Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Komentarze do sesji RPG - Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 11-05-2023, 23:54   #21
 
Morph's Avatar
 
Reputacja: 1 Morph nie jest za bardzo znany
gnom jeżeli chodzi o Wroga, to masz go z kariery w Marynarce. Zatem z tego środowiska będzie się wywodzić taka osoba. Możemy to albo jakoś sprecyzować, albo zostawić w takiej ogólnej postaci i coś się może z tego kiedyś uszyje.

Contact in alien race to z kolei wydarzenie mówiące o tym, że w czasie swojego życia spędziłeś jakiś czas obcując z obcymi. Vilani pod obcą rasę bym nie podciągał z tego względu, że to w sumie ludzie, kod genetyczny niemal identyczny, tylko zupełnie inna kultura, język i historia. Proponuję w tej sytuacji dwie opcje:
- albo może to być obcy z rasy Taonga z układu Taodroom. To dość specyficzna rasa, kultura i religia. O tyle ważna, że to właśnie do tego układu macie się udać z pierwszą misją. Taki kontakt wśród tubylców i wiedza o nich mogą się bardzo przydać;
- albo o Diksach, pisane też DX, czyli o tajemniczej rasie z którą niejako sąsiaduje sektor 2448. Zapewne będą się oni przewijać w czasie sesji, czy to jako plotka, czy też może w bardziej namacalnej formie. Była o nich mowa choćby w krótkim wstępie, jaki wrzuciłem w czasie rekrutacji.

Z racji tego wydarzenia przysługuje ci umiejętność Science 1 oraz kontakt wśród obcych. Jeżeli wybrałbyś Diksów, to po prostu uraczyłbym cię garścią informacji o nich, zamiast standardowego Kontaktu jaki ci też przysługuje z racji tego wydarzenia.

Test Spostrzegawczości, jak słusznie napisał Aro wykonuje się zależnie od sytuacji. Jeżeli chodzi o jakieś niebezpieczeństwo to na pewno Recon, wypatrzenie jakieś podejrzanego typa to może być INT plus Streetwise. "Goły" test może też opierać się na samej Inteligencji.
 
Morph jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-05-2023, 00:32   #22
 
Nanatar's Avatar
 
Reputacja: 1 Nanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputację
Morph dzięki za odpowiedzi. Czekam.

Aro, powiązanie mi odpowiada, bo psuje pod pilota i piratkę. Drugie powiazanie chciałabym z Gnomem, lub Muagor'em, bo z Kethem znamy się bardzo dobrze, no i mieliśmy tworzyć ten mistyczny pentagram, która to idea skradła mi serce.

Tak, odpowiada mi taki przywódca - prowadziciel.

Z pakietów interesuje mnie: sensors, comms, bo tych mi brakuje do kompletu obsługi komputerów pokładowych. zwiększenie komputerów na 1, inne to mogę przytulić strzelenie z broni ręcznej, ostatecznie medic, albo mechanick, jeśli wygra star ship. Nie jestem siostrą miłosierdzia, ani negocjatorką. Takie typowe szmuglerskie mam na zerówkach to wystarczy.

Moje części statku: nie ma żadnego vip roomu, to nie jest statek na wieczory kawalerskie. Za to przydałyby się jakieś komory hibernacyjne.

Za swoje części statku proszę: Napęd międzygwiezdny, komputer z inteligencją i interfacem, wygodny fotel, przynajmniej jedną komorę hibernacyją.[4] - za darmo jedną koję za zasłonką.
Za korsarza
1. dobry kontakt w interesach
2. trzy wątpliwe kontakty
3. Droid zintegrowany ze statkiem : może będzie to mały rój. - może pełnić rolę rozpoznawczą, dokonać naprawy i zrzucić dowolny ładunek. (?) - do zatwierdzenia.
4. ?
cdn
 
Nanatar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-05-2023, 11:41   #23
 
Muagor's Avatar
 
Reputacja: 1 Muagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputacjęMuagor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Aro
Już wiem jakie będziemy mieli powiązanie... Będziemy chodzić do tego samego salonu tatuażu.

Cytat:
Napisał Morph
Będzie też możliwość, za oczywiście odpowiednią opłatą, dowiedzieć się co nie co o przeszłości tego statku. Jeżeli się na to nie skusicie, to dostaniecie tylko suchy opis tego, jak wyglądał wrak w momencie znalezienia i co znajdowało się na pokładzie. Resztę jeżeli będziecie chcieli, to będziecie mogli badać już w czasie gry.
Tak, to sugeruje, że przeszłość waszej krypy może odegrać pewną rolę w czasie waszych przygód.
Soczyste... Podoba mi się

Cytat:
Napisał Morph
Jutro też wrzucę otwierający sesję post.


