Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 22-05-2016, 19:05   #1
 
Martinez's Avatar
 
Reputacja: 1 Martinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputacjęMartinez ma wspaniałą reputację
[Autorski|+18] "O czym szumią Szuwary?"

Był celnik, który nie kradł; szewc, który nie pijał;
Żołnierz co się nie chwalił; łotr co nie rozbijał;
Był minister rzetelny, o sobie nie myślał;
Był na koniec poeta, co nigdy nie zmyślał:
- A coż to za bajka? Wszystko to być może!
- Prawda, jednakże ja to między bajki włożę.
I.Krasicki







Gdzieś pomiędzy Górami Skromnego Pana a Rzeką Tentaclą rozpościera się kraina wolnych miast - Bourmont. Ziemia jest tu niezbyt żyzna, a lasy pełne potworów. Zimą z gór schodzą wilki, by zagryzać gospodarską trzodę, zaś od wiosny do jesieni utrapieniem podróżnych stają się zbójcy. W efekcie tego mieszkańcy sarkają na swoją wolność, a rzeczone miasta nie są ani bogate, ani wielkie. A już szczególnie Szuwary.

Jeszcze 10 wiosen temu ta nazwa brzmiała dumnie. Kojarzyła się z nią przede wszystkim gościnność, a także zadbane uliczki, regulowane brzegi rzek, kamienice, posągi i przystrzyżone krzaki. Szlaki drogowe bezpieczne i regularnie pilnowane przez straż, murki obronne i arsenalik sprawiały, że bandyci się nie zapuszczali w te rejony. Bogaty szynk z zajadem na powozy i przestronną stajnią gościł na okrągło kupców, oficerów, podróżników, kurierów i paniczów, którzy kursowali między północą a południem. Mieszkańcom się wiodło, co było widać po ich coraz dłuższych pasach i coraz piękniejszych domach.

Nieszczęście przyszło 10 lat temu, gdy stary mer Szuwarów został pożarty przez wodnika, a nowy dopiero miał zostać wybrany. Z zaistniałej sytuacji skorzystał Cwany Ferdynand, pan sąsiedniego miasteczka o niezbyt wdzięcznej nazwie - Chlupocice. Cwany, jako głosił przydomek, sołtys (wtedy) wybudował most przez Tentaclę dzień drogi (35 km) na wschód od Szuwarów, łącząc tym samym dwa trakty, które wcześniej zbiegały się dopiero w Szuwarach.

To skróciło drogę kupców, przewożących swe towary do dalszych krain i uczyniło Chlupocice niemal głównym miastem kupieckim Bourmont. Nawet targ tu postawiono! A Szuwary? O Szuwarach niemal całkiem zapomniano. Żołnierzy cofnięto, trakt zarósł, a mieszkańcy stali się zgorzkniali i nieufni. Jedni zacisnęli pasy lub poczęli się zapożyczać, by jakoś wiązać koniec z końcem, inni postanowili szukać szczęścia w Chlupocicach. Okolica pustoszała i biedniała z każdym rokiem.

I oto nadchodzi kolejna wiosna. Śnieg już stopniał, a na płotach z odchodzącą farbą wygrzewają się w pierwszych promieniach słońca chuderlawe koty. Mieszkańcy zdejmują drewniane okiennice i wietrzą swoje wielkie, puste domy - jakby mieli nadzieję, że uda się im wywiać biedę, która zaległa po kątach.


Ratowanie świata, odwieczna walka dobra i zła, otwarte wrota piekieł, siejące spustoszenie potwory... piętro wyżej.



Witajcie w najnudniejszej sesji na forum!

Spółka Mira&Martinez (M&M-sy) zaprasza Was do małej, podupadającej mieściny, gdzie poza zwykłymi problemami dnia codziennego NIC SIĘ NIE DZIEJE! To jedno z tych miejsc, gdzie każdy zna każdego, historia uratowania jakiegoś bachora przed atakiem dzika urasta do miana miejskiej legendy, a psy... odwłokami szczekają.
Dalej chcecie grać?
Uparte bestie... Tylko nie mówcie potem, że nie ostrzegaliśmy!



