|
Warhammer Fantasy Role Play Warhammer Fantasy Role Play |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
01-05-2009, 19:08 | #11 |
Reputacja: 1 | No i niziołkowy Strażnik Pól oni chronią Krainę Zgromadzenia między innymi przed nieumarłymi |
04-05-2009, 13:34 | #12 |
Reputacja: 1 | Oto modyfikacja schematu rozwoju Poszukiwacza skarbów. Zmianie ulegają WW na +15 i US na +15. A teraz schemat rozwoju Oprawiacza. WW+25, US+25, K+20, Odp+20, Zr+15, Int+20, SW+30, Ogd+10, A+2, Żyw+6 Umiejętności: Unik, jeździectwo, sekretny język (łowców), tropienie, skradanie się, spostrzegawczość, ukrywanie się, nawigacja, rzemiosło (preparowanie bestii), czytanie i pisanie, sekretne znaki (łowców), nauka (magiczne komponenty), targowanie się, wycena, zastawianie pułapek Zdolności: Błyskawiczne przeładowanie, błyskawiczny blok, Broń specjalna (dwuręczna), (mechaniczna) lub (łuk), (palna) lub (kusza), grotołaz, krzepki, morderczy atak, nieustraszony, silny cios, szybkie wyciągnięcie, strzał mierzony, strzał precyzyjny, wędrowiec, wyczucie kierunku, wyostrzone zmysły. Profesje wejściowe: Szampierz, łowca wampirów, zwiadowca, wędrowny czarodziej, strzelec. Profesje wyjściowe: Łowca czarownic, uczeń czarodzieja, fechmistrz. Ekwipunek: Koń wierzchowy, pełna zbroja kolcza, kusza samopowtarzalna lub rusznica, długi łuk lub muszkiet hochlandzki, amunicja do broni zasięgowej 20 szt. każdego rodzaju, dowolna broń dwuręczna, muł z sakwami na resztę ekwipunku, pudła ze słojami z octem do konserwacji komponentów, zestaw noży do oprawiania, 4 sidła, zapas wody i żywności na dziesięć dni wędrówki.
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. |
04-05-2009, 18:09 | #13 |
Reputacja: 1 | No tak pierwsze linia jak się patrzy może to wiedźmin . łowienie bestii może być dobre w DD a nie w młotku
__________________ "Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie. Hattori Hanzo" |
04-05-2009, 18:54 | #14 |
Reputacja: 1 | Niby czemu nie? W końcu to świat fantasy. Na dodatek istnieją solidne powody po co te bestie mają być łowione. Co prawda robienie profesji dla kogoś takiego moim zdaniem jest głupie, czarodzieje raczej zatrudniają grupy awanturników i oddziały najemników żeby pozyskać jakieś składniki jeśli sami nie chcą sie po nie wyprawiać. |
04-05-2009, 20:48 | #15 |
Reputacja: 1 | A dla mnie robienie takiej profesji jest dobre. Nasz świat idzie do przodu więc czemu świat młotka ma nie iść do przodu i nie tworzyć nowych możliwości na życie?
__________________ "Pamiętaj...demon jest mój!" |
04-05-2009, 22:28 | #16 | ||
Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
Ps. Macharius i Dalgar dziękuję za poparcie. Wkrótce nowa profeska tym razem podstawowa.
__________________ "Kto się wcześniej z łóżka zbiera, ten wcześnie umiera" - Mag Rincewind W orginale -"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead." Torchbearer dla opornych. Ostatnia edycja 29.05.2017. | ||
05-05-2009, 00:37 | #17 |
Reputacja: 1 | Zabójcy do nie łowcy to droga tu oczyszczeniu z hańby.Łowca czarownic niszczy zalążki korupcji w środowisku urbanizowanym (chaosu). A robienie postaci nie pcha świata do przodu tylko wydarzenia w kraju i na świecie. A nie zrobienie paru postaci. A co mnie drożni to ze ze się połowa graczy i mg że za każdym krzakiem jest gobos a w każdej jaskini jest potwór.
__________________ "Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie. Hattori Hanzo" |
05-05-2009, 09:00 | #18 |
Reputacja: 1 | A czy pewne wydarzenia nie prowadzą do "postępu"? Powstanie takiej profesji ja oprawiacz może wytworzyć całkiem nową dziedzinę nauki w starym świecie i rozwinąć także alchemię. A co do tego co cię drażni to...nie widzę powiązania z tym wątkiem. Nie mówimy tutaj o częstotliwości w występowaniu potworów czy bestii, więc jak dla mnie to był komentarz zbędny.
__________________ "Pamiętaj...demon jest mój!" |
05-05-2009, 14:47 | #19 |
Reputacja: 1 | Alchemiści byli w 1 ed tylko ze w twórcy 2ed stwierdzili ze to jest niegrywalna
__________________ "Jestem tu, jestem tam, jestem wszędzie. Cień nie nigdy nie umiera, ale odchodzi w zapomnienie. Hattori Hanzo" |
05-05-2009, 15:41 | #20 |
Reputacja: 1 | Alchemicy a nie alchemicy. Poza tym, zanim powiesz że coś jest niegrywalne to zapoznaj sie z materiałami, w 2 edycji wyraźnie jest stwierdzone że Magowie Kolegium Metalu są alchemikami. |