Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-02-2014, 18:57   #1
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
[komentarze] Skarb Viseny II

Witam w kolejnych Opowieściach.


Proszę się również przywitać i potwierdzić udział

Trochę (dużo) technikaliów na początek.

Panel sesji będzie dla mnie wyznacznikiem tego, co na daną chwilę posiadacie i co umiecie. Jeśli nie ma czegoś w panelu to nie istnieje - tyczy się to zwłaszcza ekwipunku i czarów. Prosiłabym uzupełnić panel w następującej formie, w okienka kolejno (oczywiście w zależności od profesji):
  • przedmioty magiczne (zwoje, różdżki, pierścienie,mikstury itd.)
    - zdobycze
    - czary wybrane na dzień (jeśli dotyczy), codzienne rytuały, zwyczaje
    - czary znane (lub co Wam pasuje przy postaciach niemagicznych)
    - broń, zbroje, zwierzęta
    - reszta ekwipunku
    Oczywiście jeśli ktoś ma własne preferencje to się czepiać nie będę
  • nie musicie uzupełniać mechaniki - nie korzystam z niej w panelu;
  • Wszystkich, którzy robili karty w Myth Weaver proszę o udostępnienie mi ich w następujący sposób: "users" przy nazwie kp -> wpisać mój nick Sayane -> wybrać "can edit". Zarejestrujcie się też, wtedy mnie jako MG wyskoczą tam fajne opcje.
  • Awatary - szerokość 150 px
Proszę w pierwszym poście w komentarzach opisać standardowy wygląd postaci. Miłym gestem z Waszej strony będzie zrobienie też małych biogramów postaci (takich jak te w materiałach), które będę mogła tam wrzucić. Oczywiście zawieracie w nich jedynie ogólnodostępne informacje.

Prosiłabym Was o podanie swoich numerów GG. Nie jest to obowiązkowe, ale usprawni komunikację.

Lista kontaktowa:
  • Sayane - GG 1715432; e-mail: sayane[at]o2.pl
  • Kerm - GG 3930283; e-mail: mar_ker[at]op.pl
  • Eillif - GG: 26478135;
  • Jerdas - GG: 6818319;
  • Lakatos - brak;
  • Marek Rewik GG: 2967007;
  • Aramin GG: 11921721;
  • Sznycelek GG: 3445055

Posty:
  1. Jeśli nie macie nic przeciwko spróbujemy bardziej energicznego tempa, czyli 5 dni dla Was i 2 dla mnie. Proszę starać się nie pisać na ostatnią chwilę. Graczy jest dużo, więc pisząc w ostatniej minucie ciężko skoordynować działania i plany (choć rozumiem, że czasem nie ma możliwości wcześniej). Mam nadzieję, że uda nam się ustalić stałe dni dla początku i końca tury. Jeśli takie tempo będzie za szybkie to zmienimy na 7/2.
  2. Nie wymagam długich postów - "na awatar" w zupełności wystarczy. Oczywiście jeśli ktoś ma ochotę się rozpisać albo dialogować z inną postacią to się nie obrażę również
    Czy napiszecie w pierwszej czy w trzeciej osobie - obojętne.
  3. Dialogi kursywą; myśli - tak, żeby było widać, że to myśl a nie wypowiedź; boldowanie imion jedynie okazjonalnie, żeby było widoczna zmiana interlokutora lub pojawienie się nowej postaci w poście.
  4. Ilustracje bardzo proszę dostosowywać rozmiarem do ustawień forum, podlinkowywać lub dawać w tag [media] - wtedy automatycznie zmniejszają się do okienka
  5. Jeśli ktoś nie może napisać posta to proszę zgłosić w komentarzach, żeby inny gracze niepotrzebnie nie czekali.
    Jeśli ktoś nie odpisze do sesji w przepisowym terminie, sesja rusza dalej, a jeśli postać czegoś nie zrobiła, to jej strata.
  6. Google doc. Na pewno okazjonalnie nam się przyda, ale przy tej ilości graczy zapewne koszmarnie wydłuży rozgrywkę, więc jego używanie będzie mocno opcjonalne. UWAGA! Żeby przeklejało wam się formatowanie postów z doców musicie w opcjach w panelu użytkownika (na samym dole) mieć ustawiony Interfejs edytora postów: Zaawansowany edytor WYSIWYG.
  7. Jeśli gracz zarobi 4 nieusprawiedliwione nieobecności zostanie usunięty z sesji, a postać uśmiercona. Nie trzymam się tego sztywno bo wiadomo, że jeśli ktoś wpadnie pod tramwaj to raczej nie napisze, że jest w szpitalu, ale nie lubię też olewania sesji bez słowa wyjaśnienia.
UWAGA: to, że piszcie regularnie nie gwarantuje, że postać przeżyje. Ryzyko śmierci jest wpisane w życie poszukiwacza przygód - w końcu robicie coś, czego wszyscy inni się boją. Poza tym, imo, bez ryzyka sesje są nudne.


