|
Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
13-07-2022, 20:37 | #281 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Ja akurat jestem fanką doc'o podobnych komunikatorów, bo usprawniają komunikację in game i dają większe możliwości uczestniczenia w akcji. Ale w pełni rozumiem różnice preferencji. No i właśnie jak napisał Aro Przy dungeon crawlu i dialogach tak jest dużo wygodniej. Przy tygodniowym postowaniu co komnatę nawet jakbyśmy mieli b. dużego autopilota i mocno skrępowane ręce, to i tak pewnie z ponad miesiąc byśmy robili to co udało się ogarnąć przez ostatni tydzień. No i na docu zawsze można się dopisać, ja tam reaguje nawet na wstawki w starszym tekście (jak widzę potrzebę ). Polecam sobie zainstalować apkę na smartfona, jak ktoś nie ma. Wystarczy w wolnej chwili zerknąć na 5 minut i tyle. Czasowo raczej nie wychodzi to więcej, niż przy tradycyjnym graniu. Nawet jest rozbite na mniejsze, wygodniejsze czasowo porcje.
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
14-07-2022, 06:06 | #282 |
Reputacja: 1 | Ja mam złe doświadczenia z dockiem że zwalnia sesje zawsze był problem kto obrabia tekst i go wrzuca przez co sesja szła do archiwum do tego zapominam o docku ale tutaj nie muszę obrabiać tekstu i wrzucać na forum więc to jest + lubię zarówno swoją postać jak i wasze oraz styl prowadzenia MG więc się dostosuje choć jak sesje są mocno Gdockowe to zwykle się do nich nie zgłaszam. |
14-07-2022, 06:49 | #283 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Też nie jestem do końca zadowolony z tego, że gramy głównie na docu ostatnio, ale nie przemyślałem jeszcze, jaki byłby inny sensowny sposób rozwiązania walk – doc jest nieco bardziej płynny i wymiana nie jest tak rozgraniczona, jak na forum i do tej pory sprawdzał się do rozgrywania potyczek. Być może w niedalekiej przyszłości moglibyśmy walki przenieść tylko na forum i mieć na nie prostu krótszy termin? Taka luźna myśl. Mam wrażenie, że forum raczej preferuje wolniejszy styl pisania. Bril, myślałem, że jesteś jeszcze niedostępny, więc dlatego nie czekałem na docu. Skoro odpisujesz tutaj, poczekam następnym razem z Twoją deklarką na doca
__________________ Evil never sleeps, it power naps! | ||
14-07-2022, 07:41 | #284 |
Reputacja: 1 | Pododawałem troszkę od siebie komentarzy do poprzednich scenek. Gobelin chciałby zataszczyć zwłoki martwego Warga przy którym bawiły się szczeniaki żeby zrobić z niego siodło jeżeli stado go zostawiło z chęcią. Właściwie przyszło mi do głowy pytanie czy można wtrącać deklaracje ? Bo nie chce rozwalać flow i opisów MG ale tak pędzimy teraz tym dockiem że ciężko jest zareagować na opisy przestrzeni a np. pędrakami z chęcią by Gobelin nakarmił Reksia i siebie. Teraz od 3 rundy mogę też dawać deklaracje w walce tz nie będę na docku 24 godziny z przerwą na WC ale będę raz dziennie co najmniej zaglądać dodam też jakieś fluff bardowski do ruchów z dwóch poprzednich rund tylko będę musiał jeszcze raz zerknąć na SRD bo to dla mnie nowe ale chce się nauczyć |
14-07-2022, 12:57 | #285 |
Reputacja: 1 | Co do przeniesienia walk na forum, to słabo widzi mi się ten pomysł, nawet z krótszym terminem. Nie bardzo trawię miniaturowe opisy, a alternatywą przy forumowych walkach byłoby sztuczne pompowanie opisów. Doc jest chyba najsensowniejszym rozwiązaniem przy walkach i dungeon crawlu. Ewentualnie przy walce moglibyśmy może spróbować system, jaki miał np. Sierak - forumowa walka, ze statblockiem mobów udostępnionym dla graczy i każdy rzuca sam sobie i opisuje akcje. Tutaj ([D&D 3.5] Dolina Lodowego Wichru) (post #20 i dalej) możecie sobie zerknąć, jak to wyglądało. |
14-07-2022, 13:54 | #286 | |
Reputacja: 1 | Bril, odpiszę tutaj, bo na docu może umknąć: Cytat:
__________________ Evil never sleeps, it power naps! | |
14-07-2022, 14:56 | #287 | |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Cytat:
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. | |
15-07-2022, 19:40 | #288 |
Reputacja: 1 | Szczerze to zupełnie się gubię w tym docku i walce ostatnio jak patrzyłem była runda druga walki z tymi trupami teraz jest już czwarta runda a ja blokuje kolejkę i mam ścianę tekstu przez którą ciężko mi się przebić bo pół dnia przespałem przez zmiany w pogodzie i ogólnie trudno się skupić :/ Mam wrażenie że odstaje i robię problem a chcę grać w tej sesji bo podobają mi się zarówno postaci reszty graczy moja postać i styl prowadzenia sesji. Chciałbym się nauczyć mechaniki ale nie nadążam z tempem wiec dobrze że Gobleiin ma jakieś tam NPCowane akcje bo nie chce blokować kolejki ale mam wrażenie że przez to jestem złym graczem i głupio mi że jakoś nie ubarwię opisu bo jak dla mnie granie bardem to właśnie takie ubarwianie opisów akcji że wrzuca się jakieś wierszyki, piosenki przemyślenia o sztuce itp. Choć mam wrażenie że bardziej mnie obchodzi dopisanie że goblin karmi siebie i swojego pupila przerośniętego szczura pająkami i robakami z opisu w stylu Timona i Pumby* niż aspekt Dungeon Crawl :P *https://www.youtube.com/watch?v=HqREvb2VTjw |
15-07-2022, 21:26 | #289 |
Młot na erpegowców Reputacja: 1 | Jak napisałam Ci na docku: skoro brakuje Ci czasu, to w walce skup się przede wszystkim na ogarnięciu ogólnej sytuacji mechanicznej, głównie konkretów z niej (czyli mapka, ogólny stan starcia, a nie jakieś tam detale opisowe rzutu na atak Wuga czy czyjegoś obronnego) i daniu własnej deklaracji. A fabularkę w razie czego możesz później dopisać. Nawet po wrzuceniu tekstu na forum (mi Santo proponował coś takiego).
__________________ „Everything that lives is designed to end. We are perpetually trapped in a never-ending spiral of life and death. Is this a curse? Or some kind of punishment? I often think about the god who blessed us with this cryptic puzzle... and wonder if we'll ever get the chance to kill him”. |
15-07-2022, 22:49 | #290 |
Reputacja: 1 | Ok dobra rada spróbuje choć tempo jest zabójcze spróbuje jutro się połapać |