Spis Stron RPG Regulamin Wieści POMOC Kalendarz
Wróć   lastinn > RPG - play by forum > Sesje RPG - Science-Fiction > Archiwum sesji z działu Science-Fiction
Zarejestruj się Użytkownicy


 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 29-01-2018, 17:28   #481
 
TomBurgle's Avatar
 
Reputacja: 1 TomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputację
Jak coś to, Krieger jest czasowo(już długi czas) out, jego postać jest oberwała Niespodziewanym Atakiem Fabuły i grzecznie śpi. Swoją drogą, stąd też wynika niechętne przejęcie przez Beshana funkcji przywódcy dopiero w momencie kiedy dowiedział się że sprawy stoją źle. Ustępował mu w tym, a do tego nie lubi być głównym celem.

Z tego co rozumiem są 4 duże grupy - właśnie w enginarium i generatorium, na naszym okręcie z jakiegoś archeotechnologicznoblablaheretycznobla powodu będącymi osobnymi miejscami, w barakach i w kwaterach załogi, a do tego mnóstwo małych wciskających się jak szczury w każdą szczelinę. I, czego jeszcze nie wiemy, jedna która próbuje mimo wszystko zwędzić czarnoksiężnikowi niedokończoną, dwunastometrową torpedę którą był w trakcie usuwania w bezpieczne miejsce.

Setebos zginął rozerwany na strzępy przez demony na oczach niegłupich świadków. Czyli zauważalna szansa że faktycznie nie żyje. Kaliban implodował rozrzucając coś dziwnego, wg ogólnej wiedzy także jest martwy. Jak dopytywałem o wiedzę postaci która dotarła tam chwilę później, to sprawa jest mniej oczywista niż u Setebosa.

W ogóle, jak ktoś ma jakieś niezłe pomysły(Ehran, patrzę zwłaszcza na Ciebie ;p) dla Beshana to ja chętnie skorzystam. Niby Arvelus już cośtam wspominał że i tak mam tego za dużo...ale to po prostu wybiorę najsłodsze owocki.

Raga, czy twoja postać nie ma ciągle w sobie tego demona Nurgla? Beshan odrobił zadanie domowe i przy pomocy Legionisty jest w stanie go wypędzić (a przynajmniej tak mu się wydaje) a były jakieś pomysły żeby przy tym go do czegoś użyć. Pozyskanie w ten sposób trucizny/wirusa całkiem całkiem pasuje tematycznie i definitywnie podbija poprzeczkę szkodliwości, a zawsze można go też po prostu spuścić ze smyczy we wskazanym kierunku...czy też zawrzeć układ. Dostałeś go jako wątek do odgrywania? Korzystaj
 
__________________
W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki!

Ostatnio edytowane przez TomBurgle : 29-01-2018 o 17:31.
TomBurgle jest offline  
Stary 29-01-2018, 20:58   #482
 
Ehran's Avatar
 
Reputacja: 1 Ehran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał TomBurgle
W ogóle, jak ktoś ma jakieś niezłe pomysły(Ehran, patrzę zwłaszcza na Ciebie ;p) dla Beshana to ja chętnie skorzystam. Niby Arvelus już cośtam wspominał że i tak mam tego za dużo...ale to po prostu wybiorę najsłodsze owocki.
Chętnie pomyślę.
Daj mi tylko trochę info o tym co twoja postać potrafi, czyli jakie moce masz, bo psykerzy mogą zawsze bardzo duuużo, ale to zalerzy od doboru mocy, więc nie bardzo wiem co i jak. A nie chcę rozpisywać pomysłów na użycie dominacji, iluzji, przywoływania demonów, telepatii, jak tego nie umiesz
Może być na pw, lub tylko jakoś ogólnikowo, jak chcesz to utrzymać w tajemnicy.

Masz jeszcze tego miniona w pancerzu terminatora?

