|
Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone. |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
28-01-2022, 07:19 | #1 |
DeDeczki i PFy Reputacja: 1 | Inwazja Żelaznych Kłów - rekrutacja dodatkowa Phaendar jest niewielkim, liczącym niecałe pół tysiąca dusz miasteczkiem w Nirmathas, położonym tuż przy południowej część puszczy Fangwood. Jedynym, co je wyróżnia, jest most na rzece Marideth - jedyne przejście w promieniu 50 mil w górę i w dół jej rwącego nurtu. To on sprawia, że Phaendar jest ważnym przystankiem na trakcie do Tamran, stolicy regionu. Z tego samego powodu raz na kwartał jest tu organizowany Wielki Targ - dwudniowe wydarzenie, na które zjeżdżają rolnicy z pól Nesmii, drwale z Fangwood, górnicy z Pustych Wzgórz, a nawet handlarze z Tamran, by ubijać interesy, oblewać te udane i zapijać nieudane, a także dowiadywać się nowinek ze świata. Spokojne miasteczko przeradza się wtedy w istny jarmark, ku uciesze mieszkańców zarabiających na podróżnych. I tak też zapowiada się ten najbliższy, letni - o ile najazd z Molthune nie zrobi tu takiego zamieszania jak dwa lata temu. Tegoroczny jarmark był jednak wyjątkowy, niestety nie tak, jakby tego chcieli phaendarczycy. Znikąd w środku targu pojawiła się wieża z czarnego kamienia, z której wylał się legion hobgoblinów, bezlitośnie mordując każdego, kto był na tyle głupi, by stanąć im na drodze. Miasteczko zostało zajęte, a ci, którzy przeżyli tą masakrę, zostali niewolnikami najeźdźców. Taki był koniec ostatniego Święta Targu w Phaendar. Jednak, nie wszyscy się poddali - kilkorgu bohaterom udało się wyprowadzić z obleganego terenu liczącą ponad dwa tuziny osób grupę i zniknąć w prastarej puszczy Fangwood, niszcząc za sobą most na rwącej Maredith. Od tygodni ukrywają się w lasach, próbując przeżyć i zastanawiając się: Ile tak wytrzymają? Skąd ten atak? Czy ktokolwiek jeszcze przeżył? Minął już ponad miesiąc od najazdu Żelaznych Kłów, a phaendarczycy nie są już przerażoną bandą uciekinierów. Udało im się zająć zamieszkiwane przez troglodytów jaskinie i zmienić je w coś, co od biedy można nazwać tymczasowym domem. Teraz szykują się do zadania pierwszego ciosu tym, którzy sprawili, że ich dotychczasowe życia legły w gruzach. Czy uda im się wypędzić hobgobliny z tej części lasu? A może zostaną zapamiętani jedynie jako drobna przeszkoda w inwazji? Wygląda na to, że ta mała grupka okazała się być więcej niż tylko niewielkim cierniem w boku hobgoblinów. Dzięki ich pomocy Łowcy z Chernasardo odzyskali kontrolę nad puszczą Fangwood, odzyskując pierwszy fragment zajętego Nirmathas. To jednak dopiero początek - jak się okazało, dzięki magicznym metodom transportu Legion przeprowadził inwazję na niespotykaną skalę, w ciągu paru miesięcy zajmując prawie cały obszar państwa. Teraz, kiedy zaczyna się zima, armia szykuje się do oblężenia lokalnego centrum przemysłu - miasta Longshadow. Bohaterowie mają okazję do zniweczenia kolejnych działań wroga, tylko czy zdążą się przygotować? Cześć! Z powodu opuszczenia forum przez jednego z graczy otwieram dodatkową rekrutację do mojej sesji sesji . Gramy w Ironfang Invasion - oficjalny Adventure Path, łączący typowe dungeon crawle z elementami sandboxowymi. Zbliżamy się obecnie do jego połowy, a mam nadzieję, że uda mi się poprowadzić go do samego końca, do 18. poziomu. Poszukuję jednego gracza, który dołączyłby do drużyny w walce z Legionem Żelaznych Kłów, który w niespodziewanym ataku najechał ich ojczyste Nirmathas. Rada od MG: W drużynie znajduje się obecnie dwóch walczących wręcz, łucznik i mag, więc brakuje im divine castera - kogoś potrafiącego leczyć lub wzmacniać sojuszników. Znajomość mechaniki PFa jest wymagana, znajomość świata mile widziana. Tutaj znajdziecie dokładniejszy przewodnik z poradami odnośnie tworzenia postaci w Ironfang Invasion, nowymi traitami i krótkim opisem okolic Phaendar, którego masakra stała się początkiem Inwazji. Poziom: 9 Atrybuty: Point buy 25 punktów (Kalkulator) Dozwolone materiały: Wszystko z tego SRD jest dozwolone, pozostałe materiały będą wymagały konsultacji ze mną. Rasy: Core i Featured, pozostałe także po konsultacji ze mną. Charaktery: Złe postacie są zabronione (tak samo wyznające złe bóstwa) Traits: Standardowo 2 traity plus 1, jeśli ktoś zdecyduje się na drawback. Format KP: Myth-weavers Mechanika: Większość rzutów będzie jawna, za pomocą Orokosa. Swoje rzuty możecie wykonywać sami - wedle preferencji. Korzystam z pełnej mechaniki, chociaż zdarza mi się przymykać na nią oko dla dobra opowieści. Walki będą prowadzone na gdocu. Modyfikacje zasad: Korzystamy z następujących zasad opcjonalnych/houseruli: - Hero Points - Background Skills - ([Pathfinder 1e] Feat Taxes) Historia: Nie oczekuję bardzo długiej i rozbudowanej historii - chociaż na tym poziomie postać powinna mieć już jakieś osiągnięcia i wydarzenia z przeszłości. Ponadto, z racji tego, że dołącza do drużyny w trakcie trwania kampanii, ostatnie kilka miesięcy ustalimy wspólnie, żeby lepiej osadzić bohatera w fabule. Ekwipunek: 40 000 gp Portret: szerokość 200px Jeszcze parę spraw organizacyjnych: Równowaga doc/forum: Doca używamy przede wszystkim do dłuższych dialogów i walk, czasami rozwiązujemy tam jakieś szybkie deklaracje, ale od tego raczej jest forum. Tempo sesji: 5 dni dla graczy, 2 dni dla MG, jedynie podczas walk proszę o częstsze zaglądanie na doca Na karty czekam do 13 lutego, w razie jakichkolwiek wątpliwości pytajcie |