Odgrywanie:


Postacie złe.
Jest Was trochę, toteż bardzo oczekuję odgrywania charakterów. Niezależnie od tego nie mam nic przeciwko konfliktom w drużynie - to Wasza i tylko Wasza sprawa, nawet jeśli sami się zdziesiątkujecie lub wrócicie do wsi. MG to tylko narrator-obserwator.
Co do romansów - nie przepadam. Możecie jeśli macie ochotę, ale kwiatki, ptaszki i gżenie się w krzaczkach nie może mieć prymatu nad główną linią fabularną sesji. Bo skrócę o głowę (albo i coś innego ).


Walka:

Akcje solowe lub parami oczywiście najłatwiej prowadzić w szybkich interakcjach z MG na gg lub docu. Co do walk zbiorowych sugeruję ciąg deklaracji na googlach (żeby każdy widział co robią inni i mógł się odnieść; poza tym zwykle dają mapkę), po 3-4 ruchy na raz, po czym ja to wszystko scalam i opisuje. Do tej pory nieźle to działało.

Oczywiście jeśli ktoś ma chęć i fantazję szerzej rozpisywać swoje poczynania jestem jak najbardziej za - wiadomo, że walka budzi więcej emocji na żywo niż w retrospekcji.

Leczenie:
Podejście “chlup fiolkę i do walki” straszliwie mnie razi i odziera dla mnie sesję z realizmu, toteż u mnie magiczne leczenie jest jedynie przyśpieszeniem naturalnej regeneracji. Owszem, zamyka rany, ale nie uzupełni braku krwi, a energia i materia brana jest z ciała chorego. W ogniu walki pomaga (ach, ta adrenalina), natomiast potem należy odpocząć (a przynajmniej się nie forsować) by zregenerować siły, inaczej cięższe czynności będą odpowiednio trudniejsze, a w czasie walki będę stosować minusy do ataku. Toteż otrzymane podczas walki (w sumie) rany będę podawać nie liczbowo a następująco:
  • rany drobne - to draśnięcia, skaleczenia i organizm wraca do pełnej sprawności po przespanej nocy;
  • rany lekkie to spadek do min. 75% PŻ i wymagają one 1 dnia odpoczynku;
  • rany średnie - analogicznie 50% PŻ i 3 dni;
  • rany poważne - 25% PŻ i 6 dni;
  • rany krytyczne 5% PŻ i mniej - 9 dni*.
* pisząc “dni” nie mam na myśli leżenia plackiem całą dobę,
bo wiadomo że rzadko zatrzymacie się na kilkudniowy popas;
tylko maksymalne oszczędzanie sił


Innymi słowy nie będziecie wiedzieć ile punktów życia Wam zostało i czy leżący na ziemi bohater jest nieprzytomny, czy martwy; również proszę o odpowiedni storytelling w wypadku otrzymywania kolejnych obrażeń. Nie radzę więc chojrakować .
Oczywiście jeśli ktoś zajmuje się rannym wykorzystując umiejętność “Leczenie” i zestaw uzdrowiciela, ten wraca do zdrowia szybciej.

