Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 13-04-2015, 15:35   #31
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Szczerze mówiąc trochę czasu minęło nim się jako tako ostatni raz bitawiniakowałem i to w 6-ed. Ale mam wątpliwości...

1- Zniesienie limitu na magiczne przedmioty wydaje mi się doprowadzi do wyścigu zbrojeń bo właściwie nie ma limitu, ot aby nie powtarzać z danej kategorii i się mieściło z limicie ogólnym... Nie znam tak dobrze bitewniaka i to jeszcze armii bywają dla mnie prawie dziewicze np. Lizaki, więc nie wiem czy dobór przedmiotów jest pi x oko zrównoważony. Nie wiem też jak traktować specyficzne "ustrojstwa" jak np. runy krasiów czy marki w chałasie.

2- No nie mówice mi, że gobasowy lodzik za te 50 pkt, imperialny za ok 100 a jakieś chałasowy czy ogrowy za 200 to ta sama kategoria... No chyba nie jak dla mnie... W bitewniaku oni nie są na solo i tańsze charakterki nawet jak słabsze "na klatę" czy inne staty i skille rownoważą to ceną i na ogół zalewem tanich jednostek. W momencie gdy z założenia chodzi nam o pojedynek między szefami to mam wrażenie, że takie tanie armie i ich szefy bazujące na ilości a nie jakości raczej będą mieli straty nie do odrobienia. Bo z założenia powiedzmy taka bazowa jednostka ogrów czy chałasu ma przewagę jednostkową nad takim gobami czy skavami. A u hirołów to się potęguje. A nie ma reszty armii by jakoś to wyrównać. Być może takie są właśnie założenia tej zabawy ale dla mnie raczej doprowadzi to do zalewu hirołó z tych raczej drogich punktowo armii.

3- Do tego co właśnie z "planszą"? Są jakies podchody, strzelania, magia itd. czy od razu się zakłada że jest zwarcie? Jesli to pierwsze to jak na ekranie, bez raczej mapy chyba, pokazać te manewrowanie z tury na turę? Bo wówczas do zwarcia w ogóle mogłoby nie dojść w ekstremalnym wypadku. No a jak to drugie to właściwie odpadają bonusy "szybkich" armii jak skavy, elfy czy rogasie których atuty polegają w sporej mierze właśnie na mobilności. Trochę podobnie z eterykami, lataczami czy innym wszędołazami.



Co ja proponuje...

1- Wprowadzić kategorię punktowe. Za bazę przyjąć "gołego" charakterka. Limit do ustalenia co ileś tam. Wówczas taki gobas mógłby się meirzyć z jakimś Imperialcem ale niekoniecznie z ogrem czy chałasowcem.

2- Ustalić jasne zasady co do poruszania się, magowania i strzelania lub nie po mapie.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline  
Stary 13-04-2015, 19:12   #32
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
1. Kategorie wagowe to nie jest głupawy pomysł. Jeśli znajdzie się dość postaci by to wprowadzić to oczywiście tego użyje.

Limit na przedmioty magiczne zdjąłem własnie z uwagi na słabsze rasy co by se droższymi przedmiotami wyrównały.

2. Co do poruszanie. Nie będzie mapy. Przyjmujemy, że postacie są już w zwarciu i używamy zasady pojedynku. GW już rozwiązało się tą kwestię i nie będę tu świrował.

Na WarhammerWorld kilka razy odbywały się takie turnieje i kilkakrotnie wygrywali przedstawiciele Ogrów i Chaosu, z drugiej strony stanowili oni 70% zgłoszeń. Mroczne elfy też sobie dają radę w turnieju. Leśne elfy, rogacze czy skaveny nie mają może tak dużej manewrowości w pojedynku ale mogą to nadrobić dobrze dobranymi przedmiotami (jak strzały ignorujące pancerz, trucizny, spaczeń) i po prostu walczyć na wykrwawienie wroga, w końcu podobną taktykę stosują w bitwach.

Jak na razie mam krasnoluda od Fryskara. Lepszy jest ten krasnal za 350 panie kolego i tego będę brał. Nie macie się jednak co śpieszyć bo czasu wiele.

