Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Pozostałe systemy RPG > Savage Worlds > Savage Hydepark
Zarejestruj się Użytkownicy

Savage Hydepark Pisz tutaj jeśli nie wiesz, w jakim dziale umieścić swoją wypowiedź.


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05-03-2013, 11:15   #6
 
JPCannon's Avatar
 
Reputacja: 1 JPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputacjęJPCannon ma wspaniałą reputację
Nooo to paskudne obrażenia idealnie zmieniają system Savage Worlds w ekstremalnie śmiertelny także cieszę się niezmiernie, że można naprawdę dopasować ten system do każdych warunków. To raczej coś z serii przykładów w jakim przypadku bardzo ciężko o przekoksa. Z tą zasadą warto być ostro podrasowanym jeśli chodzi o Wigor.

Paskudne obrażenia
Czasem chcesz, by bohaterowie boleśnie odczuli każde trafienie i ranę. Wymaga tego realistyczna gra policyjna, przygoda dla najemników, śledztwo kryminalne, a nawet brutalne fantasy z barbarzyńcami w rolach głównych. Kiedy nastrój scenariusza wymusza odejście od obrażeń w stylu filmu przygodowego, użyj poniższej mechaniki

Obrażenia
Obrażenia porównaj z Wytrzymałością postaci, a wynik sprawdź w poniżej tabeli. (W tabeli znajduje się standardowa rozpiska o ile trzeba przeoczyć wytrzymałość celu by dostał 1/2/3 rany i szok, więc nie doklejam bez sensu ). Każda Rana powoduje -1 do wszystkich testów, maksymalnie -3. Bohaterowie nie mogą wyparowywać obrażeń! Wolno im natomiast wydawać fuksy, by powtarzać bolesny test Wigoru po otrzymaniu Rany.

Rany
Zawsze, gdy bohater otrzyma Ranę, wykonuje test Wigoru (uwzględniając modyfikatory za Rany z tego ataku). Sukces oznacza brak dalszego efektu. W wypadku porażki, jest Wyeliminowany (patrz niżej). (Uwaga: Według podstawowych zasad, bohater nie wykonuje testu Wigoru, dopóki nie otrzyma przynajmniej czterech Ran. Paskudne obrażenia nie nazywają się jednak bez powodu. Reguły Eliminacji i tabela Urazów też nieco się w nich różnią, więc pamiętaj, żeby używać wersji zamieszczonej poniżej, a nie podręcznikowej).

Eliminacja
Wyeliminowana postać musi natychmiast przetestować Wigor (uwzględniając minusy za Rany).
Przebicie:
Postać jest tylko ogłuszona i może wrócić do akcji. Wciąż jest w Szoku, otrzymuje wszystkie Rany i tymczasowy Uraz do zakończenia walki (lub uleczenia wszystkich Ran). Rzuć w Tabeli Urazów.

Sukces:
Ranny traci przytomność do momentu wyleczenia (lub na 2k6 godzin) i rzuca
w Tabeli Urazów.

Porażka:
Postać traci przytomność jak w wypadku sukcesu i otrzymuje trwały Uraz (rzuć w tabeli). Niestety, prócz tego zaczyna się wykrwawiać. W każdej rundzie, przed rozdaniem Kart Akcji, testuje Wigor. Jeżeli odniesie sukces, będzie rzucać w kolejnej rundzie Porażka oznacza śmierć. Przebicie (lub udany test Leczenia) powoduje stabilizację – krwawienie ustaje i postać nie musi więcej testować Wigoru.

Krytyczna porażka:
Bohater natychmiast wyciąga kopyta.

Także przy użyciu tych zasad wystarczy jeden hit i można pożegnać się z porażką Opłaca się chyba wtedy walka na pięści bo tyko traci się przytomność a nie zaraz wykrwawia na śmierć Tak czy siak jak dla mnie idealny dodatek jeśli ktoś chce bardziej śmiertelnej sesji.

By znów nie offtopować:
Zawsze lubiłem robić postaci zadających dużą ilość ciosów na raz. Z przewagą Nawałnica Ciosów, oburęczność, Podwójne uderzenie pozwala wysunąć trzy razy w jednej rundzie. Do tego Szybki cios i teoretycznie da się wysadzić w przeciwnika 4 ataki. Jak by tego było mało, jeśli użyje się na sobie zaklęcia przyśpieszenia, zyskuje się jedną dodatkową akcję więc można dodać kolejny atak za free to już 5 ataków bez żadnych kar. Można do tego dołożyć dodatkowy atak nakładając na resztę karę -2 jednak jeśli ktoś jest już takim koksem, to może mieć np walkę k12+2 i bonus się z karą zrównoważy I tak o to mamy 6 ataków. Jak ktoś jest hardcorem to może dokładając kolejne ataki nie licząc się z karą np mając uzbierane fuksy hmmy powiedzmy dodatkowe 5 ataków z karą -10 Przy k12+2 nadal jest szansa na trafienie, a mamy 10 ataków w jednej turze
 
__________________
"Miłość której najbardziej potrzebujesz to Twoja własna do siebie samego"
JPCannon jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:42.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180