Archiwum:
Stara sesja: klik ([D&D] Opowieści z Królestwa Pięciu Miast. Skarb Viseny I [WL])
W pierwszym poście nowej sesji, w rozmowie we młynie starałam się zawrzeć wszystkie informacje jakie zyskały postacie z jedynki, ale coś mi mogło umknąć (choć nie powinno). Niemniej jednak zakładam, ze nowi bohaterowie mają wiedzę o wszystkich wydarzeniach od postu nr. 96 włącznie (10 strona sesji), z wyjątkiem sugestii jakie druidka wysuwała w stosunku do Fernasa w czasie ich prywatnego spotkania w nocy.

Materiały: klik ([materiały] Opowieści z Królestwa Pięciu Miast)
Rekrutacja: klik ([D&D 3.5] [Opowieści z Królestwa...] Skarb Viseny 2)
Opisy i biogramy bohaterów

Pomoce do gry:

 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 06-05-2014 o 09:09.
Sayane jest offline  
Stary 12-02-2014, 11:57   #2
 
Komtur's Avatar
 
Reputacja: 1 Komtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputacjęKomtur ma wspaniałą reputację
Pozdrawiam wszystkich i życzę dobrej zabawy.


Brimbusz Binkerbaum biogram:

Brimbusz jest gnomem i jednym z rozbitków żaglowca "Jaskółki", który rozbił się pod koniec tego lata (dokładnie pięć dni po wyruszeniu pierwszej wyprawy) na wybrzeżu Morza Mieczy. Znalazła go Maura wraz z kilkoma rybakami i sprowadziła do Viseny. Od razu okazało się że gnom ma totalną amnezję i oprócz nazwiska nic nie pamięta, choć wiele działań wykonuje intuicyjnie (np. czarowanie). Brimbusz na dokładkę tego wszystkiego jest lekko szurnięty i wykazuje ogromne zamiłowanie do trunków, przez co zyskał wśród mieszkańców Viseny przydomek "Bimberek" lub po prostu "Bimp". Szczególnym utrapieniem gnom stał się dla Rurika karczmarza, gdyż ciągle próbuje się dostać do jego destylarni. Jako że zaufanie ludzi z wioski nie jest zbyt duże w stosunku do obcych to Brimbusz z konieczności musiał zamieszkać w ruinach starego młyna. Co ciekawe nikogo nie zdziwiło że akurat to miejsce wybrał na swoje lokum.

Wygląd:

Już na pierwszy rzut oka widać że z Brimbuszem coś jest nie teges. Głupkowaty wyraz twarzy i uśmieszek wiecznie zadowolonej istoty od razu wskazuje że ten gnom jest szalony. Tego wrażenia nie rozwiewa starannie wyczesana broda, ani solidnie utrzymany (jak na warunki mieszkaniowe) strój gnomiego podróżnika, to jest spiczasty zielonkawy kaptur, szare gacie, koszula w granatowo-zieloną kratę, granatowy kubrak, zielonkawy płaszcz i mocne skórzane buciory. Wizerunek tego szarowłosego, zielonookiego z nosem jak kartofel gnoma, dopełnia sposób wyrażania się, czyli konkretnie rzecz biorąc seplenienie.
 
__________________
"Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind
W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead."

Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017.

Ostatnio edytowane przez Komtur : 12-02-2014 o 17:51.
Komtur jest offline  
Stary 12-02-2014, 12:02   #3
 
Aramin's Avatar
 
Reputacja: 1 Aramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie coś
Zaraz dopiszę biogram.
Kerm może być w PCP? Bo już mam w pełni kompletną właśnie w tym programie.

