Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - ogólnie > Systemy postapokaliptyczne
Zarejestruj się Użytkownicy

Systemy postapokaliptyczne Świat po apokalipsie - czyli rozmowy przy Nuka-Coli z atomowym grzybem w tle i zombie charczącym pod butem.


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 08-04-2016, 13:33   #11
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1437 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
No wszystko możliwe. Nie że nie pasi. Podjąłem dyskusję tylko i wyraziłem swoje zdanie. Ale naprawdę nie uważasz że skoro w oryginalnych zasadach dostęp do cybernetyki mają bezpośrednio tylko posterunkowcy z pochodzenia to wypadałoby tę cechę chociaż odrobinę wyszczególnić? Już tak pomiając wszystko inne (a Zombie ma rację, ja też to napisałem wcześniej ze wszystko da się ułożyć logicznie w spójną piękną całość. Nie zrozumcie mnie źle - mi też się podoba u Pip'a ciągłe dostosowywanie mechaniki NS do indywidualnych potrzeb sesyjnych )

Dlatego chciałbym zapytać czy możemy wprowadzić cechę "Empiryk^2" która dawałaby Bonus do strzelania i testów charakteru? Mój ZM nie będzie strzelał do blaszaków z EMP i nie ma zamiaru podchodzić do nich blisko. Wręcz przeciwnie, mam zamiar pruć do nich z normalnego zwykłego karabinu. I żadna cecha ZM nie wspomaga takiej walki. W Neuro jest napisane że podane cechy i profesje są na dobrą sprawę tylko przykładami i można wymyślać niby swoje na przykładzie i rozsądku które płyną z podanych cech, sztuczek etc.

Poruszę teraz inny temat. Powoli szykuje postać sobie do twojej następnej sesji. Powoli - myślę, czytam, dumam etc. Znowu chciałbym "władować się" że tak powiem w pochodzenie Posterunku i wybrać cechę "Człowiek czy maszyna". Po namyśle stwierdziłem że chciałbym mieć więcej niż jeden wszczep. No i teraz się zaczynają schody bo nigdzie nie ma opisanych cen wszczepów. Cecha gwarantuje mi jeden wszczep (już pomijam fakt że cały czas mimo wszystko uważam że cecha traci swój special-klimat).

Chciałbym sobie dobrać drugi wszczep powiedzmy "Stalowy bark". Nic szczególnego. Ot, kawał solidnej blachy zespolony na sztucznej kości do ciała.

Nie ma generalnie opcji by dobrać sobie jakoś drugi wszczep. Moje pytanie. Dasz radę Pip podać cennik swój "inhouse'owy" poszczególnych wszczepów wyszczególnionych w Bohaterze ^2? Wnoszę jednak o zastosowanie w takiej liście mnożnika dostępności wpływającego na cenę. I jeśli mogę coś zaproponować to byłoby naprawdę fajnie i słitaśnie jakbyś ujął chociaż w tej liście fakt że w pewnych miejscach wszczepy są po prostu łatwiej dostępne przez takie i takie czynniki np. moje logiczne przemyślenia dotyczące Posterunku i wszczepów

Posterunek:
- Wyspecjalizowana kasta speców konstruująca i instalująca wszczepy
- O wiele łatwiejszy dostęp do wszelkich "części" składowych wszczepów
- Regularny front = żołnierze = walki z maszynami = częste okaleczenia = wszczepianie różnego badziewia by pomóc żołnierzom wrócić do walki np. po stracie ręki

I tak teraz sobie myślę nad jakimś innym pochodzeniem np.