Edit:

Z moje doświadczenia mogę powiedzieć, że najlepszych wojowników w turnieju widziałem do tej pory z armii:

- Ogrów
- Chaosu (na khornie)
- Mroczne elfy
- Wampiry

choć leśne elfy z łukami też zamiatały, jak i dobrze ułożone krasnoludy z runami.
 
__________________
Man-o'-War Część I

Ostatnio edytowane przez Baird : 13-04-2015 o 19:16.
Baird jest offline  
Stary 13-04-2015, 19:44   #33
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
No cóż, limit 350 punktów wg. mojej skromnej opinii byłby najlepszy - słabsi (tzn. tańsi w punktach) wyrównają sobie magicznymi przedmiotami niedostatki wobec silniejszych, ci silniejsi (ogry, chaos) nie będą zaś mieli dość punktów, by wykupić szerokie spektrum magicznego ekwipunku. Nie będą więc mieli, np. pancerza na 1+, czy też inny naprawdę potężnych bonusów, co jednak wyrównać mogą sobie lepszymi od początku statsami, bądź też specjalnymi zdolnościami.

Jeśli jednak mistrz/gracze uprą się na 500 pkt., to ok. Dodam do mojego khazada tyle run, że nawet krwiopijca się zesra...

Cytat:
Miałbym kilka pytań:
- pojedynki uwzględniają test break po przegranej walce czy po prostu młócimy się do utraty ostatniego "wounda"?
No właśnie, ja też ciekaw jestem.

Cytat:
Fryskara
Z mej strony obiecać mogę - wszyscy słuchać! - że jeśli jeszcze raz ktoś przeinaczy "Fyrskar" na "Fryskar" to idę po ciupagę i zniewagę się pomści w iście krasnoludzkim stylu...

Cytat:
Problemem będą wszelkiego typu autokille - proponowałbym wtedy zamienić autokill na mnożnik ran albo k? ran.
A czemu niby? Nie przesadzajmy z wyrównywaniem szans. Taki abstrakcyjny przykład - olimpiada powiedzmy. Bieg na 100 m. Usain Bolt ma się ścigać z randomowym typkiem no. 2, ot, kaprys organizatorów imprezy. O tytuł najszybszego człeka na ziemi, a co. No, ale przecież wiadomo, że Usain by wygrał, więc niech ten randomowy gość przebiegnie 10 m, a Usain 100. Meta w tym samym miejscu, rzecz jasna.

Krótko mówiąc - jeśli ktoś zainwestował punkty w zabójczy cios (czy inny zatruty atak) to jego sprawa, jego punkty. Jeśli chcesz takową przewagę zniwelować - zakup np. zbroję dającą odporność dającą na takowe umiejętności. Mój krasnolud taką ma, bo wie, że czekać na niego może nawet stado ogrów, czy innych zabójców, a u nich nie ma przebacz. Tedy, miast gadaniem, że "to nie fair", kupuje sobie odpowiedni przedmiot (runę znaczy się) i czeka, aż owi zabójcy wykrzywią mordy w nieatrakcyjnym grymasie, widząc, że zabójczy cios nie działa...

Cytat:
Zniesienie limitu na magiczne przedmioty wydaje mi się doprowadzi do wyścigu zbrojeń bo właściwie nie ma limitu, ot aby nie powtarzać z danej kategorii i się mieściło z limicie ogólnym... Nie znam tak dobrze bitewniaka i to jeszcze armii bywają dla mnie prawie dziewicze np. Lizaki, więc nie wiem czy dobór przedmiotów jest pi x oko zrównoważony. Nie wiem też jak traktować specyficzne "ustrojstwa" jak np. runy krasiów czy marki w chałasie.
Zwracam uwagę, że wszyscy prócz krasnoludów mają dotęp, prócz własnej listy magicznych przedmiotów, do przedmiotów magicznych z podręcznika głównego. Krasnoludy zaś mają runy i tworzą w ten sposób własne przedmioty. Więc jest równo. No chyba, że grając, np., elfem leśnym chcesz magiczny przedmiot z księgi armii elfów mrocznych... no, ale tu można płakać, ale nie nazwałbym tego nierównymi szansami.

