykły człowiek?
1. Nigdy nie jest jak zwykły człowiek.
2. Nigdy nie złapiesz i nie potrząśniesz kimś, kto a na sobie pełną zbroję płytową. Kaftan to coś, za co można złapać. Gładka blacha już do tej kategorii nie należy. Zauważ, że w pierwszym zdaje się poście zaznaczyłem, że jestem cały czas w płytówce.
 
 
Stary 23-11-2007, 10:46   #85
 
Grey's Avatar
 
Reputacja: 1 Grey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodze


Tak na marginesie... Rycerze chodzili w płytówkach na codzień? Jakoś mam wrażenie, że byłoby to w złym guście przychodzić w pełni uzbrojonym na przyjęcie. To jakby jakiś pułkownik przyszedł w kamizelce taktycznej na przyjęcie z prezydentem w roli głownej.

Może nie róbmy z tej sesji DnD? Nie rzucajmy fireballi i nie śpijmy na stojąco w płytówkach?

I w przypadku takich niezgodności, zamiast 'lecieć na skargę' do komentarzy lub pisac w poście, że się nie udało to, co ktoś inny już opisał, wystarczy odezwać się do gracza i sprawę wyjaśnić? I dopiero gdy się nie uda, szukać roztrzygnięcia i poparcia w grupie?
 

Ostatnio edytowane przez Grey : 23-11-2007 o 10:49.
Grey jest offline  
Stary 23-11-2007, 11:22   #86
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Cytat:
Napisał homeosapiens Zobacz post
Czarna zbroja pobrzękiwała z jego krokami. Nie zdejmował jej nigdy, jedynie na dzień - to był jego znak rozpoznawczy.
Ja się nie skarżyłem. Staram się wyjaśnić sprawę. Każdy ma prawo do robienia ze swoją postacią co chce, tak przynajmniej mi się zdaje. I nie widzę słuszności w Twoim oskarżeniu. Robię z tej sesji DnD? Nie sądzę. A co ma grupa do rozstrzygania, czy uda się komuś złapać gładką blachę? Wg mnie nic. Po prostu zbyłem tę sprawę, częściowo karcąc Merilla za nieczytanie moich postów. Czytałby dokładnie, to wiedział by, że nie może mnie złapać za kaftan.
 
 
Stary 23-11-2007, 11:48   #87
 
Grey's Avatar
 
Reputacja: 1 Grey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodzeGrey jest na bardzo dobrej drodze


O.O Sesja otwarta, to sesja dla dojrzałych graczy. Dla mnie dojrzały, znaczy odpowiedzialny, idący z pomocą, współpracujący, a nie 'karcący' współgraczy.
Czy widzisz ile tekstu wyprodukowaliśmy/cie w ciagu kilku dni?? Życzę szczęścia, jeśli nie zdarzy ci się czegoś przeoczyć.
 
Grey jest offline  
Stary 23-11-2007, 11:53   #88
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
To karcenie przecież niczego mu nie odjęło - ot mój bohater spojrzał się na niego dziwnie. Nie bawmy się w łapanie za słówka - to cecha deklarowanej przez Ciebie dojrzałości. Proponuję zakończyć ten temat(znaczy Merill - homeo, nie cały) i pisać posty.
 
 
Stary 23-11-2007, 14:58   #89
 
Lhianann's Avatar
 
Reputacja: 1 Lhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputacjęLhianann ma wspaniałą reputację


By nie tworzyć w komentarzach do sesji oftopu na temat Maga, pozwoliłam sobie założyć na ewentualne dyskusje i pytania osobny temat,
Do wypowiadania się w nim serdecznie zapraszam!

Klik!
 
__________________
Whenever I'm alone with you
You make me feel like I'm home again
Dear diary I'm here to stay
Lhianann jest offline  
Stary 23-11-2007, 15:06   #90
 
Szusaku's Avatar
 
Reputacja: 1 Szusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwuSzusaku jest godny podziwu


Ponieważ moja propozycja okazała się interesująca dla kilku osób i obojętna dla większości, zostaje na chwile obecną oficjalną wersją rozgrywania walk podczas naszej sesji otwartej. W celu uniknięcia późniejszych kłótni i sporów poniżej przedstawiam mini-regulamin rozgrywania pojedynków, który do czasu jego zmiany przez uczestników sesji "Mroczne Wieki" jest obowiązujący.