Teksas
- Sprzedałem tyle i tyle krów przez 15 lat by uzbierać cysternę amunicji i kupić za nią cyberrekę bojową z miotaczem ognia i innymi bajerami

(Rozumiem uzasadnienie fabularne takiego podejścia. Ale idąc tym tropem mogę powiedzieć sobie że mój ZM był normalnym żołnierzem i w jednej potyczce z maszyną stracił prawą rękę, lewą do łokcia, rakieta zmasakrowała mu połowę twarzy np. oko i ucho a przy okazji poszarpało mu wszelkie ścięgna i mięsnie w barku. Jednak był dobrym żołnierzem, kumple go odratowali, a sztab stwierdził że poeksperymentuje na nim trochę. I wszczepili mu 1,5 cyber-ręki, stalowy bark, cyber-ucho i cyber-oko. Przez to wydarzenie tak strasznie znienawidził maszyn że został ZM. Amen. BG żyje działa i ma kupę wszczepów - oczywiście absolutnie teoretycznie. )
 

Ostatnio edytowane przez AdiVeB : 08-04-2016 o 13:43.
AdiVeB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-04-2016, 16:15   #12
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 57293 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Ale naprawdę nie uważasz że skoro w oryginalnych zasadach dostęp do cybernetyki mają bezpośrednio tylko posterunkowcy z pochodzenia to wypadałoby tę cechę chociaż odrobinę wyszczególnić?
- Jest wystarczająco wyszczególniona moim zdaniem. Dalej mają ją prawilnie tylko Posterunkowcy a inni jak mają muszą się nakombinować z bio by miało sens, ręce i nogi ta KP i bio.


Cytat:
Dlatego chciałbym zapytać czy możemy wprowadzić cechę "Empiryk^2" która dawałaby Bonus do strzelania i testów charakteru?
- Raczej nie możemy. W puli materiałów jakie podałem jest całkiem sporo ciekawych rzeczy do zrobienia niepowtarzalnej a realnej postaci a takiej Cechy jak podajesz w propozycji tam nie kojarzę. W dodatku dotąd też jej nie było i jakoś sesja się ciągnie. A merytorycznie jak już wspomniałem Empiryk w takiej postaci i mechanice w jakiej jest teraz ma sens i miejsce.



Cytat:
Nie ma generalnie opcji by dobrać sobie jakoś drugi wszczep. Moje pytanie. Dasz radę Pip podać cennik swój "inhouse'owy" poszczególnych wszczepów wyszczególnionych w Bohaterze ^2?
- A jeden to mało? Jak najczęsciej nie ma się żadnego? I nie kojarzę, żadnych oficjalnych cen implantów z podręczników. Jedynie w fanbook'u "Hi - Tech" coś chyba było ale były tam koszty w setkach i tysiącach gambli więc nie sądze by startówka uzbierała taką pulę. Niezbyt widzę sens robienia cennika cyberwszczepów. Najzwyklejszy musiałby być droższy i to sporo od spluw z wyższej pułki a te juz kosztują po 100 - 150 g. Myślę, że drożej też niż SAPI które chodzi po 200 - 300 g. A nie sądzę by pula na starcie była większa dla BG więc robienie cennika byłoby taką sztuką dla sztuki. Więc może kiedyś bym się wziął za to ale jak mam przygodę i roztabelkowania i pewnie rekrutę no to jakoś niezbyt taka wizja do mnie przemawia.


Cytat:
(Rozumiem uzasadnienie fabularne takiego podejścia. Ale idąc tym tropem mogę powiedzieć sobie że mój ZM był normalnym żołnierzem i w jednej potyczce z maszyną stracił prawą rękę, lewą do łokcia, rakieta zmasakrowała mu połowę twarzy np. oko i ucho a przy okazji poszarpało mu wszelkie ścięgna i mięsnie w barku. Jednak był dobrym żołnierzem, kumple go odratowali, a sztab stwierdził że poeksperymentuje na nim trochę. I wszczepili mu 1,5 cyber-ręki, stalowy bark, cyber-ucho i cyber-oko. Przez to wydarzenie tak strasznie znienawidził maszyn że został ZM. Amen. BG żyje działa i ma kupę wszczepów - oczywiście absolutnie teoretycznie. )
- Naturalnie, że teoretycznie Ale bardziej mi pasi taki scenariusz do Cyberpunka niż Neuroshimy Przynajmniej w wydaniu jakie ja zazwyczaj prowadzę.
 
__________________
A God Damn Rat Pack

MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-04-2016, 09:52   #13
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1437 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
No dobrze, to nie drąże już więcej. Widzę że nic nie ugram mimo że nadal cały czas uważam że mam podstawy i prawo walczyć o "lepszy Posterunek".