Cytat:
Napisał gnom
Idea za nią stoi taka, że dla normalnego obywatela jest kompletnie zbędnym życiowym przegrywem, chyba, że akurat potrzebujesz wiedzieć w jakim systemie sprzedaż antycznej postmoderno-chińskiej wazy którą "odziedziczyłeś po wujku" podpadnie pod naczynia ceremonialne (Advocate), więc będzie można jej dokonać podczas odpustów z prawie zerowym śladem w papierach, jaki status podać operatorowi dokowania na stacji, żeby awaryjnie przeskoczyć kolejkę i ujść bez grzywny którą będziesz spłacać następne dwa lata (Admin. Albo na odwrót.), albo jak wykonać bardzo zamiejscowy telefon w miejsca gdzie mało kto dzwoni (Comms). Ewentualnie, rozpoznać metale szlachetne na oko albo pomóc ci sprawdzić czy coś z gratów w tej piwnicy ma jakąś wartość i dla kogo. 8 lat jako kurier jednak COŚ daje.
Z przydatnych rzeczy to chyba tylko strzelać umie.

Takie założenia, ale pojęcia nie mam czy mi statsy wystarczą, żeby to wykonać. Więc jeśli okaże się, że jakiejś roli nam na krypie brakuje, to mogę ją trochę w tą stronę skierować.
Nie no dla szmuglerów pakiet umiejętności jest jak najbardziej przydatny.

Cytat:
Napisał Morph
gnom jeżeli chodzi o Wroga, to masz go z kariery w Marynarce. Zatem z tego środowiska będzie się wywodzić taka osoba. Możemy to albo jakoś sprecyzować, albo zostawić w takiej ogólnej postaci i coś się może z tego kiedyś uszyje.
Nie wiem ile lat temu był ten epizod w marynarce, ale jako, że marines potrzebują zazwyczaj taksówki, to widzę tu potencjał na znajomość. Dodatkowo z tego co pamiętam jest jeszcze Ketharian z marynarki, co też daje dobre opcje do połaczenia.

Nie znam tylko Nanatar pochodzenia twojego pilota... wojskowe, a potem pirat czy od razu po ciemnej stronie?


Cytat:
Napisał Morph
Wygląda zatem, że pierwszą kwestię mamy może nie tylko skończoną, co wyjaśnioną.
Myślę, że mamy też drugą kwestię wyjaśnioną, bo mamy prawie kompletny doc z tabelką. Co prawda Ketharian dał tylko swoje top 3 w poście, ale z pozostałymi głosami sytuacja wydaje się jasna. Na tą chwilę wygrywa Explorer, a z pozostałych opcji, które nie mają punktów od Kethariana większość ma ich i tak za mało, aby mogła przebić Explorera. Jedynie Starship ma spore szanse, bo jest 3 punkty różnicy. Co prawda Starship to moja i Nanatara pierwsza opcja, aczkolwiek widzę tam 1 w kolumnie gnom. W związku z tym proponuję:
1. Zostać przy Explorerze, bo przy rozkładzie [3; 4; 7; 6 ;7] jest to opcja najbardziej kompromisowa, z której każdy coś wyciągnie.
2. Ustalić co robimy ze skillami. Aro i gnom jako osoby które dały 3 i 4, czyli im ten skillset najmniej pasuje, powinny moim zdaniem wybrać najpierw po skillu, aby nie zostać z ręką w nocniku. Potem nasza trójka po skillu i zobaczymy co nam zostanie. A nuż nam się poszczęści i nam MG <jedi mind trick> dorzuci jeszcze 2 skille</jedi mind trick>, aby było po 2 dla każdego.
 
Muagor jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-05-2023, 20:33   #24
 
gnom's Avatar
 
Reputacja: 1 gnom nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Morph Zobacz post
- albo może to być obcy z rasy Taonga z układu Taodroom. To dość specyficzna rasa, kultura i religia. O tyle ważna, że to właśnie do tego układu macie się udać z pierwszą misją. Taki kontakt wśród tubylców i wiedza o nich mogą się bardzo przydać;
Dajcie tych, gospodarzu, przynajmniej mogła bym tego użyć jako bezpośredniego powodu swojej obecności.
 
gnom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-05-2023, 20:42   #25
 
gnom's Avatar
 
Reputacja: 1 gnom nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Muagor Zobacz post
Nie wiem ile lat temu był ten epizod w marynarce, ale jako, że marines potrzebują zazwyczaj taksówki, to widzę tu potencjał na znajomość. Dodatkowo z tego co pamiętam jest jeszcze Ketharian z marynarki, co też daje dobre opcje do połaczenia.
To było ponad 12 lat temu... ...to miłe uczucie mieć postać, której tak samo jak tobie coraz częściej pojawia się pytanie kiedy to cholera minęło... Coś mi mówi że mam tematy do przepracowania.