Cytat:
No nie mówice mi, że gobasowy lodzik za te 50 pkt, imperialny za ok 100 a jakieś chałasowy czy ogrowy za 200 to ta sama kategoria... No chyba nie jak dla mnie... W bitewniaku oni nie są na solo i tańsze charakterki nawet jak słabsze "na klatę" czy inne staty i skille rownoważą to ceną i na ogół zalewem tanich jednostek. W momencie gdy z założenia chodzi nam o pojedynek między szefami to mam wrażenie, że takie tanie armie i ich szefy bazujące na ilości a nie jakości raczej będą mieli straty nie do odrobienia. Bo z założenia powiedzmy taka bazowa jednostka ogrów czy chałasu ma przewagę jednostkową nad takim gobami czy skavami. A u hirołów to się potęguje. A nie ma reszty armii by jakoś to wyrównać. Być może takie są właśnie założenia tej zabawy ale dla mnie raczej doprowadzi to do zalewu hirołó z tych raczej drogich punktowo armii.
Tak, jak mówię - limit sprawi, że drożsi punktowo i teoretycznie lepsi będą mieli mniej magicznych przedmiotów, więc się wszystko wyrówna. Bez urazy, ale jaki jest sens grania hirołem, jak można grać lordem? Poza tym, że więcej punktów na magiczne przedmioty.

Reasumując. Proponuję limit 350 pkt. na bohatera i jego magiczne i niemagiczne przedmioty i tyle.

A, i tak jeszcze z ciekawości - czymże grać chcecie wy? Ja gram królem krasnoludzkim (w kwestii mechanicznej).

PS Jeszcze jedno. Nie wiem jak wygląd ma tło fabularne do pojedynków (jeśli takowe będzie), ale może po prostu dwie postacie spotykają się na polu bitwy, itd... co sądzicie na taki pomysł.
 
Fyrskar jest offline  
Stary 13-04-2015, 20:16   #34
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Dla mnie świetnie. Takie fabularne wyjaśnienie świetnie mi leży :]

Przy czym wolę zostać przy 500 punktach, bo mam już gotową postać. Co nie znaczy, że nie dostrzegam uroku tych 350.

Ja mam wampira. Kusiło mnie zrobić Tomb Kinga (kiedyś grałem tą armią i uwielbiam jej fabularia oraz wygląd), ale zwalczyłęm tę pokusę. Słabi jak barszcz są ich herosi.

I mistrzu... wciąż nie ustosunkowałeś się do kwestii wygranego starcia, combat resolution, testów liderki i podobnych. To jest ważne. Nie wiem czy inwestować w zagrania psychologiczne, a wampiry mają całkiem solidne (i kosztowne) sposoby na nią : ]
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 13-04-2015 o 20:20.
Arvelus jest offline  
Stary 13-04-2015, 22:54   #35
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
Zwycięzcom jest ten kto pierwszy zaciuka wroga. No chyba, że ten się podda.

Bonusy za wygrane starcie tak jak np. oko bogów u chalośników przechodzi na następną walkę (jest to taki bonus do morali za wygraną walke).

Co do liderki i psychologii to wrócę do ciebie później (jak zajrzę do podręcznika).

Sam turniej będzie się odbywać na zasadzie 8/4/2 w zależności od tego ilu będzie zawodników może się to zmienić na 16/8/4/2

Co do fabuły. Liczyłem, że uda mi się tą niespodziankę zostawić na koniec, ale niechaj będzie.