Chciałbym prosić jednakże tylko o cenę Stalowego Barku. Jeśli byś zerknął do Bohatera ^2 na ten wszczep i mi go wycenił. On nie powinien być drogi bo to tylko kawał blachy na barku i w sumie ma więcej minusów niż plusów. Nie mniej jednak strasznie mi odpowiada wizualnie. Może na niego uzbieram na którejś z sesji.

A właśnie. Wiesz już może kiedy można się spodziewać rekruty do tych "Łowców" całych? Bo niektórzy już bardzo czekają. A jak nie rekruta to chociaż kilka konkretnych info czyli przede wszystkim: sceneria. Na którego z "Łowców" się "czaić"? Bo na dobrą sprawę "łowców" różnego typu jest bardzo dużo no nie? Maszyn, Mutantów, Głów, Gambli na tym jednym info mi zależy.
 
AdiVeB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-04-2016, 11:09   #14
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 57293 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Chciałbym prosić jednakże tylko o cenę Stalowego Barku. Jeśli byś zerknął do Bohatera ^2 na ten wszczep i mi go wycenił. On nie powinien być drogi bo to tylko kawał blachy na barku i w sumie ma więcej minusów niż plusów. Nie mniej jednak strasznie mi odpowiada wizualnie. Może na niego uzbieram na którejś z sesji.
- Adi nie da się ustalić ceny chleba razowego bez ustalania relacji z chlebem białym, resztą pieczywa, żywności i zarobków Więc by to zrobić z sensem trzeba i tak i tak zrobić cały cennik. A jak na to się sprawy mają no to wpsomniałem wyżej.

- A jakieś wszczepy w grze widzę raczej jako jakieś questy albo efekt wypadków i też questy. Nikt raczej nie utnie sobie ramienia by byćmoże kiedyś mieć cyberramię. Co innego jak wda mu się z rany zakażenie i trzeba amputować rękę. No to jest za czym się zakręcić.


Cytat:
A właśnie. Wiesz już może kiedy można się spodziewać rekruty do tych "Łowców" całych? Bo niektórzy już bardzo czekają. A jak nie rekruta to chociaż kilka konkretnych info czyli przede wszystkim: sceneria. Na którego z "Łowców" się "czaić"? Bo na dobrą sprawę "łowców" różnego typu jest bardzo dużo no nie? Maszyn, Mutantów, Głów, Gambli na tym jednym info mi zależy.
- Tak chyba mogę już coś powiedzieć więcej na przykład takie cóś: http://lastinn.info/rekrutacje-do-se...tml#post622289
 
__________________
A God Damn Rat Pack

MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 11-04-2016, 13:21   #15
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1437 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
A działanie cechy "Łyżeczka" profesji Gladiator? Formalnie cecha ta daje umiejętność walki trzymaną bronią na poziom 4 nie łącząc się przy tym z umiejętnościami. Wymienione są również takie przedmioty jak gazrurka lub toporek strażacki czyli normalne (jak na realia postapo) bronie do walki wręcz. Czy wchodzi w to również rzut taką bronią? To też w sumie walka trzymaną bronią. Wyłączona z tego jest tylko broń palna, więc będąc dokładnym można jeszcze dorzucić tutaj Łuki/Kusze/Proce na poziom 4?

Rozpisałem to tak jak jest napisane. Powiedz czy dobrze rozumiem?
 
AdiVeB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 12-04-2016, 14:23   #16
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 57293 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Na moje oko w Łyżeczce chodzi przede wsztkim o łyżeczki właśnie. Czyli o swobodne uzywanie wszelakich przedmiotów a nie tylko broni i siła tej Cechy polega na tym, że nie tylko likwiduje mod za używanie broni improwizowanej ale jeszcze daje te 4 pkt. jakby tyle miała postać we właśnie trzymanej rzeczy w łapach.

