|
Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami) |
| Narzędzia wątku | Wygląd |
05-11-2022, 20:41 | #111 |
Reputacja: 1 | No wreszcie jest. Bardzo przepraszam za taką obsuwę, ale jak już zacząłem pisać, to w trakcie okazywało się, że całość się rozrasta i rozrasta. Co chyba widać w objętości tekstu. Ponieważ jak każdy wielki artysta (taki przez duże A i jeszcze większe W ) mogę zostać nie zrozumiany, to wyjaśniam, że opis całej akcji, przedstawiłem jako zobrazowanie tego co Buck mówi na zebraniu. Po prostu zmęczyło mnie już popisywanie jak to łysol przeprowadza kolejną odprawę, na której tylko gada. Plan jest taki jak opisałem ze szczególnym uwzględnieniem aspektu bezpieczeństwa, zgodnie z życzeniem Amiego. Jakby ekipy ratownicze nie miały spisać się tak wzorowo jak w przedstawionym scenariuszu, Buck ma rezerwową ekipę rabunkową w pobliżu, która w akcję niczym nie sprowokowanego heroizmu obywatelskiego uratuje delikwentów tuz przed przybyciem straży. Buck wykorzystuje jedna akcje, jako zasłonę dymną dla drugiej i chce obrobić obydwa magazyny jednej nocy. Tego drugiego mi nie opisywać jeszcze, ale założyłem ze zostanie zrobiony zwiad, zlokalizowane zabezpieczania, typu kamery, rozpoznany sposób odcięcie łączności, przynajmniej tej kablowej i zasilania. Znów, jeśli się tylko da, to chce to zrobić bez ofiar. Nie opisywałem szczegółów w jaki sposób dokładnie zostanie podpalony budynek partii, ale zauważył ze mam w ekipie oprócz Bucka co najmniej kilku speców do materiałów wybuchowych, do tego gościa od budowlanki plus plany budynku, więc taki zespół będzie wstanie to technicznie ogarnąć. Sam się na tym nie znam, więc zostawiam to fachowcom Pozwoliłem sobie przesunąć akcje w poście o parę dni, ponieważ akcja ma się zacząć w sobotę, był piątek a potrzebowałem trochę czasu, aby sprowadzić z Margarity resztę ekipy, auto i noktowizory, plus poczynić przygotowania. Większość planuje odesłać po akcji, wraz z zakupioną bronią i sprzętem. Z racji tego ze post wyszedł i tak długi nie pisałem tam nic o Carabinierze i jego akcji. W miarę możliwość ma po prostu kontynuować obserwacje, ewentualnie jeśli nic by się nie dało znaleźć to wybadać, czy księgowa była by zainteresowana zorganizowaniem jakieś ustawki. Do tego kupie bron od tych gwardzistów. Interesuje mnie M 1 Carbine - jeśli maja 10 sztuk to wezmę, jeśli mnie to wezmę ile mają, plus te pistolety, tyle ile mają. Do tego chce nawiązać kontakt z tym handlarzem, coby zboczyć czym dysponuje. To chyba tyle. Jeszcze raz sorry za obsuwę i za ewentualne błędy i literówki. Chciałem wrzucić jak tylko będzie gotowe. Mam nadzieje że nadrobię punktualność ilością
__________________ naturalne jak telekineza. |
06-11-2022, 03:53 | #112 |
Majster Cziter Reputacja: 1 | T 28 - 1998.02.19 cz, popołudnie Oki, to mój post jest :> Termin na posty do pt. 11.11. To 6 dób na sklejenie i wrzucenie posta :> Stan zdrowia: Barabasz "Buck" Kazinski - 10/10; s.zdrowy (0) - Mi Na Wen - 10/10; s.zdrowy (0) Budżet AIM: stan wyjściowy: 48 140 $ + 1x 100 = 100 $ za terminowy post + 1x 1 000 = 2 000 $ za dużą scenkę fabularną + 1x 1 000 = 1 000 $ za planowanie dalszych działań - 5x 10 = -50 $ za rejs 5 najemników Margarita - Barcelona - 1x 11 000 = 8 000 $ za terenówkę UAZ 469 stan końcowy: 43 190 $ 10x noktowizor II-gen (Barcelona; magazyn) 6x ckm M 1919A4 (Barcelona; magazyn) 1x terenówka Land Rover III 1x terenówka UAZ 469 --- - Oki, to od końca mojej poprzedniej tury minęło ok tygodnia. Poprzednio był pt obecnie jest cz. @Finanse - Co do kosztów to za 10 000 $ udało się kupić drugą terenówkę. Ex sowiecki UAZ 469. Cenę udało się Schiffer zbić o 20% czyli ostatecznie poszło na to 8 000 $. - Co do ceny wynajmu samochodów z innych miast to koszt 500 $ kaucji za sztukę + 100 $ za dobę od 1 sztuki. Kaucja ulega zwrotowi gdy się zwraca nienaruszone auto. Sprowadzenie aut to ok pół dnia drogi w obie strony. - Co do cen M 1 Carbine to są po 1 575 $ za 1 szt. Tweety