|
Autorskie systemy RPG Rozmowy na temat autorskich systemów RPG |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-10-2004, 09:47 | #1 |
Reputacja: 1 | Mechanika Widze że prace stoją. Więc aby coś ruszyć zakładam temat o mechanice. Piszcie tu jakie macie pomysły. Osobiście widze to w ten sposób (troche pozbierałem z wcześniejszych tematów reszte sam dodałem): Wszystkie cechy i umiejętności mogą przyjąć wartość 0-10 Są 3 cechy główne: 1. moc- odpowiednik życia w świecie umarłych. Po jej całkowitej utracie dusza błąka się bez celu po nekropoli staje się mroczna nie ma dla niej już ratunku) 2. siła woli- Poctać wyćwiczona w tym kierunku lepiej bedzie sprawdzać się w walce (oczywiście dzieje się to na poziomie umysłowym) będzie ona mogła również używć "duchowych przedmiotów" 3. wiedza- To co postać wei o nekropoli: znajomość rozkładu ulic, potworów, innych dusz. Istnieją również cechy poboczne (cyferka w nawiasie kwadratowym oznacza przynależność do wyżej wymienionej cechy głównej): [1] błogosławieństwo- jeżeli postać przeżuci K10 swoją moc otrzymuje na 3 następne tury bonus k10-3 mocy (postać traci wtedy kolejkę) Trzeba deklarować użycie tej cechy [2] boskie pięśći- jeżeli postać wyżuci zależnie od opanowania na K10 daną cyfrę lub większą zadaje o połowe większe obrażenia (dal opanowania umiejętnośći na 1 jest to 10, na 2- 9 i 10, na 3- 8,9,10 itd.) Nie trzeba deklarować użycia tej cechy [2] opętanie- pozwala sprowować kontrole nad inną duszą jeżeli zda się test (jak powyżej) powiększony o modyfikator 4 [3] wyrocznia- możliwość przepowiadania niedalekiej przyszłości jeżeli zda się test jak powyżej. Trzeba deklarować użycie umiejętności. Narazie tyle. Mam nadzieje ,że jest to zrozumiałe 8)
__________________ __/\___/\___/\_____/\_______/\____________/\___________________ |