Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04-03-2007, 20:19   #31
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Hmm, moim zdaniem to powinno być inaczej. Popieram Corrana, ale tylko w pewnej części. Zgadzam się co do obniżania statystyk. Ale powinno to mieć wpływ na zadawane obrażenia, oraz tylko kilka cech, mianowicie: Zr (ponieważ ranny, to powolniejszy), Szybkość,
No i tyle, bo np. Walka wręcz to jest cecha, którą się po prostu ma, i tylko czynniki niezależne od gracza mogą ją zmienić.
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-03-2007, 20:22   #32
 
Corran's Avatar
 
Reputacja: 1 Corran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumny
Walka Wręcz to celnośc czyż nie a jak celować gdy twoje ciało piecze ból jest szarpane i zalewa cię krew bo ja własnie tak sobie wyobrażam cięzko ranną postać
 
__________________
Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż...
Corran jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-03-2007, 20:39   #33
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację
Błąd. Walka wręcz to nie celność. Celność to umiejętności strzeleckie. Walka wręcz to znajomość słabych punktów ciała, umiejętność omijania bloku przeciwnika. Trust me - znam się na tym, w końcu sam trochę walczę na miecze. Walka wręcz to absolutnie nie jest celność. W Warhammerze powinno podpadać pod walkę wręcz blokowanie ciosów mieczem, bo to też ta kategoria.
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-03-2007, 20:59   #34
homeosapiens
 


Poziom Ostrzeżenia: (0%)
Cytat:
wyobrażam cięzko ranną postać
Dla mnie ciężko ranna postać posiada 0 pw. Ranna od 1-3. Pozostałe są lekko ranne i mogą robić co chcą. Słyszałeś powiedzenie, że zraniony bokser to najgorszy przeciwnik? Jet w tym sporo prawdy i bez sensu jest wg mnie obniżanie statystyk żołnieżowi z cięciem przez pierś. Bo niby dlaczego? Bo krew go zalewa i przeszywa go ból? Pamiętajmy, że w starym świecie ludzie są twardzi. Zmniejszenie szybkości, jeżeli ktoś oberwał mocno w nogę, np z 13 pw do 1 pw mógłbym zaakceptować.
Cytat:
U moich graczy denerwujące jest czasem że uważają się za nieśmiertelnych bo w końcu mamy te 13 żywotnosci i możemy robić co chcemy dopóki nie osiągniemy poziomu zera wtedy zaczynamy sie martwić, i kombinujemy a tak to szarża na wszystko co się rusza.
O kim ty mówisz? Chyba nie o Morcie? :P Czy prowadzisz jeszcze jakąś sesję?
 
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-03-2007, 21:24   #35
 
Corran's Avatar
 
Reputacja: 1 Corran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumny


Słuchaj Homik pomyliłeś widocznie forum wiec odczep się ode mnie i tu taj chodzi o graczy ktrórych nie znasz.

A co do ciebie Yankes ja też walczę mieczem i wiem na czym to polega ale nie ominiesz bloku i gardy przeciwnika gdy jesteś zmęczony i krwiaisz stąd te minusy
 
__________________
Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż...
Corran jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04-03-2007, 22:01   #36
 
Milly's Avatar
 
Reputacja: 1 Milly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputacjęMilly ma wspaniałą reputację


Proszę o spokój panowie. Mam nadzieję, że potraficie rozróżnić granicę między wymianą opinii a kłótnią i obrażaniem siebie. Jeśli ją przekroczycie temat zostanie zamknięty a kłócący się dostaną po ostrzeżeniu, więc bardzo Was proszę, abyście nie zmuszali do takich drastycznych kroków żadnego moda.

Pozdrawiam
-M-

P.S.: Przepraszam homeosapiens za uogólniania - masz rację, w Twoim poście nie ma nic obraźliwego ani nic, co wskazywałoby na prowokację do kłótni. Chodziło mi o zapobieżenie takiej sytuacji, w której mógłbyś się odgryźć podobną złośliwością na zaczepkę Corrana, a wtedy kłótnia już gotowa. To dlatego użyłam liczby mnogiej zaliczając Cię do potencjalnych osób kłócących się.
 
Milly jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-03-2007, 18:33   #37
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację


JA SIĘ NIE KŁÓCIŁEM, mam nadzieję że nikt mi tego nie zarzuca.


Mnie raz porządnie kolega przywalił morgenszternem prosto w skroń tak, że potem przez tydzień leczyłem potworną migrenę. Mimo zakrwawionych oczu i mglistego widoku po silnym ciosie udało mi się tak wyprowadzić pchnięcie, że ominąłem blokującą rękojeść przeciwnika, i tylko bardzo dobra i droga zbroja łańcuchowa uratowała kolegę od mocnego uderzenia miecza dwuręcznego. Od razu mówię, że ten dwurak waży prawie 2kg, i walka nim jest dość ciężka (nie wyobrażam sobie blokowania maleńkim sztyletem takiego kolosa).

