Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 23-01-2010, 23:49   #221
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Spokojnie, ja tam o łuku nic nie wiem - jako elf, sam ma swój...dla ściemy.
Ale jak ma być niepotrzebnym balastem...kupców w okolicy nie widać...
To może się przydać na czas podróży, do czasu sprzedania...nie powinem zniszczyć...raczej.
Logain - no ale był, nie pytałem kastusa o to co sądzi o członkach wyprawy, tylko o to jak przebiegała. Wspomniał o nim wspominając o bitwie w bramie, nie wchodziłem w szczegóły, nie rozpisywałem rozmowy, po łepkach tylko zaznaczyłem co bardziej ciekawe kawałki. Chciałem dodać, że kastus mwi, ze odjechali, no ale po co skoro ich nie ma i nie rozpisuję szczegułowo rozmowy.
 
Eliasz jest offline  
Stary 24-01-2010, 22:40   #222
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Jest kolejny post, następny 31 I.

Co by tu dodać...hmmm...hucznego pożegnania nie będzie, sorki. Wesele trwa, ktoś je musi obsłużyć

Ogólnie rzecz biorąc poza postami, oczekuję w komentarzach głosowania, jeden głos na gracza . Wybór jest prosty.
A) Jedziecie na wprost ignorując przepowiednię
B) Jedziecie w bok zgodnie z zaleceniami kapłana.
C) Wasze propozycje.

Oczywiście przed podjęciem decyzji, można napisać posta i zapytać kapłana o różne sprawy. Czekam na wasze PW/GG.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 29-01-2010 o 22:46.
abishai jest offline  
Stary 24-01-2010, 23:17   #223
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Ponieważ Roger zamienił już kilka słów z kapłanem zatem zapraszam do zapoznania się z tym krótkim dialogiem w znanym wszystkim dokumencie.
 
Kerm jest offline  
Stary 26-01-2010, 09:53   #224
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Jak ma być szybko, to wybieram B, ale proponuje wam C:

Lilawander może użyć swojego gryfa i przelecieć na nim do źródła zagrożenia. W najgorszym razie zginie marnie w samotności, w najlepszym zbada zagrożenie i będzie mógł was na nie przygotować. Być może nawet je sam wyeliminuje - o ile faktycznie zło jest w postaci raczkującej...

Jak MG zezwoli to być może pomieści się na gryfie jeszcze jedna osoba, wtedy szanse iż we dwójkę damy radę wykonac misję jest już znacznie większa.

Nie wiem czy wóz dałby radę jechać boczną dróżką i czy jest sens go ciągnąć, rozdzielenie także nie jest najlepszym pomysłem, ale być może jedynym który pozwoli nam jechać dalej bez opóźnień i jednocześnie zająć misją od kapłana.

Ostatecznie sam się jeszcze zastanowię czy samemu tego nie sprawdzić, choćby w formie rekonesansu - w sensie o czym kapłan mówił. mam trochę bomb więc jak będę mógł z góry wyeliminować zagrożenie to to zrobię.

Na wywernie przelecę szybko odległość w tą i z powrotem, a w razie czego mam jeszcze gotowego teleporta ( użyteczne czarunio ) więc teoretyc znie powinienem dać sobie radę przynajmniej ze sprawdzeniem terenu i słów kapłana.

Właściwie to nawet nie wiem czy będziecie w stanie powstrzymać go przed rekonesansem...chyba że się wszyscy zmówią i zahuczą Lilawandra w przeciwnym razie...no cóż, gdy Harveka nie ma to myszy harcują. mam dbać o bezpieczeństwo podróży - świetnie, ale jeśli uznaję, że dla dobra przesyłki będzie wykonać słowa kapłana...No cóż nie ma już tu nikogo kto by mnie powstrzymał - z wyjątkiem może zdroworozsądkowego podejścia, lub przytłaczającej większości.
 

Ostatnio edytowane przez Eliasz : 26-01-2010 o 09:56.
Eliasz jest offline  
Stary 26-01-2010, 10:36   #225
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Dobra...Kilka słów na ostudzenie zapału.

Cytat:
Lilawander może użyć swojego gryfa i przelecieć na nim do źródła zagrożenia. W najgorszym razie zginie marnie w samotności, w najlepszym zbada zagrożenie i będzie mógł was na nie przygotować. Być może nawet je sam wyeliminuje - o ile faktycznie zło jest w postaci raczkującej...
Istoty latające mają zmniejszony udźwig. Co oznacza że koń udźwignie bez problemu dwóch jeźdźców, choć będzie sarkał. Gryf udźwignie też...o ile nie wzbije się w powietrze.
Gryf latając udźwignie najwyżej jednego jeźdźca bez poważnego uszczerbku na szybkości i zwrotności.

Cytat:
Nie wiem czy wóz dałby radę jechać boczną dróżką i czy jest sens go ciągnąć, rozdzielenie także nie jest najlepszym pomysłem, ale być może jedynym który pozwoli nam jechać dalej bez opóźnień i jednocześnie zająć misją od kapłana.
Wóz przejedzie...żaden problem. W końcu to pysio...genialny wynalazek Dru.
I mała uwaga ode mnie. Choć generalnie nie czerpię przyjemności z zabijania postaci graczy (zdecydowanie bardziej wolę torturować ), to głupie decyzje zawsze kończą się jeśli nie zgonem to naprawdę parszywą sytuacją.
Tylko czy samotne wlatywanie do jakini smoka jest mądrą czy głupią decyzją.
Osądźcie to sami

Cytat:
Na wywernie przelecę szybko odległość w tą i z powrotem, a w razie czego mam jeszcze gotowego teleporta ( użyteczne czarunio ) więc teoretyc znie powinienem dać sobie radę przynajmniej ze sprawdzeniem terenu i słów kapłana.

