|
Archiwum sesji z działu Warhammer Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie Warhammer (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
25-01-2007, 21:09 | #61 |
Reputacja: 1 | Kapitan mimo zręcznego uniku i tak nie był zagrożony, choć tym razem było bardzo blisko. Odpowiada uderzeniem z łokcia, który wyprowadza tuż po zrobieniu uniku, mając rekruta w zasięgu. Kapitan, Walka Wręcz 69 [dice:74fa3eb1d0]1d100 = 2055468417 [/dice:74fa3eb1d0] Od razu napisz, w przypadku trafienia lub nie, co będziesz robić dalej. Jeśli będzie trafienie, to czy będziesz parować, a jeśli nie, to może atak.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
26-01-2007, 16:29 | #62 |
Reputacja: 1 | Swoją akcję, którą miałbym poświęcić na parowanie wolałbym użyć do ataku. Nie wiem czy system dopuszcza takie akcje. Parowanie mi nie wyjdzie, a atak może trafić bo kapitan podczas ataku nie może parować. Jeśli zaś kapitan nie trafi to próbuję wyprowadzić cios nożem.
__________________ Szczęścia w mrokach... |
05-02-2007, 21:31 | #63 |
Reputacja: 1 | Przepraszam za brak postów. Już się poprawiam. Nie musisz specjalnie się poświęcać by wykonać parowanie. I tak podczas rundy można wykonać akcję typu "atak" zatem jeśli zostanie taka zrobiona, a właśnie została, to kapitan nie zada już drugiego ciosu podczas tej tury. A ty parowaniem możesz zbić cios, który właśnie wyszedł. Łokieć dość niebezpiecznie zbliża się do Twojej twarzy więc coś możesz zrobić, poza czekaniem na swoją turę. W końcu może być nokaut i nie będziesz miał okazji na zadanie swojego ciosu A skoro chcesz wpakować wszystko w atak, to wystarczy że będziesz chciał atakować ostrożnym atakiem (masz +10% do trafienia ale -10% do parowania) albo rzeczywiście wszystko włożyć w atak - tracisz parowanie ale masz +20 do trafienia. Teraz walka jest w zwarciu zatem wszystkie chwyty dozwolone. Kapitan właśnie wyjechał z łokcia. Atak zajmuje mu połowę jego akcji i może drugą poświęcić na parowanie, zatem nie ma co liczyć, że nie może sprować w tej turze
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
06-02-2007, 09:39 | #64 |
Reputacja: 1 | Skoro kapitan chce walnąć z łokcia to ja chcę mu wsadzić kolano w krocze. Może dostanę w twarz, ale jego będzie bardziej bolało. Podczas walk w bractwach rycerskich panuje zasada: który cios więcej będzie kosztował. Czy mnie będzie bolała twarz bardziej od jego krocza. Tą zasadą się teraz kieruję. Nieważne że dostanę w morde. Ważne, że kapitan dostanie w krocze. Dlatego też całkowicie poświęcam się atakowi.
__________________ Szczęścia w mrokach... |
08-02-2007, 21:33 | #65 |
Reputacja: 1 | Dobrze. Zatem cios z łokcia jest trafiony. Pozostaje teraz określić, gdzie trafił oraz jak mocno. Ponieważ jesteście obaj w zwarciu i raczej nie jest możliwe, by cios trafił w nogi, dlatego wprowadźmy odrobinę realizmu do tego ciosu. Określmy trafienie, ale rozsądnie. Dlatego od wyniku kostką odejmijmy 20. Tym samym nawet najwyższy rzut wypadnie na korpusie i będzie znacznie łatwiej trafić w głowę, co jest jak najbardziej logiczne. Rzut na trafienie [dice:220353644a]1d100 = 567704826 [/dice:220353644a] oraz na obrażenia [dice:220353644a]1d10 = 1964547075 [/dice:220353644a]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
08-02-2007, 21:40 | #66 |
Reputacja: 1 | Lewe ramię oberwało solidnie, bo za 6 wzmocnione bonusem z siły równym 4 i silnym ciosem 1. Daje to łącznie 11 punktów obrażeń. Do tego dochodzi jeszcze ujemny modyfikator do ran zadawanych bez broni w postaci -4 co daje ostateczną wartość obrażeń równą 7. Jeśli od tego odejmiejmy bonus z odporności jaki masz (3) to dostajesz równo 4 obrażeń na rękę. Solidne uderzenie, jak na cios z łokcia.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
08-02-2007, 21:51 | #67 |
Reputacja: 1 | I teraz Twoje kopnięcie. W ten cios wkładasz to wszystko, co potrafisz. Zatem masz bonus +20% do trafienia, co daje ci szansę na poziomie 52%. Sporo i szkoda by się zmarnowała. Od razu rzucę też na trafienie oraz ewentualne rany. Podobnie jak kapitan przy trafieniu łokciem, tak i dla Ciebie zmodyfikuję miejsce trafienia. Logiczne jest, że z kolana nie trafisz wysoko, dlatego dla Ciebie doda się 55 do rzutu. I oczywiście szansa na trafienie w "czuły punkt" będzie wynosiła górne 10% (czyli 91-100 na kości). Zatem do dzieła. Trafienie. Joachim = 52% [dice:3b84a31283]1d100 = 1811331255 [/dice:3b84a31283] Miejsce trafienia [dice:3b84a31283]1d100 = 2113765903 [/dice:3b84a31283] oraz obrażenia [dice:3b84a31283]1d10 = 271287307 [/dice:3b84a31283]
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
08-02-2007, 22:00 | #68 |
Reputacja: 1 | Trafienie udane. Na unik nie ma szans, bo było dobre trafienie rekruta. Nie trafiło w krocze ale w udo. Równie bolesne, choć nie tak jak w podbrzusze. Teraz obrażenia. Na kości wyszło 6. Do tego bonus z siły - 3, silny cios 1. Daje to 10. Bonus -4 zmniejsza to do 6. Odporność Kapitana to 4, czyli 2 rany na nogę dostaje. Rozdzielacie się po tej wymianie ciosów. Kapitan patrzy na ciebie i mówi: Wystarczy!
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |
09-02-2007, 12:51 | #69 |
Reputacja: 1 | Bardzo ciekawy pomysł z tym dodawaniem modyfikatorów trafienia. Nigdy o czymś takim nie słyszałem i przyznam że podoba mi się to.
__________________ Szczęścia w mrokach... |
14-03-2007, 00:11 | #70 |
Reputacja: 1 | Dajcie znać, czy nadal prowadzimy walki czy już wystarczy. Z tego co ostatnio widziałem, to szympmona dawno nie było tutaj i nie wiem, czy chce jeszcze się bawić. Jeśli przez tydzień nie będzie odpowiedzi, to rasganie kogoś dorzucę na jego miejsce.
__________________ ...and the Dead shall walk the Earth once more _. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : .__. : ! : ._ |