Była też inna sytuacja. Ja walczyłem włócznią (rzadko mi się to zdarza), a kolega moim dwurakiem. Dostał w rękę (potem 2 tygodnie w gipsie, mało nie złamałem mu ręki), a mimo to zablokował mój kolejny cios (zgrabnie, moje ostrze "wbiło" się w klingę. Potem udało mu się ominąć mój blok (on uderzał z góry, ja złapałem włócznię w dwóch miejscach i uniosłem na drogę mieczowi). Wyglądało to bardzo ładnie. Ja unoszę włócznię a on robi obrót i po chwili leżę z rozciętym kolanem. Mimo jego porządnej rany na ręce.

Dlatego nie sądzę, żeby krew czy słabość przeszkadzały w rzutach. Myślę, że może mieć to wpływ na siłę ciosu (kiedy dostałem w kolano, to był dobry, ale słaby cios).
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05-03-2007, 18:43   #38
 
Corran's Avatar
 
Reputacja: 1 Corran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumnyCorran ma z czego być dumny


Wiesz ja sądzę że jednak ma nmoeważ to tylko ty a znam ludzi kótrzy walczyli i jak im krew zalewała oczy to mieli problemy z trafieniem szczególnie gdy obity miesień nie był w stanie utrzymać miecza
 
__________________
Dyplomata to ktoś, kto mówi ci abyś poszedł do diabła, a ty cieszysz się na podróż...
Corran jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-03-2007, 22:23   #39
 
Yaneks's Avatar
 
Reputacja: 1 Yaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputacjęYaneks ma wspaniałą reputację


No ale to jest już wliczone w krytykach... Wiem że WFRP ma wady, jak chociażby to, iż Manfred von Carstein pojawia się i podczas najazdu Vlada, i zostaje zabity, jak i podczas Burzy Chaosu kiedy znowu zostaje zabity...

Ale już a'propos tej dyskusji... Zależy czym dostali w ten mięsień, i czym walczą. Jeżeli nie są w stanie władać lewą ręką, a mają miecz dwuręczny no to rozumiem, że sobie nie poradzi, bo taki miecz to za ciężki... Ale taki jednoręczny... Jest lekki i poręczny, nie ma problemów nawet jak się ma porządnie obitą rękę.

Właśnie... A próbowałeś kiedyś walczyć halabardą? Z początku nieporęczna i ciężka, ale dobry chwyt nawet jednej dłoni czyni z niej lekką i bardzo zręczną broń... Takie czynniki jak krew zalewająca oczy czy obite mięśnie to interpretacja ludzi, którzy na wszystko narzekają, oraz takich, którzy nie znają chwytów szermierczych.
 
Yaneks jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06-03-2007, 23:09   #40
 
Yarot's Avatar
 
Reputacja: 1 Yarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnieYarot jest jak niezastąpione światło przewodnie


Faktycznie w zasadach nie ma nic wspomniane o modyfikatorach dotyczących rannych postaci, ale nie stoi nic na przeszkodzie by takie modyfikatory wprowadzić. W końcu sami autorzy do tego zachęcają w zależności od tego na jaki rodzaj rozgrywki szykuje się MG. Zatem można - stosując system trudności przy walce - wprowadzić modyfikator dla lekko rannej postaci -10% do wszelkich testów a dla cieżko rannej do połowy wartości podstawy testu. Tutaj jest droga wolna do stosowania i nie ma się o co kłócić, jeśli chodzi o obrażenia. Pamiętajcie, że większość osób grająca w RPG nie ćwiczy szermierki, nie walczy w bractwie a pożądną bitwę widziała w "Bravehearcie". Dla niej będzie się liczyło to, że postać ranna może walczyć, choć nie będzie to już na tyle skuteczne, by mogło dosięgnąć wroga. Bohaterowie (czyli postacie doświadczone) mogą tego dokonać, bo dla nich obniżenie parametrów nawet o połowę to i tak wartość średnia powyżej przeciętnej.
W "Seksmisji" padło bardzo celne stwierdzenie: "organizm puszcza - normalna sprawa". Wyżej nerek się nie podskoczy - jeśli będzie wybity bark czy połamane palce, to mimo że nie będziesz czuł bólu naładowany adrenaliną, to i tak nie będziesz skutecznie trafiał. Proste. A po drugie - mowa tutaj o walce gdy jest się rannym. Zatem doszło już do uszczerbku ciała - uderzenie, cięcię itp. Nie porównujcie to do przytrzaśnięcia palców, wybicia kostki czy uderzenia płazem. Tutaj płynie krew, wylewają się flaki a otwarte arterie sikają krwią. Podejrzewam że chyba niewielu doświadczyło walki w takim stanie. A to jest właśnie stan dla 3-4 ran pozostałych do 0 żywotności.
 
__________________
...and the Dead shall walk the Earth once more
_. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._
Yarot jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:34.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172