Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Warhammer Fantasy Role Play
Zarejestruj się Użytkownicy

Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play

« Old World | Religie »

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 28-02-2018, 06:10   #191
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 37988 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Cytat:
Jak wiadomo można rozwinąć umiejętność na 10% za 100pd właściwie od startu. Jak wygląda z rozwijaniem na 20%?
Kolejne 100 PD

Musisz jednak przejść na profesję, która posiada tą samą umiejętność, aby taka opcja była w ogóle możliwa. Startowo istnieje możliwość podniesienia pewnych umiejętności na +10%, ponieważ otrzymuje się je z rasy.
 
__________________
Legacy of Fire: 20.10.2019
Warlock jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-03-2018, 03:10   #192
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 4180 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
W którym z podręczników znajdują się zasady i dodatkowe akcje związane z walką konno w drugiej edycji? Wiem że było sporo fajnych akcji, a kompletnie mi uleciało z głowy gdzie. A google tylko podsyła houserules.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-03-2018, 08:42   #193
 
Ardel's Avatar
 
Reputacja: 16363 Ardel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputacjęArdel ma wspaniałą reputację
Jeżeli się nie mylę, to nie ma takich zasad.
 
__________________
Prowadzę: Ślepy los
Jestem prowadzon: Tajemnice Borochłodów, Utracony Świat

Ardel jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-03-2018, 08:54   #194
Miły Młody Człowiek
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 9520 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Potwierdzam, w oficjalnych materiałach nie ma takich zasad.
 
__________________
A bad necromancer always blames the corpse.
Fyrskar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15-03-2018, 09:15   #195
 
Avdima's Avatar
 
Reputacja: 11236 Avdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputacjęAvdima ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Yellow King Zobacz post
W którym z podręczników znajdują się zasady i dodatkowe akcje związane z walką konno w drugiej edycji? Wiem że było sporo fajnych akcji, a kompletnie mi uleciało z głowy gdzie. A google tylko podsyła houserules.
W żadnym mi znanym (wliczając ten o Kislevie). Jest za to dokument w sieci, który podobno zawiera pomysły Dave'a Allena (jakiś nieznany mi autor rpg of FFG*, więc nie bezpośrednio związany z drugą edycją). Jest kilka fajnych pomysłów, ale ogólnie przekombinowane, jak wszystko co rpg od FFG.

Tutaj dokument:
https://docs.google.com/document/d/1...m31IEyPAk/edit


*Fantasy Flight Games
 
Avdima jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16-03-2018, 01:49   #196
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 4180 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
Zatem coś musiałem się pomylić, i dziękuję za rozjaśnienie i te dodatkowe zasady. Moi gracze lubią takie smaczki i myślę że część z nich wykorzystam.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16-03-2018, 21:11   #197
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 37988 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
Tak na logikę biorąc:
Poruszasz się z prędkością wierzchowca i masz z tego tytułu wolne akcje, ponieważ to nie Ty wydajesz je na ruch, tylko Twój koń (możesz wydać wszystkie akcje konia na poruszanie się, a później atak wielokrotny mieczem jeźdźca). Szarża (prędkość konia razy dwa) umożliwia Ci "przejechanie" po mniejszych od wierzchowca przeciwnikach. Można dodać tu jakieś obrażenia od tratowania (k10+siła wierzchowca). IMO w trakcie szarży broń kawaleryjska powinna zadawać podwójne obrażenia, bo nie ma co się oszukiwać - kawaleria to prawdopodobnie najskuteczniejsza formacja tamtej epoki. Atakując konnego powinieneś zdecydować kogo starasz się trafić - wierzchowca lub jeźdźca. W przypadku tego drugiego trafienie niektórych lokacji (choćby głowy), powinno być utrudnione lub niemożliwe w przypadku broni krótkiej.

A i jeszcze trzeba pamiętać o karach w przypadku strzelania z siodła, ale to zawsze powinien ustalać MG w zależności od okoliczności.