Jeśli wziąć pod uwagę, że kontakt-kosmita już obstawiony, a nikt na razie nie skoczył na okazję bycia wrogiem z dawnej młodości ; ) to najsensowniejsze wydaje się powiązanie z ostatniego etapu wydażeń życiowych - jeśli Samara coś kombinowała jako broker ostatnio, to całkiem naturalnie mogła całą ekipę poznać. (Ale z woja też chętnie, drodzy Navy veterans.)
 

Ostatnio edytowane przez gnom : 12-05-2023 o 20:46.
gnom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-05-2023, 13:39   #26
 
gnom's Avatar
 
Reputacja: 1 gnom nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Muagor Zobacz post
Myślę, że mamy też drugą kwestię wyjaśnioną, bo mamy prawie kompletny doc z tabelką. Co prawda Ketharian dał tylko swoje top 3 w poście, ale z pozostałymi głosami sytuacja wydaje się jasna. Na tą chwilę wygrywa Explorer, a z pozostałych opcji, które nie mają punktów od Kethariana większość ma ich i tak za mało, aby mogła przebić Explorera.
Jakby się uprzeć, to Dyplomata, gdyby dostał 5tkę, mógłby jeszcze zremisować z tymi dwoma na drugim miejscu, ale to jedyne co mogło by zmienić wyniki w tym momencie.
 
gnom jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-05-2023, 16:15   #27
 
Nanatar's Avatar
 
Reputacja: 1 Nanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputacjęNanatar ma wspaniałą reputację
Patrząc po nadesłanych kartach i opisach postaci, to wychodzi raczej na to, że nie potrzebne mi te czujniki i bazy danych, za to co mnie zdziwiło brakuje negocjatora. Wobec czego jeśli się gdzieś pojawi dyplomata, to dźwignę, bo mam najlepsze predyspozycje z czwórki [nie wiem jak Keth].

Valeri nigdy nie była gliną, czy trepem, choć zdarzało się jej współpracować. Bardzo prawdopodobne, że skrzyżowała drogi z kimś z obecnej załogi nawet bardzo, bardzo dawno, kiedy była jeszcze nastoletnią siksą. Ona sama twierdzi zawsze, że nie pamięta i zbywa to zmieniając temat.

Mógłbym napisać maleńką fabularkę, ale póki co nie chce wchodzić w wasze buty.

Czy można by gdzieś zgromadzić podstawowe informacje o członkiniach i członach załogi? W sensie: Imię, funkcja w załodze, ew. rasa, czy pochodzenie. Zawsze mam problem, żeby to spamiętać, szczególnie imiona.

Co do nazwy to statku: Amber brzmi mi za miękko i niestety kojarzy się z bursztynem. Może Loki, lubię proste i krótkie nazwy, nie cierpię udziwnionych, żebym musiał sprawdzać pisownię, jak chcę użyć w fabularce. Tak np. Perfekcyjna Niedoskonałość brzmi świetnie, ale jest za długie.

Co do pakietu to będzie jak będzie, nie ma co wymyślać, nim Keth nie wróci i nie zajmie stanowiska.

http://lastinn.info/attachment.php?a...d=168398806 2

Propozycje zaczepek:
Dla Samary - wymiana dysków na informacje, koleś, który miał poprowadzić kobietę do pasera, nie zjawił się w porcie na czas, sprawę wzięła w swe ręce pilot i swoimi kanałami namierzyła kupca, oraz wzięła udział w negocjacjach. Dla Valeri negocjacje, czy tam dyplomacje, dla Samary, co tam sobie podepnie. Jak się później okazało to właśnie Valeri spowodowała, że kontaktor się nie zjawił wystawiając go niedługo wcześniej agentom. [wolę Dasilva pisane razem]
Dla Zeke de Vries: Przejęty frachtowiec należał do grupy, która od dłuższego czasu grała na nosie siłą navy, przemycając systemy uzbrojenia i maskowania. Jedną z aresztowanych była nastoletnia Valeri Bushe, dziewczyna łatwo poszła na współpracę, nie przejawiając przywiązania do opiekunów. Nie było nawet jasne, czy jest współwinna, czy ofiarą. Nastolatka z wszczepem eksperckim. Nikt nie wierzył, by taki zabieg, był jej własnym pomysłem. Zeke, został jej opiekunem i kuratorem i nawet porucznik nie wprowadził w jego życie tyle skrajnych uczuć, odczuć i emocji. Kiedy się wreszcie rozstali z woli wyższych instancji, obiecał sobie jej nigdy więcej nie spotykać, choć w portkach go cisnęło. Stało się inaczej, spotkali się jeszcze wielokrotnie i zawsze tak samo. Kajdanki, ona grała ofiarę, on twardziela i znów kajdanki i...
Dla mnie [negocjacje] - chyba, że nabędę wcześniej, dla Zeke - niezapomniana znajomość.

