Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Inne > Archiwum sesji z działu Inne
Zarejestruj się Użytkownicy

Archiwum sesji z działu Inne Wszystkie zakończone bądź zamknięte sesje w systemach innych (wraz z komentarzami)


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 18-10-2010, 11:51   #1
 
Armiel's Avatar
 
Reputacja: 1 Armiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputacjęArmiel ma wspaniałą reputację
ŁOWCY [Materiały dodatkowe]

Tutaj odtworzę (ale już bez grafik) materiały dotyczące menażerii świata po Fenomenie Noworocznym.

Zaczynam od Bezcielesnych:

Bezcieleśni

Ludzie wierzyli w duchy nawet przed Fenomenem Noworocznym. Od zawsze sądzono, że zmarli bliscy wracają, by coś nam przekazać, postraszyć, wywrzeć zemstę. Nigdy jednak nie było ich tylu. Teraz, od 2013 roku wygląda to tak, jakby w Niebie nastąpiło przeludnienie i zaczęła się Wielka Migracja. Tylko, cholera, po co?

Bezcieleśni są różni, jak płatki śniegu. Różnią się pod tyloma względami, że Ojczulkowie i Siostrzyczki próbujący zrobić jakiś wspólny katalog, narzucić jakąś klasyfikację, już dawno stracili nadzieję, na szybkie zakończenie pracy. Niemniej jednak pewna klasyfikacja powstała.

Bezcieleśni Martwi dzielą się na – w zależności od sposobu nawiedzania na:

1. Emanacje

Tych duchów w ogóle nie dostrzeżesz. Nie mają mocy manifestacji swojej natury. Wyczujesz je jako chłód, jako dziwne odgłosy lecz nigdy nie spotkasz się z czymś, co będzie miało jakąkolwiek personifikację.

Najsłabszym rodzajem emanacji jest Echo. Echo jest nawiedzeniem w postaci właśnie dźwięku, zapachu, emanacji i tym podobnych efektów. Samo w sobie Echo może być uciążliwe, chociaż Echo tworzące miraże lub skrajne temperatury bywają niebezpieczne.

Drugim rodzajem emanacji są gheisty lub poltergeisty. Znów mamy do czynienia z Bezcielesnym, który nie ma określonej manifestacji, lecz bywa nie tylko uciążliwy, ale i groźny. Gheisty potrafią oddziaływać na otoczenie silniej niż Echa. Przesuwać i ciskać przedmiotami, przestawiać meble, oddziaływać na otoczenie w sposób fizyczny. Nie jest przyjemne mieć do czynienia z gheistem, chyba ze jest się Egzorcystą lub Ojczulkiem.

Dziwnym przejawem Emanacji są Czuciowce. Czuciowce to dość paskudne emanacje. Potrafią wywoływać określone uczucia u Żywych przebywających w miejscu ich nawiedzania. Mogą to być lewie zauważalne zmiany nastroju lub skrajnie sile uczucia. Zdarzało się, że pod wpływem Czuciowca ludzie rzucali się na siebie lub zwyczajnie popadali w marazm.

Walka: Walka z Emanacją jest możliwa jedynie na płaszczyźnie duchowej. Egzorcysta może swoimi metodami przepędzić ducha, Ojczulkowie i Siostrzyczki mogą swoimi zdolnościami przytłumić siłę emanacji lub nawet wyciszyć ją na jakiś czas, Wiedźmy i Czarownicy mogą próbować narzucić duchom swoją wolę.

Obrona: Przed wpływem emanacji zwiększają ochronę amulety, kręgi z soli, błogosławieństwa lub znalezienie serca emanacji i zniszczenie go (co osłabi siłę, lecz nie zakończy samego nawiedzenia)

2. Złodzieje Ciał

To paskudny rodzaj Bezcielesnych. Są manifestacjami, które potrafią opanowywać ciała Żywych ale również animować przedmioty. W odróżnieniu od loup – garou jednak czas przebywania Złodzieja w ciele zależy od jego mocy i nie jest stały, chociaż to wszystko zależy od emanacji ducha. Osoby opętane przez ducha nazywane są Opętańcami lub Lunatykami i podlegają zwykłym prawom biologii – muszą jeść, pić, zranieni krwawią. Śmierć „naczynia”

Walka: Cóż. Opętaniec to silniejszy człowiek więc tu wielkiej filozofii nie ma. Trzeba jedynie pamiętać, że opętany przez demona zatraca swój instynkt samozachowawczy i nie odczuwa bólu. W niektórych przypadkach Opętaniec może dorównywać siłą i sprawnością Egzekutorom.

Obrona: Aby uniknąć kradzieży ciał najlepiej nosić pentakle ochronne i amulety. W zasadzie jedynie przebywanie w pobliżu Złodzieja może zakończyć się opętaniem.


3. Nadnaturale

To slangowe określenie obejmuje szeroki wachlarz Bezcielesnych, którzy jednak potrafią pojawiać się w jakiejś formie. Są to więc klasyczne widma, duchy, zjawy, upiory, cienie i tym podobne istoty. Ich moc, zdolności i sposoby ataków są tak różne, że trudno stworzyć pełen katalog. Cechą wspólną takiego Nadnaturala jest istnienie celu nawiedzenia oraz miejsca. Wszystkie Nadnaturale mają albo swój obszar, poza którym słabną i przechodzą co najwyżej w Echo lub przedmiot.

Walka: Tutaj znów najlepiej spisze się Egzorcysta, chociaż pewne pole do popisu mają również Siostrzyczki, Ojczulkowie, Wiedźmy i Czarownicy. Jednak Nadnaturale można na pewien czas odpędzić imając się prostych zasad:

- trafienie żelazem Powłoki (czyli manifestacji)
- zetknięcie Powłoki z solą lub wodą święconą
- odcięcie się kręgiem z soli (lub linią)
- palenie kadzideł z określonych ziół utrudnia Powłoce manifestację

Zniszczenie Bezcielesnego – poza egzorcyzmami – jest dość trudne, lecz niekiedy działają:

- zniszczenie szczątków doczesnych – spalenie
- zniszczenie Kotwicy – miejsca lub przedmiotu będącego powodem Nawiedzanie
- zakończenie powodów Nawiedzenia

Obrona: podobnie jak w przypadku innych Bezcielesnych
 

Ostatnio edytowane przez Armiel : 18-10-2010 o 11:53.
Armiel jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 01:54.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172