Bardzo ogólnie, to zgaduję, że albo znasz telepatię, albo masz psykerów / astrotelepatów. Czyli jak Sharaeel wyłączy im radio, ty z twoimi ludźmi możesz zapewnić komunikację.
Oczywiście zakładając najgorszy scenariusz, gdzie Sharaeel będzie zmuszony zakłucić wszystko jak leci, a nie tylko buntowników.
Komunikacja i wywiad to często klucz do zwycięstwa. Oddziały dobrze skoordynowane potrafią pokonać wroga dużo silniejszego, jeśli ten nie jest w stanie reagować i się sam ze sobą porozumiewać.
 
Ehran jest offline  
Stary 29-01-2018, 21:35   #483
 
TomBurgle's Avatar
 
Reputacja: 1 TomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputację
Gdzie tam takie cuda, tak na teraz to ma trochę telekinezy. Cecha specjalna - jak trzeba to siłę psioniczną może podciągnąć przyjemnie wysoko. Ale jedyna stricte bojowa forma to ciupanie zwykłym mieczem telekinezą. Reszta to improwizacja.

A porwani astropaci(bo nie dorobiłem się heretyckiego odpowiednika) są dość jednorazowi(tj jest zauważalna szansa że się wypalą co silniejszy komunikat) i chyba niespecjalnie mogą wysyłać komunikaty do nie-astropatów(nie-telepatów?) więc niespecjalnie nadają się na okrętowe walkie-talkie.

Podstawową siłą postaci jest uniwersalność - wysłucha duchów maszyny, uleczy zwykłe rany zanim dotrze faktyczny medyk, utrzyma ludzi w kupie gdy dowódca padnie, weźmie na solo drugorzędnego czempiona, wykryje zaburzenia w Spaczni, przesłucha jeńca, poprowadzi okręt między gwiazdy zamiast nawigatora.

Minion stracił rękę do towarzystwa Shaarelowi. Ale ciągle jest, tyle że z wszechstronnego zrobił się dystansowy. Ale przybyło innych minionów, np mały oddziałek kompetentnych przybocznych Oberona.
 
__________________
W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki!
TomBurgle jest offline  
Stary 30-01-2018, 01:29   #484
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Gdyby Blade of the Baleful Might mogło nadać broni cechę devastating, to bym z chęcią ruszył Sharaeelem kości rozprostować. Mam kilka pomysłów, ale Arvelus musi mi najpierw wyklarować pewne kwestie.
1. Co z tym chłodzeniem sekcji, o które pytałem wcześniej?
2. Mamy jakieś pojazdy naziemne na statku? Nic wielkiego, ale najlepiej produkującego dużo paskudnych spalin (jakieś messiańskie wehikuły na przykład, tam się nie przejmują skażeniem środowiska).
3. Ile serwitorów i servo-czaszek mam do dyspozycji? Circa, nie musi być co do sztuki.
4. Jako że gramy storytell, w jakim stopniu dzięki swoim mocom mogę wpływać na okręt zdalnie, czy odbierać komunikaty od niego?
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 30-01-2018, 09:20   #485
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Arvelus:
Propozycja posta mojego jest pod tym linkiem co zawsze.
Wpisz swoje uwagi. Na razie uwzględniłem tylko pozyskiwanie informacji.
Ruszenie na szpona zostawię na następną kolejkę, bo poza jatką nic raczej nie wniesie (chyba, że pozwolisz mi tam dorwać żywego dowódcę szpona i pozyskać więcej danych)
 
__________________
Walls of stone do not a fortress make. But they're not a bad start.
Raga jest offline  
Stary 30-01-2018, 10:26   #486
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Ok... właśnie straciłem odpowiedzi na pytania co miałem na A4 więc jestem zły...

Generalnie... Enginatium i Generatorium są osobnymi pomieszczeniami które sąsiadują ze sobą. To jest znacznie rozsądniejsze. Jeśli chcecie to macie prawo weta, ale to będzie oznaczać, że macie dwa Skrzydła buntowników w jedynym komponencie który nagle jest dwukrotnie ważniejszy =p

Turlałem i wyszło, że macie kilka butli skoncentrowanego gazu bojowego (ale on nie jest "ukradkowy". To ciężki beżowo-granatowy dym okropnie drażniący w zasadzie wszystko) w jakimś magazynie niedaleko mostku. To była górna granica częściowego sukcesu co w tym momencie oznacza, że przy odpowiednim wykorzystaniu zapewni wam on +1 na ostatecznym teście k10.

