|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
11-02-2014, 18:57 | #1 |
Reputacja: 1 | [komentarze] Skarb Viseny II Witam w kolejnych Opowieściach. Proszę się również przywitać i potwierdzić udział Trochę (dużo) technikaliów na początek. Panel sesji będzie dla mnie wyznacznikiem tego, co na daną chwilę posiadacie i co umiecie. Jeśli nie ma czegoś w panelu to nie istnieje - tyczy się to zwłaszcza ekwipunku i czarów. Prosiłabym uzupełnić panel w następującej formie, w okienka kolejno (oczywiście w zależności od profesji):
Prosiłabym Was o podanie swoich numerów GG. Nie jest to obowiązkowe, ale usprawni komunikację. Lista kontaktowa:
Posty:
Odgrywanie: Postacie złe. Jest Was trochę, toteż bardzo oczekuję odgrywania charakterów. Niezależnie od tego nie mam nic przeciwko konfliktom w drużynie - to Wasza i tylko Wasza sprawa, nawet jeśli sami się zdziesiątkujecie lub wrócicie do wsi. MG to tylko narrator-obserwator. Co do romansów - nie przepadam. Możecie jeśli macie ochotę, ale kwiatki, ptaszki i gżenie się w krzaczkach nie może mieć prymatu nad główną linią fabularną sesji. Bo skrócę o głowę (albo i coś innego ). Walka: Akcje solowe lub parami oczywiście najłatwiej prowadzić w szybkich interakcjach z MG na gg lub docu. Co do walk zbiorowych sugeruję ciąg deklaracji na googlach (żeby każdy widział co robią inni i mógł się odnieść; poza tym zwykle dają mapkę), po 3-4 ruchy na raz, po czym ja to wszystko scalam i opisuje. Do tej pory nieźle to działało. Oczywiście jeśli ktoś ma chęć i fantazję szerzej rozpisywać swoje poczynania jestem jak najbardziej za - wiadomo, że walka budzi więcej emocji na żywo niż w retrospekcji. Leczenie: Podejście “chlup fiolkę i do walki” straszliwie mnie razi i odziera dla mnie sesję z realizmu, toteż u mnie magiczne leczenie jest jedynie przyśpieszeniem naturalnej regeneracji. Owszem, zamyka rany, ale nie uzupełni braku krwi, a energia i materia brana jest z ciała chorego. W ogniu walki pomaga (ach, ta adrenalina), natomiast potem należy odpocząć (a przynajmniej się nie forsować) by zregenerować siły, inaczej cięższe czynności będą odpowiednio trudniejsze, a w czasie walki będę stosować minusy do ataku. Toteż otrzymane podczas walki (w sumie) rany będę podawać nie liczbowo a następująco:
* pisząc “dni” nie mam na myśli leżenia plackiem całą dobę, bo wiadomo że rzadko zatrzymacie się na kilkudniowy popas; tylko maksymalne oszczędzanie sił Innymi słowy nie będziecie wiedzieć ile punktów życia Wam zostało i czy leżący na ziemi bohater jest nieprzytomny, czy martwy; również proszę o odpowiedni storytelling w wypadku otrzymywania kolejnych obrażeń. Nie radzę więc chojrakować . Oczywiście jeśli ktoś zajmuje się rannym wykorzystując umiejętność “Leczenie” i zestaw uzdrowiciela, ten wraca do zdrowia szybciej. Archiwum: Stara sesja: klik ([D&D] Opowieści z Królestwa Pięciu Miast. Skarb Viseny I [WL]) W pierwszym poście nowej sesji, w rozmowie we młynie starałam się zawrzeć wszystkie informacje jakie zyskały postacie z jedynki, ale coś mi mogło umknąć (choć nie powinno). Niemniej jednak zakładam, ze nowi bohaterowie mają wiedzę o wszystkich wydarzeniach od postu nr. 96 włącznie (10 strona sesji), z wyjątkiem sugestii jakie druidka wysuwała w stosunku do Fernasa w czasie ich prywatnego spotkania w nocy. Materiały: klik ([materiały] Opowieści z Królestwa Pięciu Miast) Rekrutacja: klik ([D&D 3.5] [Opowieści z Królestwa...] Skarb Viseny 2) Opisy i biogramy bohaterów Pomoce do gry:
Ostatnio edytowane przez Sayane : 06-05-2014 o 09:09. |