- Do rzucania raczej tego bym nie doliczał. Pisze w intencji zwarcia i przedmiotów używanych pod umsy do zwarcia czyli Bijatyki albo Br.Białej. Więc rzucanie przedmiotami czy ich wystrzeliwanie z broni się tutaj na moje oko nie wlicza. A więc dla mnie to umsy Rzucania czy broni cięciwowych się tutaj nie wliczają. Chyba, że mowa o okładaniu kogoś strzałą czy łukiem w zwarciu to wtedy tak
 
__________________
A God Damn Rat Pack

MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-07-2016, 14:08   #17
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1437 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Czy ten temat jest jeszcze jako tako aktualny? Mam kilka spraw... Na pierwszy ogień idzie sztuczka "Snajper". Jak działa ta sztuczka na zasadach Ołowiowych? I jak się do tej sztuczki ma nowa umiejętność "Wiedza snajperska". W ogóle bym chciał żeby to zostało napisane gdzieś raz a porządnie bo nie ogarniam tego. Kiedy jest używana ta "WS"? Zawsze gdy używasz lunety do strzału? Czy tylko wówczas gdy używasz lunety a odległość jest na tyle dużo że modyfikatory szaleją i wchodzą w grę te wszystkie dziwne siły, rodzaj ammo jakiego używasz i wiatr etc.
 
AdiVeB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 08-07-2016, 16:00   #18
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 57293 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
- Temat żyje jak się go używa

- "Snajper" działa podobnie jak w oryginale czyli zwiększa skuteczność używania optyki dwukrotnie. Czyli zamiast ołowiowego bonusu +1 do trafienia jest +2. Może nie wydawać się dużo ale optyka działa inaczej niż w podstawce (skraca dystans a nie jak w podstawce, daje sztywny mod, zawsze taki sam).

- Wiedza Snajperska niby nie ma ogragniczenia zasięgowego ale, że liczy się ją za mod które występują na średnich i dalekich dystansach to niezbyt z niej pożytek przy krótkich zasięgach. Ogólnie jeśli strzelec ma WS to może liczyć na zmniejszenie mod za wiatr, siłę Coroliosa itd. które są wymienone w tabelce do mod za strzelanie pod działem "inne". WS przydaje się też do montowania nowej optyki do karabinu czyli tzw. zerowanie lunety (str.120)
 
__________________
A God Damn Rat Pack

MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami
Pipboy79 jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09-07-2016, 00:58   #19
radiacja
 
Leminkainen's Avatar
 
Reputacja: 25580 Leminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputacjęLeminkainen ma wspaniałą reputację
Ja rzucę swoje spostrzeżenie jako ja to widzę (a jak wiecie technikaliom poświęcam sporo przemyśleń i uwagi. A jest to temat który i tak chciałem opisać):

Istnieje coś takiego jak odległość strzału bezwzględnego. Jak wiemy w odróżnieniu od linii celowania tor lotu pocisku jest parabolą więc jak głosi stare przysłowie "żeby trafić do celu trzeba mierzyć ponad cel". Co w praktyce oznacza że jeśli masz celownik ustawiony na 500m to do tych 500m trafisz powyżej celu a dalej niż 500m będziesz trafiał poniżej. Odległość strzału bezwzględnego to taka odległość na której kula nie przelatuje ani powyżej ani poniżej celu. Większość karabinów wojskowych posiada nastawę celownika tzw uniwersalną (bojową) pozwalającą trafić w cel wielkości człowieka do odległości kilkuset metrów.

ponieważ obraz>1000 słów...


Jak widać korzystając z nastawy uniwersalnej można z dużą dozą prawdopodobieństwa trafić w sylwetkę na typowych odległościach na jakich toczy się walka. Ale czasem będziemy strzelać na większych dystansach albo interesuje nas konkretna lokacja trafienia (np głowa) w takim przypadku trzeba nastawić celownik na odpowiednią odległość (którą wcześniej trzeba zmierzyć bądź ocenić) na której tor lotu pocisku przecina się z linią celownika. Potem dochodzą jeszcze zmienne jak wiatr etc.