Cytat:
1. Co z tym chłodzeniem sekcji, o które pytałem wcześniej?
Umknęło mi to pytanie. Powtórzysz je?
Cytat:
2. Mamy jakieś pojazdy naziemne na statku? Nic wielkiego, ale najlepiej produkującego dużo paskudnych spalin (jakieś messiańskie wehikuły na przykład, tam się nie przejmują skażeniem środowiska).
Well... farciarstko dobre pytanie, ale takie życie =p
Macie na pewno coś, ALE w świątyni, a sfera bezpośrednich wpływów buntowników powoli ją obejmuje...
Cytat:
3. Ile serwitorów i servo-czaszek mam do dyspozycji? Circa, nie musi być co do sztuki.
Nie wyszło najlepiej. Masz kilka dziesiątek, ale blisko 1/4 z nich jest średnio- bądź nie-sprawna i obłądowanie ich ładunkami wybuchowymi zajmie czas... generalnie wykorzystanie ich to byłby koniec Twojej kolejki i nikt nie gwarantuje, że optymalnie je wykorzystasz
Cytat:
4. Jako że gramy storytell, w jakim stopniu dzięki swoim mocom mogę wpływać na okręt zdalnie, czy odbierać komunikaty od niego?
W bardzo ograniczonym. Otworzysz/zamkniesz gródź którą widzisz, spojrzysz przez kamerę na końcu korytarza (fizyczny kontakt z przewodem połączonym z obiektem znacznie zwiększy zasięg i możliwości), ale o skali makro zapomnij.

A co do Ciebie Ehran, to napisałeś mi posta na 14 stron A4 w najintensywniejszym okresie semestru więc czekaj cierpliwie =p

Tak czy siak do sesji nie wprowadzisz więcej sił ponad swoją postać. Dodatkowy Regent jest wystarczającym wsparciem.
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 30-01-2018 o 10:36.
Arvelus jest offline  
Stary 30-01-2018, 11:36   #487
 
Ehran's Avatar
 
Reputacja: 1 Ehran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputacjęEhran ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Arvelus
Generalnie... Enginatium i Generatorium są osobnymi pomieszczeniami które sąsiadują ze sobą. To jest znacznie rozsądniejsze. Jeśli chcecie to macie prawo weta, ale to będzie oznaczać, że macie dwa Skrzydła buntowników w jedynym komponencie który nagle jest dwukrotnie ważniejszy =p
Ja tam nie mam nic przeciw, że są to fabularnie osobne komponenty. Po prostu się zdziwiłem, dlatego napisałem o tym.
najczęściej to to i tak wielkie ustrojstwa, składające się na dużych statkach z setek pomieszczeń, tuneli, rusztowań itp itd. Czasem opisywane jako ciasne, czasem wręcz jako gigantyczne hale z wolno stojącymi ogromnymi maszynami. W zależności pewno od aktualnej wizji autora


Astropaci... cóż. Chyba nie ma jednoznacznej odpowiedzi, co oni potrafią.
Jednak są to psykerzy, mieli dar, dlatego zostali zabrani przez czarne okręty. Nierzadko "coś" potrafili nim zostali zabrani.

(Astropath - Warhammer 40k - Lexicanum)
Cytat:
Napisał Wiki
Astropaths are psykers collected by the Imperium's Black Ships whose powers are considerable, but who lack the mental strength to resist the dangers of the Warp.[2a]
"considerable" oznaczało by, że są raczej silni. Nie jak psykerzy bojowi, ale jednak.

