Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-12-2010, 17:17   #91
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
Mój post jutro, na pewno opis walki się pojawi Jak i Flip i Flap.
 
deMaus jest offline  
Stary 11-12-2010, 17:31   #92
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Generalnie, specjalnie piszę posty tak, by było tam miejsce na uzupełnienie zdarzeń z perspektywy waszej postaci, więc nie ma się co krępować. Nie musicie zaczynać akcji, tam gdzie ją skończyłem. Spokojnie można doprawić i przeszłość wedle uznania i potrzeb.

Co do astropatów - jeśli ktoś skusi się na opisanie zachowania postaci w czasie tej walki... Będą atakować głównie mentalnie, próbując przetopić wam mózg na galaretę, utrudniać celowanie, powalać/ogłuszać atakami psychicznymi, mogą też siłą woli rzucić jakimś przedmiotem z mostka. Ale gdy już podejdziecie, to przy takiej bojowej ekipie wiele z nich nie zostanie. Spokojnie można obić efektownie własną postać w opisach dla większego dramatyzmu, ale nic poważnego nie powinno się stać.
 
Tadeus jest offline  
Stary 11-12-2010, 19:47   #93
 
Raghrar's Avatar
 
Reputacja: 1 Raghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znany
Dorzuciłem opis walki do swojej odpowiedzi. Wziąłem sobie jednego astropatę
 
__________________
"Hope is the first step on the road to disappointment"
Raghrar jest offline  
Stary 11-12-2010, 20:36   #94
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Gut

Swoją drogą, jak znajdziecie czas, to możecie zajrzeć tutaj:
http://lastinn.info/pozostale-system...la-graczy.html

Początkujący w WH40k może dowiedzą się czegoś nowego, a reszta może mnie poprawić, jeśli się gdzieś walnąłem.
 
Tadeus jest offline  
Stary 11-12-2010, 21:13   #95
 
QuartZ's Avatar
 
Reputacja: 1 QuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemu
Nie no to spoko :P ... myślałem że może znajdzie się coś bardziej konkretnego, ale jak pozostają takie tylko ogólniki to luz :P. W takim razie dopiszę jeszcze krótki post z deklaracjami przed nową turą, jakimiś rozkazami itd. i pozamiatane z mojej strony ... dopiero jak dorzucisz coś ciekawego jeszcze do oferty, to będę kombinował

EDIT:
Jednak nie będę pisał dodatkowego posta na zakończenie, natomiast dodam kilka deklaracji jeszcze tutaj:
- V. pyta astropatkę szczegółowo o energię jaką wyczuwa ona w przedmiocie i czy istnieją materiały, technologie albo rytuały pozwalające stworzyć jakiekolwiek osłony przed tym promieniowaniem (sam w końcu może zająć się tylko promieniowaniem nie pochodzącym ze spaczni)
- Jeśli jest jakaś metoda sprawdza też czy dysponuje sprzętem i materiałami do tego potrzebnymi. Na początek tyle by starczyło na konstrukcję jakiegoś transportera do artefaktu.
- Jeśli nie ma takich materiałów oczywiście trzeba je zamówić, albo dodać do poleceń zwiadu sprawdzenie co konkretnie wydobywano na księżycu.
- Dla pewności jeszcze na gwiazdę posyła wiadomość, by dowiedzieć się ile kompletnego DNA udało się uzyskać z zabitych mutantów i upewnia się by ponownie sprawdzono także spalone szczątki tak dla pewności.
 