może załatwić 10 szt po 1 400 $ na jutro (czyli w pt). Jak przyklepiesz no to możesz uznać to za załatwione. Za 10 szt to będzie -14 000 $. - Co do handlarza bronią to ma on głównie klamki. Powinien mieć większość klamek z Innowacyjności 1-3 czyli do ok lat 40-tych i 50-tych XX w. Ceny jak w docu z ekwipunkiem. --- @Porwanie polityków - Porwanie czterech polityków to dość randomowa sprawa. Czyli w weekend siedzą w domu a czasem gdzies wyjdą czy wyjadą. Kiedy to od 8 rano +k12 dla każdego (czyli 4k12). Czyli dość marne szanse, że uda się całą czwórkę pochwycić w jednym momencie. I trudno to przewidzieć kiedy przydarzy się okazja. - Samo przechwycenie rokuje spore szanse powodzenia. Dla każdego jednego to rzut 1k10 (czyli razem 4k10). Wynik 1-8 poszło mniej więcej gładko, 9 to nie udało się, facet mimo wszystko zwiał albo ktoś sie przypałętał co uniemożliwiło porwanie, 10 to prawdziwy pech, nadjechał radiowóz, ktoś zainterweniował czy inne spore kłopoty, porwanie się nie udało a zespół ma poważne kłopoty. --- @Pożar w biurze - Chyciałbym wiedzieć kto z najemników jest przydzielony do tego zadania. - Samo wywołanie pożaru jest względnie łatwe. Pare kanistrów benzyny załatwi sprawę. Niemniej pożar to trudny do przewidzenia żywioł więc będzie rzut na 1k10. Na 1-9 będzie się po prostu palić ale na 10 będzie coś pechowego. Albo ktoś z porwanych zaczadzieje, kipnie na zawał, coś się zawali, ktoś oberwie itd, coś pechowego. --- @Strzelnica - Tu też chciałbym wiedzieć kto zostanie przydzielony do tego zadania. Odległosć jest na tyle duza między centrum miasta gdzie jest siedziba partii a strzelnicą na obrzeżach miasta, że jak ma być to zgrane w czasie to raczej każdy ten adres powinien mieć swój zespół. - Udało się rozpoznać obiekt z zewnątrz ale nikomu nie udało sie wejść legalnie na co by nie mówić teren policji. Więc nie wiadomo co jest w środku. - Nocna załoga to prawdopodobnie 4-6 osób. Raczej w roli nocnych stróżów niż elitarnych gwardzistów. - Teren jest ogrodzony, ma mocną bramę i ogrodzenie. Aczkolwiek ogrodzenie powinno dać się przeskoczyć dla każdego z Siłą 7+. Przy niższej testy. Lub odpowiednim skillu np. Włamywacz (Tweety). Można też wziąć nożyce do drutu i przeciąć ogrodzenie. Wtedy każdy może przejść przez dziurę w płocie. - Latarni i kamer raczej trudno wyłączyć z zewnątrz. Prawdopodobnie da się to zrobić z wnętrza. Można indywiudalnie je niszczyć ale to raczej powinno ostrzec obsługę, że coś się dzieje. No chyba, że przesypiają całe nocki czy coś w ten deseń. - Przedostanie się do wnętrza i dotarcie do któregoś z budynków to test Skradania albo Percepcji. Po prostu trzeba spróbować przemykać sie w martwych polach kamer. Każdy skradacz wykonuje test więc im więcej skradaczy tym więcej testów a więc i szans, że któryś się nie powiedzie. Nie udane testy to wykrycie skradaczy przez strażników (przez kamery albo nawet z okna). Udane testy to skryte podejscie pod sam budynek. - Skryte otwieranie zamków, ewentualne rozbrajanie alarmów to skill Włamywacz (Tweety). --- @Inne sprawy - W mieście cywilów rzucają się w oczy. Zasłaniają większość twarzy. To typowo wojskowy sprzęt jakiego raczej trudno spotkać "na mieście". Dałem poglądową fotke jakie to jest duże i jak wygląda na czyjejść głowie. No ale poza tym to w nocy oczywiście daje sporą przewagę w zacienionych miejscach nad osobami jakie nie mają takich zabawek. - Obecnie jest druga połowa czwartku, akcja ma być w weekend. Więc jak coś to można coś jeszcze się przygotować, zmienić, załatwić. Jak nie to w sumie możesz sobie przewinąć do sobotniego łapania polityków, jak chcesz to nawet sam możesz sobie pokulać na 4k12 ile to zajęło czasu i 4k10 co z tego wyszło. Jak nie to nie ma sprawy, ja pokulam --- - I to chyba tyle ode mnie. Jak coś zapomniełem to już późno no to daj znać co by Cie interesowało
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić |
10-11-2022, 15:12 | #113 |