Cytat:
Napisał Wiki, Psychic abilities
Although Psychic powers are in fact limitless, Astropaths usually develop some techniques along three major disciplines: telepathy, divination and telekinesis.[2c]

Telepathy is the art of mental communication and influence and is the most important power possessed by Astropaths.[2c] With telepathy one can contact any other mind in order to provide it with information; it can be used as a mere mean of communication, or as a form of domination and control.[2d]
Divination deals with time flow. With it, a psyker can retrieve information thanks to a thorough reading of the traces people and their actions leave in the Warp.[2e] It can be used to perceive someone's personality and goals[2e] or to collect hints to be interpreted about future, present and past events.[2c] To put these powers into action, the most widely used medium is the Emperor's Tarot[2e]; instead, some psykers indulge in more barbaric rituals, such as reading the entrails or casting bones.[3a]
Telekinesis makes a tool out of a mind and turns thoughts into force.[2c] The forces produced in such a way by the psyker can be used to lift and move objects (weight, speed and precision depending on psyker's abilities and techniques), to protect from attacks or even to deal damage.[2f]
W większości książek jakie czytałem, gdy już astropat się pojawił, to potrafił też komunikować się telepatycznie na bliższe odległości.
Czytałem jak wysyłali wiadomości z planety do swego okrętu - i tu różnie,czasem do każdego, czasem potrafili tylko do innych astropatów, a raz z braku astropatów do nawigatora... bo nadal łatwiej, niż do zwykłego człowieka.
W innej książce astropaci wręcz telepatycznie plotkują między sobą, pomiędzy statkami, gdy zebrała się flota.
Kilka razy przewija się kwestia, iż w kosmosie łatwiej telepatii używać, tzn łatwiej sięgnąć do kogoś na własnym okręcie lub na okręcie obok, niż na planetę lub z niej na orbitę.
W jednej książce Night Lords używali bólu, by zwiększyć moc swych astropatów, na tyle, że bombardowali wizjami całą planetę.
W innej książce Word Bearers wiązali pomniejsze stworzenia z imaterium w ciałach swych astropatów, co też drastycznie zwiększało ich zdolności. Choć tu akurat chodziło o komunikację typowo astrotelepatyczną, a nie na bliskie odległości.
Wiadomo jednak, książki bywają bardzo niekonsekwentne opisując zdolności przedstawianych w nich postaci...

Z podręczników najlepiej sięgnąć po RT. Tam mamy opisanego Astropath Transcendent. Z opisu wynika, że to bardziej doświadczony, bardziej zdolny astropata, niż większość jego braci.
Astropath Transcendent startuje z 2 darmowymi mocami z dyscypliny telepatii, posiada PR 2. To już coś konkretnego.


Moce które nas by interesowały:
Short Range Telepathy kosztuje 100xp 10m / PR zasięg
Mind Link 200 xp, 1km / PR, łączy tyle umysłów ile wynosi WP Bonus psykera.
Mind’s Eye 200xp, multiplikuje zasięg mocy telepatycznych x10

Jeśli nasi astropaci mieli by trait wyrdling, mieli by dodatkowe 2 darmowe moce na starcie.

Ze wszystkich mocy dostępnych astropatom, chyba te są i tak najpopularniejsze. Astropatów z telekinezą czy divination będzie mniej, niż z telepatią.

Reasumując, wydaje mi się logiczne, by astropaci byli w stanie używać klasycznej telepatii. niemniej, to decyzja MG. Arvelus?

Cytat:
Gdzie tam takie cuda, tak na teraz to ma trochę telekinezy. Cecha specjalna - jak trzeba to siłę psioniczną może podciągnąć przyjemnie wysoko. Ale jedyna stricte bojowa forma to ciupanie zwykłym mieczem telekinezą. Reszta to improwizacja.
Rozumiem.
Czyli niech robi to co robi. Poprowadź natarcie.
Ty + terminator to świetne narzędzia, by łamać silniejszy opór, skupiać ostrzał wroga i wyłączać wrogich dowódców.

Kilka dość luźnych pomysłów:

Możesz robić zasadzki. Taktyka często stosowana przez Indian:
Przeprowadź atak małą grupką, potem się wycofaj udaj się gonić. To są fanatycy, nie sądzę, by przepuścili szansę dorwać kogoś z rady, gdy on ucieka.
Wprowadź ich do jakiegoś magazynu, jakiejś hali. Ustaw ludzi za barykadami, na balkonach. Ułóż kilka min i/lub zasieki z drutu kolczastego. Zamknij wejście, gdy już połowa wroga będzie w środku (lub ilu tam spokojnie obsłużysz). Pozostałych uwięź w tunelu prowadzącym do magazynu.
Gdy już wystrzelasz tych wewnątrz, otwórz drzwi, by reszta mogła też wejść.
Easy Victory.