Czyli w dużym skrócie goła umiejętność broni strzeleckiej to po prostu zręczność z jaką potrafisz wycelować i ściągnąć spust. Zaś wiedza snajperska to umiejętność korzystania z nastaw celownika, oceny odległości siły wiatru etc. Uciekając się do motoryzacyjnego porównania: to jak umiejętność prowadzenia samochodu rajdowego a wiedza jak dobrać opony, przełożenia skrzyni biegów i krzywej mocy silnika pod kątem OS-a

Do używania wiedzy snajperskiej broń musi posiadać nastawne przyrządy celownicze: lunetę bądź celownik mechaniczny (czyli znakomita większość kolimatorów w tym miejscu odpada bo mają stałe nastawienie zgodne z odległością strzału bezwzględnego, podobnie wskaźniki laserowe, już pomijając że są niepraktyczne na większej odległości) i parę segmentów poświęconych na ich ustawienie. Można uznać że strzelec może skorzystać z kogoś bardziej doświadczonego kto poradzi mu jak nastawić celownik (było to dosyć powszechnie praktykowane w armiach - oficer wydaje polecenia nastawienia na dystans i strzelania)

Tak tytułem ciekawostek to w czasie IIWŚ Włosi zrezygnowali z celowników nastawnych w Caracano wychodząc z założenia że podnosi to koszta produkcji i szkolenia żołnierzy którzy w praktyce rzadko korzystają z celowników nastawnych. Podobną drogą poszli potem Niemcy (karabiny dla Volkssturmu) i Japończycy (uproszczone Arisaki)

Edit

Dobry przykład - w pozycji złożonej mamy widoczną szczerbinkę celownika uniwersalnego, zaś w każdej chwili możemy podnieść ramkę celownika suwakowego i nastawić szczerbinkę na suwaku na odpowiednią odległość (i można też podziwiać optymizm z przełomu XIX i XX wieku z celownikiem skalowanym do 2km ale z tym się wiąże dłuższa historia)
 
__________________
A Goddamn Rat Pack!

Ostatnio edytowane przez Leminkainen : 09-07-2016 o 01:07.
Leminkainen jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 21-07-2016, 14:52   #20
 
AdiVeB's Avatar
 
Reputacja: 1437 AdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumnyAdiVeB ma z czego być dumny
Lemi kiedyś jak chciałem stworzyć snajpera to mi zaproponował takie działanie sztuczki "Snajper" - Używany celownik optyczny jest traktowany jakby miał dwukrotnie większe przybliżenie, nie uwzględniając przy tym kar za zbyt krótką odłegłość

Zastanawiam się która interpretacja jest ciekawsza i nie oszukujmy się - lepsza? Bo wymagania do sztuczki "Snajper" są naprawdę wysokie (Karabiny 6+ Percepcja 14+) i w podstawce była ona owszem - potężną sztuczką. A w ołowiu mam wrażenie jak na tak wywindowane wymagania jest to sztuczka dość mierna.

Chciałbym ustalić na przyszłość jak to będzie działać bo przy wielu postaciach rozważałem tę sztuczkę ale rezygnowałem z niej przez wzgląd na totalny brak zrozumienia jej w odniesieniu o Ołów.

Rozumiem że z Optyki można korzystać też powiedzmy na odległość 100-200m ale w takim przypadku luneta daje bonus tylko w postaci zmniejszenia testowanej "ogległości" np. jeśli jest 4x to tak jakbym strzelał do przeciwnika który jest ode mnie w odległości 25m. Umiejętność Wiedza Snajperska nie jest wówczas testowana zgadza się? Tylko karabiny? Czy luneta daje też jakieś bonusy niezwiązane bezpośrednio z ogromnymi dystansami i dziwnymi siłami które wówczas wchodzą w skład utrudnień do testu?

__________________________________________________ _

I raz na zawsze chciałbym się dowiedzieć czy dopuszczalny jest dodatek "Dziecko swego ojca" wprowadzający Kanadę. Wiem że Lemi gra w "Eden" Kanadyjką ale nie jestem pewny czy tworzył swoją Kanadyjkę w oparciu o ten dodatek. A dodatek sam w sobie jest ciekawy musicie przyznać jeśli czytaliście.
 
AdiVeB jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:55.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169