<pełna grozy muzyka>
Domena Chaosu zadrżała gdy portal ze świata śmiertelników otworzył się i wyrzucił z siebie grupę wojowników z różnych zakątków planety. Stanowili oni najlepszych z najlepszych. Mistrzowie miecza, łuku i noża zostali wessani ze swych domów, baraków, kryjówek i wrzuceni do wymiaru gdzie królowały demony. Portal wyrzucił ich na sam środek potężnej areny wzniesionej z kości, krwi i spaczenia. Rozświetlały ją niebieskie ognie. Ogólnie cała była straszna i w bardzo demonicznym stylu. Nagle przed wojownikami z czarnej jak smoła kałuży spaczenia wynurzyła się dziwaczna postać. Mężczyzna choć posiadający brodę to dość zniewieściały, z kolczykami, w makijaży. Ubrany był w fioletowy frak.
- Witajcie potężni wojownicy! Mam zaszczyt powitać was w imieniu waszego gospodarza. Nazywam się She'llath'oth'nesh, lecz możecie mnie nazywać Shell. Moim zadaniem jest ugościć was i zadbać by niczego wam nie zabrakło podczas przerw między walkami. Czy to wina, wygodnych poduszek a nawet młodych, jeszcze nie dojrzałych chłopców.- Tu Shell uśmiechnął się szeroko odsłaniając swoje ostre zęby.- Proszę teraz za mną i bez bójek. Tak do was mówię wy dwaj w tylnym rzędzie, na to przyjdzie czas później.- She'llath'oth'nesh zaczął oprowadzać wojowników.
- Po prawej nad trybunami widzicie tablicę. Na niej będzie znajdowało się drzewko turnieju. Wiecie taka rubryczka z imionami zawodników aż do finałowej dwójki. Osobiście nazywam je Drzewkiem Kaźni. W końcu nie przewidujemy nagrody za drugie miejsce. Chodźcie za mną.- Shell wprowadził wojowników korytarzem do podziemi areny. Tam znajdował się kompleks wypoczynkowy, całkiem niezły jak na lochy. Ponoć sam Slaanesh dał mu trzy gwiazdki.- Tam znajdują się wasze kwatery.- Shell wskazał na szereg drzwi.- Ze środka są większe.- Dodał.- Tam jest magiczna fontanna która uleczy wasze rany po walce, jeśli wodą z niej polejecie też pancerz to również go wam naprawi. W pokojach macie skrzynie w których możecie chować przedmioty pokonanych przeciwników. Zwycięża turnieju będzie mógł zabrać zawartość swojej skrzyni ze sobą jako dodatkową nagrodę w turnieju. - Jeden z zawodników nieśmiało podniósł dłoń. Shell widząc to powiedział.- Żadnych pytań. Zawczasu przygotowano mi odpowiedzi. Główną wygraną w turnieju jest oczywiście ocalenia waszej ukochanej planety, krainy, królestwa czy czego tam bronicie. Waszym gospodarzem. Gdyż teraz pora na to pytanie. Jest oczywiście Potężna Czwórka, lub jak ja zwykłem ich nazywać Władcy Wszechświata. Prześpijcie się teraz i wypocznijcie. Jutro zaczynamy pierwszą fazę turnieju.
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 14-04-2015, 09:34   #36
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Takie pytanko odnośnie magii w pojedynkach - będzie można używać magicznych pocisków w walce wręcz?
 
Asmodian jest offline  
Stary 14-04-2015, 17:17   #37
 
Baird's Avatar
 
Reputacja: 1 Baird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputacjęBaird ma wspaniałą reputację
będzie można. Dla potrzeb rozgrywki uznam że mag cofnął się kawałek aby ten pocisk rzucić
 