Tą taktykę można dowolnie modyfikować. Grunt by wykorzystać przygotowany teren i umocnione pozycje.
Nadgorliwego wroga który ściga króliczka można łatwo zaatakować od tyłu, rozdzielić... no cokolwiek.

Przygotuj sobie beczki z paliwem, lub (mniejsze) z złomem + granatami/czymś wybuchowym. Użyj telekinezy, by zrzucić to w kłębowisko buntowników. Powinno być bardziej skuteczne, niż zwykłe granaty, czy walenie mieczem. Buntownicy są raczej kiepsko opancerzeni.

Przeprowadzaj dywersję, jeśli to możliwe. Np Przed natarciem na wroga, wyznacz małą grupkę, która zaatakuje z innego kierunku, udając, że jest ich znacznie więcej niż w rzeczywistości. W zależności od sytuacji, możesz albo odciągnąć część sił wroga, albo skupić ich na chwilę na innym celu.

W ciasnych tunelach twój terminator powinien prowadzić szarżę, super, jak by miał miotacz ognia, lub coś innego co działa dobrze na hordy. A ty powinieneś wypatrywać ciężkiego sprzętu (rakietnice, działka laserowe) i je eliminować.
Upewnij się, by mieć przy sobie technika z auspeksem, by cię nie zaskoczyły miny czy ukryta ciężka broń.
Kilku snajperów by się też przydało, na pewno znajdziesz kogoś, kto strzela w miarę dobrze. Wydziel takich, by eliminowali tylko i wyłącznie cele przez ciebie wyznaczone. Większość buntowników jest zapewne kiepsko uzbrojona, ale kilku znajdzie się z groźnym dla ciebie sprzętem, względnie z sprzętem masowego rażenia jak miotacze ognia. snajperzy powinni takie cele eliminować (no albo pomóc eliminować, nie liczymy na 100% skuteczności)
Snajperzy są też przydatni w gaszeniu świateł. Zakładając, że tam gdzie walczysz został wyłączony prąd, buntownicy będą musieli mieć ze sobą przenośne reflektory.

Buntowników jest dużo, mają świetne morale. Ale to nie są wyszkoleni i dobrze wyposażeni żołnierze. Staraj się to wykorzystywać. np Grodzie będą stanowiły dla nich poważne wyzwanie. Zabierz im sprzęt do przebijania się przez grodzie, a będziesz mógł skutecznie ich odizolować.

Nie daj się samemu nabrać na żadną z powyższych sztuczek Twoi ludzie muszą być zdyscyplinowani, muszą wiedzieć, że nie wolno im na własną rękę gonić wroga.

Przenośne barykady: nie od dziś wiadomo, że zza osłony lepiej się strzela
Zwerbuj kilku załogantów jako tragarzy. Chodzi o zwykłych marynarzy, nie gwardzistów.
Korytarze są wąskie, nie trzeba wiele materiału.
W ten sposób możesz zablokować przejścia, których nie da się inaczej zamknąć, zmuszając buntowników by albo roztrzaskali się o blokadę, albo poszli inną drogą... zapewne prowadzącą do miejsca, do którego chcesz ich doprowadzić.
Takie szybkie barykady możesz też umieścić na swoich własnych tyłach i flankach, by się chronić przed niespodziewanym atakiem.

Złap gońca. Jeśli się udało coś z tego co pisałem wcześniej, buntownicy nie mają ani prądu ani radia. Czyli komunikują się gońcami.
Złap takiego i wyciśnij z niego hasła, znaki rozpoznawcze, czy co tam jeszcze...
Potem zmuś/przekonaj/poproś/wybłagaj jednego z ludzi by udając gońca zaniósł fałszywe rozkazy lub fałszywe ostrzeżenia wrogowi.
Jak się nie uda... stracisz kilku ludzi... jak się uda, zmylisz wroga.

hmm, to tyle pomysłów na chwilę obecną.
 
