Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Rekrutacje do sesji RPG > Archiwum rekrutacji
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum rekrutacji Wszelkie rekrutacje, które zostały zakończone.


Zobacz wyniki ankiety: Który pomysł na przygodę uważasz za najlepszy?
Klasyczny Warhammer 6 17.65%
Klasyczny Zew Cthulhu 3 8.82%
Brytania 5 14.71%
Superbohaterowie w klimacie noir 7 20.59%
Star Wars 6 17.65%
Akta Dresdena 2 5.88%
Sensacja i Przygoda 4 11.76%
Stambuł 1 2.94%
Głosujących: 34. Nie możesz głosować w tej sondzie

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 30-07-2011, 02:06   #1
 
Avaron's Avatar
 
Reputacja: 1 Avaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetnyAvaron jest po prostu świetny
Kolejna przygoda?

Hej,

Jakiś czas temu zapytałem się Was o to w jakich realiach widzielibyście dość konkretną przygodę. Od tamtej ankiety minęło sporo czasu, a mnie przytrafiło się po drodze kilka nowych pomysłów. Jakich? Właśnie po to jest ten temat, chciałbym je Wam przedstawić i poddać ocenie, na które z nich miałbym chętnych graczy:

1. Klasyczny Warhammer - Klasyczny i to do bólu. Pierwszoedycyjny, z kompletną mechaniką, z losowaniem cech i profesji. A sama przygoda? Mam apetyt na stare dodatki. Wewnętrzny Wróg, Potępieniec, Liczmistrz (rzuć K3 - równa szansa dla każdej z nich). Czy te tytuły coś Wam mówią?

2. Klasyczny Zew Cthulhu - Bluźniercze tajemnice, wyrachowani kultyści i potwory rodem z kosmicznej pustki. Czyli jedna z dużych kampanii, jakie zostały wydane w języku polskim. Dzień Bestii, Maski Nyarlathotep'a i genialny Horror w Orient Expresie. Jeśli ktoś zdecyduje się na tą opcję, to byłbym wdzięczny odnotowaniu, która z tych kampanii wydała mu się interesująca.

3. Brytania po odejściu Rzymian - Temat, który wygrał w poprzedniej ankiecie. Arturiańskie mity w moim wydaniu, tajemnicza Brytania, walka starego porządku z nowym. Jestem już przygotowany, choć mam wrażenie, że do wizji sir Thomasa Malorego będzie mi daleko. Inspirujące?

4. Superbohaterowie w klimacie noir - W Gotham dzieje się źle. W napadzie rabunkowym giną rodzice młodego Bruce'a Wayna. Znacie to prawda? Tyle, że tym razem młody Bruce zostaje postrzelony i ciężko ranny ledwo przeżywa. W tym Gotham nigdy nie było Batmana. Po latach, widząc toczone przez zbrodnię miasto, Bruce czuje, że w jego życiu poszło coś nie tak. I postanawia wykorzystać swoje bogactwo by znaleźć ludzi, którzy będą w stanie coś z tym zrobić. Grupę wyjątkowych ludzi.
Pomysł zainspirowany starym, Burtonowskim Batmanem i wspaniałym dodatkiem do Savage Worlds o superbohaterach. Czy ktoś chciałby przywdziać pelerynę, by przy rytmach saksofonu przemierzyć bardzo złe miasto?

5. Star Wars - Śmierci Imperatora Palpatine'a Imperium legło w gruzach, a Nowa Republika triumfuje. I choć do pełnego zwycięstwa nad Imperium jest jeszcze daleko, to galaktyka z nadzieja patrzy w przyszłość. Niewielka grupka spotyka się na pokładzie pasażerskiego okrętu, by w obliczu zagrożenia połączyć siły. Przypadkowo? Tam gdzie działa Moc nie ma miejsca na przypadek.
W tej sesji duże znaczenie miały by rozgrywki między graczami. Każda postać skrywała by swoje sekrety i nikt do końca nie byłby tym za kogo się podaje. Sesja dla tych, którzy lubią konflikty w drużynie i nagłe zmiany stron.

6. Akta Dresdena - Jestem na etapie fascynacji światem wykreowanym przez pana Jima Butchera. Ktoś pół żartem określił to uniwersum jako WoDa, bez tego całego EMO. Bycie detektywem-magiem w świecie pełnym nadprzyrodzonych istot może dostarczyć naprawdę sporo emocji.
Do tego dochodzi mechanika FATE, która moim zdaniem może świetnie sprawdzić się w rozgrywkach via forum.

7. Sensacja i Przygoda - Przygoda w klimacie pulpowych lat 30. Tajemnicze organizacje, wyprawy po skarby ukryte w odstępach dżungli, niebezpieczni dusiciele na usługach złowieszczych zbrodniarzy i zapierające dech w piersiach powietrzne pojedynki. To i wiele więcej, dla polskich agentów w tajnej służbie Marszałka. Tylko lepiej się pośpieszcie, bo za chwilę wpadną tu naziści!

8. Stambuł - Świat zachodu runął. Kryzys, głód, a w końcu wojny i zarazy zebrały swoje żniwo. Ameryka i Europa, takie jakie je znacie zginęły. Ale świat nie stanął w miejscu. I choć świat wschodu rozrywają ciągłe wojny, to jest jednak miejsce gdzie życie toczy się spokojnie. Witajcie w Stambule po końcu świata, mieście na granicy zagłady. Tu, w dziesiątkach wielokulturowych dzielnic toczy się ciągła walka - chińskie korporacje ścierają się z wywiadami postrosyjskich państewek, a wszystko w każdej chwili może wylecieć w powietrze, bo islamscy eksterniści wciąż walczą o swoją sprawę. Na czarnym rynku trwa handel artefaktami upadłego zachodu, z trzeszczących głośników dobywa się wezwanie muezzina, neony rozświetlają ciasne uliczki, a w zadymionych kawiarniach ubijane są ciemne interesy. Przeładuj broń, aktywuj wszczepy i ruszaj do Stambułu.

Tyle moich propozycji. Mam nadzieję, że coś z tego przypadnie Wam do gustu i pomożecie mi się zdecydować. Deklaracje uczestnictw mile widziane
 
__________________
"Co będziemy dzisiaj robić Sarumanie?"
"To co zwykle Pinki - podbijać świat..."
by Marrrt
Avaron jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 14:35.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172