Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - DnD > Archiwum sesji z działu DnD
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu DnD Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemie DnD (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 21-08-2013, 20:43   #1
 
Sayane's Avatar
 
Reputacja: 1 Sayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputacjęSayane ma wspaniałą reputację
[komentarze] Opowieści z Królestwa Pięciu Miast. Opowieść trzecia

Witam w trzeciej części kampanii Opowieści


Mam nadzieję, że mimo dużej ilości osób będzie się nam dobrze grało Ten post będzie swoistą tablicą informacyjną - będę tu wklejać nasze różne ustalenia, żeby potem nie trzeba było szukać po postach.

Na początek (gdy już założę sesję) proszę uzupełnić:
  • wszyscy: panele sesji - ekwipunek, zwierzęta oraz codzienne rytuały, jeśli ktoś takie ma (np. czyszczenie broni, modlitwy etc.);
    Prosiłabym uzupełnić panel w następującej formie, w okienka kolejno (oczywiście w zależności od profesji):
    - przedmioty magiczne (zwoje, różdżki, pierścienie,mikstury itd.)
    - zdobycze
    - czary na dzień i codzienne rytuały, zwyczaje
    - czary znane (lub co Wam pasuje przy postaciach niemagicznych)
    - broń, zbroje, zwierzęta
    - reszta ekwipunku
    Oczywiście jeśli ktoś ma własne preferencje to się czepiać nie będę
  • postacie czarujące (w panel główny, nie w kartę): dostępne na dany dzień czary lub standardowy ich zestaw i/lub czary znane (w zależności od profesji);
  • nie musicie uzupełniać mechaniki - nie korzystam z niej w panelu;
  • proszę w pierwszym poście komentarzy opisać swoją postać tak jak ją widzą inni; ewentualnie dodać informacje, które udostępnicie reszcie (oczywiście nie musicie podawać zawodu).
  • Wszystkich, którzy robili karty w Myth Weaver proszę o udostępnienie mi ich w następujący sposób: "users" przy nazwie kp -> wpisać mój nick Sayane -> wybrać "can edit".
  • Awatary - szerokość 150

Zasady gry
są takie jak zawsze:
  • dialogi kursywimy, myśli w cudzysłowie;
  • imiona boldujemy okazjonalnie w dialogach lub w docach (by zaznaczyć czyj jest dany fragment).
  • Jeśli tura wymaga licznych interakcji (walka, dialogi z NPCami, planowanie) wszyscy przynajmniej raz dziennie zaglądają do doców, choćby po to żeby być na bieżąco, nawet jeśli potem podsumują całość zamiast się udzielać.
  • Oprócz w.wym. sytuacji chciałabym nieco ograniczyć doci; wbrew pozorom uważam, że ciągłe ‘docowanie’ osłabia myślenie nad fabułą i odgrywanie postaci. Oczywiście możecie z nich korzystać do woli, póki nie będzie spowalniać to sesji. Ale z kolei dwa zdania w docu nie zaliczam jako post.
  • Proszę starać się nie pisać na ostatnią chwilę. Graczy jest dużo, więc pisząc w ostatniej minucie ciężko skoordynować działania i plany (choć rozumiem, że czasem nie ma możliwości wcześniej). Nie wymagam postów-gigantów, tylko postów treściwych, wnoszących coś do fabuły. W końcu to opowieść
  • Ewipunek w panelu - rzecz święta. Jeśli czegoś w nim nie ma, to nie istnieje, choćby zostało znalezione n-postów wcześniej lub było w karcie postaci. Od tej zasady nie ma odwołania.
  • Ilustracje bardzo proszę dostosowywać rozmiarem do ustawień forum, podlinkowywać lub dawać w tag [media] - wtedy automatycznie zmniejszają się do okienka.