Ostatnio edytowane przez QuartZ : 12-12-2010 o 23:00.
QuartZ jest offline  
Stary 13-12-2010, 20:06   #96
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
1. Witamy na Todor V Czas końca tury: 20ty grudnia, do północy.
2. Vladyk wspominał o tym, że będzie chciał przejąć serwitorów, więc po wylądowaniu będzie mógł przeprogramować na szybko część włóczących się tam, przemysłowych automatów. Jego "mózgi" udźwigną następne 5 dodatkowo do 3 bojowych, które przetrwały z bitw na powierzchni (w tym ten jeden potężny).
3. W końcu niejednoznacznie napisaliście, czy i kto bierze artefakt. Pojawiły się jednak głosy, że przyda się na powierzchni, więc zakładam, że ktoś go ma (lepiej dla was :>). Ta osoba może pobiec, a reszta może ją osłaniać, mogą też pobiec wszyscy
4. Z tego co się orientuję de Vireas jest najlepszym pilotem, więc zakładam, że on zasiadł za sterami. Reszta, jeśli chciała mogła obsługiwać CKMy albo wychylić się przez właz i pruć z własnej broni. Prom musiał chwilowo zniżać lot nad serwitorami, by wysłać do nich wiązki pakietów z rozkazami.
5. Ventidiusowi po krwawej masakrze trafiła się wyjątkowo społeczna tura. Oczywiście może zgodzić się na spotkanie z zafascynowanymi wybawcą damami, wtedy zarysy jego przebiegu możemy ustalić na privie. Może też na przykład przygotować działa krążownika do awaryjnego zniszczenia kopalni albo zająć się szkoleniem załogi... albo albo albo... jeśli nie będzie miał żadnego pomysłu to ja już mu jakieś zdarzenia na pokładzie wymyśle
6. Uzuu się usprawiedliwił na privie. Miejmy nadzieję, że od obecnej tury będzie już dobrze.

Pozdrawiam
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 13-12-2010 o 20:16.
Tadeus jest offline  
Stary 13-12-2010, 20:48   #97
 
Raghrar's Avatar
 
Reputacja: 1 Raghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znanyRaghrar nie jest za bardzo znany
Jako, że z Darletha kiepski strzelec, może taszczyć artefakt (o ile nikt nie ma nic przeciwko). Może się też pobawić CKMem, ale przy tym też nie będę się upierał
 
__________________
"Hope is the first step on the road to disappointment"
Raghrar jest offline  
Stary 13-12-2010, 21:13   #98
 
deMaus's Avatar
 
Reputacja: 1 deMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumnydeMaus ma z czego być dumny
No właśnie nam tak, wyszło, że prawdopodobnie deVireas jest też najlepszym strzelcem, ale co do pilotażu, to nie wzięliśmy tego pilota co przywiózł Yandre?

Jeśli zaś chodzi o artefakt to ja chciałem go zostawić na stacji, ale dobrze się stało, że go mamy, to świadczy o tym, że ktoś nad nami czuwa ;p


Jak chodzi o bieganie, to jeśli Darleth biegnie, to Max biegnie z nim i robi mu osłonę, strzelając z dwóch pistoletów w najemników.

Teraz z kilka pytań.
a) rozumiem, że walczymy z najemnikami, którzy oferowali nam swoje usługi? czyli z weteranami.
b) Moc Yandry osłabła, ale zakładam, że nadal nad sobą panujemy, czy też mamy jakieś minusy? Problemy ze skupieniem wzroku, trzęsące ręce? Chcę wiedzieć, jaką obrać taktykę strzelania.
c) czy występują tam jakieś beczki, skrzynie, i inne zasłony? czy to duża pusta przestrzeń?
d) jak są uzbrojeni najemnicy? tz, jacyś z miotaczami, albo z czymś podobnym, czy raczej broń biała i dystansowa?
 
deMaus jest offline  
Stary 13-12-2010, 23:14   #99
 
QuartZ's Avatar
 
Reputacja: 1 QuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemuQuartZ to imię znane każdemu
Cytat:
a) rozumiem, że walczymy z najemnikami, którzy oferowali nam swoje usługi? czyli z weteranami.
Nie (wiedza postaci wyciągnięta ze stacji) :P ... załóżmy, że powiedział to widząc pierwszych walczących na powierzchni, ale to już będzie w poście :P ... jak ktoś chce dodać do swojego postać wypowiedź kapłana to wyglądć to mogło tak:

"Kiedy padły pierwsze strzały i zdali sobie sprawę z obecności na powierzchni uzbrojonych ludzi nie żywiących do nich zbyt ciepłych uczuć kapłan rzucił zupełnie bezduszne stwierdzenie wciąż jeszcze syntezowanym sztucznie głosem.
- Zdaje się iż wypada was poinformować, że jeden z walczących na stacji rodów wysłał na powierzchnię oddział do zabezpieczenia czegoś, jak to określono, o szczególnej wartości.
Po chwili milczenia, powoli budząca się jaźń z biologicznej części mózgu dodała też swój komentarz głosem o wiele bardziej ludzkim i nie wspomaganym przez syntezatory w czaszkach.
- Jakbyście jeszcze tego nie zauważyli, oczywiście."