Ehran jest offline  
Stary 30-01-2018, 12:19   #488
 
Arvelus's Avatar
 
Reputacja: 1 Arvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputacjęArvelus ma wspaniałą reputację
Cytat:
Reasumując, wydaje mi się logiczne, by astropaci byli w stanie używać klasycznej telepatii. niemniej, to decyzja MG. Arvelus?
Cytat:
Astropathic Choir-chambers
Though all ships have a specific area set aside for the use of their
Astropathic Choir, some ships have vast chambers specifically
designed to amplify astropathic signals and boost the power
and effectiveness of the ship’s Astropath Transcendent.
Psy-locus: When performing Astro-telepathy in this
Component, an Astropath gains a +10 bonus to his Focus
Power Test. While occupying this Component during Space
Combat, any psychic powers the Astropath uses have their
range increased by 5 VUs.
Nie ma nic o obecności kogokolwiek o Psy-rating choćby porównywalnym z tym graczy, a zauważ, że to jest komponent z którym można zaczynać (czyli gdy wyraźnie najlepszy psyker na pokładzie ma psy rating właśnie 2)... nie adekwatne jest aby w jednym początkowym komponencie nagle było x psykerów co mają możliwości jak początkowy gracz.

Ergo... nazwa "Chór Astropatów" jest błędna. To jest "Chór Astropatyczny" jeśli już. Może są tam psykerzy, ale większość posiada bardzo ograniczony talent, pewnie nawet nie potrafią używać aktywnie mocy. Beshan może ich wykorzystać aby zrobić z siebie stację nadawczą (te 5VU wystarczy aby podstawową telepatią ogarnąć cały okręt) o niewielkim przerobie (nie jest zdolny do prowadzenia kilku dyskusji jednocześnie), ale sami w sobie są niewiele warci.

A reszta pomysłów... wprowadźcie w życie, a ja + kości zadecydujemy
 

Ostatnio edytowane przez Arvelus : 30-01-2018 o 12:25.
Arvelus jest offline  
Stary 30-01-2018, 13:20   #489
 
Eleishar's Avatar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Już przypominam.
Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
Czy bardzo bym się machnął zakładając że sekcje takie jak Enginarium czy Generatorium wymagają dodatkowego chłodzenia? I nie mówię tu o chłodzeniu maszyn, tylko samej sekcji, bo ze względu na pracujący reaktor myślę że mogłoby się tam robić całkiem gorąco.
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline  
Stary 30-01-2018, 13:21   #490
 
TomBurgle's Avatar
 
Reputacja: 1 TomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputacjęTomBurgle ma wspaniałą reputację
Ja tylko dodam że komponent komponentem, ale Beshan jednak kilku "pełnoprawnych" astropatów w garści trzyma(co nawet jest wpisane do opisu statku ([Wh40k: BC] Mroczne Legendy)).
Dlaczego "pełnoprawnych"? Ano przez to że astropaci z zasady są dość lojalni wobec imperium i służenie chaosowi im szkodzi (stąd wspomniane zauważalne ryzyko wypalania przy nadawaniu), przynajmniej do czasu kiedy to obejdę. Paru innych psioników udało się już podpiąć do chóru.

Z tym że czarnoksiężnik sam wejdzie do chóru i zacznie nadawać w głowy to bajerancka propozycja na przyszłość, na pewno skorzystam. Tak samo jak z typowo bojowych pomysłów, kiedy już faktycznie dojdzie do starć. Dzięki!
 
__________________
W styczniu '22 zakończyłem korzystanie z tego forum - dzięki!

Ostatnio edytowane przez TomBurgle : 30-01-2018 o 13:41.
TomBurgle jest offline  
 



Zasady Pisania Postów
Nie Możesz wysyłać nowe wątki
Nie Możesz wysyłać odpowiedzi
Nie Możesz wysyłać załączniki
Nie Możesz edytować swoje posty

vB code jest Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.
Trackbacks jest Wył.
PingbacksWł.
Refbacks are Wył.


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:52.



Powered by: vBulletin Version 3.6.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Optimization by vBSEO 3.1.0
Pozycjonowanie stron | polecanki
Free online flash Mario Bros -Mario games site

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172