Reputacja: 1 | Dobra, to jeszcze parę spraw/pytań zanim wrzucę posta. Noktowizory. Ja wiem że latanie w tym po mieście rzuca sia w oczy, ale nie mam zamiaru robić nic takiego. Użyje ich (jeśli w ogóle) dopiero tuż przed samą akcją, np. przed wejściem do budynku. Nie planuje używać przy siedzibie partii a więc w centrum miasta, tylko ewentualnie przy ataku na magazyn, który z założenia odbędzie się późno w nocy, na obrzeżach miasta. Myślę, że najemnicy zrobią to na zasadzie „zakładamy na ryja i od razu ruszamy” to raczej nie będzie niepotrzebnych świadków. Zwłaszcza, że jak jakiś dojrzymy kręcących się koło budynku, to albo poczekamy, albo ich zneutralizujemy przed atakiem. Zasilanie w magazynie. Wole to wyjaśnić tutaj, tak, co byśmy obaj mieli mniej więcej zgodną wizje świata No więc ja widzę to tak, że prąd do budynku można podłączyć złączem podziemnym, albo naziemnym. Teraz u nas bardziej podłącza się pod ziemią, ale my mówimy o biedniejszym kraju i 30 lat temu, więc wydaje mi się, że jest spora szansa, że dla budynku przemysłowego na obrzeżach podłączyli kablem nadziemnym. W takim przypadku, podobnie jak z telefon o czym jest w twoim poście, wystarczy taki kabel przerwać i prądu nie nada. W przypadku połączenia podziemnego jest trochę gorzej, ale można to zrobić w inny sposób - niszcząc w kluczowym miejscu infrastrukturę i odłączając cała sekcję/ulicę od zasilania. To drugie rozwiązanie przy okazji wyłączy nam latarnie na danej ulicy. To też jest jak najbardziej wykonalne, dla ludzi wystarczająco zdeterminowanych i mających dostęp do niebezpiecznych narzędzi i materiałów Myślę, że mając te kilka dni na rozpoznanie budynku, dało by się takie wrażliwe miejsce zidentyfikować. W ekipa mam byłego policjanta i członków sił specjalnych. Z tego co kojarzę, to procedura szturmowania budynków - czy to w przypadku policyjnych ATeków, czy woskowych komandosów - zakłada odcięcie zasilania. Dlatego myślę, że kilku członków ekipy może mieć jakieś pojęcie jak to zrobić. Z twojego opisu wygląda, że budynek jest na tyle mały, że raczej nie spodziewałbym się tam generatora zapasowego, jak np. w szpitalu, ale nawet jeśli to chwile zejdzie z tym aby go uruchomić a to już nam wystarczy. Mając na uwadze powyższy wywód, uważasz jak MG, że jest to możliwe do przeprowadzenia? Broń z Margarity Czy najemnicy wezwani z wyspy mogli przyjechać do Barcelony ze swymi klamkami? Mam na mysi broń krótką, taką, którą można mieć/ukryć przy sobie. Rozumiem, że jakieś tam służby sprawdzają pojazdy na promach, ale czy robią też rewizje pasażerom? Broń od gwardzistów/handlarza Czy mogę uznać, że oprócz tych 10-ciu karabinów kupiłem też drugie tyle broni krótkiej? W przypadku w którym nie ma możliwość przewiezienia klamek z wyspy, to zakup pistoletów potrzebuje zrobić jeszcze przed sama akcją. Materiały wybuchowe Buck i kilku innych członków ekipy ma taką umiejkę. Czy w jej ramach potrafią zrobić jakiś proste materiały łatwopalne, w rodzaju nitrogliceryny czy termitu? Przepis na taki napalm bez trudu można znaleźć w necie Jak wygląda sprawa z zapalnikami? Czy mając taką umiejętność można zmajstrować prosty zapalnik odpalany czasowo lub radiowo, za pomocą krótkofalówki? Na przykład jakbym chciał ustawić w jakimś pomieszczaniu kilka baniaków z benzyną i dać tam jakiś prosty zapalnik uruchamiany czasowo lub radiowo, za pomocą krótkofalówki. Jeszcze kilka pytań o sam magazyn To jest budynek parterowy rozumiem? Czy w okolicy powiedzmy do 300 metrów jest jakiś inny budynek wyższy od naszego celu? Najbliższa okolica to są jakieś domy czy raczej jakieś budynki gospodarcze/inne magazyny? Pisałeś o odcięciu telefony w budynku. Czy gdzieś widać jakieś anteny radiowe lub jakąś inną łączność, niż po kabelku? Opisałeś dwa wejścia, bramę z domofonem plus ogrodzenie z siatki. Jakieś inne drogi do budynku, np. okna? Jeśli tak, to widząc jakieś kraty, lub inne zabezpieczenia? Planuje podzielić najemników na dwa oddziały, w swoim poście opisze kto i gdzie ma robić.