Cytat:
b) Moc Yandry osłabła, ale zakładam, że nadal nad sobą panujemy, czy też mamy jakieś minusy? Problemy ze skupieniem wzroku, trzęsące ręce? Chcę wiedzieć, jaką obrać taktykę strzelania.
Tutaj też odnośnie kapłana jakby kto chciał się "rozejrzeć po towarzyszach":
Działając na elektronicznych mózgach w 80% i tylko podświadomością biologiczną w postaci czystej woli obdartej z emocji itd. Można chyba założyć, że kapłan może się zbliżyć odpornością do serwitorów, ale to niech jeszcze nam Tadeus rozstrzygnie, bo to jego kompetencje

Dodatkowo jeśli chcecie to zawrzeć w postach, to sytuacja ze strony Vladyka wygląda tak, że:
- Polecił serwitorom kłaść ogień zaporowy na najbardziej zbliżających się do "biegaczy" wrogów i co szybszych z najemników. Pełna kontrola oddana "wypasionemu" by zrobił użytek z modułu taktycznego (efekt taki, że zamiast walić aż do zabicia będą celować wrogom w kolana i inne, żeby padło ich unieruchomionych jak najwięcej ... taki dostały rozkaz :P)
- Serwitory nieuzbrojone mają otoczyć wianuszkiem astropatkę i kapłana, bo pewnie więcej osób musiałoby mieć też więcej osłaniających :P

No to tyle co mogę dać od siebie dla postujących zanim napiszę własny post
 
QuartZ jest offline  
Stary 14-12-2010, 07:18   #100
 
Tadeus's Avatar
 
Reputacja: 1 Tadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputacjęTadeus ma wspaniałą reputację
Co do najemników, to normalnie jak głuchy telefon. Skąd pomysł, że to nie ci sami?

Ostatnio zatrudnieni byli po prostu przy ochronie kopalni przed drugim rodem, a że zaoferowali i wam swoje usługi... wynika zapewne z tego, że planowali wkrótce w trybie przyspieszonym zmienić pracodawcę...

A, i pamiętajcie, że po wyjściu z promu wypadało założyć maski tlenowe. Jedynie Vladyk i jego żelaźniaki mają wbudowany odpowiedni sprzęt.

****

1. Macie 10 żywych osób. Czwórka z tego to wy, więc pozostałą szóstkę mogliście sobie dowolnie dobrać. Jeśli wzięliście pilota to go macie, jeśli nie to de Vireas jest prawie tak samo dobry - w końcu ma szkolenie marynarki z tego co rozumiem - jako oficer mostka.
2. Co do artefaktu to jedna osoba chciała go zabrać na dół, a druga zaznaczyła, że nie bierzecie go na Gwiazdę, więc jako przychylny wam MG zinterpretowalem to na waszą korzyść
3. Najemnicy są weteranami ale siła kontrolująca ich umysły nie z bardzo pozwala im na koordynowanie działań z resztą, więc nie za bardzo mają jak skorzystać z doświadczenia. Są tylko instynktownie w stanie obsłużyć trzymaną broń, bez żadnej taktyki.
4. Yandra jeszcze się trzyma, więc siła w żaden znaczny sposób nie ogranicza waszego działania. Jeśli jednak Yandra przestanie was chronić, to nawet Vladykowi nie pomoże jego logiczna jaźń, choć faktycznie może przetrwa najdłużej z obecnych
5. Mają karabiny maszynowe i laserowe z bagnetami i nożami. Nie widać niczego cięższego.
6. Są sterty pokruszonego kryształu, który spadł zapewne z sufitu, gdy górnicy nieostrożnie wgryzali się w ziemię gdzieś nad salą.

Jak w tym ruchu szybciej wyrobicie sie z postami to i ja postaram sie szybciej odpisac. Quartzowi radze by napisal jednego porzadnego posta i nie czekal na druga czesc, ktora znowu sie nie pojawi )
 

Ostatnio edytowane przez Tadeus : 14-12-2010 o 09:09.
Tadeus jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:09.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172