Na jakiej znowu wywernie?
Co zaś do teleportu...to GDZIE Lilawander miałby się teleportować? Nie masz opisu, od ślepca go nie uzyskasz. Nie masz zielonego pojęcia jak ostoja zła wygląda, ani czym właściwie jest owo zło.
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.

Ostatnio edytowane przez abishai : 31-01-2010 o 22:15.
abishai jest offline  
Stary 26-01-2010, 10:46   #226
 
Eliasz's Avatar
 
Reputacja: 1 Eliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputacjęEliasz ma wspaniałą reputację
Teleport - w ramach drogi powrotnej. " O kuźwa, zmykam stąd..."

Co do jaskini... mam niewidzialność ale de facto, to myślałem raczej o obleceniu zagrożenia z góry. Wieża? Domek pustelnika? Drużyna szkolonych terrorystów których można zbombardować
Masa pająków które można podpalić.
Kapłan nic nie mówił o jaskini a tym bardziej o smoku....


"Nie masz zielonego pojęcia jak ostoja zła wygląda, ani czym właściwie jest owo zło."

No właśnie nikt nie ma, dlatego proponuje rekonesans, z góry z kilkuset metrów nic nie powinno mnie strącić, a jeśli zagrożenie będzie podziemne lub niewidoczne, no to cóż, poinformuję resztę. To zresztą tylko propozycja, jeśli więcej osób będzie chciało sprawdzić teren to prawdopodobnie ruszymy wspólnie. Jeśli nie, to Lilawander przynajmniej sprubuje to sprawdzić. Przynajmniej w ten sposób namiesza w przepowiedni. Jeśli pojedziecie prosto i zignorujecie zagrożenie, ono powróci i was zniszczy. Mój wylot będzie zaprzeczeniem zignorowania i obrania jednej drogi. ( znalazł się choć jeden sprawiedliwy ) więc de facto stworzy szansę grupie, niezależnie od tego czy elf zdoła coś zrobić przed północą czy nie. W najgorszym razie zbombarduje okolicę licząc że to coś zmieni...
 

Ostatnio edytowane przez Eliasz : 26-01-2010 o 10:50.
Eliasz jest offline  
Stary 26-01-2010, 11:01   #227
Administrator
 
Kerm's Avatar
 
Reputacja: 1 Kerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputacjęKerm ma wspaniałą reputację
Ta wywerna też mnie zaciekawiła.
Polecieć w jedną stronę na gryfie, wrócić na wywernie. Trzeba mieć zdolności

Według mnie taki lot to tylko i wyłącznie strata czasu. Z góry, jak się szybko leci, to niewiele widać. A z pewnością nikt nie napisze na ziemi wielkimi literami SIEDZIBA ZŁA.

Zbombarduje okolicę...
Nalot dywanowy w wykonaniu maga na gryfie. Jak nic trafi w drogę i ta się stanie nieprzejezdna. To będzie ta zmiana?

EDIT:
A tak w ogóle to bym proponował, by każdy precyzyjnie określił, którą drogą chce jechać.
 

Ostatnio edytowane przez Kerm : 26-01-2010 o 11:09.
Kerm jest offline  
Stary 29-01-2010, 18:09   #228
 
Qumi's Avatar
 
Reputacja: 1 Qumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetnyQumi jest po prostu świetny
Teu jest przeciwko, nie wierzy kapłanowi. Wolałby też nie narażać przesyłki, ale jeśli wszyscy pójdą, wraz z przesyłką, to nie będzie miał wyboru.
 
Qumi jest offline  
Stary 29-01-2010, 19:54   #229
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
A Sabrie by wzięła sztylet, tak a propo

Przepraszam za opóźnienie i braki w dyskusji - jakoś wyjątkowo kompletnie nie miałam weny do Przesyłki.

Sabrie chce jechać bokiem i to widać, swój plan natomiast wyłoży gdy zjedziemy z głównego traktu, bo nie będzie dyskutować na środku drogi. Czyli pewnie będzie to zawarte w poście Mg
 
Sayane jest offline  
Stary 31-01-2010, 13:58   #230
 
abishai's Avatar
 
Reputacja: 1 abishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputacjęabishai ma wspaniałą reputację
Post jest...kolejny 7 II.

Tu macie mapkę i witam w Owocnym Rozlewisku.



Do miejscowości docieracie około godziny 16:30, główna grupa dogoni straż przednią po 20 minutach spokojnej jazdy.

Cóż...mam nadzieję, że mój post oddaje mniej więcej wasze plany. I widać po nim, że mała dyskusja w komentarzach byłaby w poprzednim ruchu na miejscu .

Teraz tak, Kset i Kerm...wasze postacie docierają pierwsze więc postarajcie się odpowiedzieć, jak najwcześniej by nie opóźniać pozostałych graczy.

Qumi...przez kontakt z Vraidemem masz oczywiście „podgląd „ na to co się dzieje.
Efekt jaki zastaną twoja postać, oraz postacie Buki i Sayane dojeżdżając na miejsce, zależy od dyplomatycznych umiejętności Lilawandera i Rogera, choć na bitewny zgiełk, to bym nie liczył. Choć...kto tam ich wie

Miłego czytania życzę
 
__________________
I don't really care what you're going to do. I'm GM not your nanny.
abishai jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:24.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172