__________________ naturalne jak telekineza. |
10-11-2022, 19:44 | #114 | |||||||||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
Cytat:
- No masz sporo racji. Nie chce mi sie robić symulacjonizmu z sieci elektrycznej Wenezueli z końca lat 90-tych ubiegłego wieku. Więc rzucę kostką. 1 - du.suk - poza magazynem jest dogodne miejsce aby odciąć zasilanie tylko w magazynie/strzelnicy. 2-3 - śr.suk - zasilanie idzie drutami, jest dogodne miejsce aby je przeciąć w magazynie/strzelnicy i 2-3 innych domach/farmach. 4-5 - ma.suk - jest miejsce aby odciąć zasilanie ale jest widoczne z magazynu trzeba się liczyć z tym, że ktoś może to zauważyć. 6-7 - ma.por - jest miejsce aby odciąć zasilanie ale blisko ogrodzenia i pod okiem kamer. 8-9 - śr.por - zasilanie da się odciąć ale posesja ma własny generator. 10 - du.por - odcięcie zasilania wywołuje automatyczny alarm i w magazynie i w komisariacie. Posesja ma włąsny generator. rzut: https://orokos.com/roll/959922 5 czyli: 4-5 - ma.suk - jest miejsce aby odciąć zasilanie ale jest widoczne z magazynu trzeba się liczyć z tym, że ktoś może to zauważyć. Cytat:
Cytat:
- Ale okey. Każdy najemnik jaki miałby przypłynąć promem z własną klamką to rzut 1k10. Na 9+ broń znaleziono i najemnik zostaje aresztowany. Na pozostałych poszło gładko i najemnik jest z klamką. Cytat:
Cytat:
- No jak ktoś ma skill "mat.wybuchowe" to może domowymi sposobami zmajstrować coś zapalajacego czy wybuchowego. Niemniej to takie "homemade" a nie fabryczna jakość. Coś na bazie rozpuszczalników, benzyny, pokruszonego mydła, nawozów sztucznych itd. Komuś z tym skillem raczej to wyjdzie. Jak bardzo to by właśnie trzeba zrobić test 2k10 (wybiera się lepszy wynik bo to skill profesyjny). - Zmajstrowanie zapalnika to łącznie w powyższym teście. - PT takiego homemade bomb to -2. Rzut na każdą z bomb/ładunków. Oblany test oznacza, że ładunek udało się zmajstrować ale przy odplaniu coś poszło nie tak. Nie odpali, odpali spóźniony, wybuchnie przedwcześnie albo w ogóle. Coś w ten deseń. Cytat:
- Budynek strzelnicy to coś jak hala sportowa. Czyli całkiem spory. - Budynek biura to coś wysokości piętrowego domu/kamienicy. - W promieniu 300 m od obu budynków to nie ma innych budynków. Są jednak drzewa na jakie można się wspiąć. Czubek to pewnie gdzieś w okolicach 2-go piętra. Nieco ponad dachem biura ale poniżej dachu strzelnicy. Cytat:
Cytat:
Cytat:
Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||||||||||
11-11-2022, 22:54 | #115 |
Reputacja: 1 | Ok, ponieważ w poście nie chciałem znowu wybiegać bardzo w przyszłość, podsumuje tu jaki mam plan na tę noc Ostatecznie rezygnuje z transportu broni z Margarity, wykorzystamy do akcji broń kupioną od lokalsów. Mam 10 karabinów M1 i do tego biorę jeszcze drugie tyle pistoletów - interesuje mnie Makarow, MAC 50, Beretta M 1951, TT pistol, Colt 911, Beretta M 1935. W sumie to bez znaczenia które konkretnie, byle żeby zebrało się 10 sztuk plus amo. Z Margarity, razem z resztą ekipy sprowadzam za to auto, którym Dimitri nas obwoził - pisałem o tym w poprzednim poście. Do tego wynajmuje cztery inne auta w piątek. W czterech rożnych wypożyczalniach poza Barceloną. Proste zadanie, deleguje do tego dowolnych ludzi mówiących po hiszpańsku. Storm, Newman, Eurico i Buck - ta czwórka ma umj. materiały wybuchowe i ich zaprzęgam do sporządzanie czterech małych ładunków. Mówię o czymś czego można użyć np. do wysadzenia drzwi, jakiś szafy pancernej albo zdetonowania czegoś innego (o tym dalej). Siła mniej więcej granatu. Robię cztery, żeby mieć zdublowane w razie czego. Nie wiem jako to będzie mechanicznie, ale chce coby działali razem, pomagając sobie i wzajemnie kontrolując swoja pracę, aby uniknąć niewypałów. Meksykanie minimalizujemy ryzyko. Dziele akcje na trzy