There you go... Zasady Mounted Combat wymyślone na poczekaniu (nie trudno zauważyć, że inspirowane D&D).
 
__________________
Legacy of Fire: 20.10.2019
Warlock jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16-03-2018, 22:35   #198
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 4180 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Warlock Zobacz post
Tak na logikę biorąc:
Poruszasz się z prędkością wierzchowca i masz z tego tytułu wolne akcje, ponieważ to nie Ty wydajesz je na ruch, tylko Twój koń (możesz wydać wszystkie akcje konia na poruszanie się, a później atak wielokrotny mieczem jeźdźca). Szarża (prędkość konia razy dwa) umożliwia Ci "przejechanie" po mniejszych od wierzchowca przeciwnikach. Można dodać tu jakieś obrażenia od tratowania (k10+siła wierzchowca). IMO w trakcie szarży broń kawaleryjska powinna zadawać podwójne obrażenia, bo nie ma co się oszukiwać - kawaleria to prawdopodobnie najskuteczniejsza formacja tamtej epoki. Atakując konnego powinieneś zdecydować kogo starasz się trafić - wierzchowca lub jeźdźca. W przypadku tego drugiego trafienie niektórych lokacji (choćby głowy), powinno być utrudnione lub niemożliwe w przypadku broni krótkiej.

A i jeszcze trzeba pamiętać o karach w przypadku strzelania z siodła, ale to zawsze powinien ustalać MG w zależności od okoliczności.

There you go... Zasady Mounted Combat wymyślone na poczekaniu (nie trudno zauważyć, że inspirowane D&D).
Popieram. Dodatkowo sądzę że broń kawaleryjska powinna być druzgocząca przy szarży, potem już nie - czyli wykorzystując cechę ciężki.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-03-2018, 11:43   #199
 
Avitto's Avatar
 
Reputacja: 31053 Avitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputacjęAvitto ma wspaniałą reputację
Zasady trafiania konnych w walce wręcz/strzeleckiej istnieją w podstawowym podręczniku do pierwszej edycji. Niestety tylko tyle.

Moje pomysły na rozwiązanie tej kwestii są zaczerpnięte z pewnego bitewniaka:
atakujący poza ww. oszczędzaniem akcji dostaje +1 Atak oraz powala każdego przeciwnika, jakiego zaszarżuje. Korzystając z inicjatywy, jeżeli PO jego szarży do tej samej walki dołączą inni piesi przeciwnicy - wszyscy zostają powaleni (taki stan sobie wymyśliłem, w którym można jedynie parować ciosy a do pełnej zdolności bojowej brakuje pozycji wertykalnej).
 
Avitto jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 17-03-2018, 12:30   #200
 
Yellow King's Avatar
 
Reputacja: 4180 Yellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputacjęYellow King ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Avitto Zobacz post
Zasady trafiania konnych w walce wręcz/strzeleckiej istnieją w podstawowym podręczniku do pierwszej edycji. Niestety tylko tyle.

Moje pomysły na rozwiązanie tej kwestii są zaczerpnięte z pewnego bitewniaka:
atakujący poza ww. oszczędzaniem akcji dostaje +1 Atak oraz powala każdego przeciwnika, jakiego zaszarżuje. Korzystając z inicjatywy, jeżeli PO jego szarży do tej samej walki dołączą inni piesi przeciwnicy - wszyscy zostają powaleni (taki stan sobie wymyśliłem, w którym można jedynie parować ciosy a do pełnej zdolności bojowej brakuje pozycji wertykalnej).
Bardzo mocne, ale także bardzo ciekawe. Wyżej wrzucone zasady na .docu z dosyć poważnymi konsekwencjami upadku z konia to rekompensują. Świetne, także dziękuję za to.
 
__________________
Prowadzę:
Kryminaliści: Ucieczka Termin: 04.05

You are in Carcosa now.
Yellow King jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

« Old World | Religie »


Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:14.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167