Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 20-12-2009, 12:07   #1
 
kabasz's Avatar
 
Reputacja: 1 kabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetnykabasz jest po prostu świetny
[Materiały] Luna Połączeni Duszą.

Rasa: Lykaryn.
Imię: Zaur
Wysokość: 2 metry (młode), 2,5 (dorosłe), ponad 3 metry (stare)
Ciężar 100 kg (młode), 150 (dorosłe), ponad 200 (stare)


Zdolności powszechnie znane innym rasom:

Młodzieńcze
1 Zaur, gdy znajduje się w pomieszczeniu całkowicie pozbawionym światła. Jest w stanie usłyszeć, wyczuć wszystkie istoty dookoła niego. Istota wyciąga język i smakuje otaczające go powietrze pobierając z niego niezbędne informacje o otoczeniu.
2. Zaur jest silny, może podnieść przedmioty nieznacznie przekraczające jego wagę. Jest przy tym istotą powolną w młodym wieku. Jako że żyje w jaskiniach jego oczy nie są przyzwyczajone do życia w świetle dnia. Jego siła pomaga mu w drążeniu tuneli w skale.
3. Ciało Zaura jest w stanie samo się regenerować. Poniesione rany mogą zasklepić się szybciej niż u przeciętnego reprezentanta gatunku Salartus.
Dojrzałe:
2. Utracone kończyny przez Salartusa są w stanie odrosnąć samodzielnie. Proces jest bolesny i wymusza zachowanie przez istotę szczególnej ostrożności, gdyż będzie podczas niego bezbronna na wszelkie niebezpieczeństwo. Istota nie jest w stanie się poruszać.
3. Zaur staje się silniejszy, może podnieść przedmioty wielokrotnie przekraczające jego wagę. Nabiera przy tym ogłady w ruchach.

Dana rasa wytwarza:

Młodzieńcze:

* Zaur potrafi swymi długimi szponami wydrążyć tunel w każdej skale. Jego szpony, są cenione wśród innych istot jako jedne z najostrzejszych i najtrwalszych. Tylko sam Lykaryn może wyrwać swój szpon. Potrzeba ku temu jest sporo siły. Rana goi się bardzo wolno, wymaga kilkutygodniowego odpoczynku.
Dojrzałe
*. Martwa skóra Zaura nie odbija światła, może on ją zrzucić z siebie. I wykorzystać jako materiał do uszycia torby. Dzięki niezbadanym jej właściwością, nikt nie jest w stanie jej ujrzeć.

Ogólny zarys rasy:

To powolne istoty, które od niepamiętnych czasów były wartownikami wyjść z jaskiń cywilizacji Salartus. Kilkoma uderzeniami o twardą skałę są w stanie skruszyć materiał i doprowadzić do zablokowania wyjścia na świat zewnętrzny. Dzięki umięśnionej muskulaturze są także w stanie podnosić spore ciężary dlatego też inne rasy często korzystają z ich usług przy odgruzowywaniu pieczar.

Każdy osobnik tej rasy jest ociężały, porusza się wolno i ślamazarnie, zupełnie jakby nie wiedział dokąd zmierza. Panuje przeświadczenie wśród innych gatunków Salartus, że Lykaryn to nikt inny jak wielki, bezmózgi biceps. Wypowiadają się strasznie powoli przez co można odnieść mylne wrażenie, iż nie wiedzą do końca co mówią. Jeśli kiedykolwiek miałeś przyjemność rozmawiać z Lykarynem, wiesz, że pytanie go o drogę do najbliższego wodopoju, nie jest dobrym pomysłem. Najpierw zapyta cię o twoje imię. Zaczynając od dokładnego jego wypowiedzenia. (A będzie próbował je wymówić zawsze nieskazitelnie dobrze, zupełnie jakby miało to jakiekolwiek znaczenie) powoli zada pytanie, po co właściwie poszukujesz wodopoju ? Kiedy zaczniesz zachowywać się broń boże niecierpliwie, Lykaryn ze zdziwieniem zwróci ci uwagę... Nie jest to gatunek roztropny, choć zawsze zdarzają się wyjątki.

Dana rasa lubi:

Lawendę, jest to jeden z ich przysmaków. Uwielbiają zapach tego kwiecia, który wywołuje w nich stan podobny do euforii. Po zjedzeniu tej rośliny jest w stanie reagować szybciej oraz myśleć bardziej sprawnie. Dostęp do roślin świata zewnętrznego jest ograniczony stąd Lykaryn dobrze dogaduje się z każdym kto potrafi wyhodować rośliny w warunkach mroku, czy też potrafi je zdobyć.


Niezbędne w jej egzystencji są ..... (wymienić minimum 1 maksimum 3 rzeczy) , gdyż:


Niezbędne w jej egzystencji są mrówki jakie tworzy Asco. W wyniku zejścia do podziemi, młodzi Lykarynowie stracili torbę w której rozwijał się ich potomek. Mrówki jakie przywołują Asco idealnie nadają się, do stworzenia czegoś na kształt kokonu przyczepionego do brzucha Lykaryna. Jeśli kokon zostanie uszkodzony, do mrówek dołącza inna która wyczuje feromony wydzielane przez kokon. Dzięki temu możliwe jest łatwe zastępowanie materiału i ochrona młodego Lykaryna. (oczywiście, mrówki muszą być dostępne w danym miejscu)

**********************
Niezbędne w ich egzystencji jest również pierze Kruków śmierci. Aby ochronić niewyklutego jeszcze potomka przed infekcjami, wykorzystuje się pierze kruków, które daje niezbędną ochronę Lykarynowi.
 
__________________
The world doesn't need anything from you, but you need to give the world something. That's way you are alive.

Ostatnio edytowane przez kabasz : 27-12-2009 o 09:47.
kabasz jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 17:50.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172