fazy. Faz pierwsza - przejęcie polityków Tutaj w zasadzie już to opisałem. Cztery zespoły w czterech wynajętych autach. JoJo, DD, Newman nr 1 Storm, Blanco i Cossac nr 2 Mi, Kay i Frog nr 3 Buck, Legionista i Jumper nr 4 W każdym mam specjalistów od walki wręcz, dodatkowo dwóch z nich dostanie pistolet, którego mają użyć w charakterze groźby. Na zasadzie zimna lufa przy plecach i morda w kubeł, idziesz z nami, albo kulka. Do tego każda ekipa ma po jednym z tych wynajętych samochodów. Po schwytaniu każdego mają go przewiesić do magazynu i tam czekamy, aż zbierze się komplet. (apropo, rzuciłem i wszyło wszystko na plus, ale nie opisywałem już tego ) Jeśli chodzi o czas na porwanie, to zaczynamy obserwacje kolesi i oczekiwanie na odpowiednią okazje już od rana w sobotę. Jasne jest, że w dzień może być trudniej zaskoczyć ich w ustronnym miejscu, ale kto wie. Jednak bezpieczeństwo przede wszystkim. Tak czy siak, liczę, że przez cały dzień, wieczór i pierwszą część nocy uda się każdego dostać. Jeśli okaże się, że nie, to w ostateczności wywabiamy go z domu pod byle pretekstem. Ważne, aby znalazł się na odległości przyłożenia lufy do pleców. Po porwaniu zwozimy do magazynu i odpowiednio obrabiamy, jak to opisałem. Przed spiciem, krótkie przeszukanie i przesłuchanie na temat samego budynku - może mają klucze . Znów, uważam, coby nie przesadzić i coby żaden mi nie kipną. Faza druga - ognisko z atrakcjami Do akcji ze spaleniem wyznaczam: Lyra (dowódca + zabezpieczanie medyczne), Wój Sam (dywersja), Cossac, Arab, Jumper, Tercjo, Blanco. Broń im nie potrzeba, ale mają mikrofalówki i sprzęt do dostania się do budynku. Sam plan na spalenie jest prosty. Delikwentów umieszczamy w pomieszczaniu na parterze blisko wyjścia. Piętro (oprócz pomieszania bezpośrednio nad tym, w którym są politycy, polewamy benzyną i podpalamy. W pomieszczaniu piętro niżej, ale odległym od tego w którym są politycy umieszczamy pojemniki z benzyna lub inną łatwo palną substancją, plus dwa ładunki odpalane radiem, jako zapalniki (jak jeden nie zaskoczy, to mamy jeszcze drugi). Reszta jest w zasadzie opisana w moim poprzednim poście (zmieniłem tylko nieco przydziały). Wzywamy dziennikarza, czekamy na Straż Pożarną, jak mamy pewność, że wszyscy są poza budynkiem wysadzamy resztę, coby pożar był odpowiednio duży aby zniszczyć budynek. Zabezpieczam się na wypadek, jakby któryś z elementów zawiódł - nie ma dziennikarza, to sami pstrykamy foty, strażacy się spóźniają, to „przypadkowi przechodnie” zdobywają się na akt heroizmu i ratują polityków z budynku, czujki obserwują teren i meldują przez radio, jakby coś się działo, mam nawet Lyre, która w razie czego może pomóc kogoś opatrzyć. Pełna profeska Spodziewam się tłumu gapiów, w który będzie się można wmieszać i po upewnieniu się, że wszystko poszło zgodnie z planem wrócić do magazynu. Na każdym etapie priorytetem jest uniknięcia trupa. Jeśli będzie wybór trup, albo brak jakieś efektu, to wybieramy to drugie. Ta grupa nie wyznaczonych godzin rozpoczęcie akcji, ale zakładam, że wyrusza nie wcześniej niż o 24 z magazynu. Faza trzecia - strzelnica Przydział: Buck (dowódca), Voo Doo (planowanie - z racji doświadczania w szturmach i nocnych operacjach), Ikebana (odcięcie łączności, zniszczenie nagrań z kamer po opanowaniu budynku, demontaż sprzętu łączności, jeśli będzie się dało go wykorzystać), Sara (zabezpieczanie medyczne), Tweety (zamki), Alpen (zniszczenie anten na dachu), plus wszyscy pozostali, których role opisałem w poście. Ta grupa wyrusza z magazynu razem z grupą od polityków, ale zakładam, że przeprowadzanie tamtej akcji to ok 3 godziny, do momentu wyjazdu i taką wyznaczam porę rozpoczęcia działań na strzelnicy. Uzbrojenie i wyposażanie tej grupy też opisem. W obydwu ostatnich postach