Postanowienia ogólne:

1. Przystąpienie do walki strony (pojedyncze postacie lub grupy postaci) deklarują prowadzący je gracze w sesji.
2. Strony metodą negocjacji (między sobą, na PW) starają się ustalić wynik starcia. Jeżeli to im się uda, potwierdzają to w komentarzach, a wyznaczony gracz opisuje walkę w sesji i zostaje ona uznana za zakończoną.
3. Gdyby strony odstąpiły od negocjacji lub te się nie powiodły walka przebiega według poniższego schematu.
3a. Strony wysyłają PW z opisem strategii, jakie ich postacie przyjmują w walce, do osoby ją nadzorującej (patrz postanowienia szczegółowe).
3b. Osoba nadzorująca, po otrzymaniu PW od obu stron, wkleja je w jednym poście w komentarzach sesji.
3c. W przeciągu 24h od pojawiania się powyższego posta, każdy gracz ma prawo wysłać PW w którym wskazuje, kto według niego powinien wygrać starcie.
3d. Osoba nadzorująca podlicza otrzymane na czas głosy i umieszcza wyniki w komentarzach.
3e. Obie strony wykonują rzut k10 w sesji.
3f. Do powyższych wyników obie strony dodają przynależne im modyfikatory (patrz postanowienia szczegółowe) umieszczając je w komentarzach.
3g. Strona, która otrzyma wyższy wynik zostaje uznana zwycięzcą.
3h. W przypadku remisu, obie strony rzucają k10, aż do przełamania go. Strona z wyższym wynikiem zostaje zwycięzcą.
4. Zwycięzca opisuje walkę w sesji i zostaje ona uznana za zakończoną.

Postanowienia szczegółowe.
1. Nadzorujący walkę.
1a. Nadzorującym walkę domyślnie jest Szusaku z poniższymi wyjątkami.
-1a.1 Postać przez niego prowadzona jest jednym z walczących.
-1a.2 Opuści on sesje, bądź nie będzie obecny na forum w czasie rozgrywania walki.
-1a.3 Obie strony zgodzą się na kogoś innego lub zażądają zmiany nadzorującego.
1b. W razie konieczności wyznaczenia innego nadzorującego obowiązuje następująca kolejność
-1b.1 Wybierana jest osoba na którą zgodzą się obie strony.
-1b.2 Jeżeli powyższa możliwość nie przyniesie efektu zostaje nią osoba, nie biorąca udziału w walce, która jako pierwsza zgłosi się na ochotnika.
1c. Nadzorujący walkę nie może głosować na zwycięzcę (por. 3c powyżej).
2. Modyfikatory.
2a. Modyfikatory można zastosować tylko i wyłącznie jeżeli:
-2a.1 Postać ma wymagane umiejętności i/lub jest przedstawiony jako wampir na swojej karcie postaci umieszczonej w komentarzach.
-2a.2 Gracz zadeklaruje użycie specjalnych zdolności swojej postaci w opisie przysłanej nadzorującemu.
2b. Gracz może dodać jeden lub więcej z poniższych bonusów do rzutu k10.
-2b.1 Gracz dodaje +2 jeżeli jego postać jest wampirem.
-2b.2 Gracz dodaje +2 za użycie nadprzyrodzonej zdolności (wampir, mag, ghul).
-2b.3 Gracz dodaje +2 jeżeli jego postać jest doświadczonym wojownikiem/rycerzem.
-2b.4 Gracz dodaje +2 za każdą postać (powyżej pierwszej) która uczestniczy w walce po danej stronie.
-2b.5 Gracz dodaje +1 za każdy otrzymany na postać głos.
Uwagi dodatkowe:
1. Jeżeli obie strony się zgodzą punkt 2. postanowień ogólnych upoważnia je do rozegrania pojedynku w dowolny sposób jaki uznają za właściwy (rzut k10 lub inna z przedstawionych na forum)
2. Jeżeli jedna ze stron nie pojawi się na forum w czasie* pojedynku, nie prześle strategii, nie napisze posta automatycznie przegrywa (*powiedzmy w ciągu tygodnia od zadelkarowania walki).
3. Tylko aktualna wersja tego postu jest obowiązująca
 

Ostatnio edytowane przez Szusaku : 27-11-2007 o 21:02.
Szusaku jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:58.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172