Biogram:

Kelvin - syn myśliwego z Zewnętrznej Osady. Ma koło 20 lat i przyjaźni się z najmłodszym z synów Damiela. Niegdyś ta dwójka zgubiła się w leśnych ostępach gdzie zostali zaatakowani przez gobliny, czy wilki i wtedy też chłopak miał się nabawić dużej szramy nad lewym okiem oraz mniejszej blizny tuz pod nim. Smukły młodzieniec jest raczej porządnym wieśniakiem, nawet podczas zabaw nie szaleje zbytnio ogólnie stroniąc od alkoholu i płci pięknej. Kiedyś zdarzało mu się wpadać w kłopoty, obecnie jednak nieco dojrzał i stara się ich unikać. Powoli zaczyna myśleć o ożenku życząc sobie przede wszystkim dobrej, gospodarnej żonki.
Jeżeli chodzi o wygląd to jest przede wszystkim całkiem nieźle umięśniony, nosi trzydniowy zarost i posiada lekko zniekształcony bark z powodu używania łuku z dużym naciągiem od maleńkości. Mimo tej wady postury można stwierdzić, że wciąż jest przeciętnej urody młodzieńcem o spokojnej, acz NIE introwertycznej naturze.

Rodzina:
Kagar- Ojciec, łowca.
Samara - matka, dobra kobiecina, która słynie z pysznych przetworów owocowych.
Kivren - starszy, już ożeniony brat.
Ivreen i Kyrre – młodsi bracia bliźniacy, którzy odziedziczyli po matce piękne czerwone
włosy. Lubią udawać siebie nawzajem, co ciekawe uzupełniają się w boju: jeden z nich uczy się walczyć dwoma ostrzami, zaś drugi poszedł w ślady starszych braci i szyje z łuku. Póki co jednak muszą się wiele nauczyć i sami nie mają pozwolenia by chadzać po dzikszych częściach lasu.

Zwyczajowy wygląd:
Wisiorek Silvanusa dyndający na szyi, krótkie nieuczesane, acz proste włosy i trzydniowy zarost sięgający gardła. Chłopak nie jest ani specjalnie wysoki, ani niski. Ubiera zwykle mocne i wysokie skórzane buty, brązowe spodnie i koszulę. Na plecach zawsze nosi łuk i kołczan ze strzałami zaś przy pasie sztylet. Bardzo charakterystyczna jest jedna z jego skórzanych rękawic, która okrywa tylko palec wskazujący. Jego bojowy strój to po prostu uzupełnienie o skórzany pancerz, ewentualnie w zimie o futro. Najbardziej charakterystyczne jest ciągłe przeżuwanie przez młodzieńca jakichś ziół, dzięki którym jego oddech jest całkiem przyjemny w zapachu.

GG:11921721
Kelvin przez V tak jak kurhan Kelvina na dalekiej Północy

Pośpieszyłem się z odpisem bo byłem niesamowicie pewny, że gdzieś napisałaś cos w stylu, że jak nowi gracze chcą to też już mogą coś naskrobać. Mam nadzieję, że taka nadgorliwość nie jest zła ^_^'
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 13-02-2014 o 10:03.
Aramin jest offline  
Stary 12-02-2014, 12:17   #4
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Również wszystkich witam i życzę rozwiązania tajemnicy Viseny.
Proszę mi również udostępnić karty na Myth Weaver (nick: Kerm).
Jeśli ktoś nie potrafi zmniejszyć awatara, to proszę podesłać mi link.

I pamiętajcie - co złego, to ja (co widać po awatarze)

EDIT:
Komtur, gdzie opis postaci?

Ostatecznie... Mail jest w pierwszym poście.

Przy okazji spróbuj to przenieść na Myth Weaver. A nuż się kiedyś przyda umiejętność tworzenia tam kart
Tylko pamiętaj o jednym - o klikaniu w "Save"
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 12-02-2014 o 13:52.
Kerm jest offline  
Stary 12-02-2014, 13:51   #5
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
Wpisując zapasy żywności wpiszcie na ile dni one są. Ja na takie rzeczy zwracam uwagę, tak samo jak na ilość strzał, bełtów i wszystkiego co się zużywa czy kończy w trakcie wędrówki.