Główne założenia sesji

Przygoda będzie opowiadać o codziennym życiu mieszkańców Szuwar - ich małych problemach oraz przygodach. Ponieważ nie ma tu miejsca na spektakularne zakończenie, Waszym celem będzie przeżycie roku. Zaczynamy wczesną wiosną, a skończymy zimą, kiedy to się okaże czy starczy Wam zapasów/opału i jakoś dociągnięcie do kolejnej wiosny. Oczywiście, jeśli nie zanudzimy Was na śmierć i będziecie mieć chęci, możemy grać potem dalej.





Jak można się zgłosić?


Tworzenie postaci będzie przebiegało dwuetapowo. Przede wszystkim musicie zdecydować, jakie będzie Wasze miejsce w sesji. Do wyboru macie kilka Ról, które możecie odegrać w tej mrożącej krew w żyłach opowieści.


ETAP 1

Jeśli zdecydowaliście się na rolę, czas stworzyć szablon postaci. Tworzycie go tutaj, w komentarzach, najpóźniej do 30.05 (pn), do godziny 8.00 rano.
Pełnoprawne zgłoszenie bohatera powinno zawierać: avatar (nie zdjęcie, nie manga, coś klimatycznego - portrety w kolorze), info jak się nazywa, wybrana rola, rasa (nasze propozycje znajdziecie klikając "ściągaj media"), wiek, płeć, krótka historia (maks 2000 znaków), która będzie znana innym mieszkańcom Szuwarów.

Uwaga! Do jednej roli może startować kilka osób. Jeśli - z uwagi na charakter roli - będziemy musieli wybrać tylko jednego gracza, pozostali - jeśli ich zgłoszenia były fajnie napisane, dostaną od nas propozycje innych ról (nie trzeba więc bać się, że odpadniecie, bo było więcej kandydatów). Slotów jest dużo.

Następnie, po upływie deadline’u, M&M-sy pertraktują, grożą, odbierają wyrazy uwielbienia i w efekcie wybierają karty, które spełnią ich wymagania jakościowo-fabularne. Następuje ogłoszenie wyników i tym samym kończy się rzeczona rekrutacja... lecz nie proces kreacji bohaterów!

ETAP 2

Wybrani przez nas Gracze dostaną linka do strony Pustoświatu, gdzie będą mogli w sposób łatwy i przyjemny dokończyć karty postaci, wzbogacając je o zdolności, statystyki oraz... sekrety!
Na tę operację będziecie mieli kolejny tydzień.
Po tym czasie, albo wcześniej - jeśli wszyscy skończą swoje karty, a my strzelimy im okejki - będziemy już mogli przejść do sesji właściwej i rozpocząć najnudniejszą opowieść, jaką utkano na LI.

Dodatkowo na tym etapie wybierzemy urzędującego Mera miasteczka i wspomagającą go Radę Miejską, dlatego warto zaznaczać w opisie postaci z I etapu, co Wasza postać zrobiła lub chce zrobić dla Szuwar. Przy czym zaznaczamy, że zarówno Mer jak i Radny są funkcjami, a nie rolami, będzie to więc taki dodatek do obowiązków danego mieszkańca.




Dodatkowe informacje

Jeśli chodzi o tempo sesji, na odpisy zawsze będziecie mieć 5 dni (na czas wakacji pewnie wydłużymy do 7). Jeżeli ktoś opuści kolejkę, to nie będzie problemu, musi się jednak liczyć z tym, że MG mogą poprowadzić jego postać gdzieś dalej (szczególnie jeśli bohater był w trakcie interakcji czy wartkiej - jak na tę sesję - akcji).

Gramy w klimacie fantasy, ale inspirowanym XVIII-wieczną Francją. Francuskie nazwy nie są wymagane, ale jeśli nie macie pomysłów czy potrzebujecie inspiracji - oto dobry Generator Nazw | lub Opcja francuska

Do sesji można będzie dołączyć również jako bohater epizodyczny.Te role powstaną jednak dopiero w trakcie trwania gry i będą wymagały przekups... indywidualnych konsultacji z MG.

Jakby co pisać/ dzwonić : Mira Martinez

 

Ostatnio edytowane przez Martinez : 22-05-2016 o 20:37.
Martinez jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:55.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172