jest plan na atak. Dodałem element uszkodzenia sieci elektrycznej, plus dywersji pod bramą. Tu chodzi tyko o to, aby na moment odkroić uwagę gość przy kamerach, coby patrzył nie tam gdzie trzeba. Generalnie ideałem było by wzięcie ich z zaskoczenia, tak aby nikt nie musiał ginąc i obyć się w ogóle bez strzelania. Jeśli dostaniemy w lapy jednego, to bez skrupułów użyje go jako zakładnika i zaangażuje resztę aby się poddali, ale zapewnię, że nie chcemy ich ubić, tylko zabrać fanty. Na wyposażeniu tej grupy biorę dwa pozostałe ładunki, jakbym musiał wysadzić drzwi lub jakąś kasę pancerną, ale generalnie wolałbym zmusić obsługę, coby nam grzecznie otworzyła. Opisałem też plan na działania po akcji. Będą chciał nacisnąć na Amiego, coby dał swój kontakt jak najszybciej, tak, aby moc przemycić zdobyte fanty na Margaritę. O tym czy warto jeszcze zostawać w Barcelonie zdecyduje, na podstawie tego co się będzie działo, ale generalnie, wybiegając w przyszłość, będę chciał się skupić na ewentualne następnej akcji którą ma nadać Cantano. Tam już będzie na grubo Uff, to chyba tyle. Jakoś nigdy wcześniej nie musiałem planować czegoś takiego z tymi wszystkim szczegółami. Mam nadziej, że mój pierwszy akt terroru pójdzie sprawnie i efektownie i że nikt u nas nie używał Pegasusa, w celu sprawdzania czego ostatnio szukałem w Internecie PS. Zrewanżował bym się reputką, ale mi system nie pozwala
__________________ naturalne jak telekineza. Ostatnio edytowane przez malahaj : 11-11-2022 o 22:56. |
12-11-2022, 20:35 | #116 | |||
Majster Cziter Reputacja: 1 | T 29 - 1998.02.22 nd noc Oki, to mój post jest :> Termin na posty do pt. 11.18. To 6,5 dób na sklejenie i wrzucenie posta :> Stan zdrowia: Barabasz "Buck" Kazinski - 10/10; s.zdrowy (0) - Mi Na Wen - 10/10; s.zdrowy (0) Budżet AIM: stan wyjściowy: 48 140 $ + 1x 100 = 100 $ za terminowy post + 1x 1 500 = 1 500 $ za dużą scenkę fabularną + 1x 1 500 = 1 500 $ za planowanie dalszych działań - 10x 10 = -100 $ za rejs 10 najemników Margarita - Barcelona - 10x 1 400 = -14 000 $ za 10x karabinek M 1 Carbine - 5x 200 = -1 000 $ za 5x pistolet Colt 1911 - 5x 150 = -750 $ za 5x pistolet TT Pistol - 5x 275 = -1 375 $ za 5x pistolet Beretta M 1951 - 5x 300 = -1 500 $ za 5x pistolet MAC Mle 1950 - 4x 100 = -400 $ za wynajęcie 4 osobówek (1 doba) - 4x 500 = -2 000 $ za kaucję 4x500 $ za 1 osobówkę stan końcowy: 23 665 $ 10x noktowizor II-gen (Barcelona; magazyn) 6x ckm M 1919A4 (Barcelona; magazyn) 10x k-ek M 1 Carbine (Barcelona) 5x pis. Colt 1911 (Barcelona) 5x pis. TT Pistole (Barcelona) 5x pis. Beretta M 1951 (Barcelona) 5x pis. MAC Mle 1950 (Barcelona) 1x terenówka Land Rover III (Barcelona) 1x terenówka UAZ 469 (Barcelona) --- - Oki, to od końca mojej poprzedniej tury minęło ok 2-3 dni. Czyli z połowy tygodnia zrobił się weekend. Bardziej detalicznie jest opisana sobota wraz z opisem wieczorno-nocnych akcji. - Jak czegoś nie pomieszałem przy ręcznym przepisywaniu kto jest gdzie to lista powinna się prezentować następująco: Skład Bob Kazinski > Polityk 4 > strzelnica Mi Na Wen > Polityk 3 Lyra Pereira Carvalho > partia Eurico Avilés Otero > strzelnica 01 Arana Flores, Augusto (Tercio) > partia 02 Baum, Julius (Alpen) > strzelnica 03 Barton, Jamie (Frog) > Polityk 3 04 Cassady, Michael (Jumper) > Polityk 4 > partia 05 Cruz, Juan (Jojo) > Polityk 1 > strzelnica 06 Davidson; David (DD) > Polityk 1 > strzelnica 07 Henson, Samuel (Sam, Wuj Sam) > partia 08 Jerković, Drava (Sara) > strzelnica 09 Kazancew, Yuri (Arab) > partia 10 Lorenzo, Marco (Carabinier) > strzelnica 11 Meister, Monique (Tweety) > strzelnica 12 Muller, Greta (Schiffer) > strzelnica 13 Novak, Paul (Newman) > Polityk 1 > strzelnica 14 Petrenko, Oleg (Cossac) > Polityk 2 > partia 15 Rana, Toofan (Storm) > Polityk 2 > strzelnica 16 Rojas, Alberto (Blanco) > Polityk 2 > partia 17 Silva Melo, Lavinia (Voo Doo) > strzelnica 18 Varela, Ricardo (Kay) > Polityk 3 > strzelnica 19 Voncken, Lando (Legionista) > Polityk 4 > strzelnica 20 Yamada, Kaneko (Ikebana) > strzelnica DZIEŃ Polityk 1 - Castro 05 Cruz, Juan (Jojo) 06 Davidson; David (DD) 13 Novak, Paul (Newman) Polityk 2 - Pinochet 14 Petrenko, Oleg (Cossac) 15 Rana, Toofan (Storm) 16 Rojas, Alberto (Blanco) Polityk 3 - Che 00 - Mi Na Wen 03 Barton, Jamie (Frog) 18 Varela, Ricardo (Kay) Polityk 4 - Batista 00 - Bob Kazinski 04 Cassady, Michael (Jumper) 19 Voncken, Lando (Legionista) WIECZÓR Siedziba partii Lyra Pereira Carvalho 01 Arana Flores, Augusto (Tercio) 04 Cassady, Michael (Jumper) 07 Henson, Samuel (Sam, Wuj Sam) 09 Kazancew, Yuri (Arab) 14 Petrenko, Oleg (Cossac) 16 Rojas, Alberto (Blanco) Strzelnica policji Bob Kazinski > tylne drzwi Mi Na Wen > brama frontowa Eurico Avilés Otero > wóz 1 02 Baum, Julius (Alpen) > tylne drzwi i dach 03 Barton, Jamie (Frog) > wóz 1 > brama frontowa 05 Cruz, Juan (Jojo) > tylne drzwi 06 Davidson; David (DD) > tylne drzwi 08 Jerković, Drava (Sara) > brama frontowa 10 Lorenzo, Marco (Carabinier) > wóz 3 > front 11 Meister, Monique (Tweety) > tylne drzwi 12 Muller, Greta (Schiffer) > wóz 3 > front 13 Novak, Paul (Newman) > wóz 2 > tylna brama 15 Rana, Toofan (Storm) > brama frontowa 17 Silva Melo, Lavinia (Voo Doo) 18 Varela, Ricardo (Kay) > wóz 1 19 Voncken, Lando (Legionista) > wóz 2 > tylna brama 20 Yamada, Kaneko (Ikebana) > radio i kamery --- @Dzień - Co do schwytania polityków no to tak jak mówiłem była to kwestia trochę farta a trochę kulania. Wyniki masz doklejone na dole posta fabularnego. Ogólnie to udało się schwytać 3 z 4. @Wieczór - Co do akcji podpalenia biura politycznego to raczej się to udało. Pożar wybuchł, udało się podrzucić schwytaną trójkę polityków przebranych w odpowiednie wdzianka. No i przyjechał najpierw jeden wóz straży, potem reszta ekip ratunkowych. - Nieco później ale w podobnym czasie rozgrywa się akcja na policyjnej strzelnicy. I tu jest więcej zamieszania to rozpiszę to nieco dokładniej. - Udało się odciąć zasilanie - W całym obiekcie nie ma światła ani nic co napędzane prądem sieciowym nie działa. Trzeba się liczyć z tym, że mogą działać rzeczy na baterię albo mogą mieć generator w środku. - Udało się dostać na posesję i do środka biurowego budynku - Tweety sforsowała zamknięcia w tylnej bramie a potem w tylnych drzwiach biurowego budynku i te drzwi wewnątrz. - Udało się zniszczyć antenę - Alpen zniszczył antenę. Ale zanim najemnicy dobiegli od bramy do budynku, potem on się wspiął na dach, odszukał i zniszczył antenę to było szybko ale nie natychmiastowo. Trzeba się liczyć z tym, że strażnicy jesli nie stracili głowy mogli wysłać jakieś SOS. - Udało się opanować parter biurowego budynku - poza pomieszczeniem ochrony reszta parteru jest bezludna. - Udało się znaleźć magazyn broni w budynku biurowym - jest zamknięty zamykaną na kłódkę kratą no i same drzwi też są zamknięte a wyglądają porządnie. - Nie udało się dostać żadnego ze strażników - prawdopodobnie zamknęli się w pomieszczeniu ochrony. - Jeden ze strażników wystrzelił z pistoletu - trzeba się liczyć z tym, że w okolicy ktoś mógł usłyszeć ten wystrzał. - Drzwi do pokoju ochrony wyglądają solidnie - Tweety zapewne raczej prędzej czy później poradzi sobie z zamkami ale jeśli są zasuwy wewnątrz to z zewnątrz się ich nie otworzy. - Improwizowane ładunki wybuchowe - prawdopodobnie powinny sobie poradzić z większością standardowych drzwi. Nie jest do końca pewne czy poradzą sobie z takimi wzmocnionymi jak te od pokoju ochrony albo magazynu z bronią. Dokładniej to macie 4 ładunki. 1 daje 25% na wysadzenie wzmacnianych drzwi. Czyli 1 to 25%, 2 to 50%, 3 to 75% itd. Takie ładunki nie poradzą sobie z prawdziwym sejfem albo czymś podobnie profesjonalnym. - A w tej turze to bym chciał wiedzieć co dalej Buck z towarzystwem by porabiał na strzelnicy. Akcja w biurze jest raczej zakończona. --- - Co do tego fragmentu z Twojego posta: Cytat:
- Co do wysadzania czegoś ładunkami. No a zwłaszcza czegoś pancernego w stylu sejfów i innych takich. Zwykły ładunek (granat, dynamit etc.) działa obszarowo i niewielka część fali uderzeniowej kieruje się na np. sejf. Oczywiście odpowiednio silny ładunek rozwali każdy sejf. Tylko jak wybuch jest w stanie rozwalić sejf to trzeba się liczyć, że rozwali także coś co jest w środku. Zwłaszcza jak to coś kruchego albo łatwopalnego np. banknoty, narkotyki, alk, itd. Tu by się bardziej przydały ładunki kierunkowe i kumulacyjne. Ale to już są wojskowe materiały wybuchowe raczej tak w zwykłej kuchni to ich się nie zrobi. Cytat:
Cytat:
--- - I chyba tyle ode mnie na tą turę Jak coś nie jest klarowne to daj znać
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |||
12-11-2022, 20:50 | #117 |
Reputacja: 1 | Ok, to pierwsze pytanie na szybko. Czy przez okno w pokoju ochrony da się coś wrzucić, np. butelkę z benzyną, albo coś w tym stylu? Z drugiej strony, czy da się je też od zewnątrz zasłonić, np. jakaś płyta, czy płachtą. Chodzi mi o akcje w stylu wrzucamy tam coś mocno dymiącego i czekamy aż wyjdą, albo się uduszą.
__________________ naturalne jak telekineza. |
13-11-2022, 00:03 | #118 | |
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- To powiedzmy rzut to test ZRĘ. - Jak się stoi na wprost to mod -4. Ale wtedy jest się też naprzeciw okna więc można oberwać od kogoś w środku. - Jak się stoi pod kątem, blisko ściany to mod -6 ale wtedy jest się względnie bezpiecznym od ostrzału z wewnątrz. - Powiedzmy, że macie z 6 butelek czy tego typu pocisków. - Co do zasłonięcia okna to trzeba by znaleźć jakąś dyktę, blachę czy coś takiego dość sporego. I wsunąć ją za kraty. Teoretycznie nie byłoby to całkiem szczelne ale ogólnie by mogło mocno utrudnić przepływ powietrza no i widok w obie strony. - Czy jest coś takiego w ciągu 1 min szukania to szansa 1 na 1k10. Chyba, że wymyślisz co to by mogło być co leżałoby gdzieś w pobliżu. Jak nie to rzuty jw i możesz kulać tyle razy ile uznasz za stosowne. Ot czas leci.
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | |
13-11-2022, 14:31 | #119 |
Reputacja: 1 | To ja jeszcze podrążę Mam w składzie Schiffer, z umiejką Negocjacje, ale ona na zna tylko podstawowy hiszpański. Czy jeśli ktoś inny będzie gadać, ale to co ona mu powie, to będzie się liczyło jako użycie tej umiejętności? Rozpoznaliśmy budynek wcześniej w związku z tym pytanie, czy na terenie posesji, lub jej bliskim zasięgu (np. zaparkowane przy tej samej ulicy) są jakiś samochody poza naszymi? Przychodzi mi do głowy plandeka od auta, taka co zastępuje dach u terenówki. Przy odrobinie szczęcie ma nawet zaczepy, coby zawiesić na kracie. Czy nasze auta taki cos mają? Mamy trzy auta. W każdym może być olej samochody, taki na dolewkę, jakby trzeba było po drodze użyć. Myślę, że ekipa by wiedziała, jeśliby był w autach, ale nie deklarowałem tego wcześniej, więc proszę o rzuty czy mamy cos takiego ze sobą.
__________________ naturalne jak telekineza. |
14-11-2022, 10:14 | #120 | ||||
Majster Cziter Reputacja: 1 | Cytat:
- No tylko miej na uwadzę, że chodzi o negocjacje podczas nocnego napadu uzbrojonych bandytów nieznanego pochodzenia z policjantami którzy są zamknięci we względnie bezpiecznym pomieszczeniu. Cytat:
Cytat:
rzut: https://orokos.com/roll/960229 wynik 2 > czyli jeden z samochodów ma jakąś plandekę czy coś podobnego. Cytat:
__________________ MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić | ||||