Oj tam

Odnośnie Waszych wzajemnych relacji. Możecie się znać wszyscy. Możecie, ale nie musicie. Wiadomo, Viseńczycy bardziej się kumplują z Viseńczykami (albo znają z widzenia), a mieszkańcy Osady z osadnikami , zwłaszcza że mają bardziej specyficzny styl życia. Możecie też nie kojarzyć się wcale. Mam jednak dwie sugestie:

Khogir, Moelis i Edgar - wasza trójka wraca (lub przybywa po raz pierwszy) do Viseny z centrum Królestwa, więc praktycznie i realistycznie byłoby, gdybyście przywędrowali razem - na przykład wiosną tego roku. Oczywiście to tylko sugestia, zwłaszcza że Edgar ze swoim wilkiem może wędrować sam.

Zed i Bimbrusz - podejrzewam, że pociąg do alkoholu sprawi, iż gnom znajdzie sobie szybko we wsi nowego przyjaciela od bukłaczka

Gorsza od faszyzmu - a że faszysta jestem tu ja, to...

A poważnie, oczywiście można już pisać - i to zarówno dodatek do sytuacji w młynie, dialogi z NPCami jak i retrospekcje ze wsi... lub co tylko Wam przyjdzie do głowy
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 13-02-2014 o 10:03.
Sayane jest offline  
Stary 12-02-2014, 17:15   #6
 
TomaszJ's Avatar
 
Reputacja: 1 TomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputacjęTomaszJ ma wspaniałą reputację
Też się troszkę pospieszyłem, ale mogę leciuchno zmodyfikować, tam jedno zdanie tylko sugeruję, że przybyłem sam. Zaraz się za to wezmę.

Acha, potwierdzam i witam wszystkich. Jak najmniej zgonów i jak najwięcej przygód życzę wszystkim!

Już załatwione, post do czytania. Acha, Ten Moelis, to "o" w środku wkradło mi się przypadkiem. "Melis" jest poprawnie

Dopisane:
Skoro wszyscy już opisują się tutaj, zamiast w poście sesji, to i ja się dołączę.

Melis Sunprism urodził się w Visennie, ale dwanaście lat temu, jako trzynastoletni chłopak dostał kosza od trzy lata starszej panny imieniem Kimri. Uciekł wówczas w las - i słuch po nim zaginął.
A teraz wrócił - z jego opowieści wynika, że odnalazł go wędrowny kapłan wiele dni później, a sam Melis nieczego nie pamiętał, tyle że imię. Wychował się w klasztorze, gdzie najpierw przyjął śluby zakonne w wieku lat siedemnastu, zaś później - kapłańskie. Do Visenny przybył by odprawić swoją pierwszą mszę oraz odnowić wspomnienia.

Jest średniego wzrostu i chudy jak patyk, ubranie nieco na nim wisi, a bagaż czasem przygniata, dlatego woli obładowywać raczej swojego muła niż siebie. Ubiera się w proste i praktyczne ubranie - długą koszulę koloru kawy z mlekiem i takież spodnie, całość przepasana skórzanym pasem, za który zatknięty jest nóż. Ma dobrej jakości czarne ciżmy z zadartymi noskami. Jedyne co go wyróżnia jako kapłana to drewniany symbol Mystry na szyi - gwiazdy otaczające Splot.
Gdy wybiera się na dłuższy spacer, założy ciepły wełniany płaszcz z kapturem koloru jasnego błękitu, pierś przepasa bandolierem z "wirującymi gwiazdami", zaś do pasa przytroczy torbę drobiazgów. W dłonie chwyci okuty żelazem drewniany kostur.
Wygląda nader inaczej niż krzepcy, zahartowani klerycy służący bogom słowem i orężem.
Melis, kapłan Mystry - bogini magii czuje raczej więź z czarodziejami.
Przy pierwszym spotkaniu zwracają uwagę jego maniery - jest spokojny, ale zdecydowany. Uprzejmy, ale nie służalczy. Ma tembr głosu, który prosi, by go słuchać. Sam też jest doskonałym słuchaczem, co ułatwia łagodne spojrzenie w kolorze głębokiego błekitu. Ludzie słuchają Melisa, a on słucha ich.
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 14-02-2014 o 10:18.
TomaszJ jest offline  
Stary 12-02-2014, 17:16   #7
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
Genralnie idea Viseny jest taka, że trudno samemu wejść i wyjść. Ale równie dobrze mogłeś wrócić z jakąś grupą miejscowych wagabundów, niekoniecznie ze współgraczami.
 