Terminarz
:
  • Wasz czas na post - 6 dni.
  • MG (wstępnie) 1 dzień. Uwaga - w weekendy jestem dostępna słabo lub wcale.
  • Mam nadzieję, że uda nam się ustalić stałe dni dla początku i końca tury (wyjdzie nam w praniu). Terminy nie ulegają wtedy zmianie nawet jeśli któraś ze stron będzie miała obsuwę. Po prostu kolejna tura wtedy się skraca - opłaca się więc pisać na czas. Świetnie działało to w poprzednich sesjach, więc nie ma powodu tego zmieniać. Czekamy tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy reakcja postaci jest niezbędna. No, chyba że będziecie bardzo oponować, albo się nie sprawdzi to zrezygnujemy.
  • trzy nieusprawiedliwione nieobecności sprawiają, że usuwam postać z gry. Zabijam znaczy, chyba że nagle stanie się w jakiś sposób kluczowa dla fabuły - wtedy od biedy zNPCuję lub oddam komuś innemu.
Google docs:Archiwum:
Pomoce do gry:
Komunikatory:
  • MG | GG 1715432 | sayane[at]o2.pl
  • Autumm | 47372655
  • baltazar | GG: 3021082
  • Callisto | GG: 9592373
  • Dhemon | 11418435
  • Lakatos | aaaq9[at]tlen.pl
  • Lhianann | 48372174
  • Lynka | GG: 7552365
  • Płomiennołuski | 2245328
  • Romulus | 1800774
  • Sirion| 11883875
  • Tohma |2276701
  • Zell | 1914373

Zasady dotyczące walki:

Bardzo chciałabym uniknąć (choćby częściowo) męczarni mechaniki i mozolnego rozpisywania walki po zdaniu na dzień. Gdyby każdy się dopisywał codziennie nie było by źle, ale wiadomo, że nie zawsze tak jest.
Akcje solowe lub parami oczywiście najłatwiej prowadzić w szybkich interakcjach z MG na gg lub docu. Co do walk zbiorowych sugeruję ciąg deklaracji na googlach (żeby każdy widział co robią inni i mógł się odnieść; poza tym zwykle dają mapkę), po 3-4 ruchy na raz, po czym ja to wszystko scalam i opisuje. Do tej pory nieźle to działało.
Oczywiście jeśli ktoś ma chęć i fantazję szerzej rozpisywać swoje poczynania jestem jak najbardziej za - wiadomo, że walka budzi więcej emocji na żywo niż w retrospekcji.


Leczenie:
Podejście “chlup fiolkę i do walki” straszliwie mnie razi i odziera dla mnie sesję z realizmu (pomijając takie kwiatki jak “mam 1 pkt. życia ale może jeszcze zdążę kogoś ubić”). Chciałabym więc tutaj kontynuować to, co poprzednich sesjach: mianowicie, magiczne leczenie jest jedynie przyśpieszeniem naturalnej regeneracji. Owszem, zamyka rany, ale nie uzupełni braku krwi, a energia i materia brana jest z ciała chorego. W ogniu walki pomaga (ach, ta adrenalina), natomiast potem należy odpocząć (a przynajmniej się nie forsować) by zregenerować siły, inaczej cięższe czynności będą odpowiednio trudniejsze, a w czasie walki będę stosować minusy do ataku.
Toteż otrzymane podczas walki (w sumie) rany będę podawać nie liczbowo a następująco:
  • rany drobne - to draśnięcia, skaleczenia i organizm wraca do pełnej sprawności po przespanej nocy;
  • rany lekkie to spadek do min. 75% PŻ i wymagają one 1 dnia odpoczynku;
  • rany średnie - analogicznie 50% PŻ i 3 dni;
  • rany poważne - 25% PŻ i 6 dni;
  • rany krytyczne 5% PŻ i mniej - 9 dni*.
* pisząc “dni” nie mam na myśli leżenia plackiem całą dobę,
bo wiadomo że rzadko zatrzymacie się na kilkudniowy popas;
tylko maksymalne oszczędzanie sił


Innymi słowy nie będziecie wiedzieć ile punktów życia Wam zostało i czy leżący na ziemi bohater jest nieprzytomny, czy martwy; również proszę o odpowiedni storytelling w wypadku otrzymywania kolejnych obrażeń. Nie radzę więc chojrakować .

Oczywiście jeśli ktoś zajmuje się rannym wykorzystując umiejętność “Leczenie” i zestaw uzdrowiciela, ten wraca do zdrowia szybciej.
 

Ostatnio edytowane przez Sayane : 28-03-2014 o 22:10.
Sayane jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 23:03.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172