__________________
Man-o'-War Część I
Baird jest offline  
Stary 14-04-2015, 18:57   #38
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Cytat:
<pełna grozy muzyka>
Domena Chaosu zadrżała gdy portal ze świata śmiertelników otworzył się i wyrzucił z siebie grupę wojowników z różnych zakątków planety. Stanowili oni najlepszych z najlepszych. Mistrzowie miecza, łuku i noża zostali wessani ze swych domów, baraków, kryjówek i wrzuceni do wymiaru gdzie królowały demony. Portal wyrzucił ich na sam środek potężnej areny wzniesionej z kości, krwi i spaczenia. Rozświetlały ją niebieskie ognie. Ogólnie cała była straszna i w bardzo demonicznym stylu. Nagle przed wojownikami z czarnej jak smoła kałuży spaczenia wynurzyła się dziwaczna postać. Mężczyzna choć posiadający brodę to dość zniewieściały, z kolczykami, w makijaży. Ubrany był w fioletowy frak.
- Witajcie potężni wojownicy! Mam zaszczyt powitać was w imieniu waszego gospodarza. Nazywam się She'llath'oth'nesh, lecz możecie mnie nazywać Shell. Moim zadaniem jest ugościć was i zadbać by niczego wam nie zabrakło podczas przerw między walkami. Czy to wina, wygodnych poduszek a nawet młodych, jeszcze nie dojrzałych chłopców.- Tu Shell uśmiechnął się szeroko odsłaniając swoje ostre zęby.- Proszę teraz za mną i bez bójek. Tak do was mówię wy dwaj w tylnym rzędzie, na to przyjdzie czas później.- She'llath'oth'nesh zaczął oprowadzać wojowników.
- Po prawej nad trybunami widzicie tablicę. Na niej będzie znajdowało się drzewko turnieju. Wiecie taka rubryczka z imionami zawodników aż do finałowej dwójki. Osobiście nazywam je Drzewkiem Kaźni. W końcu nie przewidujemy nagrody za drugie miejsce. Chodźcie za mną.- Shell wprowadził wojowników korytarzem do podziemi areny. Tam znajdował się kompleks wypoczynkowy, całkiem niezły jak na lochy. Ponoć sam Slaanesh dał mu trzy gwiazdki.- Tam znajdują się wasze kwatery.- Shell wskazał na szereg drzwi.- Ze środka są większe.- Dodał.- Tam jest magiczna fontanna która uleczy wasze rany po walce, jeśli wodą z niej polejecie też pancerz to również go wam naprawi. W pokojach macie skrzynie w których możecie chować przedmioty pokonanych przeciwników. Zwycięża turnieju będzie mógł zabrać zawartość swojej skrzyni ze sobą jako dodatkową nagrodę w turnieju. - Jeden z zawodników nieśmiało podniósł dłoń. Shell widząc to powiedział.- Żadnych pytań. Zawczasu przygotowano mi odpowiedzi. Główną wygraną w turnieju jest oczywiście ocalenia waszej ukochanej planety, krainy, królestwa czy czego tam bronicie. Waszym gospodarzem. Gdyż teraz pora na to pytanie. Jest oczywiście Potężna Czwórka, lub jak ja zwykłem ich nazywać Władcy Wszechświata. Prześpijcie się teraz i wypocznijcie. Jutro zaczynamy pierwszą fazę turnieju.
Bez urazy Baird, ale nie czuję tego klimatu. Ani trochę.

Jako, że nie ustosunkowałeś się jeszcze ostatecznie do kwestii punktów - ile? Ja nadal optuję za 350 punktami, powtarzając, że 500 to za dużo. Oczywiście, mogę z niejakim trudem rozwinąć postać do tych 500 pkt., ale ani to klimatyczne, ani mleko. Tak drodzy państwo, mleko.

To jak będzie, mistrzu drogi i szanowny?
 
Fyrskar jest offline  
Stary 14-04-2015, 19:00   #39
 
archiwumX's Avatar
 
Reputacja: 1 archiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputacjęarchiwumX ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Fyrskar Zobacz post
Bez urazy Baird, ale nie czuję tego klimatu. Ani trochę.
A po co klimat? To jest taki forumowy Mortal Combat czy inny Tekken...
 
__________________
Szukam tajemnic i sekretów.
archiwumX jest offline  
Stary 14-04-2015, 19:12   #40
 
Fyrskar's Avatar
 
Reputacja: 1 Fyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputacjęFyrskar ma wspaniałą reputację
Jeśli to gra dla gry, najlepiej żadnego tła fabularnego nie zarysowywać - po prostu rozegrać wszystko mechanicznie i kropka. Jeśli tło ma być, to winno być klimatyczne i nie zniechęcać do gry.
 
Fyrskar jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:56.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172