Sayane jest offline  
Stary 12-02-2014, 21:30   #8
 
Rewik's Avatar
 
Reputacja: 1 Rewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputacjęRewik ma wspaniałą reputację
Witam wszystkich.

GG: 2967007
W sesji wcielam się w krasnoluda imieniem Khogir.

Krótka biografia.

Khogir pochodzi z Miradu (na północnym-wschodzie od Wilczego Lasu). Większość swego życia spędził właśnie tam. Był jednym z pomniejszych krasnoludzkich wojowników w rodzie stalowych Toporów. Żyło mu się dobrze. Jednak najwyraźniej coś poszło nie tak, gdyż niespełna rok temu, został zmuszony opuścić swe rodzinne strony. Od tamtej pory nosi przezwisko "Wygnaniec". To co dokładnie się wtedy stało wiedzą tylko przedstawiciele rasy krasnoludzkiej i tylko z relacji samego Khogira, który to dobrowolnie poddał się rodowemu osądowi.
Od chwili wygnania błąka się po świecie szukając okazji odzyskania honoru w oczach braci. Tak naprawdę nie wie jednak, jak się za to zabrać. Do Viseny zjawił się przypadkiem, bez większego celu, ale to już inna opowieść...

Wygląd:
Jest to krasnolud młodego wieku (jak na krasnoluda)-liczy sobie 60 wiosen. Ma trochę ponad 5 stóp wzrostu. Jest dobrze umięśniony, krępy jak każdy z tej rasy (choć gdyby nie duży wzrost, należałby raczej do lżejszych krasnoludów). Włosy kruczoczarne, brwi krzaczaste, nos bulwiasty. Broda gęsta, acz krótko przystrzyżona. Oczy jego brązowe, a ich spojrzenie zdradza inteligencję.

Na co dzień chodzi w prostych, lnianych szatach koloru brązowego, z kapturem na plecach. Tam też, zawsze wisi dwuręczny topór, niestety już nie rodowy. Khogir nie lubi jak się zwraca na to uwagę. Drugi charakterystyczny dlań przedmiot to ustrugana z drewna fajka, którą wyjmuje zawsze, gdy tylko ma chwilę wolnego czasu, niezależnie od tego czy ma zamiar nabić ziele, czy nie.

Edycja:
Jeśli Edgar chciałby nawiązać do tego co sugeruje nasza mistrzyni, to proszę o kontakt na gg podany wyżej. Ewentualnie priv, jeśli takowym komunikatorem nie dysponuje. Aktualnie nie mam żadnego konkretnego pomysłu i mówię raczej o pobieżnej znajomości Khogira i Edgara, (więc nie jest to konieczne.)
 

Ostatnio edytowane przez Rewik : 13-02-2014 o 07:57.
Rewik jest offline  
Stary 13-02-2014, 10:02   #9
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
A no tak: czas na posta... powiedzmy do środy 19.02

Jeśli komuś nie dałam linka do doca z historią jego postaci to proszę pisać. Nie we wszystkich były zmiany; + w nazwie oznacza, że historia jest zweryfikowana i klepnięta. Zmiany są boldem.

Pamiętajcie o uzupełnieniu ekwipunku w panelu sesji!!
 
Sayane jest offline  
Stary 13-02-2014, 11:14   #10
 
Aramin's Avatar
 
Reputacja: 1 Aramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie cośAramin ma w sobie coś
No ja nie dostałem żadnego linkacza
 
Aramin jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172