Nie wiem, czy tak to powinno wyglądać i czy pasuje do profili waszych postaci. Mogę wziąć już tylko jedno z proponowanych powiązań, to znaczy profity, bo wydarzenia mogły mieć miejsce.
Mam już jedno powiązanie z profitami z Malcolmem - tam koniecznie pilot, bo chodziło o szybką ucieczkę.
 
Załączone Grafiki
File Type: jpg pilotka1.jpg (12.4 KB, 55 wyświetleń)
lastinn player
Nanatar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-05-2023, 20:11   #28
 
Morph's Avatar
 
Reputacja: 1 Morph nie jest za bardzo znany
Pierwszy post do sesji wrzucony. Wybaczcie lekkie opóźnienie, ale wczoraj wpadł kumpel i... sami rozumiecie... co wam będę gadał.

Temat sesyjny wisi, zatem pierwsze koty za płoty. Ruszamy z akcją.

W sesyjnej wiki pojawił się dwa nowe wpisy. Są to
- Handouty - tam będę wrzucał wszelkie pomoce i dodatki sesyjne
https://www.tavern-keeper.com/campaign/9147/page/43024
jest tam już pierwszy z nich.
- Space ship - tam macie krótki opis oraz ogólne statystyki czterech proponowanych przeze mnie statków.
https://www.tavern-keeper.com/campaign/9147/page/43018
Przejrzyjcie je i podejmijcie decyzję na których z nich się decydujecie.

Oczywiście opisany stan dotyczy momentu w którym dany statek znaleźliście. Przyjmujemy, że w momencie startu sesji statek jest już wyremontowany i sprawny plus ewentualnie ulepszony z puli waszych benefitów.
 
Morph jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 13-05-2023, 23:03   #29
 
Morph's Avatar
 
Reputacja: 1 Morph nie jest za bardzo znany
Cytat:
Napisał Nanatar Zobacz post


Czy można by gdzieś zgromadzić podstawowe informacje o członkiniach i członach załogi? W sensie: Imię, funkcja w załodze, ew. rasa, czy pochodzenie. Zawsze mam problem, żeby to spamiętać, szczególnie imiona.
Takie biogramy zostaną zamieszczone na stronie kampanii wraz z innymi materiałami dodatkowymi.
Na razie czekam, aż ukończymy wspólne ustalenia.
 
Morph jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14-05-2023, 14:18   #30
Aro
 
Aro's Avatar
 
Reputacja: 1 Aro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputacjęAro ma wspaniałą reputację
Ech, żeś dał zagwozdkę, Morph. Nie powiem, najbardziej się skłaniam ku temu prototypowi z systemami maskującymi (stealth) i to nie tylko dlatego że ma vibe Normandii z Mass Effecta. Minusem jest pojemność paliwa, bo jeden skok + dwa tygodnie operacji na każdy przystanek na tankowanie to trochę za mało. Też ewentualnie byłbym za modyfikacją rozkładu pokładu, bo oddzielna sala konferencyjna (#10) jest naprawdę zbędna i można ją przerobić na kajuty, żeby każdy miał swój kąt. Główna ładownia z holoterminalem może równie dobrze służyć za konferencyjną. Plus dodać jakąś jedną/dwie skrytki na kontrabandę. No i Phantom ma największy potencjał fabularny IMHO.

W drugiej kolejności to korweta, mimo że nieco za duża jak na mój gust i ze zbędnymi nam suites. Zupełnie za to nie przemawiają do mnie pozostałe dwa.

A już na marginesie, to naprawdę doceniam effort włożony już na sam początek w sesję, Morph. Grafiki i dedykowana strona z materiałami, no cudo. Rzadkość nad rzadkościami.
 
Aro jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:28.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172